Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 61 7

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 jul 06, 22:45
Jonna er så absolutt god på midten for oss,men er enig i det som sies her!
Skal mann forsterke,så bør det bli spillere som hever laget generelt..
Men etter min mening,så er det da ikke midtbanen som bør forsterkes... Spissplass og stopperplass bør være prio number uno!!


---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 06, 09:13

Virker som at to spillere har fått kontraktsforsalg og at FFK aventer svar
Kan i hvertfall tolke uttalesen til Eggen, som sier følgende til Demokraten.

Får vi inn de to forsterkningene vi venter på blir kampen om plassene skjerpet ytterligere.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jul 06, 09:17
Opprinnelig postet av Patrioten

Virker som at to spillere har fått kontraktsforsalg og at FFK aventer svar
Kan i hvertfall tolke uttalesen til Eggen, som sier følgende til Demokraten.

Får vi inn de to forsterkningene vi venter på blir kampen om plassene skjerpet ytterligere.



Det høres jo bra ut, håper det er skikkelige forsterkninger da! Vi trenger værtfall en solid midtstopper med en gang!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 jul 06, 09:38
Forsterkninger mottas med takk.
Som du sier trenger vi en ved siden av Raio som kan gjøre manns jobb, pluss en som også kan putte inn mål den andre veien.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 06, 10:10

Media følger FFKSupporter.net bare les her:

Ryktene om møtet spredte seg raskt til debattforumet til klubbens supportere. Enkelte mente at påtroppende klubbdirektør Morgan Andersen, TV 2 og tyske journalister var til stede, i tillegg til styreleder Bjørn Jensen og trener Knut Torbjørn Eggen. 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123864


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 06, 10:13
se opp for ordet: prøvespill senere i uken. vi vet hva prøve spill har endt med

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jul 06, 10:16
Opprinnelig postet av GurrBass
Jonna er så absolutt god på midten for oss,men er enig i det som sies her!
Skal mann forsterke,så bør det bli spillere som hever laget generelt..
Men etter min mening,så er det da ikke midtbanen som bør forsterkes... Spissplass og stopperplass bør være prio number uno!!


Vet ikke om jeg er enig, jeg. Av det jeg så i går virker det som at det er midtbanens defensive arbeid som skaper mest trøbbel for FFKs forsvar... Det blir for store rom mellom bakre firer og midtbanen - og den defensive innsatsen til midtbanen var ikke som jeg forventet.

Brenne og Ramberg blir for puslete. Selv om de gjør visse positive ting er jeg ikke imponert...

Jonna er fin, men mangler litt av den tyngden og fandenivolskheten som f.eks. Raio viser.

Kvisvik forventer jeg ikke noe av rent defensivt, men han overrasket positivt i går - han virket nesten litt overrasket selv også, over at han hadde ork til å springe på slutten. 

En mer defensivt orientert midtbane-terrier (som er stabil og yter maks hver gang) vil etter mitt syn være mer viktig enn en ny spiss. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jul 06, 10:17
Opprinnelig postet av keiko99
se opp for ordet: prøvespill senere i uken. vi vet hva prøve spill har endt med


Rart at døm trenger å ha 2 kjente spillere på prøvespill! Hvis døm er kjente vet vel styret hva spillerene står for, og kan signeres med en gang! Håper det er midtstopper og spiss det er snakk om her!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 06, 10:21
Endret: 24 jul 06, 10:22
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av keiko99
se opp for ordet: prøvespill senere i uken. vi vet hva prøve spill har endt med


Rart at døm trenger å ha 2 kjente spillere på prøvespill! Hvis døm er kjente vet vel styret hva spillerene står for, og kan signeres med en gang! Håper det er midtstopper og spiss det er snakk om her!


Kan jo være at spillerne vil se på forholdene.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 jul 06, 10:31
Endret: 24 jul 06, 10:36
Opprinnelig postet av keiko99
se opp for ordet: prøvespill senere i uken. vi vet hva prøve spill har endt med


Jeg liker heller ikke dette med prøvespill, men når det er sagt så må vi vel gå ut fra at de som har vært her på prøve inntil nå ikke har vært gode nok, og da er det jo bra at de ikke fikk kontrakt.

