Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 61 9

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 06, 11:46
Endret: 25 jul 06, 11:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Glem nå Henke-tullet. Vær realstiske. Er ikke noe vits i å diskutere han en gang. 
vi diskuterer ikke.. det er lov å snakke om drømmer..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 25 jul 06, 11:54
Kanskje spissen kommer allerede idag. En spiller som skal gå rett inn på laget. Se her.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 25 jul 06, 11:59
Opprinnelig postet av innvandrer
Kanskje spissen kommer allerede idag. En spiller som skal gå rett inn på laget. Se her.
 

Er det denne Adriano som det var snakk om tidligere eller?

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 jul 06, 12:12
Hmmm.... Hvem kan det være...... tror jeg holder en knapp på denne mannen

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 25 jul 06, 12:13
Er veldig spent nå. Håper inderlig vi får vite hvem det er og om dealen går i orden i løpet av dagen. For i kveld kjører jeg avgårde i retning Landvetter for å fly til Tyrkia. Får derfor ikke tilgang til nett før langt ut på dagen i morgen. Kan bli uutholdelig, hehe...

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 06, 12:14
Opprinnelig postet av Fjedjik
Hmmm.... Hvem kan det være...... tror jeg holder en knapp på denne mannen


Hmmm... det spørs det da, RBK krever sikkert mye... det hadde vært dritrått om han kom hit.... Blir spennende å se det her, godt at det skjer noe nedpå der nå da...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 12:16
Opprinnelig postet av Fjedjik
Hmmm.... Hvem kan det være...... tror jeg holder en knapp på denne mannen

Spiller ikke han noenlunde fast på RBK nå da? Tror heller ikke RBK kvitter seg med nok en spiss etter at Frode Johnsen og Torstein Helstad har blitt solgt...

Ikke har vi råd til en kvalitetsspiller som Storflor heller.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 06, 12:22
Tviler på at det er Storflor. Trur heller det er denne Adriano. Jensen sier at han kan spille både spiss og kant, samt at han går rett inn på laget, det tyder jo på at han er ganske god da. Håper spilleren er i matchform, slik at vi kan bruke han med en gang.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 25 jul 06, 12:31
Opprinnelig postet av Fjedjik
Hmmm.... Hvem kan det være...... tror jeg holder en knapp på denne mannen


Storflor kan vel ikke akkurat karakteriseres som en midtspiss...?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 06, 12:33
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Fjedjik
Hmmm.... Hvem kan det være...... tror jeg holder en knapp på denne mannen


Storflor kan vel ikke akkurat karakteriseres som en midtspiss...?


Det tenkte jeg på også, er nok en større type. Denne brasilianeren er vel godt over 1.80 og kan sikkert passe denne beskrivelsen!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 12:38
Noen som vet eller gidder sjekke opp statusen til Petter Furuseth Olsen i Hammarby? Han kan jo spille både kant og midtspiss og har vært linket til FFK tidligere. Men han er vel fast for Hammarby nå?


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 25 jul 06, 12:47
Endret: 25 jul 06, 12:50
Furuseth Olsen i klubbrift 

Örebro SK mener de har krav på Petter Furuseth Olsen og vil ha nordmannen tilbake fra Hammarby.
Les mer her... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121814

(Gammelt nytt, men han har jo også for litt siden vært linket til Odd Grenland)

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 06, 12:53
Opprinnelig postet av Costanza
Noen som vet eller gidder sjekke opp statusen til Petter Furuseth Olsen i Hammarby? Han kan jo spille både kant og midtspiss og har vært linket til FFK tidligere. Men han er vel fast for Hammarby nå?

er det dette du er ute etter ?

eller dette ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 06, 12:55
Jeg er ikke trygg på at han er så god når en ser  10 matcher 1 mål i 2006

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 25 jul 06, 13:06
Han blir brukt som ving i Hammarby i 4-4-2, og ikke midtspiss.

Det er grunnen til at han ikke scorer så mye antar jeg.
Når det er sagt vil jeg heller ha inn en typisk midtspiss enn en ving....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 13:18
Opprinnelig postet av JJunior
Han blir brukt som ving i Hammarby i 4-4-2, og ikke midtspiss.

