Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 60 av 61 60

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 aug 06, 17:40

I går var Sogndals Anders Stadheim i forhandlinger med klubben. Stadheim har to A-landskamper og har to mål for Sogndal i år. Han har vært linket til et flertall toppserieklubber.

- Vi har kun hatt et møte og skal ha flere spillere på besøk denne uka, sier Morgan Andersen til Demokraten.

Flere spillere?

Kan det være flere enn, Stadheim og finnen?


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 30 aug 06, 09:51

Deilig å oppleve at klubben endelig lever opp til de forventningene den selv skaper gjennom uttalelser om å styrke stallen osv. Mener vi nå har en langt sterkere stall etter de 4 (5 om islendlingen blir klar) nyervervelsene. Virker som om det virkelig er noe på gang i klubben nå. Nå er det realistisk å tro at vi sikrer plassen med brukbar margin, og at vi går til finalen.  Og, ikke minst: Vi er nå 2 seire fra Europa, (kanskje bare 1, RBK kan ta både cup- og TL)  og  vi kan starte 07-sesongen på ny arena med en stall bestående av MYE kvalitet... Gleder meg!!! (Men tar ingenting på forskudd..)

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 aug 06, 13:07
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av paco
dette er mine første inlegg her,vil ikke starte med og skrive ting som ikke har med virkeligheten og gjøre,men stadheim er allerede klar,stemmer ikke dette så får moderator svarteliste meg fra forumet

 

Han spørte hvor du har det fra...

Kom med kilde da..

 

kommer ifra særp


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 aug 06, 13:17
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av paco
dette er mine første inlegg her,vil ikke starte med og skrive ting som ikke har med virkeligheten og gjøre,men stadheim er allerede klar,stemmer ikke dette så får moderator svarteliste meg fra forumet

 

Han spørte hvor du har det fra...

Kom med kilde da..

 

kommer ifra særp


Det var jo betryggende!
Men virker som du har rett i at han er klar hvertfall, selvom han ikke har signert ennå.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 aug 06, 15:04

Hei igjen.

har vært bortreist sidebn lørdag , uten muligheter til internet osv.

Kommer hjem til masse flotte nyheter.

Gøy.

Synes det er flott at FFK har skaffet seg både den nye finnen, høres spennende ut, og nå også Anders Stadheim. Finner A.S tilbake til formen for ett par år siden vil det bli en kvalitetspiller på midtbanen. Han var jo i landslagsdiskusjon dengang.

Synes også det er kjempeflott at FFK  klarer å kvitte seg med "stallfyll", det tyder på vilje til å utvikle klubben videre.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 30 aug 06, 15:06
Opprinnelig postet av dracula

Hei igjen.

har vært bortreist sidebn lørdag , uten muligheter til internet osv.

Kommer hjem til masse flotte nyheter.

Gøy.

Synes det er flott at FFK har skaffet seg både den nye finnen, høres spennende ut, og nå også Anders Stadheim. Finner A.S tilbake til formen for ett par år siden vil det bli en kvalitetspiller på midtbanen. Han var jo i landslagsdiskusjon dengang.

Synes også det er kjempeflott at FFK  klarer å kvitte seg med "stallfyll", det tyder på vilje til å utvikle klubben videre.

 

 

Kun positiv!? Høres ut som det har vært en fin langhelg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 aug 06, 15:14

Ja da,

i allefall når det gjelder FFK

4-0 og godt spill mot Start.

Positive hendelser på spillermarkedet.

Bare positive tanker om de siste hendelsene rundt FFK.

Dersom du ønsker at jeg skal skrive noe negativt,  eneste jeg kommer nå nå, må være at denne holdninger til forsterkninger / utskiftninger  kunne skjedd litt tidligere. Men hvorfor henge seg opp i dette nå..

I dag bare positive tanker ang. FFK & framtiden.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 okt 06, 09:27
Ok. Status for de "forsterkningene" vi har fått i sommer ? Jeg syns de har vært en gedigen skuffelse. Laget forsetter jo akuratt som før. De får jo heller nesten ikke spilletid. Eneste Gerrbrandt som spiller fast på laget, mest på grunn av at Bora forsvant i sommer,  men kan ikke si at han har vært den klassespilleren vi hadde håpet på.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 16 okt 06, 10:48

Opprinnelig postet av Bob Page
Ok. Status for de "forsterkningene" vi har fått i sommer ? Jeg syns de har vært en gedigen skuffelse. Laget forsetter jo akuratt som før. De får jo heller nesten ikke spilletid. Eneste Gerrbrandt som spiller fast på laget, mest på grunn av at Bora forsvant i sommer,  men kan ikke si at han har vært den klassespilleren vi hadde håpet på.

