Husk meg
Brukernavn
Passord

Bertelsen selges!!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 15 jul 06, 03:44
Blå og hvite?

Ville egentlig bare fram til at det selvfølgelig ville vært kjipt å miste Berti, spesielt til en annen TL-klubb, men det er ingen grunn til å kvitte seg med halve klubben av den grunn.  :)

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 15 jul 06, 03:47
Opprinnelig postet av Olavesen
Blå og hvite?

Ville egentlig bare fram til at det selvfølgelig ville vært kjipt å miste Berti, spesielt til en annen TL-klubb, men det er ingen grunn til å kvitte seg med halve klubben av den grunn.  :)


Blå og hvite ja :).

Men mister FFK Bertelsen, så skjønner jeg ærlig talt ikke hva folka som har med styre og stell i FFK tenker med...det er et utrolig tap for klubben...

Men man trenger jo ikke legge ned FFK for det da :).

---------------------------

Jeg vil ha tilbake Drillo, og heia Mihaly Toth!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 15 jul 06, 03:54
Vi er selvfølgelig enige om at det er tilnærmet katastrofe for klubben, i den situasjonen vi er i å miste berti. Ihvertfall allerede i sommer.

Men så spiller jo faktoren om hva spilleren selv vil sterkt inn. Det er vel ikke akkurat en gunstig situasjon å havne i å tvinge spillere til å fullføre kontrakter de ikke vil fullføre!?   Men der tror jeg vi ligger godt an i forhold til Berti. Tror ikke han ønsker overgang til en annen norsk klubb enda, så lenge vi holder oss i TL.

Skjønner fortsatt ikke helt hva du mener med blå og hvite øyne :)   Er riktignok litt blåøyd men...

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 15 jul 06, 03:58
Opprinnelig postet av Olavesen
Vi er selvfølgelig enige om at det er tilnærmet katastrofe for klubben, i den situasjonen vi er i å miste berti. Ihvertfall allerede i sommer.

Men så spiller jo faktoren om hva spilleren selv vil sterkt inn. Det er vel ikke akkurat en gunstig situasjon å havne i å tvinge spillere til å fullføre kontrakter de ikke vil fullføre!?   Men der tror jeg vi ligger godt an i forhold til Berti. Tror ikke han ønsker overgang til en annen norsk klubb enda, så lenge vi holder oss i TL.

Skjønner fortsatt ikke helt hva du mener med blå og hvite øyne :)   Er riktignok litt blåøyd men...


Nei, man bør ikke tvinge spillere til å fullføre kontrakter de ikke vil. Men på en annen side har de også signert en kontrakt med klubben som de i utgangspunktet ønsket å ha med klubben. Og da får jo selvsagt klubben og fansen et inntrykk av at spilleren vil bli værende i klubben. Men som sagt, alt dette kan jo bare være tomme rykter eller FFK vet noe vi ikke vet. Jeg fikk også inntrykk av at danske Chris Sørensen var mer aktuell for LSK.

Med tanke på blåhvitt så forveksler jeg deg kanskje med en annen.....:)

---------------------------

Jeg vil ha tilbake Drillo, og heia Mihaly Toth!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 15 jul 06, 06:07
Endret: 15 jul 06, 06:31
ja ja... gi det noen dager... Blir ikke overasket over noen ting lenger...

Men i følge Patrioten har vi tydeligvis ikke noe å bekymre oss over... 

Og by the way... jeg bor i timianfaret 10!!!!!!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 15 jul 06, 11:41
Vel vel, selv om ryktet tydeligvis ikke stemmer, enda, så er det ikke vanskelig å se at det er noe i de ryktene uansett. Flere medier melder jo nå at Bertie er LSK aktuell. Legger LSK nok penger på bordet, og Bertie selv vil gå, så er det nok ikke lenge til det er en realitet. Håper bare at styret forlanger så mange millioner at LSK ikke har råd, samt at Bertie selv vil være her i FFK :). Bertie har vel selv sagt at han egentlig ønsker å spille for Viking en gang? Da klinger det jo dårlig å gå til LSK plutselig :(

---------------------------

FFK og Leeds United


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 jul 06, 12:22
Synes ikke man skal krisemaksimere dette. Om FFK selger Bertelsen, så regner jeg med at det vil være til over markedspris, og med avtale om prosenter av overgangsum ved videresalg. Dette kan være en god deal for FFK.
Man må også tenke på at en overgang vil være et "karrieremove" for Bertelsen. Skal man nekte ham det om han ønsker det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 15 jul 06, 12:54
Jeg vil ikke si at det er noe krisemaksimering at vi som uteforstående stiller spørsmålstegn ved klubben, når vi selger oss til nedrykk...

