Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 61 33

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 aug 06, 00:42
Hmmm... Jeg vet ikke hvordan Espen olsen er, men etter hva du sier Costanza så er ikke han god? Aner ikke hvordan han er jeg, så jeg spørr deg, eller noen andre: hvordan er han som spiller egentlig?

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 04 aug 06, 00:44

4 mill! Så latterlig! Høres ut som kamma vet at lyn sitter på noen kroner etter mikel sin overgang, og drar opp prisen på grunn av det. Litt som når chealsea legger inn et bud, man kan bare kreve dobbelt så mye, fordi chelsea betaler uansett.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 aug 06, 00:47
Opprinnelig postet av SirLion
Hmmm... Jeg vet ikke hvordan Espen olsen er, men etter hva du sier Costanza så er ikke han god? Aner ikke hvordan han er jeg, så jeg spørr deg, eller noen andre: hvordan er han som spiller egentlig?

Han er en typisk bakromsspiss, hurtig og med OK teknikk. Ikke spesielt målfarlig. Brenner mange sjanser. Har aldri prestert stabilt på høyt nivå. Det var kun i fjor høst etter at Ringberg kom til klubben at Olsen hadde en periode hvor han var veldig god. Etter den høsten fikk han være med c-landslaget på tur til USA. Det var ikke mange som forstod det.

Det blir litt som Martin Wiig - som for noen år siden spilte knallgodt en halv sesong i Tippeligaen og var nær med å komme med på landslaget i veldig ung alder, men etter den tid har han ikke prestert all verden.

Jeg ville ikke kjøpt Olsen for 500 000 kroner - og når han nå trolig får en prislapp på ca 4 mill, så sier det seg selv... Galskap.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 aug 06, 00:52
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av SirLion
Hmmm... Jeg vet ikke hvordan Espen olsen er, men etter hva du sier Costanza så er ikke han god? Aner ikke hvordan han er jeg, så jeg spørr deg, eller noen andre: hvordan er han som spiller egentlig?

Han er en typisk bakromsspiss, hurtig og med OK teknikk. Ikke spesielt målfarlig. Brenner mange sjanser. Har aldri prestert stabilt på høyt nivå. Det var kun i fjor høst etter at Ringberg kom til klubben at Olsen hadde en periode hvor han var veldig god. Etter den høsten fikk han være med c-landslaget på tur til USA. Det var ikke mange som forstod det.

Det blir litt som Martin Wiig - som for noen år siden spilte knallgodt en halv sesong i Tippeligaen og var nær med å komme med på landslaget i veldig ung alder, men etter den tid har han ikke prestert all verden.

Jeg ville ikke kjøpt Olsen for 500 000 kroner - og når han nå trolig får en prislapp på ca 4 mill, så sier det seg selv... Galskap.


Oki, da får vi håpe han ikke kommer hit... Takk for svaret Costanza

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 aug 06, 00:55
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Kan spissen som blir klar i neste uke være Espen Olsen fra Ham-Kam, som kanskje allerede nå er klar, men at man vil vente til etter Ham-Kam kampen med å offentliggjøre det? Dette er selvfølgelig kun spekulasjoner fra min side, men det lyder vel ikke helt usannsynlig.

Det håper jeg virkelig ikke stemmer. Vil dessuten legge til at jeg faktisk synes det lyder litt usannsynlig ettersom hele medie-Norge de siste dagene har meldt at Olsen er på vei til Lyn. Når prislappen på Olsen ifølge Hamar Arbeiderblad trolig ligger på opp i mot 4 mill, så gir det meg bare enda større grunn til verken å tro eller håpe at FFK er med på denne galskapen. For Lyn derimot er ikke dette like mye penger etter salget av Mikel. Krysser fingrene for at Morgan Andersen ordner denne overgangen. For Lyn. Ikke FFK.


Jeg må bare tilføye at jeg håper du har rett og at det er en anen spiller det her er snakk om.

Men jeg fikk bare en følelse på at det kunne være Espen Olsen.
Hvorfor er ikke hans overgang til Lyn klar allerede, dersom klubbene er enige om 4 mill.?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 aug 06, 01:12
Hvem tror dere kommer til FFK nå neste da? Er spent jeg nåass....

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 aug 06, 01:23
Opprinnelig postet av SirLion
Hvem tror dere kommer til FFK nå neste da? Er spent jeg nåass....


Som Costanza, så håper også jeg at han heter Jeff Cunningham.

Han er nok flere klasser bedre enn Espen Olsen. Overgangssmmen kommer antagelig heller ikke opp i 4 mill.
Når det er sagt så er nok en spiller som Jeff Cunningham helt sikkert verd 4 mill., det er ikke Espen Olsen. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 aug 06, 01:25
Kan se ut som Jeff Cunningham har etablert seg som en virkelig profil i MLS og da er jeg stygt redd for at det blir ekstremt vanskelig å lokke ham til FFK. Frykter vel også at prislappen fort kan bli litt vel høy.

Spisser som er profiler i MLS og scorer mye mål er dessuten ofte interessante for langt større klubber i Europa enn FFK...


