Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 61 12

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 jul 06, 18:06
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg må innrømme at jeg håper det er Jeff Cunningham, men tviler vel egentlig på det... Ikke minst fordi det ikke er så lenge siden han gikk til ny klubb. Men jeg har hvert fall funnet min mann å håpe på :)

Samtidig har jeg funnet den mann jeg frykter: Espen Olsen. Det vil være en stor nedtur å se han i FFK-drakt.


Er Jeff Cunningham noe bedre enn West ?? Hvis ikke, så er ikke jeg fornøyd.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 06, 18:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg må innrømme at jeg håper det er Jeff Cunningham, men tviler vel egentlig på det... Ikke minst fordi det ikke er så lenge siden han gikk til ny klubb. Men jeg har hvert fall funnet min mann å håpe på :)

Samtidig har jeg funnet den mann jeg frykter: Espen Olsen. Det vil være en stor nedtur å se han i FFK-drakt.


Er Jeff Cunningham noe bedre enn West ?? Hvis ikke, så er ikke jeg fornøyd.


Han scorer værtfall mere mål, men jeg har aldri sett han. Trur nok han ligger på et ganske likt nivå, men han er nok bedre enn West teknisk tenker jeg!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 18:09
Endret: 25 jul 06, 18:12
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg må innrømme at jeg håper det er Jeff Cunningham, men tviler vel egentlig på det... Ikke minst fordi det ikke er så lenge siden han gikk til ny klubb. Men jeg har hvert fall funnet min mann å håpe på :)

Samtidig har jeg funnet den mann jeg frykter: Espen Olsen. Det vil være en stor nedtur å se han i FFK-drakt.


Er Jeff Cunningham noe bedre enn West ?? Hvis ikke, så er ikke jeg fornøyd.

Det kan jeg umulig å svare på, men jeg vil tippe de er på noenlunde samme nivå. Men kan virke som at Cunningham scorer flere mål. Det er positivt. Tror også Cunningham har markert seg mer i MLS. Ellers er de jo ganske like spilletyper, så nettopp derfor vil han være en god erstatter for West. Har 8 a-landskamper for USA og en profil i en serie som neppe er noe dårligere enn Tippeligaen. En viss person på VGD som følger MSL tett og har detaljkunnskap om alle lag og de fleste spillere, skryter jo også uhemmet av Cunningham og mente han ville være et kupp for enhver norsk klubb. Han gjorde jo også et godt inntrykk da han var på besøk hos sin venn West og trente litt med FFK. Spørsmålet er hva han evt. koster og om han er interessert i å spille for FFK...

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 jul 06, 18:18
Med den fotballutviklingen i USA så har nok MLS blitt en mye bedre liga nå enn da West spilte der. Så hvis han har klart å markere seg mer enn West, da er han mer enn god nok for oss :)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 jul 06, 18:20
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg må innrømme at jeg håper det er Jeff Cunningham, men tviler vel egentlig på det... Ikke minst fordi det ikke er så lenge siden han gikk til ny klubb. Men jeg har hvert fall funnet min mann å håpe på :)

Samtidig har jeg funnet den mann jeg frykter: Espen Olsen. Det vil være en stor nedtur å se han i FFK-drakt.


Er Jeff Cunningham noe bedre enn West ?? Hvis ikke, så er ikke jeg fornøyd.

Det kan jeg umulig å svare på, men jeg vil tippe de er på noenlunde samme nivå. Men kan virke som at Cunningham scorer flere mål. Det er positivt. Tror også Cunningham har markert seg mer i MLS. Ellers er de jo ganske like spilletyper, så nettopp derfor vil han være en god erstatter for West. Har 8 a-landskamper for USA og en profil i en serie som neppe er noe dårligere enn Tippeligaen. En viss person på VGD som følger MSL tett og har detaljkunnskap om alle lag og de fleste spillere, skryter jo også uhemmet av Cunningham og mente han ville være et kupp for enhver norsk klubb. Han gjorde jo også et godt inntrykk da han var på besøk hos sin venn West og trente litt med FFK. Spørsmålet er hva han evt. koster og om han er interessert i å spille for FFK...


