Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 61 15

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 jul 06, 16:42
Endret: 26 jul 06, 16:42
Føler dette føyer seg godt inn i rekken av spillere som Wiik, Hoås, Toth, Bjørkøy,Lindstrøm, Berg, Tronseth og Scerkez m.fl.
Spillere som holder Ok /god 1.div. standard og kanskje svak TL standard.
Trenger ikke mer kvantitet , men kvalitet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 06, 16:48
Godt å høre at han ikke var den spilleren som skulle rett inn på laget å heve oss! Bra om han kan spille høyreback, da har vi jo bra backup der også! Håper ikke det drøyer for lenge med døm solide forsterkningene da!

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 26 jul 06, 16:51
Må si jeg ble litt beroliget av at han ikke skulle være den "råe" spissen som skulle rett inn på laget. Tror nok han kan være en bra offensiv høyre back, som kan starte mange løp og contringer. Det vil jo gi oss Jona stabilt tilbake på midtbanen igjen. Jeg har lenge ventet på en ny høyre back.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 jul 06, 16:57
Etter min mening,så er det vel kun høyreback han kan brukes på..
Om han klarer å konkurere med Kvisvik eller Tarik på kanten,setter jeg et spørsmålstegn ved

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 26 jul 06, 16:57
Jeg lurer litt på hvilken spiss som da tydligvis glapp mellom fingrene våre igår. Det var jo 95% sjanse til at det skulle bli kjøpt spiss igår. Det dreide seg da tydligvis ikke om Finnen.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 jul 06, 17:05
Som Costanza sa,så var det vel de 5% som slo til...
Håper det skjer noe nå framover i hvertfall

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jul 06, 17:50
Opprinnelig postet av GurrBass
Som Costanza sa,så var det vel de 5% som slo til...
Håper det skjer noe nå framover i hvertfall



Etter det jeg har hørt forhandler de med en spiss, så tror ikke han glippet enda.
Kan jo være Petter F Olsen og han spilte jo kamp i går, kanskje det er grunnen til
at han ikke ble klar i går?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 jul 06, 17:53
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av GurrBass
Som Costanza sa,så var det vel de 5% som slo til...
Håper det skjer noe nå framover i hvertfall



Etter det jeg har hørt forhandler de med en spiss, så tror ikke han glippet enda.
Kan jo være Petter F Olsen og han spilte jo kamp i går, kanskje det er grunnen til
at han ikke ble klar i går?


Petter F. Olsen er vel ikke noen typisk spiss. Ikke ser jeg han som noen forsterkning av laget heller.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 jul 06, 18:04
Endret: 26 jul 06, 18:05
Hva er forresten statusen til Jon Inge Høiland, vet han er i MFF, men vil han vekk? 

Pah Moudou Kah da? Det må vel være en forsterkning på stopperplass?

Nå er jeg hvertfall voldsomt utålmodig.

Ardian Gashi da? Var jo rykter om at han skulle til AaFK... da kunne vel kanskje FFK friste også??

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 jul 06, 18:08
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hva er forresten statusen til Jon Inge Høiland, vet han er i MFF, men vil han vekk? 

Pah Moudou Kah da? Det må vel være en forsterkning på stopperplass?

Nå er jeg hvertfall voldsomt utålmodig.

Ardian Gashi da? Var jo rykter om at han skulle til AaFK... da kunne vel kanskje FFK friste også??


Kah, er ikke han typisk midtbanespiller da ??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 06, 18:16
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hva er forresten statusen til Jon Inge Høiland, vet han er i MFF, men vil han vekk? 

Pah Moudou Kah da? Det må vel være en forsterkning på stopperplass?

Nå er jeg hvertfall voldsomt utålmodig.

Ardian Gashi da? Var jo rykter om at han skulle til AaFK... da kunne vel kanskje FFK friste også??

Kah spiller for Roda i hollandsk toppserie, så det blir urealistisk.

Gashi er offensiv sentral midtbanespiller. Tror ikke det er hva FFK vil bruke pengene på nå. Dessuten har de neppe råd til å kjøpe ham fri. I tillegg kan det se ut som Gashi er på vei inn i varmen i Enga igjen. Blant de beste spillerne deres de siste kampene.

Jon Inge Høiland er tilbake i Malmö FF etter et utlån i Kaiserslautern. En av de beste backene i Allsvenskan. En spiller vi dessverre ikke har mulighet til å skaffe pr. i dag.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 jul 06, 18:18
Endret: 26 jul 06, 18:20
Mener å ha hørt at Kah har spilt godt som midtstopper i Nederland... han er vel ikke så fryktelig gammel heller, 24? 25? Men uansett blir han vel for dyr? Det er godt mulig jeg vil ha en litt mer rutinert stopper også.

Ille vanskelig dette her gitt.