Det ideelle er selvfølgelig å finne spillere som vi vet er gode nok til å gå rett inn å forsterke laget, men da kommer vi også sikkert til å betale en mye høyere pris enn hvis vi finner en litt mer ukjent en som etter prøvespill viser seg å være like god. Eller kanskje vi får en spiller som er en klasse bedre til samme pris.

Så da spørs det vel om ikke Eggen og co gjør rett allikevel, keiko

---------------------------

FFK på toppen i 2006


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 24 jul 06, 10:58
Endret: 24 jul 06, 11:00
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av GurrBass
Jonna er så absolutt god på midten for oss,men er enig i det som sies her!
Skal mann forsterke,så bør det bli spillere som hever laget generelt..
Men etter min mening,så er det da ikke midtbanen som bør forsterkes... Spissplass og stopperplass bør være prio number uno!!


Vet ikke om jeg er enig, jeg. Av det jeg så i går virker det som at det er midtbanens defensive arbeid som skaper mest trøbbel for FFKs forsvar... Det blir for store rom mellom bakre firer og midtbanen - og den defensive innsatsen til midtbanen var ikke som jeg forventet.

Helt enig. La meg først si at det var herlig med tre poeng i går. Herlig og livsnødvendig.

Men hele første omgang, og fram til utvisninga i andre, satt jeg ofte og rev meg i håret av forsvarsspillet til FFK. Og særlig samhandlinga mellom den bakre fireren og midtbanen. Hvor var egentlig midtbanen? Gang på gang gikk klareringene fra Raio & co rett til Vikingspillere, og et bedre lag hadde straffet oss langt hardere! Spiller for spiller ser midtbanen vår bra ut, men den fungerer jo ikke! I alle fall ikke defensivt.

Faktisk vil jeg gå så langt som å si at vi i kampen mot Rosenborg var bedre defensivt enn mot Viking. Litt henger selvfølgelig sammen med at vi pressa mye høyere mot Viking, men alt i alt ble jeg ikke imponert over jobbinga i midtbaneleddet på egen halvdel.

Heldigvis viste vi tidvis stort angrepsspill, så de tre poenga var fullt fortjente.

Edit: strengt tatt feil tråd på denne. Skal se om jeg får putta den inn i FFK-Viking-tråden isteden...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 06, 11:06
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av GurrBass
Jonna er så absolutt god på midten for oss,men er enig i det som sies her!
Skal mann forsterke,så bør det bli spillere som hever laget generelt..
Men etter min mening,så er det da ikke midtbanen som bør forsterkes... Spissplass og stopperplass bør være prio number uno!!


Vet ikke om jeg er enig, jeg. Av det jeg så i går virker det som at det er midtbanens defensive arbeid som skaper mest trøbbel for FFKs forsvar... Det blir for store rom mellom bakre firer og midtbanen - og den defensive innsatsen til midtbanen var ikke som jeg forventet.

Helt enig. La meg først si at det var herlig med tre poeng i går. Herlig og livsnødvendig.

Men hele første omgang, og fram til utvisninga i andre, satt jeg ofte og rev meg i håret av forsvarsspillet til FFK. Og særlig samhandlinga mellom den bakre fireren og midtbanen. Hvor var egentlig midtbanen? Gang på gang gikk klareringene fra Raio & co rett til Vikingspillere, og et bedre lag hadde straffet oss langt hardere! Spiller for spiller ser midtbanen vår bra ut, men den fungerer jo ikke! I alle fall ikke defensivt.

Faktisk vil jeg gå så langt som å si at vi i kampen mot Rosenborg var bedre defensivt enn mot Viking. Litt henger selvfølgelig sammen med at vi pressa mye høyere mot Viking, men alt i alt ble jeg ikke imponert over jobbinga i midtbaneleddet på egen halvdel.

Heldigvis viste vi tidvis stort angrepsspill, så de tre poenga var fullt fortjente.

Edit: strengt tatt feil tråd på denne. Skal se om jeg får putta den inn i FFK-Viking-tråden isteden...


