Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Ham-Kam

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 aug 06, 20:05
Opprinnelig postet av Costanza
Er det forresten noen som vet hvordan situasjonen til Mihaly Toth er? Ser at Øyvind Hoås skal spille fra start, men er Toth på benken eller fortsatt helt ute med skade?

Hoås gjorde en god figur i Bergen, men føler at Toth er langt mer målfarlig så ser også på dette som en liten svekkelse av laget.




Helt enig. Trudde Toth skulle bli klar jeg men han gjorde tydeligvis ikke det! I Toth mister vi en ballfordeler og en meget god førsteforsvarer.. Hoås er ikke like god til å jobbe opp en tapt ball.. Håper Hoås putter en på dødball da!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 aug 06, 20:08

Heldigvis er ikke skaden Rami alvorlig, han sitter på benken.

Ellers synes jeg det er rart at den fiske forsterkningen våres ikke spiller, enda så dårlig som Pål Andrè har vært i det siste.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 aug 06, 20:09
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det blir spennende! Hvem er på benk da? Satser på Shabaan kanskje?? Får håpe Staw gjør en like god kamp igjen da!



Shabaan sitter på benken.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 aug 06, 20:09
Endret: 06 aug 06, 20:10
Opprinnelig postet av Patrioten

Heldigvis er ikke skaden Rami alvorlig, han sitter på benken.

Ellers synes jeg det er rart at den fiske forsterkningen våres ikke spiller, enda så dårlig som Pål Andrè har vært i det siste.



Enig. Han må da væra bedre, så mye som Eggen har skrytt av han..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 aug 06, 20:10
Opprinnelig postet av Patrioten

Heldigvis er ikke skaden Rami alvorlig, han sitter på benken.

Ellers synes jeg det er rart at den fiske forsterkningen våres ikke spiller, enda så dårlig som Pål Andrè har vært i det siste.


Det synes jeg ikke er rart i det hele tatt, egentlig akkurat som forventet. Husk at han ikke var i matchform da han kom og kan sikkert trenge et par uker på seg. En annen ting er at kanskje Eggen ikke ønsker for mange forandringer i forsvaret på én gang. Hvis Miika skulle ha spilt, ville vi ha byttet ut 3 av 4 forsvarsspillere + keeper fra forrige kamp. Det blir litt vel mange endringer. Men hovedgrunnen er nok at Miika ikke er i tilstrekkelig matchform ennå.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 aug 06, 21:56
Opprinnelig postet av Patrioten

Heldigvis er ikke skaden Rami alvorlig, han sitter på benken.

Ellers synes jeg det er rart at den fiske forsterkningen våres ikke spiller, enda så dårlig som Pål Andrè har vært i det siste.



Pål er en ren h.back, og det er ikke Finnen. Dermed så tror jeg ikke han kommer inn på backen med det første. Blir nok heller på h. flanke vi får se mest til han.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 06 aug 06, 23:26
Blir viktig kamp for FFK dette. Med seier så er vi på 9-10 plass. Med tap er vi ille ute (ettersom det blir tap i neste bortekamp mot LSK). Tipper 3-1 til Fredrikstad med festspill og 3-0 ledelse til pause. Gerrbrand stanger forøvrig inn 1-0 målet på ren vilje

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 aug 06, 00:41
Opprinnelig postet av Patrioten
Ser at dine antagelser tok feil igjen Keiko, Rami spiller ikke.


Nei Rami spiller ikke, det har vært relativt klart helt siden fredagstreningen
Men han skal sitte på benken og kan hoppe inn dersom det blir nødvendig.

Ellers blir laget

Lasse Staw

Czwartek
Trondseth
Gerrbrandt
Bertil

Bjørkøy
Brenne
Ramberg

Tarek 
Hoås
Kvisvik

Den nye Finnen sitter på benken, men får sikkert prøvd seg. Jeg tror også Toth er kvitt sine ryggplager og starter på benken, og der sitter bla Hornseth også, så kanskje også han får noen minutter imorgen

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 aug 06, 07:09
Endret: 07 aug 06, 07:10

Forandrer mot FFK 

Det blir flere forandringer i førsteelleveren til Frode Birkelands debut som assistenttrener. 

Verken Birkeland eller Frode Grodås ville ut med en startoppstilling etter søndagens trening på Briskeby, men etter formasjonstreningen å dømme blir det flere forandringer fra laget som tapte i Stavanger. Vegar Bjerke går inn for Steve Cooreman og Balazs Nikolov får tillit på midten. Dermed må Tommy Øren finne seg i å starte på benken for første gang i år:
- Det blir noen forandringer, ja. Uten at jeg ønsker å si noe om hvilke grep vi gjør, med forandringene skyldes litt hvilken type kamp vi forventer oss, og litt hvem som er i form, sier Grodås.


