Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen tviler på mer FFK-spill/Rikki tatt ut på landslaget

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 sep 03, 12:28
Dette skriver Jørgen Pettersen i sin dagbok på fredrikstadfk

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 sep 03, 12:33
At det ikke ser ut til å bli spill for FFK neste sesong for Jørgen...hva betyr egentlig det? At han ikke har blitt tilbudt kontrakt eller at han ikke vil spille for FFK? Kan egentlig ikke skjønne noe av det jeg...Jørgen er jo et kjempetalent!

sholm

Knøttespiller
Ble medlem: 15 mai 03
Innlegg: 26

Lagt til: 27 sep 03, 13:30
Helt enig. Er det noen som vet hvorfor Jørgen evt. ikke trekker på seg FFK-drakta neste sesong???? Han er jo definitivt en spiller for framtiden. Ett kjempetalent klubben ikke har råd til å miste

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 27 sep 03, 14:43
At Dadason skal spille landskamp dagen før FFK-Hønefoss er jo egentlig perfekt:D

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 27 sep 03, 15:56
Ifølge fb.no er Jørgen tilbudt ny kontrakt med FFK. Harry Hansen sier at Jørgen er en av fire spillere som er tilbudt ny kontrakt, og at det nå er opp til spillerne om de vil godta kontrakten eller ikke. Synd om ikke Jørgen blir med videre.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 27 sep 03, 17:26
Jørgen må være med videre! Han har vært god både som midtstopper og back. En anvendelig spiller som vi kan få utrolig mye glede av fremover.
I tillegg så begynner han å bli en publikum yndlig og han er fra Fredrikstad!
Håper Harry graver så dypt i lommeboka som han kan (innenfor rimelighetens grenser så klart)

Slik jeg ser det nå så er det da usikkerhet om følgende spillere i forsvaret til neste år:
Jørgen, Tore, Vebjørn, Tor og Fallay har jo vært skadet hele sesongen så spørs om han blir god nok for tippeliga.
Dette er ganske mange i samme lag del, så da får FFK en utfordring med samhandling!

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 27 sep 03, 23:49
På innlegget så virker det som om Jørgen har lyst på spill i FFK drakta også neste sesong. La ham få lov til å spille hvis han vil. Jeg trur han vil. Gutten kan bli så god han bare vil.

Men ingen kan gå foran klubben. Sånn er det bare. Men jeg trur ikke det er det Jørgen mener. Jeg trur bare han vil bli verdsatt. Gi ham det han vil ha. Hvis ikke det for meget. Det trur jeg ikke det er.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 sep 03, 23:59
Han har nok bare lært litt forhandlingsteknikk av Tore P :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 28 sep 03, 13:14
enig med Costanza. Han er tydeligvis ikke helt fornøyd med den kontrakten han ble tilbudt..

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 28 sep 03, 13:40
Enten det eller så har han lært forhandlingstaktikk av Roger Risholt, de var en tur innom Cooligans før fotballen i går .... Håper og tror at Jørgen blir !

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 28 sep 03, 14:13
Det er ikke så mange forhandlingskort de "siste 4" sitter med. Dersom FFK rykker opp, må det forsterkninger til og da er det greit å ikke ha for mange spillere under kontrakt. Med unntak av Rino er det ingen av de andre som har tippeligaerfaring, så de kan ikke slå i bordet med harde krav.
Selvfølgelig håper vi på at gutta har fått ett fornuftig tilbud og at de velger å ta det. Ingenting hadde vært bedre enn om FFK neste år spilte i tippeligaen, med flere spillere som har vokst med laget fra 2.div til TL.

Jørgen blir helt sikkert i FFK, han ønsker bare å få et 500 kr kontantkort i måneden istedenfor det til 150 som står i kontraktsforslaget.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 28 sep 03, 21:12
Dadason blir klar til kampen mot Hønefoss, snakka med Eggen i stad og han sa det ikke blir noe problem.. Om han spiller fra start er en annen sak..

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3