Husk meg
Brukernavn
Passord

Den nye midtstopperen fra Ungarn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 20 jul 06, 12:38
Så ikke kampen mot RBK og det er tidlig å dømme etter 2 kamper,men det jeg så i går var faen meg gufs fra annen div.
Uten tempo og masse tabber,bomklareringer. Bora var klasser bedre enn dette.
Må være bedre med tronseth bak enn denne karen??? eller ??

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 jul 06, 13:10
Jeg synes faktisk han ikke gjorde seg bort i går. Ikke noe mer enn resten av laget iallefall. Hadde flere kontante klareringer. En og annen bompasning; ja - men det gjaldt hele laget. Men ønsker meg selvfølgelig en Canavaro bak der hvis mulig ;-)

Tepes

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 apr 03
Innlegg: 7

Lagt til: 20 jul 06, 13:17
Enig med deg Vlad. Har ikke mye negler igjen på fingrene etter å ha bivånet noen matcher med denne karen i bakre rekker. Mulig det er bare meg, men føler jeg bare ser feilpasninger og gibort-klareringer. Bora gjorde en mye mer solid jobb og forsvaret er etter min mening nå svekket. Tronseth er nok et bedre valg, ja.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jul 06, 14:00
Opprinnelig postet av Vlad
Så ikke kampen mot RBK og det er tidlig å dømme etter 2 kamper,men det jeg så i går var faen meg gufs fra annen div.
Uten tempo og masse tabber,bomklareringer. Bora var klasser bedre enn dette.
Må være bedre med tronseth bak enn denne karen??? eller ??
Der er du helt på bom tur.. Denne kritikken er ikke verdig.. Han gjordet en meget god jobb.. vi trenger kansje en som er bedre det skal jeg ikke nekte på, men at han er så ræva som du prøver å si er helt feil

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 jul 06, 14:09
Ikke "ræva", men kvantitet.
Holder bra 1.div standard, men TL fyllekall.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 20 jul 06, 14:48
Han var meget god mot RBK

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 20 jul 06, 15:47
Ok ! så ikke RBK kampen som sagt. Håper vi får inn stopper med høg kval snart

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jul 06, 16:32
Opprinnelig postet av Jepmaster
Han var meget god mot RBK



Så du ikke hvordan Storflor, rundlurte han til de grader, utrolig at han ikke scoret.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 jul 06, 18:17
Jeg synes også han er ikke noe forsterkning. Keiko du var jo på kampen. Kan ikke komme og si at han presterte bra i går ? Se bare på andre målet til bryne da ??? greit at Raio putta på selvmål men uansett så må jeg si hadde vi ikke hatt Raio da vet ikke hva hadde skjed. Makan ti duel spill og ellers brudd på angrep til motstander. Han Ungaren mangler tempo og virker ganske tung spør du meg. så.... ja min mening er at dette er jammen ingen forsterkning i hvertfall.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jul 06, 18:28
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Vlad
Så ikke kampen mot RBK og det er tidlig å dømme etter 2 kamper,men det jeg så i går var faen meg gufs fra annen div.
Uten tempo og masse tabber,bomklareringer. Bora var klasser bedre enn dette.
Må være bedre med tronseth bak enn denne karen??? eller ??
Der er du helt på bom tur.. Denne kritikken er ikke verdig.. Han gjordet en meget god jobb.. vi trenger kansje en som er bedre det skal jeg ikke nekte på, men at han er så ræva som du prøver å si er helt feil


Du er nok på bærtur her keiko99. 1 mot 1 kom han på etterskudd så og si hver gang. Store tempoproblemer. Men det visste vi jo før han kom hit. Det er ikke hannes force. Men i duellspill er han for såvidt kurrant. Men å si at han gjorde en meget god jobb mot Bryne, det gjorde han absolutt ikke. Kan heller si han spilte pari minus.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 jul 06, 22:31
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Jepmaster
Han var meget god mot RBK



Så du ikke hvordan Storflor, rundlurte han til de grader, utrolig at han ikke scoret.


