Husk meg
Brukernavn
Passord

Brann - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 06, 20:33
Opprinnelig postet av GurrBass
Alt gikk i mot oss.....IGJEN!!
Viking vant,Tromsø vant og Start slår vel Lyn i morra også kan jeg regne med!!

Jeg for min del synes det var bra at både Viking og Tromsø vant sine hjemmekamper. Det betyr at vi fortsatt har kontakt med Molde og Ham-Kam som jeg tror kan komme til å slite i det lange løp. Bra at de ikke får "bonuspoeng" på bortebane, selv om uavgjort kunne vært greit. Men skjønner ikke at du synes dette var så fryktelige resultater for oss...



JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 jul 06, 20:41
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av GurrBass
Alt gikk i mot oss.....IGJEN!!
Viking vant,Tromsø vant og Start slår vel Lyn i morra også kan jeg regne med!!
Begynte så bra og jeg håper på 3 meget viktige poeng mot Brann,men neida.....
Første 25 min må vel nesten være årsbeste av FFK?? Hadde jo nesten Brann i knestående på Brann stadion,men bortespøkelse slo til igjen ja..

Så jeg lurer på hva som skjer nå?? Piroija og Szekeres må stå over neste kamp.
Og mot HamKam så kunne vi så sårt ha trengt hodesterke stoppere.. HamKam er jo eksperter på dødballer!
Er 99% sikker på at Tronseth spiller,men hvem vil bli makker`n hans??


Ligger vel i kortene at en ny forsvarspiller er på plass innen mandag, de jobber i hvertfall med to stk.
Er begge de to plass, pluss finnen, så kann vi ha tre nye i forsvaret mot Ham-Kam og det trengs.


Er du helt sikker på at FFK skal ha inn to forsvarsspillere til nå??
Håper du har rett!

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 30 jul 06, 20:42
Huff, det hjelper ikke å skylde på rævva dommere heller når man spiller såpass dårlig. Men når dommeren ikke er dommer men fordommer da er det ikke greit. Men er det bare meg eller er Wiig innmari klumsete??

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 06, 20:54
Endret: 30 jul 06, 20:56
kansje vi kjøper stoppere nå.. eller skal vi stole på dem vi har ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 jul 06, 20:59
Synes ikke det var så ille av FFK idag, Brann viste at de er serieleder idag, samtidig som de var veldig heldig med dommern, uansett så burde FFK ha balansert midtbanen sin bedre idag med og at det er her problemet ligger. Morsomt at Berg endelig er tilbake, han kommer nesten til og bli som en forsterkning og regne og vil bli viktig utover nå, Ramberg er god han men han sliter til tider med intensiteten og konsentrasjonen. Mister ballen lett og er ikke spesielt taklings sterk, men ett fotball hode det har han. Litt mer en spiller å bruke på hjemmebane. Hoås viser at formen begynner og komme. Lasse var trygg og Raio og Tamaz er gode men ingen av de er den myndige typen som kan kontrolere og passifisere motstandernes angrep ved å bryte passningene til motspillerne, altså en som leser spillet litt bedre. Kvisvik blir bedre og bedre for hver kamp han kunne kanskje prøvd og skyte litt mer idag. Brenne og Bjørkøy gjør litt for mange små feil på midten og dette er noe som sikkert bedrer seg med litt flyt. Kjipt at Rami måtte ut, men Lasse viser og at han har en framtid i fotballen.
Ellers så var komentatorene morsome idag!!!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 06, 21:01
Opprinnelig postet av Patrioten
Martin Wiig er til å grine av, fikk han egentlig til noe?


Han kommer inn med friske bein og er den som beveger seg saktest utpå banen! Blei veldig skuffa over innhoppet hans i dag!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 06, 21:07
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av GurrBass
Alt gikk i mot oss.....IGJEN!!
Viking vant,Tromsø vant og Start slår vel Lyn i morra også kan jeg regne med!!

Jeg for min del synes det var bra at både Viking og Tromsø vant sine hjemmekamper. Det betyr at vi fortsatt har kontakt med Molde og Ham-Kam som jeg tror kan komme til å slite i det lange løp. Bra at de ikke får "bonuspoeng" på bortebane, selv om uavgjort kunne vært greit. Men skjønner ikke at du synes dette var så fryktelige resultater for oss...