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 aug 06, 01:26
Helt ærlig, hvor stor er sjangsen for at det er denne Jeff?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 aug 06, 01:31
Opprinnelig postet av Costanza
Kan se ut som Jeff Cunningham har etablert seg som en virkelig profil i MLS og da er jeg stygt redd for at det blir ekstremt vanskelig å lokke ham til FFK. Frykter vel også at prislappen fort kan bli litt vel høy.

Spisser som er profiler i MLS og scorer mye mål er dessuten ofte interessante for langt større klubber i Europa enn FFK...



Er enig i dette også, Costanza, men ha ytret jo et sterkt ønske om å spille i Europa, og helst i nærheten av kaeraten Brian West, når han var her på besøk.

Så det er jo lov å håpe.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 04 aug 06, 01:33
Se disse Cunningham målene fra allstar kampen i fjor.

Se sammendrag nederst til venstre, å gå 8 min ut i kampen.

http://www.mlsnet.com/MLS/mls/events/all_star/2006/

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 aug 06, 01:42
Opprinnelig postet av endre
Helt ærlig, hvor stor er sjangsen for at det er denne Jeff?


For å si det på en annen måte, så er nok sjansen svært stor for at han er eller har vært på blokka til FFK denne gangen. 

Kanskje spesielt pga. at man ville finne en erstatter for West i tillegg til de andre forsterkningene man allerede jobbet med før West ble skadet.

Cunningham gjorde jo også et svært godt inntrykk da han var på besøk hos West og trente noen dager med FFK, for noen måneder siden.
Så dersom han ikke lenger finnes på blokka til FFK, så er nok det pga at han er for dyr.
Amerikanske spillere er nok mere attraktive nå enn feks. da  Brian West kom til FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 aug 06, 08:22
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Kan spissen som blir klar i neste uke være Espen Olsen fra Ham-Kam, som kanskje allerede nå er klar, men at man vil vente til etter Ham-Kam kampen med å offentliggjøre det? Dette er selvfølgelig kun spekulasjoner fra min side, men det lyder vel ikke helt usannsynlig.

Det håper jeg virkelig ikke stemmer. Vil dessuten legge til at jeg faktisk synes det lyder litt usannsynlig ettersom hele medie-Norge de siste dagene har meldt at Olsen er på vei til Lyn. Når prislappen på Olsen ifølge Hamar Arbeiderblad trolig ligger på opp i mot 4 mill, så gir det meg bare enda større grunn til verken å tro eller håpe at FFK er med på denne galskapen. For Lyn derimot er ikke dette like mye penger etter salget av Mikel. Krysser fingrene for at Morgan Andersen ordner denne overgangen. For Lyn. Ikke FFK.


Kanskje Morgan vil blakke Lyn helt så raskt som mulig, siden han bare skal jobbe der noen måneder til...
Å kjøpe Olsen for 4 millioner kroner høres fullstendig åndssvakt ut. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 04 aug 06, 09:01
tror det er en spiss fra øst europa

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 aug 06, 09:13
Opprinnelig postet av tomroar
tror det er en spiss fra øst europa


Bare vi ikke "slår på stortromma" og kjøper VIF-floppen Melkadze, så er jeg happy, jeg.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


OJM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 19

Lagt til: 04 aug 06, 10:29
Jeg tipper det er Storflor, som er på gang. På tross av at han ikke er en ren midtspisstype.

Han har mindre enn 6 mnd igjen av RBK-kontrakten, og Bratseth uttaler til Aftenposten i dag at han ikke er tilbudt ny kontrakt. Vidare sier Bratseth at han må prestere godt utover høsten, hvis han ev skulle få fornyet nevnte..

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 04 aug 06, 10:31
Leser i Dagbladet at Storflor er uten kontrakt med RBK og at han fritt kan snakke med andre klubber. Så da kan vi altså skrive kontrakt med han gjeldene fra 1.1.2007, og deretter gå i dialog med RBK om å leie han frem til den datoen. Mannen kan jo spille både spiss og ving så jeg tror dette kunne verdt en gunstig deal.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 04 aug 06, 13:20
Er vist nok en engelskman som er på vei uten at jeg vet hvem det er

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 aug 06, 13:32
Hvis bare en av alle disse ryktene stemmer så er det i hvert fall noe som skjer. Engelskmann, brasilianere, amerikanere, øst-europeere, svensker og nordmenn? Utrolig mange rykter ute og går nå, selv håper jeg på en av storscorerne fra MLS!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 04 aug 06, 13:37
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Er vist nok en engelskman som er på vei uten at jeg vet hvem det er


Det vil i så fall være meget oppsiktsvekkende. Lønningene i England er betydelig høyere enn i Tippeligaen, også på lavere nivåer(enn TL). Spillere fra USA, Canada, Island, Finland, Afrika og Øst-Europa kommer til Norge fordi TL er et bra utstillingsvindu til nettopp England. Kanskje han er utvist fra landet eller noe slikt? Kanskje det er Vinnie Jones?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 61 33

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340