Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 06, 15:22
Endret: 22 jul 06, 15:24

Det er vist en del sitteplassbiletter igjen. Vet ikke hvor mange mennesker vi kan håpe på, kanskje 7.500?
Hvis det skjer, taper vi enda mer publikumsinntekter og da er snittet nedi i 550 mennesker under budsjett i forhold hjemmekampene.

550X7= 3850 mindre enn budsjert til sammen.

Noe som utgjør ca. 400.000 kroner i minus.


FFKshnuppa

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 22

Lagt til: 22 jul 06, 16:39
Starter kampen 20.00 på stadion i morgen? ;D

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 06, 16:47
Opprinnelig postet av FFKshnuppa
Starter kampen 20.00 på stadion i morgen? ;D
ja

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFKshnuppa

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 22

Lagt til: 22 jul 06, 16:48
takk:)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 jul 06, 17:10

Uforandra lag! Satser på at Toth putter ett par mål da!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 22 jul 06, 20:35
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er vist en del sitteplassbiletter igjen. Vet ikke hvor mange mennesker vi kan håpe på, kanskje 7.500?
Hvis det skjer, taper vi enda mer publikumsinntekter og da er snittet nedi i 550 mennesker under budsjett i forhold hjemmekampene.

550X7= 3850 mindre enn budsjert til sammen.

Noe som utgjør ca. 400.000 kroner i minus.



Jeg tror desverre det ikke kommer så mange som 7000 tilskuere engang...
Tror ferie og kampen på tv har årsaken til dette...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 jul 06, 10:51
FFK gjør noen endringer på laget fra forrige serierunde. På høyrekanten starter Brian West i stedet for Tarik Elyounoussi, mens Tóth går inn som midtspiss i stedet for Øyvind Hoås.

Tarik som superreserve...det kan bli bra det....West i slag så tar vi Viking....gleder meg

---------------------------

Heia FFK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jul 06, 11:07
Idag oppfordrer jeg ALLE til å støtte laget og synge som fa**... Det er nå guttane trenger støtte, og det er nå de trenger hjelp... La oss minne dem på at vi alle står bak dem og støtter dem.. Idag skal det synges og ropes og heies..
La oss gjøre det For Dagfinn Enerly, la oss gjøre det for FFK, hele laget!
Husk sangen:
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp, når guttane går på banen står vi i samla tropp, for sammen er vi sterke og det sendes ille bra.......

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 jul 06, 11:52
Opprinnelig postet av Patrioten
Stortrives som førstekeeper

Vikings keeper Iven Austbø stortrives i rollen som Vikings førstekeeper. Snart kan ting forandre seg. Viking nærmer seg nemlig en ny keeper.

– Jeg har alltid hatt lyst til å være førstekeeper i Viking. Derfor stortrives jeg naturligvis med å være det. Jeg blir veldig skuffet hvis jeg mister plassen til en eventuell ny keeper, sier Austbø til Rogalands Avis. 

Han er vel litt i den situasjonen som Steinar var i at han er på vei bort fra klubben.
Steinar spilte de fem siste kampene sine i juni, de to-tre første kampene var vel ok, men de to siste var vel ikke all verden.
Kanskje det samme skjer med Iven?Det tyder på at dette blir hans neste siste kamp for Viking.

Tenk med dere selv, hvis dere hadde hatt en jobb og har fått beskjed om at i løpet av 1-2 uker så har vi ikke mer bruk for deg. 

Da er det jammen ikke lett å være motivert og gå jobben.





Eller, om han er psykisk sterk: "Jeg skal f..n vise dem hva de mister"Hadde en kjip drøm i natt, FFK-Viking 1-3. Har hatt det en gang før, det var før den berømte bortekampen mot RBK..Våknet opp med 1-5 i hodet.La oss for all del håpe jeg er på vidda.Keiko har rett, dette er en 6 poenger.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jul 06, 12:07
Opprinnelig postet av SirLion
Idag oppfordrer jeg ALLE til å støtte laget og synge som fa**... Det er nå guttane trenger støtte, og det er nå de trenger hjelp... La oss minne dem på at vi alle står bak dem og støtter dem.. Idag skal det synges og ropes og heies..
La oss gjøre det For Dagfinn Enerly, la oss gjøre det for FFK, hele laget!
Husk sangen:
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp, når guttane går på banen står vi i samla tropp, for sammen er vi sterke og det sendes ille bra.......


Håper alle går i seg sjøl og leser dette. Det trengs.

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 23 jul 06, 12:27
VIL ØKE EFFEKTIVITETEN: Knut Torbjørn Eggen mener Fredrikstad har skapt nok sjanser og har nå trent avslutninger for å utnytte disse bedre. 
Les mer her....

http://fotball.bt.no/incoming/article61273.ece 

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jul 06, 12:52
Opprinnelig postet av FFK-Supporter
VIL ØKE EFFEKTIVITETEN: Knut Torbjørn Eggen mener Fredrikstad har skapt nok sjanser og har nå trent avslutninger for å utnytte disse bedre. 
Les mer her....

http://fotball.bt.no/incoming/article61273.ece 


Tror neppe feilen ligger her. Baklengsmåla renner jo inn som bare det. Få inn et defensivt anker som holder mål.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 23 jul 06, 13:01
Midtbanen jogger for mye hjemover. det er et stort problem!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jul 06, 13:03
Endret: 23 jul 06, 13:03
Opprinnelig postet av Jepmaster
Midtbanen jogger for mye hjemover. det er et stort problem!