Enig med Constanza. Synes det er for tidlig å se bakover oss på tabellen, så sånt sett er det bra at lagene over oss mister poeng. Poengen kommer nok, dem, tror ikke vi kommer til å få like nervepirrende avslutning i år, men øvre halvdel tror jeg vi skal slite med. 10.plass er mitt tips slik situasjonen er nå.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 06, 21:10

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av GurrBass
Alt gikk i mot oss.....IGJEN!!
Viking vant,Tromsø vant og Start slår vel Lyn i morra også kan jeg regne med!!
Begynte så bra og jeg håper på 3 meget viktige poeng mot Brann,men neida.....
Første 25 min må vel nesten være årsbeste av FFK?? Hadde jo nesten Brann i knestående på Brann stadion,men bortespøkelse slo til igjen ja..

Så jeg lurer på hva som skjer nå?? Piroija og Szekeres må stå over neste kamp.
Og mot HamKam så kunne vi så sårt ha trengt hodesterke stoppere.. HamKam er jo eksperter på dødballer!
Er 99% sikker på at Tronseth spiller,men hvem vil bli makker`n hans??


Ligger vel i kortene at en ny forsvarspiller er på plass innen mandag, de jobber i hvertfall med to stk.
Er begge de to plass, pluss finnen, så kann vi ha tre nye i forsvaret mot Ham-Kam og det trengs.


Er du helt sikker på at FFK skal ha inn to forsvarsspillere til nå??
Håper du har rett!




Nå jobber vi videre med å bedre det defensive arbeidet. Nyinnkjøpte Miika Multaharju kan spille back og vi jobber i tillegg med å få inn en eller to forsvarsspillere til, sa trener Knut Torbjørn Eggen til Radio Fredrikstad etter kampen.

Skriver fredrikstadfk.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 06, 21:11

Er du helt sikker på at FFK skal ha inn to forsvarsspillere til nå??
Håper du har rett![/quote]



Nå jobber vi videre med å bedre det defensive arbeidet. Nyinnkjøpte Miika Multaharju kan spille back og vi jobber i tillegg med å få inn en eller to forsvarsspillere til, sa trener Knut Torbjørn Eggen til Radio Fredrikstad etter kampen.

Skriver fredrikstadfk.

[/quote]

Hørte han sa det jeg også, håper det stemmer og at vi får inn en skikkelig ledertype baki der!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 30 jul 06, 21:12
Wiig blir paralysert når han ser sidelinja, han kan ikke spille utpå kanten, han må spille spiss. Men er nok mye bedre i 4-4-2. 

Det som er mye værre er Czwartek. Han sliter virkelig med plassering, taklingsstyrke og spilleforståelse. Hvorfor i allverden stakk han ikke ut benet når Andresen kom igjennom på 1-1 scoringa. Og er piiroja den eneste som forstår prinsippet med sikring? Han må jo spille sikring for alle de tre andre i backlinja i tillegg til seg sjøl.

Utrolig skuffa...vi har ingen spillere på benken som kan komme inn å snu på kampbildet. Slik det ser ut, så mangler vi begge førstevalgene på stopper- og spiss-plass til hamkam-kampen.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 06, 21:13
Opprinnelig postet av keiko99
kansje vi kjøper stoppere nå.. eller skal vi stole på dem vi har ?


Synes du de er noe å stole på?
Ungaren har skuffet og er i hvertfall ikke noen bra erstatter etter Bora.
Er vel kun Raio som gjør jobben sin bakkerst.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 06, 21:48
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av keiko99
kansje vi kjøper stoppere nå.. eller skal vi stole på dem vi har ?


Synes du de er noe å stole på?
Ungaren har skuffet og er i hvertfall ikke noen bra erstatter etter Bora.
Er vel kun Raio som gjør jobben sin bakkerst.
tamas gjør seg ikke bort.. jeg tror han kommer seg mere etter vært...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 30 jul 06, 22:01
Piroja er vel litt ute å kjøre på det første målet, og helt på bærtur på de to andre. Sjeldent dårlig kamp fra hans del. Hadde vært moro å se Agim Shabani mot HamKam.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 06, 22:03
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av keiko99
kansje vi kjøper stoppere nå.. eller skal vi stole på dem vi har ?


