Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 61 16

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 06, 22:38
Endelig frir dem til sponsorene.. da kan vi få større spiss.. husk jeg sa kan få

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 jul 06, 22:43
Endret: 26 jul 06, 22:44
Tippeligaen er veldig ujevn på den måten at et topplag et år kan godt bli et bunnlag året etter. 
Det er ofte et tegn på at det kan være lurt å utvikle og drille de spillerne man har istedet for å kjøpe så mye som man gjør her i tippeligaen. 

Det jeg skal fram til er at jeg håper de er forsiktige med hvem de kjøper inn. Jeg er ikke imot kjøp, tvert imot, men det bør være riktige folk som kommer til, og behovet bør være der.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 jul 06, 22:52

T. A. Flo er en utrolig god fotballspiller når han har tillit!!
Har han tillit i Vålerenge?
Jeg tror faktisk det er Flo som er på vei til Fredrikstad.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 jul 06, 22:55
Hehe.. Det hadde jo vært litt moro og da. En stryning i Frekksta. 
Men seriøst møkle.. Tror du det? Jeg lurer på hva som kan friste ham hit... Jeg mener, han bruker vel ikke oss som et springbrett ut i Europa? Og ikke avslutter han karrieren her? Det er vel i Godset eller Songdal han avslutter.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 jul 06, 23:06
Opprinnelig postet av Shadar
Hehe.. Det hadde jo vært litt moro og da. En stryning i Frekksta. 
Men seriøst møkle.. Tror du det? Jeg lurer på hva som kan friste ham hit... Jeg mener, han bruker vel ikke oss som et springbrett ut i Europa? Og ikke avslutter han karrieren her? Det er vel i Godset eller Songdal han avslutter.


Hva som kan friste han hit, er vel spilletid tenker jeg.
Å slite benken på Vålerenga er ikke akkurat noe "lukkrativt" utstillingsvindu.

Men...han må være klar for å legge om til østlandsdialekt....- med mørkere stemme.

 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jul 06, 00:12
så se å spørr han da ffk.. faen ass jeg blir  så piss off    hvem jeg mener er jørn andersen

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 27 jul 06, 01:14
Opprinnelig postet av djpete
Toth har i enkelte kamper vist sterke tendenser som møtende spiss, sterk i kroppen og flink til å holde på ballen. Han mangler dessverre en del på den kreative biten, og klarer sjelden å skape sjanser og dermed mål, ut av ingenting. 3 mål etter halvspillt sesong er vel heller ikke altfor sterkt. Vi trenger definitivt en forsterkning på hans plass. En målgarantist! Så kan heller Toth være en sterk reserve. Hoås får vi prøve å få mest mulig for, raskest mulig, for å frigjøre midler i lønnsbudsettet. Har faktisk mer sansen for Wiig enn Hoås jeg for min del.




Hallo???  INGEN er dårligere enn Wiig på laget, i alle fall ikke nå når Peters er borte. Fyren var ett talent, men toget har godt tror jeg, han gidder jo ingenting, og når han først løper så virker det som hodet er ett helt annet sted, løper jo tom feil retning.. Tror han kunne hatt godt av å bli lånt ut, og fått spilletid i en lavere divisjon, finne gnisten igjen og få spilletid. Nå er han ikke god nok for tippeliga i alle fall....

Men du har litt rett da, at man burde prøve å selge Hoås, han passer ikke inn i spillestilen til FFK nå om dagen..ref; etter Drillo forsvant.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 27 jul 06, 09:36
Opprinnelig postet av keiko99
så se å spørr han da ffk.. faen ass jeg blir  så piss off    hvem jeg mener er jørn andersen


Jørn Andersen sier: De(FFK) kunne fått hjelp av meg, men nå er det for sent.

Er det ikke normal høflighet å tilby hjelp hvis man mener man har noe å komme med? Veldig greit å si dette nå, når det er for sent. Tviler på at Andersen hadde kunnet bidra noe særlig. Han har kontakter i Sveits og Tyskland. Det er en kjensgjerning at ligaen i Sveits ikke holder noe høyere nivå enn TL, men lønningene er mye høyere. Det samme gjelder tilsvarende nivå i Tyskland. Hvordan skulle FFK konkurrere med det?