Det er der feilen ligger. Rart ikke KTE ser det. Tror han at alt ordner seg sjøl ??

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 jul 06, 15:59
 
Hentet fra fxt.no:

0
Lagene har møtt hverandre 17 ganger i Fredrikstad. Fredrikstad står med ti seirer, fem har endt uavgjort, mens Viking kun har vunnet to. Målforskjellen er 28-16 i favør Fredrikstad.
 
0
Fredrikstad er ubeseiret på de åtte siste hjemmekampene i Tippeligaen mot Viking. Forrige tap kom 1. mai 1973 (0-2).
 
0
Fredrikstad har sluppet inn mål i 19 hjemmekamper på rad i Tippeligaen.
 
0
Klubbrekorden er baklengsmål i 20 hjemmekamper på rad i Tippeligaen.
 
0
Viking er uten mål på de tre siste oppgjørene i Tippeligaen. Sist laget fant nettmaskene var mot Stabæk, 13. mai 2006 (1-1). Dette er tangering av klubbrekorden.
 
0
Viking er svake borte, og vant sist 28. august 2005 mot Molde (1-2). Siden har det blitt ti strake bortetap.
 
0
Klubbrekorden er på 16 bortekamper uten seier.
 
0
Viking står med fattige fire poeng på bortebane så langt i sesongen. Bare Fredrikstad er dårligere med sine tre poemg.

smurfen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 06
Innlegg: 11

Lagt til: 23 jul 06, 19:31
Opprinnelig postet av ffkmufc
 
Hentet fra fxt.no:

0
Lagene har møtt hverandre 17 ganger i Fredrikstad. Fredrikstad står med ti seirer, fem har endt uavgjort, mens Viking kun har vunnet to. Målforskjellen er 28-16 i favør Fredrikstad.
 
0
Fredrikstad er ubeseiret på de åtte siste hjemmekampene i Tippeligaen mot Viking. Forrige tap kom 1. mai 1973 (0-2).
 
0
Fredrikstad har sluppet inn mål i 19 hjemmekamper på rad i Tippeligaen.
 
0
Klubbrekorden er baklengsmål i 20 hjemmekamper på rad i Tippeligaen.
 
0
Viking er uten mål på de tre siste oppgjørene i Tippeligaen. Sist laget fant nettmaskene var mot Stabæk, 13. mai 2006 (1-1). Dette er tangering av klubbrekorden.
 
0
Viking er svake borte, og vant sist 28. august 2005 mot Molde (1-2). Siden har det blitt ti strake bortetap.
 
0
Klubbrekorden er på 16 bortekamper uten seier.
 
0
Viking står med fattige fire poeng på bortebane så langt i sesongen. Bare Fredrikstad er dårligere med sine tre poemg.





viking er svake borte og ffk vinner lett
det kan jeg vedde på og to av de har alerede gått inn på kupongen og

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 23 jul 06, 20:58
Utrolig deilig å se at Tarik endelig putter ballen i mål i en seriekamp.
Krysser fingrene for at skaden til West ikke er alvorlig, og at han er raskt tilbake igjen.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 jul 06, 22:02
Huff...Vi bør være glade for at det ble 3 poeng i dag..
Shaaban viste igjen at han er en klassekeeper,og Piroija var knall i forsvaret!!

Var deilig å se at Tarik putta,men det var nå med hodet da,hadde han sparket ballen ville det vel kanskje hatt en annen skjebne!??  hehe...

Hvis West er klar til neste kamp,så vil jeg gjerne se West,Tarik og Hoås på topp..
Kvisvik på midten som en oppspiller...
Syntes forresten at taktikken til Eggen fungerte bra idag,med Kvisvik på høyresiden...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 23 jul 06, 22:04
Grattis Tarik!! Nå kommer det til å løsne for deg fremover!
Så jævlig  deilig med seier!



---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 jul 06, 22:08
Opprinnelig postet av GurrBass
Huff...Vi bør være glade for at det ble 3 poeng i dag..
Shaaban viste igjen at han er en klassekeeper,og Piroija var knall i forsvaret!!

Var deilig å se at Tarik putta,men det var nå med hodet da,hadde han sparket ballen ville det vel kanskje hatt en annen skjebne!??  hehe...

Hvis West er klar til neste kamp,så vil jeg gjerne se West,Tarik og Hoås på topp..
Kvisvik på midten som en oppspiller...
Syntes forresten at taktikken til Eggen fungerte bra idag,med Kvisvik på høyresiden...


Jeg har vært kritisk til Raymond, men i dag var han suveren. Og riktig gledelig at det ble scoring på Tarik,kanskje det løsner for han nå.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340