Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 54 av 61 54

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 aug 06, 17:39

Opprinnelig postet av Tiger
Dette her lyder ikke bra..http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060815/FFK/60815009/1009 eller er der bare et spill for galeriet?

 

Tja, si det. Skremmende å tenke på hva som ville skjedd hvis dette var sannheten og vi IKKE hadde fått de pengene. Med inntektene til klubben vil jo øke betraktelig neste år med ny stadion. Viking tjener grovt på den nye stadion som de leier ut til konserter etc, håper FFK tar etter og ser potensialet til stadion også utover FFKs hjemmekamper.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 15 aug 06, 17:45
Endret: 15 aug 06, 20:03
ja, men vi vil jo tape ganske stort på å rykke ned i 1 div. også. 4 mill. får å handle inn to spisser er vel ikke så mye å handle for. Trudde ikke ffk skulle betale noe for annlegget, var ikke det værste lovet da? Bortsett fra 15mill de renget med å få for den gamle tomta...men den fikk de jo nesten 30 mill for.... Får dette ikke til å stemme... Kanskje vi ikke skulle klaget så mye på høili når det gjalt å flytte stadion.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 aug 06, 20:52

Hvor blir det av denna engelske spissen som skulle væra klar???


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 aug 06, 20:57
Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Tiger
Dette her lyder ikke bra..http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060815/FFK/60815009/1009 eller er der bare et spill for galeriet?

 

Tja, si det. Skremmende å tenke på hva som ville skjedd hvis dette var sannheten og vi IKKE hadde fått de pengene. Med inntektene til klubben vil jo øke betraktelig neste år med ny stadion. Viking tjener grovt på den nye stadion som de leier ut til konserter etc, håper FFK tar etter og ser potensialet til stadion også utover FFKs hjemmekamper.

Det høres helt sinnsykt ut at FFK "plutselig" skulle være helt skakkjørt økonomisk... Hva med de ikke-budsjetterte 15 ekstra millionene fra stadionsalget? Det burde være mulig å få en god finansiering på plass så lenge man vet det kommer 15 friske millioner inn...

 

Men hvis de 15 millionene har blitt brukt, inntektssiden på budsjettet har feilet, høye kostnader pga. spillerkjøp forårsaket av skader, osv, osv, kan jeg jo FORSTÅ (men ikke AKSEPTERE) at det har blitt slik.

 

Uansett: Denne tråden har sporet av i et titalls ulike diskusjoner. Uansett hvor morsomt det er med en supertråd føler jeg kanskje det er på tide å "kill your darlings" her inne også.

 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 06, 21:57
Spillerlisensen til FFK hadde nok hengt i en tynn tråd hadde vi ikke fått inn pengene fra Terje Høili og co.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 aug 06, 08:18

Dette svarte Morgan på spørsmålet mitt angående spilleforsterkninger:

Har dere tenkt til å kjøpe, eller leie spillere i høst?

Hei Kjkl. Vi ser på muligheter både for leie og kjøp. Ved et leieforhold kan det være snakk om opsjon på kjøp. Leie er også aktuelt fra f.eks engelske klubber, som trenger matching for yngre talentfulle spillere.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 aug 06, 08:53

Ser nesten ut som Terje Høili kommer inn å redder ei skakkjørt skute.

Dette uten å ta opp tidligere diskusjoner angående stadionplasseringer osv, viser dette også viktigheten av å ha langsiktige seriøse sponsorer.  En viktig lærdom, egentlig en selvgølgelighet, ikke hoppe fram og tilbake etter kortsiktige tilbud fra "sponsorer" som kun er ute etter å mele egen kake.

Skal FFK  kunne utvikle seg videre i positiv retning,  bør  noe gjøres med de som har hatt ansvarlig for "nesten havariet".

Håper at "profesjonaliteten" kommer tilbake med Høili.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 aug 06, 09:17

Håper nå at dette blir en realitet

Tatt fra nettmøtet med Morgan :

Kan vi forvente nye spillere denne uken?

Har dere brukt mye penger på de tre spillerne som har kommet i sommer?

Hei Pak, vi vasker nå navn på mulige forsterkninger. Vi sater på å ha en eller to på plass før Start kampen, VIF slår vi uansett....
Vi har brukt en del penger på å sikre oss Patrick, som kom fra engelsk fotball. På Miikka har vi kun lønnsutgifter, da han kom gratis fra spill i Tyrkia.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 16 aug 06, 11:04

De som er redde for at FFK kjøper Espen Olsen kan puste lettet ut!

Ifølge Morgan er ikke E.O aktuell for FFK...


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 16 aug 06, 15:46

Jeg la merke til at Ålesund har en fransk spiss på spiss på besøk. Han burde jo absolutt være den type spiller FFK trenger!? 1.93 høy som har scoret mål på høyt nivå både i premier league og belgisk toppserie. Kan ikke FFK for en gang skyld være litt frekke å snappe en spiller forran nesa på noen. Som både Start og Viking gjorde med oss når det gjaldt todi og lindbæk.(ikke at det gjorde noe)

 

http://www.smp.no/default.asp?page=1013&item=699947,1&lang=1

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 aug 06, 16:24
Opprinnelig postet av Gofoten

Jeg la merke til at Ålesund har en fransk spiss på spiss på besøk. Han burde jo absolutt være den type spiller FFK trenger!? 1.93 høy som har scoret mål på høyt nivå både i premier league og belgisk toppserie. Kan ikke FFK for en gang skyld være litt frekke å snappe en spiller forran nesa på noen. Som både Start og Viking gjorde med oss når det gjaldt todi og lindbæk.(ikke at det gjorde noe)

 

http://www.smp.no/default.asp?page=1013&item=699947,1&lang=1



det var ikke dum lesning det, stiller meg positiv til den fyren.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 aug 06, 16:49
Opprinnelig postet av Oslo

De som er redde for at FFK kjøper Espen Olsen kan puste lettet ut!