Vi sløste også med sjansene offensivt, vi trenger fortsatt for mange sjanser på å score målene våres.
Håper inderlig det kommer en spiss og forsvarer, den ungarske forsvaren er nok ikke bra nok for 11, men ok som back up.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 24 jul 06, 11:28
Positivt feil at FFK ikke er effektive. De er  mer effektive enn 50% av TL lagene. Tamas gjorde vel ikke flere blemmer enn Piroja i går? Synes han spilte bra, sammen med resten av forsvarsfireren. Ramberg og Brenne er fortsatt ett mareritt defensivt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jul 06, 11:39
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Positivt feil at FFK ikke er effektive. De er  mer effektive enn 50% av TL lagene. Tamas gjorde vel ikke flere blemmer enn Piroja i går? Synes han spilte bra, sammen med resten av forsvarsfireren. Ramberg og Brenne er fortsatt ett mareritt defensivt.


Syns du seriøst Tamas var bra? Han hadde jo sinnsykt store tempoproblemer, og han var heller ingen stor hodespiller.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 24 jul 06, 12:09
Han er ikke rask, men var klok og falt av i tide. Ble utfordret et par ganger men ryddet opp.  Som sagt synes jeg hele forsvarsfireren var bra.

Til de som mener FFK var inneffektive i går. 
Viking hadde 7 sjanser. FFK 6.
Viking hadde 6 cornere. FFK 1.
Viking hadde 10 skudd på mål. FFK 5.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jul 06, 13:43
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Han er ikke rask, men var klok og falt av i tide. Ble utfordret et par ganger men ryddet opp.  Som sagt synes jeg hele forsvarsfireren var bra.

Til de som mener FFK var inneffektive i går. 
Viking hadde 7 sjanser. FFK 6.
Viking hadde 6 cornere. FFK 1.
Viking hadde 10 skudd på mål. FFK 5.


Statistikk er morsomt. :) 

Hvis vi, for eksemplets skyld, tar den fiktive kampen "Lag A - Lag B". Etter kampen har begge lag hatt 10 avslutninger på mål.

Lag A hadde 8 avslutninger fra 5 meter på åpen kasse (som alle gikk utenfor) og 2 stangskudd fra 10 meter.
Lag B hadde 5 avslutninger fra 20 meter og 5 avslutninger fra 25 meter.  Alle gikk rett på keeper/utenfor.

Statistisk sett har laga vært like effektive, men....  Gjenspeiler statistikken avslutningsegenskapene til spillerne?  Neppe. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 jul 06, 15:01
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Positivt feil at FFK ikke er effektive. De er  mer effektive enn 50% av TL lagene. Tamas gjorde vel ikke flere blemmer enn Piroja i går? Synes han spilte bra, sammen med resten av forsvarsfireren. Ramberg og Brenne er fortsatt ett mareritt defensivt.


Syns du seriøst Tamas var bra? Han hadde jo sinnsykt store tempoproblemer, og han var heller ingen stor hodespiller.


Hvordan kan du klage på Tamas ffkmufc?
Tempoproblemer.... hmm. Fart, er det det eneste du vektlegger? 

Etter mitt syn er han vanvittig duelsterk, god på hodet, pasningssikker og ikke så aller verst kjapp. Han vant løpsduellen mot Ijeh i går. Det som taler negativt er at de må spilles inn og bli vant med hverandre (bakre 4), og at han drar på åra. Trenger uansett en ny midtstopper til..

Syns han gjorde en bra kamp i går.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 06, 21:34
For vel skryte litt av eggen også for nå håper han morgan kommer til for som over hode mulig. håper dere så tv2 sporten da..


---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


95922304

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jul 06
Innlegg: 3

Lagt til: 24 jul 06, 21:55
Har hørt fra sikre Kilder at Adriano, en brasiliansk spiss som spiller i finland er på vei.
Og en svensk landslags spiller....

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jul 06, 22:09
Opprinnelig postet av 95922304
Har hørt fra sikre Kilder at Adriano, en brasiliansk spiss som spiller i finland er på vei.
Og en svensk landslags spiller....


Seriøst? Når er det snakk om at døm er på plass?


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 61 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340