Husk meg
Brukernavn
Passord

kvisvik ut mot FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 jul 06, 10:20
Forsterkninger trengs.
Når det er sagt, bør kanskje Raymond Kvisvik gå i seg sjøl.
Stille seg sjøl et ærlig spørsmål, har jeg bidratt etter evne eller slik det var forventet før jeg kom til FFK.
Mener han svaret er ja, vel da er han trolig uenig med veldig, veldig mange.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 22 jul 06, 17:01
Bonus haha.
 Sist jeg så Kvisvik handla han en hel bærepose godteri på bensinstasjon.
For alt jeg vet kan det være til et barneselskap. Men tror nok mr.burger bør gå i seg sjæl.
Han er jo en glimrende fotballspiller, men han må jo skjønne at han ikke kan hvile på gamle meritter.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 06, 17:17
Endret: 22 jul 06, 19:00
Opprinnelig postet av sklitakling
Bonus haha.
 Sist jeg så Kvisvik handla han en hel bærepose godteri på bensinstasjon.
For alt jeg vet kan det være til et barneselskap. Men tror nok mr.burger bør gå i seg sjæl.
Han er jo en glimrende fotballspiller, men han må jo skjønne at han ikke kan hvile på gamle meritter.
kvisvik hviler ikke mere en du prøver å si.. jeg mener her i en sånnen stund FFK er i med nedrykk spøkelse over seg så kritiserer vi alt og alle.. Kvisvik gjør en bra jobb på banen, men eggen skulle brukt han mere sentralt for det er der han trives best og er best

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 jul 06, 22:27
[quote=denialsander][quote=wergis
Ellers hadde jeg synes Raio hadde vært en knall kaptein, med litt bedre norsk kunnskaper..[/quote]

Behøver vel ikke snakke norsk for å være kaptein, vel! Det blir for dumt...[/quote]

Det var ikke slik jeg mente det heller.. Det kan fort bli mye missforståelser når alt skal skje raskt og gæli..

Siden laga i tippeligaen består for det meste av skandinaviere så betyr ikke det at alle har like gode engelsk kunnskaper..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 jul 06, 12:16
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av sklitakling
Bonus haha.
 Sist jeg så Kvisvik handla han en hel bærepose godteri på bensinstasjon.
For alt jeg vet kan det være til et barneselskap. Men tror nok mr.burger bør gå i seg sjæl.
Han er jo en glimrende fotballspiller, men han må jo skjønne at han ikke kan hvile på gamle meritter.
kvisvik hviler ikke mere en du prøver å si.. jeg mener her i en sånnen stund FFK er i med nedrykk spøkelse over seg så kritiserer vi alt og alle.. Kvisvik gjør en bra jobb på banen, men eggen skulle brukt han mere sentralt for det er der han trives best og er best


Du kan da virkelig ikke mene at Kvisvik gjør en god jobb om dagen?Mot Bryne var han totalt usynlig, syntes han så meget sliten ut jeg. Og kritikk. Du er vel en av Eggens største kritikere?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jul 06, 12:18
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av sklitakling
Bonus haha.
 Sist jeg så Kvisvik handla han en hel bærepose godteri på bensinstasjon.
For alt jeg vet kan det være til et barneselskap. Men tror nok mr.burger bør gå i seg sjæl.
Han er jo en glimrende fotballspiller, men han må jo skjønne at han ikke kan hvile på gamle meritter.
kvisvik hviler ikke mere en du prøver å si.. jeg mener her i en sånnen stund FFK er i med nedrykk spøkelse over seg så kritiserer vi alt og alle.. Kvisvik gjør en bra jobb på banen, men eggen skulle brukt han mere sentralt for det er der han trives best og er best


Det virker på meg som du synes gutta på banen gjør en bra innsats om dagen?? Ser du i det hele tatt hva som skjer med laget keiko99 ?? Fortsetter det sånn som nå så går det lukt ned i 1.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 jul 06, 13:46
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Fortsetter det sånn som nå så går det lukt ned i 1.


