Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 61 20

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 30 jul 06, 08:10
ser at i artikkelen står det at ffk ønsker dialog om spilleren..står ikke noe om at de er i forhandlinger osv. for å være helt ærlig så tviler jeg egentlig på at det blir noe kjøp av espen olsen. han blir altfor dyr, med tanke på de summene som er nevnt til rådighet..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 06, 09:42
Opprinnelig postet av Costanza
Æsj, akkurat som jeg fryktet:

FFK jakter på Espen Olsen



Vet de prøvde seg på han for flere uker siden, men da fikk de nei.
Hvis vi skulle velge mellom han og Andres Strand, hvem mener du er best av de?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 06, 09:53
Jeg ville valgt Andreas Strand. Han er en type som passer bedre til vår spillestil. Han kan gå inn å vinne dueller på topp. Hvis Olsen kommer, vil nok han bli alternativ på høyrekanten og der trur jeg Tarik er bedre! Skal vi handle spiss, må vi kjøpe en som kan gå rett inn å heve laget!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 06, 10:13

Rart å tenke på, i fjor solgte vi Markus til Ham-Kam og nå kan vi kjøpe en spiss fra de, kunne jo like godt kjøpt tilbake han.

På diskusjonsforumet til Ham-Kam vil de vist behold Espen og mener at FFK ikke har nok penger til å kjløpe han. Kanskje ikke han er så dårlig likevel?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 06, 10:21
Opprinnelig postet av Patrioten

Rart å tenke på, i fjor solgte vi Markus til Ham-Kam og nå kan vi kjøpe en spiss fra de, kunne jo like godt kjøpt tilbake han.

På diskusjonsforumet til Ham-Kam vil de vist behold Espen og mener at FFK ikke har nok penger til å kjløpe han. Kanskje ikke han er så dårlig likevel?

tror vi skal bremse ringberg praten og en gang for alle bli ferdig med han...... vi trenger nytt blod og da er espen olsen i den kategorien..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 30 jul 06, 10:47
Tror jeg ville valgt Olsen gitt, vi mangler en skikkelig bakromsløper og de gangene jeg har sett Olsen har han vært god til å stikke i bakrom. Hadde vært lov å drømme om en mottaker til kvisviks tidlige innlegg? Men da må eggen gjøre det som må gjøres, og som han pleier å gjøre når vi er nødt til å vinne, legge om til 442.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 30 jul 06, 13:57
Strand-bud fra FFK.

Les mer her... http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article696465.ece

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 jul 06, 13:59
Jeg synes det er veldig rart å komme med et bud på en spiller man ikke er sikker på å ville kjøpe.... 
Er dette et spill der man forsøker å trekke oppmerksomheten bort fra den spilleren de EGENTLIG jobber med? 

Blir ikke klok av dette.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 jul 06, 14:12
Det er vel ikke uvanlig å jobbe med flere spillerre samtidig, slik at om man ikke får napp hos førstevalget så slipper man å stå på bar bakke?

Men det tyder vel ihvertfall på at Strand er et andrevalg for ffkledelsen, og ikke førstevalget...

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 30 jul 06, 17:13
Opprinnelig postet av FFK1903


Er så drittlei av å få lovnader som ikke blir hørt nå, hvorfor ikke være ærlig fra første stund og innrømme av vi ikke har råd til noe som helst og at vi må se på laveste hylle på overgangsmarkedet. Hvorfor late som å være storkonger når vi tydeligvis ikke eier nåla i veggen.

Det er de store og viktige forsterkningene som skulle ha kommet først til FFK, de skulle ha vært klar til Rosenborgkampen. Det gikk to runder før vi fikk en ny spiller, han er bare et uskrevet blad som skal styrke stallen, ikke førsteelleveren. Det er ikke det som skal være prioriteten! Jeg vil ha kvalitet, og jeg vil ha det nå!


Jeg har en idè, hva om vi selger stadionnavnet til fx Hagen, og kaller den Camp Orkla eller noe. Da får vi inn en 4-5 friske mill for å handle spillere med.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 06, 19:00
Når både Piraja og Tapas må stå over neste kamp håper jeg de har en midtstopperstorfæsk i ermet!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 jul 06, 20:00
Vi ender vel opp med Tronseth og Bjøyrkøy som midtstoppere tenker jeg.. Det er vel den eneste posisjonen Bjørkøy ikke har spilte enda.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 06, 20:09
Eggen uttalte til Radio F at de jobber med en,muligens to nye forsvarspillere. For håpe at det er av kalibret til Raio, for han var god i dag.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 06, 20:58
Det trengs en god stopper til! Vi kan ikke fortsette sånn som detta, da går det rett ned..

zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 30 jul 06, 21:42
Vet ikke hvorfor, men har faktisk trua på finske "Multe". Håper han er noe a`la Janne Saarinen som spilte for Rosenborg for noen år siden. Bare at Saarinen spilte på venstre side.

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 jul 06, 21:51
Nå starta jo Olsen for Kamma idag da... Kan det ha vært ett tegn om at de vil beholde han? Og med tanke på at vi møter Kamma neste helg, så blir han vel neppe klar før det?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 jul 06, 21:55
Opprinnelig postet av endre
Nå starta jo Olsen for Kamma idag da... Kan det ha vært ett tegn om at de vil beholde han? Og med tanke på at vi møter Kamma neste helg, så blir han vel neppe klar før det?


Tror det du sier her er veldig sant... hvertfall det med at han ikke blir klar før neste kamp. Da ordner Kamma sikkert en klausul slik at han ikke kan spille den neste kampen mot dem hvertfall.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 jul 06, 22:01
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av endre
Nå starta jo Olsen for Kamma idag da... Kan det ha vært ett tegn om at de vil beholde han? Og med tanke på at vi møter Kamma neste helg, så blir han vel neppe klar før det?


Tror det du sier her er veldig sant... hvertfall det med at han ikke blir klar før neste kamp. Da ordner Kamma sikkert en klausul slik at han ikke kan spille den neste kampen mot dem hvertfall.
Pleier ikke lyve affal :) Men ett spørsmål... Hvis Strand og Olsen blir kjøpt inn, blir det da aktuelt med en 3-5-2 formasjon? Flytte Raymond og Tarik ned som rene vinger?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 30 jul 06, 22:03
Opprinnelig postet av Patrioten
Eggen uttalte til Radio F at de jobber med en,muligens to nye forsvarspillere. For håpe at det er av kalibret til Raio, for han var god i dag.


Piroja god i dag?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 06, 22:08

Lasse Staw kom inn og spilte en flott 2. omgang, men trener Knut Thorbjørn Eggen ser ikke bort fra at FFK vil prøve å hente en ny keeper.

– Vi får se an skaden til Shaaban, sier FFK-treneren. til 100% Fotball.



Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 61 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340