Får stole på han på VGD  da, selv om jeg synes det svirrer mye rart inn på der.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 25 jul 06, 18:22
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Får stole på han på VGD  da, selv om jeg synes det svirrer mye rart inn på der.


Står litt m Jeff Cunningham her.
Han har så absolutt bedre meritter enn West, selvom det selvfølgelig ikke er noen som helst garanti for at han slår til.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 25 jul 06, 18:30
Jeff Cunningham er en av Major Leage`s største stjerner. Han har farta til West, samtidig som han er veldig god teknisk og taktisk. 12 mål i fjor.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 jul 06, 18:51

Når vi først er inne på mls: 

Kenny Cooper er et hett navn. Hvis han har lyst og FFK råd så kunne han vært et scoop. 
Han spiller for FC Dallas som i øyeblikket leder den vestlige ligaen i mls. 
Mest sannsynlig er vel dette et par klasser over oss men..  


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 jul 06, 18:55
Opprinnelig postet av Shadar

Når vi først er inne på mls: 

Kenny Cooper er et hett navn. Hvis han har lyst og FFK råd så kunne han vært et scoop. 
Han spiller for FC Dallas som i øyeblikket leder den vestlige ligaen i mls. 
Mest sannsynlig er vel dette et par klasser over oss men..  



Har vel skjedd før at spillere har gått til lavere nivå i Europa for så å prøve å komme seg via storklubber den veien. Er lettere å bli solgt til en storklubb i Europa fra Norge enn USA vil jeg tro. Håper i hvert fall det.

Tror ikke jeg skal håpe eller frykte noe som helst før overgangen(e) er i orden.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 jul 06, 19:22
Kenny Cooper kom fra reservelaget til ManU og har vært linket til klubber som Oldham osv. Nå lager han bra med mål for FC Dallas. Han er bare 22 år. Da er det bare å håpe da:) 

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 25 jul 06, 21:00
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg må innrømme at jeg håper det er Jeff Cunningham, men tviler vel egentlig på det... Ikke minst fordi det ikke er så lenge siden han gikk til ny klubb. Men jeg har hvert fall funnet min mann å håpe på :)

Samtidig har jeg funnet den mann jeg frykter: Espen Olsen. Det vil være en stor nedtur å se han i FFK-drakt.


**  Pål Espen Olsen? **


??Pål Espen Olsen....?hehe

---------------------------

PÅL


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 jul 06, 21:02

Ut i fra mine kilder har han vel ikke gitt seg helt med fotball og skal visst være aktuell :)


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 25 jul 06, 21:05
Snakkes om Per Pajala og Kid Durango også. hvor på vg står det at det er cunningham ?

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 21:46
Endret: 25 jul 06, 21:47
Opprinnelig postet av Vlad
hvor på vg står det at det er cunningham ?

Det står ingenting om han i VG. Det var bare jeg som trakk frem navnet siden han har vært i Fredrikstad og trent med laget tidligere og gjør det veldig bra i USA. Skulle gjerne hatt han i FFK, men det er nok ikke han som kommer.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 25 jul 06, 21:50
Ok,takk for oppklaring.

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 06, 22:05

Her står det om finnen på prøvespill.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 06, 22:07
FB er sist med første.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 06, 22:13
Noen som har hørt noe mere om han som skulle komme i dag?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 22:14
Opprinnelig postet av ffkmufc
Noen som har hørt noe mere om han som skulle komme i dag?

Kan se ut som de fem siste prosentene slo til.

Hvis det er blitt kjøpt en spiss i dag, så er det hvert fall ikke offentliggjort.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 06, 22:16
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ffkmufc
Noen som har hørt noe mere om han som skulle komme i dag?

Kan se ut som de fem siste prosentene slo til.

Hvis det er blitt kjøpt en spiss i dag, så er det hvert fall ikke offentliggjort.


Da kommer han nok i morra da, siden døm følte seg sikre på at han skulle bli klar idag.


Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 61 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f