Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 61 14

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 06, 11:44
Han kan bli en slager her ja, men han er ikke et sikkert kort som kan gå rett inn på laget å heve det betraktelig! Hadde håpa vi skulle få inn en skikkelig forsterkning, men det er kanskje for mye å håpe på??

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 26 jul 06, 11:56
Det ernte han Andreas Haddad som er på vei vel? Han har reist fra Lillestrøm, iallefall.

---------------------------

Any given sunday


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 06, 12:23
Opprinnelig postet av Krumtapp
Det ernte han Andreas Haddad som er på vei vel? Han har reist fra Lillestrøm, iallefall.
kansje ikke så oppløftene, men en spiller kan bli bedre av å skifte klubb, men jeg fant dette om han

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jul 06, 12:26
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Krumtapp
Det ernte han Andreas Haddad som er på vei vel? Han har reist fra Lillestrøm, iallefall.
kansje ikke så oppløftene, men en spiller kan bli bedre av å skifte klubb, men jeg fant dette om han


Han har flyttet tilbake til Sverige og er helt uaktuell.

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 26 jul 06, 12:40
Endret: 26 jul 06, 12:41
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av innvandrer
Lurer på hva Viking "kicket" på. Han spillte jo sin beste kamp, og likevel ville de ikke ha han...


Det kom fram en del ting i artiklen:

-ikke den typen de leter etter
-usikkerhet om hans stabilitet over tid
-Viking måtte ta en rask avgjørelse og valgte å si nei

Det betyr selvsagt ikke at spilleren ikke vil kunne bli en schläger i FFK...
Syntes svarene likevel er veldig unnvikende, og veldig generelle. Hvorfor dra og se på en spiller de ikke kommer til å kjøpe for han kan være ustabil over tid. Kan ligge noe i at de ble presset til en rask avgjørelse (hvorfor de måtte ta en rask avgjørelse, vites ikke). "Ikke typen de leter etter" sier ikke så veldig mye om hvilke kvaliteter de evnt. savnet... Jeg vet ikke jeg, men jeg syntes de var veldig unnvikende i å svare på hvorfor han ikke passet inn hos dem.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jul 06, 13:10
Det siste nye, er at Magnus Powell blir linket til FFK.
Ellers ønsker man å forsterke med to angrepspillere i følge http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060726/FFK/60726005/1009

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 26 jul 06, 13:14

Han er vel brukbar han,men er ikke han mye skadet også?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 06, 13:15
Endret: 26 jul 06, 13:15
Opprinnelig postet av Patrioten
Det siste nye, er at Magnus Powell blir linket til FFK.
Ellers ønsker man å forsterke med to angrepspillere i følge http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060726/FFK/60726005/1009
Det er vel en grunn for at han har lite spille tid i lyn som bare ligger rett forand oss på tabellen.. jeg er ikke 100 % sikker på hvorfor vi skal hente han fra lyn..
12 kamper å 1 mål ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 06, 13:16
Endret: 26 jul 06, 13:21
Opprinnelig postet av Patrioten
Det siste nye, er at Magnus Powell blir linket til FFK.
Ellers ønsker man å forsterke med to angrepspillere i følge http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060726/FFK/60726005/1009

Powell gikk jo til Lyn like før sesongstart, så det har jeg ikke helt tro på. Men han ble jo linket til FFK en stund før Lyn kjøpte han også.

Opprinnelig postet av keiko99
Det er vel en grunn for at han har lite spille tid i lyn som bare ligger rett forand oss på tabellen.. jeg er ikke 100 % sikker på hvorfor vi skal hente han fra lyn..
12 kamper å 1 mål ?

Og hvor kom det målet? :)

Men 12 kamper og 1 mål lyver jo en del ettersom jeg mistenker at han som regel blir byttet inn.

Likevel går jeg heller ikke akkurat rundt og håper på at Powell skal til FFK. Det gjorde jeg heller ikke sist gang han var aktuell. Selv om han forsåvidt er en god fotballspiller.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 06, 13:37
Trur nok Powell ligger på et ganske likt nivå med Toth, både når det gjelder å score og som oppspillspunkt. Men jeg er en stor fan av Toth og synes at vi skal få inn en som er klart bedre hvis vi skal handle midtspiss nå! Vi må jo tenke på at vi har Hoås også, som er på vei tilbake i form nå..