Det er grunnen til at han ikke scorer så mye antar jeg.
Når det er sagt vil jeg heller ha inn en typisk midtspiss enn en ving....

Men han har vel spilt en del midtspiss i sin karriere også... Og scoret mye mål.

En annen ting; når FFK sier de med 95 % sannsynlighet kjøper en spiss i dag, så betyr det 1) at han er under kontrakt og 2) at de vet hva han står for og ikke trenger se ham på prøve. Dette passer vel godt for Furuseth Olsen, sammen med det at han både er ving og midtspiss, men det gjelder selvsagt også for mange andre spillere...


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 25 jul 06, 13:32
Endret: 25 jul 06, 13:33
Mulig du har rett Costanza, men det ser ut som om Petter Furuseth Olsen spiller kamp idag (http://www.svenskafans.com/fotboll/bajen/artikel.asp?id=130115)
(som spiss i en slags 4-4-2 forresten).

Virker rart om han har tid til å ferdigforhandle en kontrakt med FFK idag da.....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 06, 14:00
Endret: 25 jul 06, 14:01

Tipper det er Miikka Multaharju som kommer på trening i dag

Patrick Suffo er vel under kontrakt med en Israelsk klubb, kanskje det kan være han?



Eller om denne spilleren jeg tipset om:
Han er rask og sterk kan spille  back og ving.
Fart er jo noe vi trenger nå som Brian er skadet.
Bare til orientering det ble ikke noe med Odd.

Josè Valencia til Odd?


Josè Valencia Murillo

Josè Valencia Murillo (24) spiller idag i Nederlansk æresdivisjon, altså toppnivået i Nederland, for klubben Willem II. Han er fra Equador, og har 4 landskamper og 36 U21 kamper. Arne Sandstø har bedt tidligere Odd`er Edwin Van Ankeren se nærmere på mannen...

Josè trives ikke i Nederland, hvor han bl.a har opplevd mye rasisme. Han ønsker seg derfor bort, og helst altså til Norge og Odd. For i Skien bor hans onkel og forbilde, Ceider Erazo, som også spilte for Equadors landslag på 90-tallet.

Josè Valencia var ønsket av både Lillestrøm og Rosenborg så sent som i fjor, men takket da nei fordi han ønsket å være lenge nok i Nederland til å få europeisk pass, noe han nå har fått.

Valencia har fortid i bl.a Ajax, som omskolerte han fra back til høyre ving som han nå spiller. Han omtales som veldig rask og sterk, med typisk sør-amerikansk teknikk.

Det skjer mye rundt Odd om dagen, tross VM og ferie i Tippeligaen. Arne Sandstø har uttalt i media at man antakelig signerer med en ny spiss i løpet av bare noen dager, og Josè Valencia er IKKE denne mannen, som fortsatt er ukjent. For de fleste ihvertfall..... :-)

 Hva med Stig Johansen fra Bodø/Glimt?







Hva med Landskronas spiss?
 
BOIS ``Vi är beredda att släppa Amuneke``
Landskronas stjärna Kevin Amuneke åkte idag till Holland för att provspela med ligalaget Utrecht. Och mycket talar för att nigerianen nu kommer att lämna skåningarna.
- Vi är beredda att släppa honom, säger föreningens fotbollsansvarige Kenneth Håkansson.










Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 14:05
Endret: 25 jul 06, 14:14
Hva med amerikaneren Jeff Cunningham som trente med oss for litt siden og gjorde det bra. Er ikke han i likhet med West en veldig hurtig kantspiller eller spiss og ville være den perfekte erstatter?

Nå spiller han for Real Salt Lake i USA og har scoret 8 mål og har 3 målgivende på 18 kamper i 2006-sesongen.

Mer om spilleren her. Og en tidligere sak om at han har vært FFK-aktuell.

Angående den finnen du viser til Patrioten, så har vel han prøvespilt for Ham-Kam i sommer også. Gjorde det visst ganske bra, men han er ikke tilbudt kontrakt der?

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 25 jul 06, 14:18
Endret: 25 jul 06, 14:24
angående den finnen så var han vel ikke god nok for hamkam etter det jeg har lest... ingen link...


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 61 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340