Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 61 11

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 06, 16:09
Opprinnelig postet av JJunior
Under arkiv ser du at det ligger en sak med den overskriften.
Men artikkelen er tydeligvis ikke aktiv enda....


Kanskje det er fler nyheter pågang, kanskje spissen er innen rekkevidde?

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 25 jul 06, 16:17
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Får ikke håpe denne spilleren kommer. For han trenger vi ikke. Jeg vil ha forsterkninger, ikke mer stallfyll. Istedenfor stallfyll, kan vi heller flytte opp juniorer.


Kan du ikke fortelle litt om spilleren Rune, siden du tydeligvis har inngående kjennskap til hans kvaliteter?
For jeg antar selvfølgelig at du vet hva du snakker om når du kommer med slike utspill....?

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 25 jul 06, 16:17
bare en ting jeg tenkte over. espen olsen som ble forsøkt hentet, har vel også blitt brukt som kantspiller..i tillegg til midtspiss.. og må evnt kjøpes fri fra hamkam.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 jul 06, 16:19
Bjørn Jensen sa nettopp på radio fredrikstad at en spiller ventes å bli klar i dag, og ytterligere spillere i løpet av 1 til 2 uker......

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 16:20
Opprinnelig postet av super
bare en ting jeg tenkte over. espen olsen som ble forsøkt hentet, har vel også blitt brukt som kantspiller..i tillegg til midtspiss.. og må evnt kjøpes fri fra hamkam.

Karrieren hans fikk jo plutselig bråstopp etter at han ble tatt ut på "c-landslaget" uten at noen egentlig forstod det. Gikk sikkert til hodet på gutten som absolutt ikke holder høyt TL-nivå. Håper ikke det er han FFK fisker etter.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 06, 16:26
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten

Nå er det bekreftet,
Norway Miikka Multaharju trener med FFK

Han tipset jeg FFK om , så fort Ham-Kam ikke ville ha han.
Dere har bra kontaktnet FFK, smiler.

Så det er du som er ansvarlig for at vi kanskje henter en middelmådig finne som var for dårlig for superlaget Ham-Kam?





Han virket jo lovende, i hvertfall  det Tjernås uttalte. ja å det sa vi å for å bli kvitt ringberg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 06, 16:38
Opprinnelig postet av Fjedjik
Bjørn Jensen sa nettopp på radio fredrikstad at en spiller ventes å bli klar i dag, og ytterligere spillere i løpet av 1 til 2 uker......


Han satt i bilen, kanskje for å hente spissen?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 16:40
Hadde det vært snakk om en "storfisk", så ville de vel innkalt til pressekonferanse.

 

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 06, 16:46
Endret: 25 jul 06, 16:50
Opprinnelig postet av Costanza
Hadde det vært snakk om en "storfisk", så ville de vel innkalt til pressekonferanse.

 



Kan jo hende det blir det, han vil jo ikke gå ut med noe navn. Enda spilleren skulle være klar.
Trenger vel ikke være en Hval for å ha pressekonferanse, holder vel med en spekkhugger, den biter i hvertfall i fra seg, hi,hi.
Er kanskje derfor han ikke vil si navnet på spilleren?

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 jul 06, 16:50
På spørsmål om han kom til å gå rett inn på laget svarte Jensen : Vi har jo ikke sett han ennå, så det er fortidlig å si. Høres ikke ut som noen "kjent" spiller som får den karakteristikken

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 06, 16:51
Opprinnelig postet av Fjedjik
På spørsmål om han kom til å gå rett inn på laget svarte Jensen : Vi har jo ikke sett han ennå, så det er fortidlig å si. Høres ikke ut som noen "kjent" spiller som får den karakteristikken