- De kommer helt sikkert til å gå ut i hundre slik de alltid gjør på hjemmebane. Utfordringen for oss blir å finne balansen mellom å sikre bakover og unngå å bli for lave. I tillegg blir det helt sikkert fullt hus, og trøkket fra publikum er alltid enormt i Fredrikstad, sier Birkeland som vet det blir tøft i kveld:
- De spiller veldig gjennombruddshissig og tør å stå høyt med laget. De tør å ta risiko bakover ved å spille slik, og det må vi forsøke å utnytte, sier Birkeland.
God kjemi



Birkeland er vist imponert over trykket på hjemmekampene våres.
Trykket er alltid enormt i Fredrikstad, ikke dårlig sagt av hjelpetreneren demmes. Skriver Hamar Arbeiderblad.








matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 07 aug 06, 08:54

Jeg er utrolig spent forran denne kampen. Jeg liker ikke helt at vi ikke har keeperen vår ute, men håper Staw klarer presset. Alle  vet nok hva som står på spill og vil nok gå ut i hundre.. Det som vil være viktig, er at vi kan få ett raskt mål, og styre kampen slik vi selv ønsker. I dag, mener jeg det er på tide at spillere som Brenne og Kvisvik viser seg frem fra sin beste side. Denne kampen må vi vinne om vi skal henge med. Allerede på Lørdag er det en sinnsykt vanskelig bortekamp mot Lillestrøm. Tap i begge disse kampene tror jeg faktisk ikke vi har råd til. Jeg krysser fingrene og ber til høyere makter for at vi skal vinne i kveld


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 aug 06, 10:23

Jeg trur vi vinner i dag. ghver gang noen av spillerne står frem i avisa og sier de er sugne på å vinne og vise seg fram går det dårlig. Nå har vi ikke hørt så mye fra spillergruppa i avisa og tar det som et godt tegn. Vi må vinne i dag.


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 07 aug 06, 10:58
Jeg har også en god følelse i dag. Har trua på seier i dag selv med Raio og Rami ute. 
Få ting smaker så godt som EN SOLID SEIER OVER HAM-KAM! YESS!

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 07 aug 06, 13:04
Jeg har absolutt ingen god følelse i dag og tror vi går på et sviende tap. Tror savnet av Piiroja blir for stort og jeg tror heller ikke Gerrbrand er den store "frelseren" som det kan synes enkelte her mener. Hvis noen av dere så Leicester mot Luton på lørdag, og så spillet som Leicester vartet opp med ..som var svært dårlig og man samtidig vet at Gerrbrand ikke engang har vært fast i troppen, så er det kanskje en indikasjon på at Gerrbrand ikke er SÅ god som enkelte kan synes å tro. Men for all del, jeg skal ikke dømme en spiller på forhånd! Jeg er bare bekymret foran dagens kamp :(

---------------------------

FFK og Leeds United


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 07 aug 06, 13:13
Synes i hvertfall ikke du skal kritisere en spiller for at laget han tidligere har spilt på har spilt en dårlig kamp! Du ville med andre ord ikke hatt Dudek i mål på FFK du da, ettersom Liverpool har tapt alle kampene de har hatt i oppkjøringa.. Blir feil spør du meg. Hver sin mening.. Er mer skeptisk til Staw i mål...

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 aug 06, 13:17
Det som gjør meg mest nervøs er heller at vi stiller med et nesten helt nytt forsvar ...

Men jeg tror selvsagt på seier allikevel :-)

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


linbus

Knøttespiller

Ble medlem: 07 mai 03
Innlegg: 52

Lagt til: 07 aug 06, 13:26
Det gjør meg ille nærvøs detta altså!

Neida, problemet ligger ikke bare i midtforsvaret, men hovedsaklig på midtbanen. Med litt mer kontrollert ressursbruk klarer vi å holde i 90 minutter og ikke bare første 25.
Håper inderlig at det blir et godt resultat idag for det trenger vi.

Satser på 2-1 idag.

---------------------------

FFK i mitt hjerte - Erik Røed


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 aug 06, 13:55

Har en good feeling idag... Skal i bursdag idag,så jeg får desverre ikke vært på kampen
Jeg tror egentlig ikke at forsvaret blir så veldig stort problem idag...
De 3 som starter (Bertelsen,Tronseth og PAC) har jo spilt sammen før,og jeg tror Gerrbrand glir rett inn!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 07 aug 06, 14:02
Lagoppstilling til Hamkam, noen som har den? Spiller  Espen Olsen?

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 07 aug 06, 14:21
Etter hva jeg har forstått, så starter Ringberg. Tviler sterkt på at Kienast blir benka, så da starter nok helt sikkert ikke Olsen....

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 aug 06, 14:29
Er vel ikke noen andre en Gerrbrand som er ny, alle de tre andre har jo spilt TL og Cup for FFK i år, tror dette blir morsomt jeg, se på lyn igår, med en back og en 17 år gamel midtstopper på stopperplass, gikk kjempe fint for dem.. vist FFK taper er det pga at laget spiller dårlig og ikke pga midtstopperne. Alle på laget må jobbe for hverandre.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3