Men noen synspunkter om de andre da mr. Haugen?

Costanza har forresten filled me in ganske greit ser jeg....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 jul 06, 18:36
Opprinnelig postet av Plankekæll
Mener å ha hørt at Kah har spilt godt som midtstopper i Nederland... han er vel ikke så fryktelig gammel heller, 24? 25? Men uansett blir han vel for dyr? Det er godt mulig jeg vil ha en litt mer rutinert stopper også.

Ille vanskelig dette her gitt.

Men noen synspunkter om de andre da mr. Haugen?

Costanza har forresten filled me in ganske greit ser jeg....


Hvilke andre ?? Høiland hadde jeg tatt i mot med åpne armer. Kah er heller ikke den midtbanegeneralen jeg er ute etter, selv om jeg bestandig har hatt sansen for`n, men ikke i denne rollen som trengs mest. Men Kah hadde nok danket ut alle midtbanespillerne våre uansett, så jeg jeg hadde gjerne tatt i mot han også.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 jul 06, 19:28
Endret: 26 jul 06, 19:29
For å være ærlig syns jeg Toth (Der Bomber ) er en helt rå spisstype. Han er en typisk spiss som spiller med instinkt. At han ikke har scoret flere mål er tilfeldig og at han ikke har spilt alle kampene. 
Noen som la merke til hvordan Soma & co slet med ham? hihi, de gikk jo rett i bakken regelrett en etter en. Han er jo så sterk! Håper ikke den nye spissen skyver ham ut at laget (Seff hvis den nye spilleren er mye bedre skal jeg ikke klage men, det trur jeg koster penger).

Påstand: Hadde alle hatt den samme oppofrende spillerstilen som han hadde vi vunnet alle kampene våre.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 26 jul 06, 19:37
Er det noen som har sett den nye spilleren da...finnen, på trening?

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jul 06, 19:42
Endret: 26 jul 06, 19:49
Opprinnelig postet av Shadar
For å være ærlig syns jeg Toth (Der Bomber ) er en helt rå spisstype. Han er en typisk spiss som spiller med instinkt. At han ikke har scoret flere mål er tilfeldig og at han ikke har spilt alle kampene. 
Noen som la merke til hvordan Soma & co slet med ham? hihi, de gikk jo rett i bakken regelrett en etter en. Han er jo så sterk! Håper ikke den nye spissen skyver ham ut at laget (Seff hvis den nye spilleren er mye bedre skal jeg ikke klage men, det trur jeg koster penger).

Påstand: Hadde alle hatt den samme oppofrende spillerstilen som han hadde vi vunnet alle kampene våre.



Mener du virkelig at Toth har vært en suksess?

Du vil altså ha råspiss med instink og muskler, enn en som scorer?
Trodde fotball gikk ut på å score mål.
Er ikke tilfeldig at det bare har blitt tre mål, han har hatt flere muligheter til å score, han er for dårlig foran mål.
Tre mål hittil sesongen tyder vel på at han har vært en flopp?
Noe kanskje også Eggen synes siden han jakter to angrepspillere.
For det er jo Brian og Toth, som har vært første valget.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 jul 06, 20:11
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Shadar
For å være ærlig syns jeg Toth (Der Bomber ) er en helt rå spisstype. Han er en typisk spiss som spiller med instinkt. At han ikke har scoret flere mål er tilfeldig og at han ikke har spilt alle kampene. 
Noen som la merke til hvordan Soma & co slet med ham? hihi, de gikk jo rett i bakken regelrett en etter en. Han er jo så sterk! Håper ikke den nye spissen skyver ham ut at laget (Seff hvis den nye spilleren er mye bedre skal jeg ikke klage men, det trur jeg koster penger).

Påstand: Hadde alle hatt den samme oppofrende spillerstilen som han hadde vi vunnet alle kampene våre.



Mener du virkelig at Toth har vært en suksess?

Du vil altså ha råspiss med instink og muskler, enn en som scorer?
Trodde fotball gikk ut på å score mål.
Er ikke tilfeldig at det bare har blitt tre mål, han har hatt flere muligheter til å score, han er for dårlig foran mål.
Tre mål hittil sesongen tyder vel på at han har vært en flopp?
Noe kanskje også Eggen synes siden han jakter to angrepspillere.
For det er jo Brian og Toth, som har vært første valget.



Jeg synes Toth har vist flere ganger på forskjellige måter at han har det som trengs. Målet mot Odd Grenland for.eks hvor han avslutter med en halveis brasse da han vet keeper ikke venter en avslutning. 
Scoringen mot Stabæk, tror jeg det var, da han avsluttet usynlig for keeper og uventet for 1.forsvarer, kontrollert nede til side for keeper i lengste hjørne. 
Målet mot Vålerenga da han på Bulldozervis bare skulle ha den jævla ballen i mål:) Herlig. 
Målet han skulle blitt kreditert mot Tromsø da han sto riktig plassert og fikk headet den inn. 
Han er fremdeles relativt fersk og laget trenger tid til å bli samspilt. 

