Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 55 av 61 55

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 17 aug 06, 11:06

Har hørt noen rykter om at Nils Johan Semb er ønsket til klubben. Er dette bare pisspreik, eller er det flere som har hørt det samme?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 06, 11:10

Opprinnelig postet av Tango

Har hørt noen rykter om at Nils Johan Semb er ønsket til klubben. Er dette bare pisspreik, eller er det flere som har hørt det samme?

 

Håper det er pisspreik!

Jeg har ikke noe sans for den kællen der..


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 aug 06, 11:23
hadde vært fint med nils johan. proff fyr.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 aug 06, 11:37
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Tango

Har hørt noen rykter om at Nils Johan Semb er ønsket til klubben. Er dette bare pisspreik, eller er det flere som har hørt det samme?

Håper det er pisspreik!

Jeg har ikke noe sans for den kællen der..

Nils Johan burde iallefall klare å lære FFK litt mer om defensiv organisering. For det er absolutt ikke KTEs sterkeste side, for å si det sånn.

 

Jeg hadde vel strengt tatt håpet at den defensive delen av FFK hadde blitt styrket med Drillo også, men vi så jo hvor fint det gikk... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 aug 06, 12:24

Kommer den kællen er jeg redd det blir mye 0-0, 1-0 og 0-1 kamper gitt.. Da vil jeg heller ha god offensiv fotball som gir 3-1, 4-1 og 4-2 kamper, sånn som det kommer til å bli utover nå

Ellers ingen nytt om nye spillere? Virker som dem er bestemt på å holde korta tett inntil seg, noe som jo er bra for klubben.. Men ikke for nysgjerrigheta mi...


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 aug 06, 12:36
Blir litt feil å kicke ut Drillo for så å hyre inn hans ypperste disippel. foretrekker langt KTE-fotball ja, den er i det minste artig å se på.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 17 aug 06, 12:56

Opprinnelig postet av Tango

Har hørt noen rykter om at Nils Johan Semb er ønsket til klubben. Er dette bare pisspreik, eller er det flere som har hørt det samme?

Vent å se....se min tidligere link.

Hvis det blir slik, skjer det ikke før neste år


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 17 aug 06, 12:58
Opprinnelig postet av frekkrik

Ellers ingen nytt om nye spillere? Virker som dem er bestemt på å holde korta tett inntil seg, noe som jo er bra for klubben.. Men ikke for nysgjerrigheta mi...

Merkelig stille....håper det er et godt tegn.

Stille før stormen heter det....


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 17 aug 06, 17:26
var skeptisk til sure-gutt drillo og ønsker faen tute meg ikke semb hit heller. KTE blir

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 06, 17:31

Blir Semb trener må vi høre i det uendelig hvor vanskelig neste motstander er. Vi må passe oss for Hvaler i cupens første runde. De er utrolig gode på hode, og har hurtige kontringer. Slike uttalelser blir vanlige da vil jeg tro, han dysset i hvert fall ned samtlige som hadde håp om poeng når han var sjef for Norge, selv Luxembourg klarte han å skryte opp i skyene, slik at vi ikke skulle bli skuffet om det ikke ble seier. Det ironisk er jo i ettertid at han har snudd helt om. Nå som kommentator er vi plutselig så gode at vi kan slå de fleste, vi er til og med heldige med trekninger i kvalifiseringene nå, det var vi aldri under hans tid.

 

Vi ikke ha Semb til klubben, han er svært dyktig på noen steder, men landslaget gikk lengre og lengre inn i en blindvei følte jeg med han som trener. Hvilken erfaring har han som klubbtrener egentlig? Han var vel sjef for U21 før han ble Drillos assistent?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 06, 17:36
Opprinnelig postet av SirLion

Opprinnelig postet av Marensius
Syntes denne tråden til tider inneholder veldig mye som ikke har med overganger å gjøre, bør ikke alt dette skrives i andre tråder......

Trådstarter(dvs undertegnede) er helt enig med deg, dette har blitt en rykte tråd, og det er bra det, men vi får holde det til en tråd hvos vi kan snakke om spillere vi tror er aktuelle da...

ser du ikke at tråden sklir ut i andre ting ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 06, 17:38
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Tango

Har hørt noen rykter om at Nils Johan Semb er ønsket til klubben. Er dette bare pisspreik, eller er det flere som har hørt det samme?

Håper det er pisspreik!

Jeg har ikke noe sans for den kællen der..

Nils Johan burde iallefall klare å lære FFK litt mer om defensiv organisering. For det er absolutt ikke KTEs sterkeste side, for å si det sånn.

 

Jeg hadde vel strengt tatt håpet at den defensive delen av FFK hadde blitt styrket med Drillo også, men vi så jo hvor fint det gikk... 



Mener du virkelig at Semb er kar om å lære bort defensiv organisering ?? Han greide ikke det på landslaget heller. Og hvilke andre lag har han merriter å vise til når det gjelder dette. Virker ikke som han har lært mye under Drillo. For meg så er han rett ut udugelig. Får inderlig ikke håpe jeg ser han som trener i klubben våres noengang.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 aug 06, 17:44
Skal endel til før du blir fornøyd og da Rune

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 06, 17:52
Opprinnelig postet av bjorn
Skal endel til før du blir fornøyd og da Rune


Landslaget under Semb var jo under enhver kritikk. T.o.m. forsvaret fløy rundt som huggærne høns der.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 aug 06, 18:59
Semb er nesten dønn lik i oppfatningen av hvordan man burde spille fotball som det Drillo er. At ikke det blir helt likt kan kanskje skyldes egne ferdigheter når det gjelder formidling, eller annerledes spillermateriell. Hvis vi ikke likte Drillo så godt, så tror jeg ikke Semb blir så veldig mye bedre. Men jeg tror uansett han er en flink kar.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 aug 06, 21:32

Charlie Miller!!!

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article713564.ece

 

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 06, 22:14

Det hadde vært noe det! Miller og Kvisvik til å fore Tarik og Mackie med baller!!

Men tviler på at detta blir noe av, han vil nok til en større klubb..


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 17 aug 06, 22:40
Opprinnelig postet av ffkmufc

Det hadde vært noe det! Miller og Kvisvik til å fore Tarik og Mackie med baller!!

Men tviler på at detta blir noe av, han vil nok til en større klubb..

 

Det er overhodet ikke plass til to sånne spillertyper på et lag. Men tanken var nok god!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 06, 07:54
Opprinnelig postet av Gofoten
Opprinnelig postet av ffkmufc

Det hadde vært noe det! Miller og Kvisvik til å fore Tarik og Mackie med baller!!

Men tviler på at detta blir noe av, han vil nok til en større klubb..

 

Det er overhodet ikke plass til to sånne spillertyper på et lag. Men tanken var nok god!

Er det ikke plass til to sånne spillertyper på et lag? Tarik og Mackie eller Miller og Kvisvik?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 06, 08:22

Jeg mener at når både Tarik og Mackie er i form så bør døm brukes!

I 4 3 3 på hjemmebane bør døm spille på hver sin kant! Begge to kan skape noe ut av ingenting, og har stort potensiale!



Flat Trådet Nøstet
Side 55 av 61 55

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f