Ifølge Morgan er ikke E.O aktuell for FFK...

Da kan man si at Espen Olsen er for dårlig for FFK og Allback er for god (for dyr).

Hvis vi bare kunne fått en spiss som kvalitetsmessig ligger midt i mellom disse to, så hadde jeg vært rimelig fornøyd.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 aug 06, 17:06

Nå er Dyland klar for Sparta, så da spørs det om de er interessert i Martin lenger. Han skulle FFK slippe så fort de fikk tak i en ny spiss.

http://www.sa.no/sport/article2241344.ece


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 aug 06, 18:05
Opprinnelig postet av Patrioten

Nå er Dyland klar for Sparta, så da spørs det om de er interessert i Martin lenger. Han skulle FFK slippe så fort de fikk tak i en ny spiss.

http://www.sa.no/sport/article2241344.ece

Dylan kan vel gjøre suksess i Sparta... Men noen stor tippeligaspiller har han ikke vært. :)
Jeg prøver å smøre med med tålmodighet når det gjelder våre egne forsterkninger, men det er ikke lett å vente, vente, vente...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 16 aug 06, 18:21
Endret: 16 aug 06, 18:22

Det jobbes på spreng, men jeg tror ikke vi skal ha for store forhåpninger om at det er store navn som dukker opp. Men gleden blir da desto større dersom vi får en overraskelse i løpet av onsdag eller torsdag - ikke sant?

Er rimelig sikker på at det i dette øyeblikk jobbes intenst med flere alternativer. Håper også at ikke alt "kruttet" blir brent i denne omgangen. Nå holder det å skaffe de forsterkningene som gjør at vi ikke kopierer 1984 sesongen. Men slik at vi vinner cupfinalen og ender på en respektabel plass i tippeligaen.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 aug 06, 18:34
Opprinnelig postet av Best 4 Ever

Det jobbes på spreng, men jeg tror ikke vi skal ha for store forhåpninger om at det er store navn som dukker opp. Men gleden blir da desto større dersom vi får en overraskelse i løpet av onsdag eller torsdag - ikke sant?

Er rimelig sikker på at det i dette øyeblikk jobbes intenst med flere alternativer. Håper også at ikke alt "kruttet" blir brent i denne omgangen. Nå holder det å skaffe de forsterkningene som gjør at vi ikke kopierer 1984 sesongen. Men slik at vi vinner cupfinalen og ender på en respektabel plass i tippeligaen.

Skal jeg være helt ærlig driter jeg 100% i cupen: Det viktigste i år - som ifjor og året før der igjen - er å beholde plassen i tippeligaen. Nedrykk vil være uendelig kiipt. Et tap for VIF til helga? Joda, det vil være kiipt det også - men jeg foretrekker at seieren mot VIF kommer i serien fremfor i cupen.

 

Men, når det er sagt, er jeg rimelig sikker på at vi gruser VIF to ganger på veldig kort tid.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 16 aug 06, 21:57

Nå viser det seg at Aafk har signert denne franskmannen. Når får vi en signering da?

Begynner å bli litt utålmodig!!!!!!!!!!

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 17 aug 06, 00:04
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Best 4 Ever

Det jobbes på spreng, men jeg tror ikke vi skal ha for store forhåpninger om at det er store navn som dukker opp. Men gleden blir da desto større dersom vi får en overraskelse i løpet av onsdag eller torsdag - ikke sant?

Er rimelig sikker på at det i dette øyeblikk jobbes intenst med flere alternativer. Håper også at ikke alt "kruttet" blir brent i denne omgangen. Nå holder det å skaffe de forsterkningene som gjør at vi ikke kopierer 1984 sesongen. Men slik at vi vinner cupfinalen og ender på en respektabel plass i tippeligaen.

Skal jeg være helt ærlig driter jeg 100% i cupen: Det viktigste i år - som ifjor og året før der igjen - er å beholde plassen i tippeligaen. Nedrykk vil være uendelig kiipt. Et tap for VIF til helga? Joda, det vil være kiipt det også - men jeg foretrekker at seieren mot VIF kommer i serien fremfor i cupen.

 

Men, når det er sagt, er jeg rimelig sikker på at vi gruser VIF to ganger på veldig kort tid.

Selvfølgelig er cupen en bonus, men jeg har også tro på seier over VIF både i cupen og serien...

 


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 17 aug 06, 00:45
Syntes denne tråden til tider inneholder veldig mye som ikke har med overganger å gjøre, bør ikke alt dette skrives i andre tråder......

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 06, 00:46

Opprinnelig postet av Marensius
Syntes denne tråden til tider inneholder veldig mye som ikke har med overganger å gjøre, bør ikke alt dette skrives i andre tråder......

Trådstarter(dvs undertegnede) er helt enig med deg, dette har blitt en rykte tråd, og det er bra det, men vi får holde det til en tråd hvos vi kan snakke om spillere vi tror er aktuelle da...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly



Flat Trådet Nøstet
Side 54 av 61 54

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f