Kanskje han lurer oss?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 jul 06, 16:51
Hehe.. Kanskje det er Ringberg de kjøper tilbake?? Kanskje styret forsøker å legge et donald-plaster på det store kjøttsåret?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 06, 16:58
Opprinnelig postet av Shadar
Hehe.. Kanskje det er Ringberg de kjøper tilbake?? Kanskje styret forsøker å legge et donald-plaster på det store kjøttsåret?
han passer ikke inn i noe 4-3-3.. farta hans er jo snile i forhold til toth og tarrek.. vi har hoås og det holder lenge nok

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 jul 06, 17:05
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Shadar
Hehe.. Kanskje det er Ringberg de kjøper tilbake?? Kanskje styret forsøker å legge et donald-plaster på det store kjøttsåret?
han passer ikke inn i noe 4-3-3.. farta hans er jo snile i forhold til toth og tarrek.. vi har hoås og det holder lenge nok


Jeg håper ikke KTE tviholder på 4-3-3. Jeg synes det fungerer dårlig. Bytter han over til 4-4-2, så hadde vel Ringberg passet inn keiko99 ??

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 25 jul 06, 17:12
Endret: 25 jul 06, 17:13
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Fjedjik
På spørsmål om han kom til å gå rett inn på laget svarte Jensen : Vi har jo ikke sett han ennå, så det er fortidlig å si. Høres ikke ut som noen "kjent" spiller som får den karakteristikken



Kanskje han lurer oss?


Tror nok ikke at vi skal ha altfor store forhåpninger om kjente navn.
Bjørn Jensen sier jo til f-b idag at "de kan være kjent for noen", noe som forsåvidt til og med kan være en beskrivelse på den nevnte finnen, siden navnet hans var i avisa i forbindelse med prøvespillinga hos HamKam.

Men det trenger ikke bety at det ikke er bra spillere selvom vi ikke har hørt så mye til dem fra før!
(JJunior - evig optimist :-)

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 25 jul 06, 17:34
Endret: 25 jul 06, 17:35

Det er visst ikke bare Ham-Kam som har droppet Miikka Multaharju, han har også prøvespillt for Viking...
Han spillte en av sine beste kamper noen gang, men fikk fortsatt ikke noen kontrakt.

Les mer her:
http://www.oyene.no/fotball/article1551322.ece

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 06, 17:43
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Shadar
Hehe.. Kanskje det er Ringberg de kjøper tilbake?? Kanskje styret forsøker å legge et donald-plaster på det store kjøttsåret?
han passer ikke inn i noe 4-3-3.. farta hans er jo snile i forhold til toth og tarrek.. vi har hoås og det holder lenge nok


Jeg håper ikke KTE tviholder på 4-3-3. Jeg synes det fungerer dårlig. Bytter han over til 4-4-2, så hadde vel Ringberg passet inn keiko99 ??
vi har hoås og det holder.. behøver ikke flere

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 06, 17:46
Trur nok ikke det er Ringberg som er på vei tilbake. Og det er vel en som kan spille på kanten også, og det kan jo ikke Ringberg! Likte ikke helt det han sa om at de ikke visste om han ville gå rett inn på laget siden døm ikke har sett han. Håper døm prøver å lure oss.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 06, 17:51
Endret: 25 jul 06, 17:52
Jeg må innrømme at jeg håper det er Jeff Cunningham, men tviler vel egentlig på det... Ikke minst fordi det ikke er så lenge siden han gikk til ny klubb. Men jeg har hvert fall funnet min mann å håpe på :)

Samtidig har jeg funnet den mann jeg frykter: Espen Olsen. Det vil være en stor nedtur å se han i FFK-drakt.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 jul 06, 17:53
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg må innrømme at jeg håper det er Jeff Cunningham, men tviler vel egentlig på det... Ikke minst fordi det ikke er så lenge siden han gikk til ny klubb. Men jeg har hvert fall funnet min mann å håpe på :)

Samtidig har jeg funnet den mann jeg frykter: Espen Olsen. Det vil være en stor nedtur å se han i FFK-drakt.


**  Pål Espen Olsen? **


Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 61 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f