Det der har jeg hørt jevnlig nå siden den dagen vi rykka opp i TL. Merker at det ikke gir like mye inntrykk lenger :)  Ifjor hadde jeg omtrent gitt opp håpet etter en forferdelig høst, men det er laaangt fra noen grunn til å henge så ille med hue nå. Vi har IKKE rykka ned enda

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 jul 06, 13:48
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Fortsetter det sånn som nå så går det lukt ned i 1.


Det der har jeg hørt jevnlig nå siden den dagen vi rykka opp i TL. Merker at det ikke gir like mye inntrykk lenger :)  Ifjor hadde jeg omtrent gitt opp håpet etter en forferdelig høst, men det er laaangt fra noen grunn til å henge så ille med hue nå. Vi har IKKE rykka ned enda


Helt enig! Med seier i dag trur jeg vi går lysere tider i møte! Og vi har jo spilt bra i år da! Enig med Eggen i at effektiviteten må bli bedre, når det skjer kan vi ta veldig mange poeng i høst!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jul 06, 13:50
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Fortsetter det sånn som nå så går det lukt ned i 1.


Det der har jeg hørt jevnlig nå siden den dagen vi rykka opp i TL. Merker at det ikke gir like mye inntrykk lenger :)  Ifjor hadde jeg omtrent gitt opp håpet etter en forferdelig høst, men det er laaangt fra noen grunn til å henge så ille med hue nå. Vi har IKKE rykka ned enda


Hva hvis vi står igjen med 0 p. etter de neste 3 kampene da ?? Er du bekymra da ?? Eller gidder du ikke tenke tanken ??

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 jul 06, 13:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Fortsetter det sånn som nå så går det lukt ned i 1.


Det der har jeg hørt jevnlig nå siden den dagen vi rykka opp i TL. Merker at det ikke gir like mye inntrykk lenger :)  Ifjor hadde jeg omtrent gitt opp håpet etter en forferdelig høst, men det er laaangt fra noen grunn til å henge så ille med hue nå. Vi har IKKE rykka ned enda


Hva hvis vi står igjen med 0 p. etter de neste 3 kampene da ?? Er du bekymra da ?? Eller gidder du ikke tenke tanken ??


Skjønner ikke hvorfor du altid er så negativ jeg Rune. Vi kan jo ikke gå rundt å regne med å ta 0 poeng på de 3 neste kampene. Tar vi 9 poeng på døm kampene kan vi fort klare Royal League plass..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jul 06, 14:03
Endret: 23 jul 06, 14:10


Det der har jeg hørt jevnlig nå siden den dagen vi rykka opp i TL. Merker at det ikke gir like mye inntrykk lenger :)  Ifjor hadde jeg omtrent gitt opp håpet etter en forferdelig høst, men det er laaangt fra noen grunn til å henge så ille med hue nå. Vi har IKKE rykka ned enda[/quote]

Hva hvis vi står igjen med 0 p. etter de neste 3 kampene da ?? Er du bekymra da ?? Eller gidder du ikke tenke tanken ??[/quote]

Skjønner ikke hvorfor du altid er så negativ jeg Rune. Vi kan jo ikke gå rundt å regne med å ta 0 poeng på de 3 neste kampene. Tar vi 9 poeng på døm kampene kan vi fort klare Royal League plass..[/quote]

Vi klarer ikke det med det spillet som vi har nå.

Og er det mye å juble for om dagen ??  Spillet er helt jævli, publikum begynner å svikte, Plankehaugen ditto stemmemessig og + gnisninger innad i klubben. Er det noe rart at jeg begynner å mistrives ??

Vis meg noe positivt så skal jeg gjerne henge meg på. Eneste jeg ser noe positivt i er at Morgan skal komme.

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 23 jul 06, 15:41

Jeg skal ikke være negativ, men Royal Leage plass klarer vi ikke.

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 jul 06, 15:47
Opprinnelig postet av FFK-Supporter

Jeg skal ikke være negativ, men Royal Leage plass klarer vi ikke.



Nei selfølgelig gjør vi ikke det, og vi vinner ikke døm 3 neste! Men poenget mitt er at vi ikke behøver å tru at vi har tapt kampen før den er spilt! For vi har ikke rykka ned enda!!

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 23 jul 06, 15:57
Nei det er sant...     
Idag blir det forhåpentligvis seier iallefall!!

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f