F-B skriver også at Tore Pedersen har tipset FFK om spillere. Skulle da bare mangle. Det er jo tross alt jobben hans.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 27 jul 06, 09:38
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Men du har litt rett da, at man burde prøve å selge Hoås, han passer ikke inn i spillestilen til FFK nå om dagen..ref; etter Drillo forsvant.


Hva mener du med det? Hvordan har spillestilen til FFK endret seg etter at Drillo forsvant? Og hva har dette med Hoås å gjøre?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 27 jul 06, 09:51
hehe... jeg ser at Morgan begynner å komme på banen...Morro, at endelig noen i det kommedne FFK systemet som åpner kjeften på en klar måte... Hittil har jo FFK ikke svart på noe kritikk som helst...

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.774702

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 27 jul 06, 11:03

Han herlovsen har jeg ikke sansen for. Makan til pr-kåt type a gett.

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 jul 06, 12:41
Hva med Peter Kopteff i Stoke forresten? Han er visst misfornøyd har jeg hørt... vil vekk. Det hadde vært en solid forsterkning.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jul 06, 12:44
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hva med Peter Kopteff i Stoke forresten? Han er visst misfornøyd har jeg hørt... vil vekk. Det hadde vært en solid forsterkning.

Har på følelsen at han er kronisk misfornøyd.

Og det er vel heller ikke venstrekant vi er ute etter...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 jul 06, 12:45
Viking har snust på han også.. er vel mer trolig at han havner der hvis han returnerer til landet..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 jul 06, 13:35
Det er helt normalt og slik det skal være at vi har ulike oppfatninger om endel spillere i FFK stallen i dag.
Det jeg bare ikke skjønner er hvorfor de som er så forbanna foenøyde med de spillerne vi har, samtidig ønsker seg forsterkninger.
Synes det noen gang kan lukte av selvmotsigelser eller er det kanskje "frykt" for å bli stempla som negativ mot FFk og deres innkjøp av spillere de siste åra.
Samtidig  blir det også av enkelte påstått at TL holder samme nivå som bl.a tysk topp divisjon, ja da begynner jeg virkelig å lure.

Som sagt en dåre kan stille flere spørsmål enn de 10 vise kan svare. Det er jo en trøst til de som føler seg truffet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 jul 06, 14:13
Opprinnelig postet av dracula
Det jeg bare ikke skjønner er hvorfor de som er så forbanna foenøyde med de spillerne vi har, samtidig ønsker seg forsterkninger.



Jeg er rimelig sikker på at Real Madrid-fansen er fornøyde med sine spillere - men de vil sikkert sette pris på noen som er enda bedre. 

Uten sammenlikning med FFKs spillerstall forøvrig. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 jul 06, 14:59
Godt svart.
Tar poenget.
Men undrer fortsatt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 jul 06, 14:59
Et lag kan altid bli bedre! Selv om man er fornøyd med døm som er i laget fra før, betyr ikke det at laget ikke kan bli bedre. Jeg er blant døm som er veldig fornøyd med Toth, men jeg vil gjerne ha inn en som er enda bedre og som scorer flere mål. Vi har et lag som er godt nok til å ikke rykke ned, men vil vi høyere på tabellen så må vi få inn klare forsterkninger!

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 27 jul 06, 15:12

Toth skal jo score mål når han er spiss! Men han finner vel Kanskje ikke alltid de rette rommen å løpe i.

Personlig synes jeg han er flink til å holde på ball når han får den,men midtbanene er ikke raske nok til å komme opp til han så han får spilt en enkel passning. Det er for stort rom mellom midtbane og angreps spilleren til tider.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 jul 06, 15:56
Opprinnelig postet av Jepmaster

Personlig synes jeg han er flink til å holde på ball når han får den,men midtbanene er ikke raske nok til å komme opp til han så han får spilt en enkel passning. Det er for stort rom mellom midtbane og angreps spilleren til tider.


Akkurat! Det er det jeg har skrevet her inne mange, mange ganger!  Det er ikke angrepsspillere som vi behøver mest - men en midtbane som faktisk støtter oppunder våre angrepsspillere... 

Vi har et ekstremt bra oppspillspunkt med Toth, men det hjelper gudhjelpemeg ingenting hvis ingen går på løp eller gjør seg spillbare av midtbanespillerne (eller spissmakkeren)...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 61 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f