 

Må jo bli sånn da, når man henter inn spillere midt i sesongen som ikke er noen soleklare 1.valg - men mer må sees på som en innvestering (Stadheim og Vuorinen altså). Gerrbrand synes jeg har klart seg bra. Mens Tsekerez og Multaharjo er direkte feilkjøp.

 

Toth kom jo heller ikke med i høstsesongen i fjor. Problemet til FFK er jo at den sportslige ledelsen alltid overvurderer kvaliteten på spillerstallen. Det har vi sett foran sesongen 2004, 2005 og nå sist 2006. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 16 okt 06, 11:02
Så du konkluderer med at Stadheim og Vuorinen trenger tid. Dette er jeg enig i. Synes det er rart at du ikke vil gi Multe den samme tiden?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 16 okt 06, 11:03

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Så du konkluderer med at Stadheim og Vuorinen trenger tid. Dette er jeg enig i. Synes det er rart at du ikke vil gi Multe den samme tiden?

Stadheim og Vuorinen har vi vel sett spor av klasse i. Har du sett spor av klasse i Multaharjo???


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 16 okt 06, 11:08
Ja

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 okt 06, 12:27
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av Bob Page
Ok. Status for de "forsterkningene" vi har fått i sommer ? Jeg syns de har vært en gedigen skuffelse. Laget forsetter jo akuratt som før. De får jo heller nesten ikke spilletid. Eneste Gerrbrandt som spiller fast på laget, mest på grunn av at Bora forsvant i sommer,  men kan ikke si at han har vært den klassespilleren vi hadde håpet på.

 

Må jo bli sånn da, når man henter inn spillere midt i sesongen som ikke er noen soleklare 1.valg - men mer må sees på som en innvestering (Stadheim og Vuorinen altså). Gerrbrand synes jeg har klart seg bra. Mens Tsekerez og Multaharjo er direkte feilkjøp.

 

Toth kom jo heller ikke med i høstsesongen i fjor. Problemet til FFK er jo at den sportslige ledelsen alltid overvurderer kvaliteten på spillerstallen. Det har vi sett foran sesongen 2004, 2005 og nå sist 2006. 

 

 

Saken er jo at klubben trengte/trenger spillere som kan gå rett inn på førstelaget og heve det.  Gerrbrandt har klart seg ok, men skulle jo være den klassespilleren... Tamas` hode vil jeg ha servert på et fat etter fasaden i går....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 nov 06, 10:44

da er det på tie å dra opp tråden igjen...

Nå har vi to unge talenter fra elfenbenkysten, samtidig som han islandske spissen antakeligvis kommer... Vourinen og Stadheim ble hentet i sommer, og brenne og jonna kan være på vei ut(Noe vi IKKE håper skjer)... Hvem tror dere må forlate FFK skuta først? Multe? Tamas? hva tror dere folkens??

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 19 nov 06, 11:26
Er litt usikker på Tamas siden FFK ikke har noe backup på den plassen, men Multi kan være den som forsvinner først, eller rettere sagt forlate FFK først...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 nov 06, 14:04
da var mackie den første spilleren som forsvant fra skuta.... blir spennende å se om det blir flere som stikker :/

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 19 nov 06, 14:08

Håper  for all del at West blir! Han har jeg skikkelig sansen for (når han ikke er skadet).


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 nov 06, 14:32
Ligger nok i kortene at de 2 afrikanerene får kontrakt og at West blir..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 19 nov 06, 14:50

Tipper Multe forsvinner viss PAC fortsetter.

Røn kan leies ut/eventuelt selges til sparta.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 19 nov 06, 14:54
Endret: 19 nov 06, 14:55
Multe kommer nok til å forsvinne etterhvert.. Jeg håper Bjørkøy blir, Brenne kan jo sikkert få lov til å prøve seg i en annen klubb så slipper han klage resten av neste sesong. Vi har jo nok av folk som kan erstatte han, selv om han har vært god til tider denne sesongen.. Tamas har jeg ingen sansen for, da ville jeg heller brukt en av juniorspillerne på den plassen dersom Berthelsen skulle bli skadet igjen..eller forsvinne fra klubben..


Flat Trådet Nøstet
Side 60 av 61 60

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340