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 26 jul 06, 13:43
Bjørn Jensen sier att det ikke er aktuelt å forskuttere penger fra stadionsalget. Dette pga av att disse pengene er øremerket andre(viktigere?) ting. Hadde det ikke vært lurest å bruke av disse da, la oss si 1/3, så vi fikk noe kvalitet? Hva kan være viktigere enn å få styrket stallen før høstsesongen? Ved å kjøpe 2 sortering nå gjør jo att usikkerheten fortsetter i klubben. Mye bedre å kjøpe et fyrtårn av en leder på banen. For denne høsten kommer til å bli mer spennende enn flere av oss har godt av.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 26 jul 06, 14:21
Opprinnelig postet av seal_dm
Bjørn Jensen sier att det ikke er aktuelt å forskuttere penger fra stadionsalget. Dette pga av att disse pengene er øremerket andre(viktigere?) ting. Hadde det ikke vært lurest å bruke av disse da, la oss si 1/3, så vi fikk noe kvalitet? Hva kan være viktigere enn å få styrket stallen før høstsesongen? Ved å kjøpe 2 sortering nå gjør jo att usikkerheten fortsetter i klubben. Mye bedre å kjøpe et fyrtårn av en leder på banen. For denne høsten kommer til å bli mer spennende enn flere av oss har godt av.


Veldig enig i dette. Den viktigste kapitalen klubben har er A-laget, og det laget presterer på banen. Uten et godt produkt kan de gjøre så mange økonomiske C-momenter de bare vil; et nedrykk vil være fatalt, er jeg redd. Det finnes ingen garanti for at vi tar oss like fort opp igjen, slik som Ålesund tydeligvis er eksperter på. Nedrykk vil føre til at alle piler peker nedover. Invester penger i klare forsterkninger, spis gjerne av midlene som stadionsalget innbringer. Det er å investere i framtida for klubben.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 06, 14:39
Tenk om eggen henter steffen iversen da.. Det hadde vært rått

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 06, 14:42
Opprinnelig postet av keiko99
Tenk om eggen henter steffen iversen da.. Det hadde vært rått


Hvorfor skulle han ønske å komme til oss? RBK selger nok ikke han heller..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 06, 15:35
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=472

"Finske Miikka Multaharju (28) trente med FFK for første gang onsdag. I stekende varme på Hankø spilte finnen både back og høyre kant. Han viste aggressivitet og fart."

"Jeg er konfortabel med å splle i både defensive og offensive roller på høyresiden, sa. Miikka Multaharju etter onsfagens trening."

Det var snakk om spiss eller høyre kant, men kanskje finnen ender opp som vår nye høyreback?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 06, 15:42
Endret: 26 jul 06, 15:43
Ja vi trenger en mye mere sikrere en pac..  PAC spilte seg ikke bort mot viking, men enkelte ganger har han ikke vært den tryggeste spilleren så om finnen tar den plassen så blir jeg ikke overrasket..

Til fffkmufc: Steffen iversen krevde fast plass på RBK.. kansje steffen har gått lei RBK treneren og ingen ting ville vært bedre en at han kom til oss da

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 26 jul 06, 15:47
Jeg har sett at han er omtalt flere steder på nett som "høyre midtbane og høyre ving".
Jeg har aldri sett at han er omtalt som back noe sted, og www.fredrikstadfk.no er vel det eneste nettstedet jeg har sett som skriver at han kan spille spiss......
Vil ikke forundre meg om dette blir nok en offensiv spiller som Eggen omskolerer til forsvarer....

Men men...
Om han er en bedre back en PAC så forsterker han jo forsåvidt førsteelveren.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 06, 15:57
Opprinnelig postet av JJunior
Jeg har sett at han er omtalt flere steder på nett som "høyre midtbane og høyre ving".
Jeg har aldri sett at han er omtalt som back noe sted, og www.fredrikstadfk.no er vel det eneste nettstedet jeg har sett som skriver at han kan spille spiss......
Vil ikke forundre meg om dette blir nok en offensiv spiller som Eggen omskolerer til forsvarer....

Men men...
Om han er en bedre back en PAC så forsterker han jo forsåvidt førsteelveren.

Sjekket han opp på FM, som stort sett er ganske pålitelig på sånn informasjon, og der står han oppført som høyre vingback/høyre midtbane/spiss. En spiller som kan bekle flere ulike posisjoner med andre ord. Han har ganske god stats på FM også forresten :)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 06, 16:20
Eggen bekreftet heldigvis på radioen nå at finnen ikke var av de spillerne de ønsket som gikk rett inn og forsterket laget. De spillerne kommer ikke på prøvespill. Men Eggen sa også at finnen kan spille høyreback og at vi har få alternativer på den plassen, og det har han jo rett i.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 jul 06, 16:27
Opprinnelig postet av Costanza
Eggen bekreftet heldigvis på radioen nå at finnen ikke var av de spillerne de ønsket som gikk rett inn og forsterket laget. De spillerne kommer ikke på prøvespill. Men Eggen sa også at finnen kan spille høyreback og at vi har få alternativer på den plassen, og det har han jo rett i.



Han sa ikke tilfeldigvis NÅR de andre kommer da?? Begynner å bli jævli utålmodig merker jeg.... Huff.


Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 61 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f