Husk meg
Brukernavn
Passord

Brann - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 31 jul 06, 15:12
For de som ikke fikk sett kampen mot Brann, så går den i reprise på Tv 2 Zebra kl. 15.40 i dag....

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jul 06, 15:33
Feil, den var 12 min ut i omgangen da jeg skrudde på nå...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 jul 06, 16:38
Opprinnelig postet av Costanza
Øyvind Hoås sitt spill var en betydelig årsak til at vi klarte å opprettholde høyt press den første halvtimen og spilte god fotball. Han hadde meget gode mottak og holdt på ballen til midtbanen og backene kom etter slik at vi kunne spille på deres banehalvdel. Jeg ble imponert over hvor gode mottak og pasninger Hoås hadde i 1. omgang. Han vant også overraskende mange dueller mot Sigurdsson, som har vært av Tippeligaens beste og sterkeste midtstoppere i vår! Hoås var jo også veldig nær scoring, men headingen ble reddet på strek.

Etter pause er jeg enig i at han ikke spilte bra, men før pause gjorde han faktisk sakene sine godt.

Men noen er jo ute etter å ta ham uansett hvordan han spiller...


Som om jrg skulle sagt det selv, og det gjorde jeg nesten, bare ikke så bra ;)

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 06, 16:45
I går skal mange ha skryt, men hoås han var meget bra... værre med martin wiig.. jeg syns han ikke var i nærheten til å kalle bra... syns berg kom inn og virka bra

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 31 jul 06, 16:56
hvor lenge siden er det Hoås spilte en hel kamp?  Synes han var overraskende bra i starten av første omgang.
Det var det samme i fjor, surpompa supportere klagde og klagde,  men han var vel en av grunnene til at FFK ikke rykket ned.

altforalle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 3

Lagt til: 31 jul 06, 19:25

 

kom hjem fra sydlige trakter i går - men kan vel ikke forvente å ta 3 poeng i Bergen.
fortsatt mange kamper igjen, mange poeng å kjempe om.

ellers, for de som enten så kampen på tv eller tok turen over fjellene, var det liv på tribunene?


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 31 jul 06, 20:07

Jeg er helt enig med de fleste av dere, men jeg må poengtere at jeg synes midtbanen var drit dårlig hele 2.omgang. Tenker spesiellt på Brenne som daffa rundt dommeren hele tiden. Brukte mer krefter på ham enn noe annet, og det er forferdelig. Dommeren har nok dømt bedre kamper vi skylder ikke på ham, men han burde sett at ikke Raijo handset. Det kan koste oss tre poeng til mandag. Tør ikke tenke på tronseth bak der, grøss grøss.

Akkurat i dette øyeblikk datt vi ned på nedrykksplass. Start øket til 0 - 2 over Lyn. Kan ikke se hvordan dette skal ende. Viking, TIL, Start starter å vinne alle sammen nå. Men ikke FFK!

Eggen bør gå i tenkeboksen!!!!!!!!!

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 31 jul 06, 20:57
i går var det bra i 25 minutter,   i andre omgang når vi som var der satt bak mål og så kampen så ble jeg direkte redd., 
det så ut som om vår midtbane rett og slett ikke orket å springe mens brann spillerene løp runt som hissige vepser.

Tror dette var bjørkøys dårligste opptreden , han pleier og løpe i 90 minutter.

Ungareren var bedre enn våre sidebacker i går. B og S blir værre og værre.
Lyspunktet i går var Staw og Shaban.

Til de som syntes Hoås var god, han var grei i 1. omgang , mens han falt bare de pustet på han i 2. omgang


Det svakeste i går var Eggen,  har sett kamper med Brann før, slippes andresen fri uten punktmarkering, taper motstander laget stor sett hver gang.
Stryk til Eggen for at han ikke sørget for at en med løpskraft står oppe på andresen i 2* 45


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f