Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 61 av 61 61

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 nov 06, 15:04

Synes det er virkelig synd at McDonald forsvinner.

Synes faktisk det er litt "utrolig" at ingen av PC gutta som var så kjempelovende for noen sesonger ikke har fått den utvikla de hadde og sikkert har potesiale for.

Mener fortsatt at FFK trenger 3-4 nye kvalitetspillere.

1. forsvarer

1 midtbane

1 spiss, der er det skralt , dersom ikke Heavy slår til. Satse på skadeWest er jo ett sjangsespill.

1. Backup

Hadde faktisk håpet med FFKs mannskap idag at de tre framme kunne vært.

På sidene Mackie og Raymond med Tarik i midten.

Toth , Hoås, holder ikke mål dersom FFk skal utvikle seg videre.

Tamas ut, Pac som backup.

midtbane avhengig litt av Multa og Skadheim.

Uansett kvitte seg med Røn, kommer forsterkninger , Berg, Ramberg ut også

Ut selvsagt også "leiesoldatene" i Sparta.

Som sagt synd at McDonald går, tror nok at det ikke er siste gang vi hører fra han.

Hadde gjerne både sett han og Olof i FFK.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 nov 06, 15:13
herlig dette tyder bare på at klubben vil satse fremmover og at mcdonald ikke er god nok,og når en spiller er så useriøs at han ikke møter opp til kamp så er det bare og sende han hjem

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 nov 06, 15:20
Ramberg blir nok, siden han akkurat har skrevet under 3(!) nye år med ffk... Berg syntes jeg har vært bra det han har spilt... heavy må få sjansen til å vise seg frem, mens Michy syntes jeg har vært mer enn god nok... Og viser hvilket krigerinnstilling han har...

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 19 nov 06, 15:25
håper virkelig morgan og eggen tar en skikkelig ryddesjau i stallen før neste år.

det er for mye spillere som ikke er gode nok for å ta oss videre fra nedrykkstriden.
vi har en haug spisser som er under middels gode. for dårlig.

mye gråstein på midtbanen, enten de sitter på benken eller ikke. tenker stallen totalt nå.

forsvaret er det tynt i rekkene.

hadde vært fint om det ble en slags balanse.

problemet er å "bli kvitt" de spillerne som er for dårlige,  ingen vil ha de utenom sparta, som burde være en tankevekker for noen og enhver.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 06, 15:25
Holder ikke med krigerinnstilling, det er målene og poengene som teller, Toth ut.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 nov 06, 15:30
Det blir helt feil å si Paco. Hadde McDonald vært norsk hadde han blitt med videre, 100 % sikkert. Vi kommer sikkert til å se ham igjen. Er litt enig med Costanza når han sier at klubben ikke er flink til å ta vare på spillere som ikke er helt A4. Store talenter er sjeldent helt A4, og det jeg da undrer meg over er om klubben klarer å ta vare på skikkelig gode fotballspillere generelt sett.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 06, 15:31
Endret: 19 nov 06, 15:34
Opprinnelig postet av paco
herlig dette tyder bare på at klubben vil satse fremmover og at mcdonald ikke er god nok,og når en spiller er så useriøs at han ikke møter opp til kamp så er det bare og sende han hjem

McDonald har i hvert fall gjort mye mer ut av seg den korte spilletiden han har fått i år sammenlignet med Vuorinen som du har lagt din elsk på. Synes det setter dine uttalelser i litt merkelig lys. Men det var kanskje ikke Morgan som hentet McDonald til klubben.... da kan han jo ikke være noe å satse på!

Når det gjelder Multaharju som mange tror forsvinner etter sesongen: Husk at han er under kontrakt med FFK og har sikkert ingen intensjoner om å stikke av etter en halv sesong når han, etter å ha vært uten klubbløs en stund, endelig fikk kontrakt med FFK. Han har det nok godt her i Fredrikstad og blir sikkert ut kontraktstiden...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 nov 06, 15:53
hvorfor vil folk ha vekk berg og Toth? 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 nov 06, 16:01
Endret: 19 nov 06, 16:02

Opprinnelig postet av Husgutt
hvorfor vil folk ha vekk berg og Toth? 

samme spørsmål.... synes de er bra spillere jeg... litt offtopic: lund hansen står i mål mot henke larsson og co....

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 19 nov 06, 16:02

Behold Toth i hvert fall! Er en av de spillere på FFK som gir alt, og kriger for drakta `nesten` hele tia! Syns Toth er en veldig god spiller, og jeg mener at han, Piiroja og Bjørkøy er de som kriger mest for laget, og det er noe jeg setter veldig pris på!

ALT for FFK!

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK for Alltid!


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 19 nov 06, 16:45
Endret: 19 nov 06, 16:48

La han bare gå...useriøst av en spiller og ikke møte til kamp...men vil samtidig ønske Mackie lykke til videre...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 06, 17:24
Endret: 19 nov 06, 17:24
Kan jo være at Yherland har fått beskjed før kampen om at han ikke var med i framtidsplanene.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 nov 06, 17:30

Skjønner ikke at folk vil kvitte seg med Berg og Toth! Berg har bare vært her et år også vil folk ha han vekk. Han har jo vært utrolig viktig på midten i år! Og Toth er den beste spissen vår, hvorfor skal han da gå??

 

Jeg vil ikke at vi skal bli et kjøpelag. At vi bare kjøper for å kjøpe også selger vi spillera før de har spilt hos oss 1 år en gang! Skal vi kvitte oss med noen så må det væra døm som er lengst fra å få spilletid, ikke døm som faktisk er vikitge på a-laget!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 19 nov 06, 17:45
artig at det samme diskuteres i 2 forskjellige tråder nå da

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 nov 06, 19:19
Opprinnelig postet av JipJap
artig at det samme diskuteres i 2 forskjellige tråder nå da


Denne er jo den lengste - og mest plagsomme - og kunne kanskje blitt stengt?

Synd Mackie drar, men jeg kan forstå det. Hvis han ikke er helt motivert kan en klubb med litt færre dyktige midtbanespillere/vinger være et bedre valg...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 19 nov 06, 22:26
syns det er mye kaos her inne, ting diskuteres i flere forskjellige tråder og de fleste tråder sporer fullstendig av etter kort tid.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 nov 06, 22:31
meningen med denne tråden var at det skulle være en tråd om forsterkninger.... kanskje holters eller costanza kan endre tittelen til forsterkninger på vei, eller den store overgangstråden eller noe....

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 nov 06, 22:42
Endret: 19 nov 06, 22:46
Opprinnelig postet av torkr
syns det er mye kaos her inne, ting diskuteres i flere forskjellige tråder og de fleste tråder sporer fullstendig av etter kort tid.

Det er dette vi har forsøkt å slå hardere ned på den siste tiden, men vi kan alle fortsatt forbedre oss!

Det som står i denne tråden er lite relevant lenger og tråden var jo død i flere måneder (?) før den ble hentet opp på ny.

Jeg har opprettet en ny tråd: "Den store ryktetråden", hvor ubekreftede rykter skal postes og diskuteres, dvs såkalte "sikre kilder forteller meg at..."-tråder.

Bekreftede rykter (fra aviser, o.lig), prøvespillere og spilleroverganger kan diskuteres i egne tråder.

Slik ønsker vi å å gjøre forumet mer oversiktlig.

Reelle og aktuelle spillere fortjener egne tråder.


Flat Trådet Nøstet
Side 61 av 61 61

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f