Selv om det ikke har blitt så mange mål som man har ønsket, så er det ikke sikkert det er så store forandringen som skal til før det løsner. Svaret er ikke alltid å kjøpe nye (Sier ikke at vi ikke trenger nye). 
Ettersom du, patrioten, mener at man bare skal bedømme ut i fra antall mål, burde du ønske Tarik vekk fra klubben da?

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 jul 06, 20:38
Toth har i enkelte kamper vist sterke tendenser som møtende spiss, sterk i kroppen og flink til å holde på ballen. Han mangler dessverre en del på den kreative biten, og klarer sjelden å skape sjanser og dermed mål, ut av ingenting. 3 mål etter halvspillt sesong er vel heller ikke altfor sterkt. Vi trenger definitivt en forsterkning på hans plass. En målgarantist! Så kan heller Toth være en sterk reserve. Hoås får vi prøve å få mest mulig for, raskest mulig, for å frigjøre midler i lønnsbudsettet. Har faktisk mer sansen for Wiig enn Hoås jeg for min del.


---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 jul 06, 21:54
Opprinnelig postet av djpete
Toth har i enkelte kamper vist sterke tendenser som møtende spiss, sterk i kroppen og flink til å holde på ballen. Han mangler dessverre en del på den kreative biten, og klarer sjelden å skape sjanser og dermed mål, ut av ingenting. 3 mål etter halvspillt sesong er vel heller ikke altfor sterkt. Vi trenger definitivt en forsterkning på hans plass. En målgarantist! Så kan heller Toth være en sterk reserve. Hoås får vi prøve å få mest mulig for, raskest mulig, for å frigjøre midler i lønnsbudsettet. Har faktisk mer sansen for Wiig enn Hoås jeg for min del.



Dersom våre midtbanespillere hadde utnyttet alle de (og det er mange) flikker og viderespill Toth har gitt fra seg hadde vi kanskje hatt enda flere mål. Toth har gjort en veldig god jobb som møtende spiss.  I de første kampene var det sorgen å se de fine stikkpasningene og flikkene han gjorde etter mottak - eller direkte - uten at det resulterte i noe som helst.. Hvorfor?  Fordi det kreves at noen går på løp for å være på plass. 

Det kan godt være fordi vi har for stor strekk i laget - at midtbanen aldri havner på rett sted - både defensivt og offensivt. Men det er ikke fordi Toth er dårlig at vi ikke har flere mål... Han har jo en del assists... 

Slik FFK spiller om dagen er det jaggumeg midtbanen vi behøver å forsterke (med en skuddkåt, offensiv spiller - og en defensiv terrier) fremfor på spissplass.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 jul 06, 21:58
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av djpete
Toth har i enkelte kamper vist sterke tendenser som møtende spiss, sterk i kroppen og flink til å holde på ballen. Han mangler dessverre en del på den kreative biten, og klarer sjelden å skape sjanser og dermed mål, ut av ingenting. 3 mål etter halvspillt sesong er vel heller ikke altfor sterkt. Vi trenger definitivt en forsterkning på hans plass. En målgarantist! Så kan heller Toth være en sterk reserve. Hoås får vi prøve å få mest mulig for, raskest mulig, for å frigjøre midler i lønnsbudsettet. Har faktisk mer sansen for Wiig enn Hoås jeg for min del.



Dersom våre midtbanespillere hadde utnyttet alle de (og det er mange) flikker og viderespill Toth har gitt fra seg hadde vi kanskje hatt enda flere mål. Toth har gjort en veldig god jobb som møtende spiss.  I de første kampene var det sorgen å se de fine stikkpasningene og flikkene han gjorde etter mottak - eller direkte - uten at det resulterte i noe som helst.. Hvorfor?  Fordi det kreves at noen går på løp for å være på plass. 

Det kan godt være fordi vi har for stor strekk i laget - at midtbanen aldri havner på rett sted - både defensivt og offensivt. Men det er ikke fordi Toth er dårlig at vi ikke har flere mål... Han har jo en del assists... 

Slik FFK spiller om dagen er det jaggumeg midtbanen vi behøver å forsterke (med en skuddkåt, offensiv spiller - og en defensiv terrier) fremfor på spissplass.


Vi får stikke til Skien og kidnappe Fernando de Ornelas og forfalske et norskt pass til han... DA får vi en som kan skyte ballen i mål!!! Faen, nå vil jeg ha nye spillere! De lover og lover, og kommer det noen??? Hehe, kanskje. Men jeg vil ha dem NÅÅÅÅ!! Sånn, måtte bare.


Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 61 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f