Til tross for det er jeg enig i at han var god mot Rosenborg. Sterk i duellene og viste flere prov på å lese spillet bra. Jeg la ikke merke til ham i noen særlige løpedueller, så hvordan det er med tempoet hans vet jeg ikke. Av det mest negative jeg så i Trondheim, var at han spilte med litt stor risiko.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 21 jul 06, 12:32
Så vidt jeg kan huske er det den dårligste spilleren jeg har sett i FFK-drakt på mange år.......håper inderlig han blir bedre, hvis ikke kan godt lisleby få han med en gang

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 21 jul 06, 12:40
Opprinnelig postet av HectorFFK
Så vidt jeg kan huske er det den dårligste spilleren jeg har sett i FFK-drakt på mange år.......håper inderlig han blir bedre, hvis ikke kan godt lisleby få han med en gang


Er ikke enig med deg der. Han er meget sterk i duellene, dyktig til å lese spillet. Hadde han vært rask så hadde han vært en av våre beste spillere. Skal dewt sies at jeg bare har sett han i to kamper da. Så det er ikke så mye å vurdere ut i fra. Men jeg er positivt overrasket over den spilleren. Dårligere enn Vebjørn Hagen? Helland? Peters?

---------------------------

Fredd


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 21 jul 06, 12:44
Opprinnelig postet av Fredd
Opprinnelig postet av HectorFFK
Så vidt jeg kan huske er det den dårligste spilleren jeg har sett i FFK-drakt på mange år.......håper inderlig han blir bedre, hvis ikke kan godt lisleby få han med en gang


Er ikke enig med deg der. Han er meget sterk i duellene, dyktig til å lese spillet. Hadde han vært rask så hadde han vært en av våre beste spillere. Skal dewt sies at jeg bare har sett han i to kamper da. Så det er ikke så mye å vurdere ut i fra. Men jeg er positivt overrasket over den spilleren. Dårligere enn Vebjørn Hagen? Helland? Peters?



Så du han mot Bryne eller?! De klareringene er det dårligste jeg har sett. Bedre enn Helland?! Helland var god! Bedre enn Peters, nei, jeg har faktisk hatt sansen for Peters. Han er på ingen måte noen toppklasse spiller, men han har en ro med ballen som få andre og jobber og sliter. Vebjørn Hagen...hmm...vi får inderlig håpe han er bedre enn Hagen, men det skulle bare mangle å da....jeg ble hvertfall skremt over nivået hans mot Bryne, og jå, jeg er klar over at det bare er en kamp, men det var tross alt mot 1.div laget Bryne...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 21 jul 06, 12:50
Endret: 21 jul 06, 12:53
Jeg var på stadion mot Bryne ja. Synes han gjorde en god kamp sammen med Raio. En feil og det var på 2-2 målet. Men den må Raio ta løitt av skylden for også. Ellers synes jeg han er mye sterkere i duellene enn Helland og Peters. Jeg synes også han er mye bedre enn Tronseth som er alternativet på stopperplass. 

Men det blir spennende å se i de neste kampene. Gruer meg allerede til løpeduell mellom Szekeres og Nhleko.

Skal også sies at jeg mener at han ikke er god nok for FFK. Eller det jeg forventer at FFK skal klare å skaffe. Regner med at han bare spiller midlertidig. Men til å komme fra benken i TIL så ble jeg positivt overrasket.

---------------------------

Fredd


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 jul 06, 16:26
uten at nye stpperen skal henges for mye ut er det trygt å si at verken Helland,Trondsen,Jørgen P på sitt beste eller Tore P og Bora på noen måte er erstattet via ungarn eller Tronseth. Mener fallet i kvalitet er ganske klart.

Kamp til søndag og han hever seg vel til det håper vi

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 21 jul 06, 16:35
Opprinnelig postet av Vlad
uten at nye stpperen skal henges for mye ut er det trygt å si at verken Helland,Trondsen,Jørgen P på sitt beste eller Tore P og Bora på noen måte er erstattet via ungarn eller Tronseth. Mener fallet i kvalitet er ganske klart.

Kamp til søndag og han hever seg vel til det håper vi


Er helt enig, jeg synes faktisk Jørgen P er bedre enn både Szekeres og Tronseth... Jeg skal ikke kappe huet av ungareren, han gjør så godt han kan. Men han er dessverre ikke god nok. Raio trenger en stødig type ved siden av seg som kan plukke opp en del rusk som han forårsaker. Hehe. Gjerne en Ronny Johnsen. 


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340