Synes du de er noe å stole på?
Ungaren har skuffet og er i hvertfall ikke noen bra erstatter etter Bora.
Er vel kun Raio som gjør jobben sin bakkerst.
tamas gjør seg ikke bort.. jeg tror han kommer seg mere etter vært...


Så du mener at han ikke gjør seg bort, når han leger selvmål. 
Husker i Rosenborgkampen ble han rundlurt av Storflor, har flere e.k.s.
Vil bare fram til at han ikke er en forsterkning, men en ny spiller med kvantitet.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 30 jul 06, 22:50








Så du mener at han ikke gjør seg bort, når han leger selvmål. 
Husker i Rosenborgkampen ble han rundlurt av Storflor, har flere e.k.s.
Vil bare fram til at han ikke er en forsterkning, men en ny spiller med kvantitet.[/quote]

I dagbladets spillerbørs får Szekeres 5.  Bertelsen 4.
Kanskje en av grunnene er at Bertelsen har flere feilpassninger.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 30 jul 06, 22:55
Sorry Det var Czwartek som fikk 5 .  Szekeres fikk 4.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 jul 06, 23:02
Endret: 30 jul 06, 23:03
Opprinnelig postet av Patrioten
Så du mener at han ikke gjør seg bort, når han leger selvmål. 


Ærlig talt! Etter å ha sett kampen på fotballekstra må jeg si at det selvmålet kunne ha skjedd hvem som helst. At det skal brukes så sterkt mot ham synes jeg er tull.
Opprinnelig postet av Patrioten
Husker i Rosenborgkampen ble han rundlurt av Storflor, har flere e.k.s.
Vil bare fram til at han ikke er en forsterkning, men en ny spiller med kvantitet.


Nok en gang må jeg si at Rosenborgkampen var et dårlig eksempel, siden jeg synes han gjorde en god kamp der. OK. Han ble lurt en gang eller to, men det skjer faktisk med ALLE forsvarsspillere! Nå må vi slutte å LETE etter feil hos egne spillere og ikke huske på det bra de faktisk gjør!

Ellers må jeg si at jeg ikke er så fryktelig skuffa. Jeg hadde ikke regna med poeng Bergen. Men selvsagt surt etter å ha ligget over.

Jeg stoler jeg på Mål-Mons, jeg, siden han sier at FFK ikke var noe dårlig lag i dag ;-)

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 jul 06, 23:16
Opprinnelig postet av bjervell
Han ble lurt en gang eller to, men det skjer faktisk med ALLE forsvarsspillere! Nå må vi slutte å LETE etter feil hos egne spillere og ikke huske på det bra de faktisk gjør!



Visse folk på forumet her ser kun det negative. Greit nok å være kritiske, men det må da gå ann å se det positive noen ganger også?

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 jul 06, 23:18
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av GurrBass
Alt gikk i mot oss.....IGJEN!!
Viking vant,Tromsø vant og Start slår vel Lyn i morra også kan jeg regne med!!

Jeg for min del synes det var bra at både Viking og Tromsø vant sine hjemmekamper. Det betyr at vi fortsatt har kontakt med Molde og Ham-Kam som jeg tror kan komme til å slite i det lange løp. Bra at de ikke får "bonuspoeng" på bortebane, selv om uavgjort kunne vært greit. Men skjønner ikke at du synes dette var så fryktelige resultater for oss...




Er en enkel grunn til det...
FFK taper,mens andre lag begynner å vinne kamper..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 30 jul 06, 23:28

spillerne skylder på dommern.

Nå er jeg ganske sikker på at Raio ikke handset, men selvom Brann ikke scora der, ødelegger dette videre.. 
Raio må stå over neste kamp og kanskje Rami sin skade er værre enn det vi vet.. 

Lurer ille på om 2-1 målet var offside oxo, får ikke sett bilde ordentlig, men det ser faktiskt sånn ut..
 Men uansett Brann var et bedre lag enn FFK idag ..
.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f