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 15 jul 06, 13:02
Opprinnelig postet av FFK-Supporter
Opprinnelig postet av Kristian B

Berthelsen skal være klar for lillestrøm!!!! I følge mine kilder, spiller han mot Rosenborg, så er det slutt!!!!!!

Jeg sier FY FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå varsles det AKSJONER fra min side om dette stemmer!!!!!!!!!!!!!!

 

Dine kilder holder tydeligvis ikke lenger.. heldigvis!!


Å jasså?!?! Merkelig at f-b brått har fått snusen i detta...

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 15 jul 06, 14:09
Fxt har også snappet opp artikkelen...

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article686059.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jul 06, 14:33
da trenger vi en på venstre også ikke bare en midtstopper.... ja ja eggen jeg håper du vet hva du gjør  om du gjør det...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 15 jul 06, 15:13
Endret: 15 jul 06, 15:14
– Vi har en politikk i klubben at vi ikke kommenterer spillere som er på vei til oss...... sier fjørtoft til FXT.no.... hvordan skal man tolke det?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jul 06, 15:23
Opprinnelig postet av kingleh
Fxt har også snappet opp artikkelen...

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article686059.ece



Hvor de siterer i FB, ikke noe nytt der. Alt  bare for at Kristian la ut et rykte, eller var det ikke rykte Kristian??????

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jul 06, 15:27
Endret: 15 jul 06, 15:28
Opprinnelig postet av keiko99
da trenger vi en på venstre også ikke bare en midtstopper.... ja ja eggen jeg håper du vet hva du gjør  om du gjør det...



Husker du at jeg var kritisk til at det ikke var kommet noen erstattere til Bora og Christian. Da svarte vår kjære Keikomann, at han var trygg, eller viste at det ville komme ersattere ganske snart, hvor mange uker siden er det nå Keikomann?????




SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 15 jul 06, 15:52
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av kingleh
Fxt har også snappet opp artikkelen...

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article686059.ece



Hvor de siterer i FB, ikke noe nytt der. Alt  bare for at Kristian la ut et rykte, eller var det ikke rykte Kristian??????
Er disse sakene kun basert på noe F-B har lest her på forumet? LOL!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jul 06, 16:10
Endret: 15 jul 06, 16:11
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av keiko99
da trenger vi en på venstre også ikke bare en midtstopper.... ja ja eggen jeg håper du vet hva du gjør  om du gjør det...



Husker du at jeg var kritisk til at det ikke var kommet noen erstattere til Bora og Christian. Da svarte vår kjære Keikomann, at han var trygg, eller viste at det ville komme ersattere ganske snart, hvor mange uker siden er det nå Keikomann?????



føler meg trygg på at det vil komme en ny om berti går noe jeg kan forstå om dette er hans ønske er at det vil komme noen, men du slengte ut at rami var på vei vekk etter cup kampen.. gikk han noe sted

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 jul 06, 19:03
Endret: 15 jul 06, 19:04
Tror ikke han selges, møtte han oppi veien her hvor jeg bor, med sin nydelige samboer på vei hjem, eller til sin mor som passa ungen deres... Men synd for meg, så rakk ikke jeg å spørre han siden jeg hadde en avtale som var viktig...
Men tror ikke FFK selger han UTEN at de har en erstatter klar...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 15 jul 06, 19:18
De har jo Szekers da,som ved en "nødløsning" kan være venstreback,men som du sier SirLion så tror jeg ikke han selges..  Hvertfall ikke i sommer

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jul 06, 22:23
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av keiko99
da trenger vi en på venstre også ikke bare en midtstopper.... ja ja eggen jeg håper du vet hva du gjør  om du gjør det...



Husker du at jeg var kritisk til at det ikke var kommet noen erstattere til Bora og Christian. Da svarte vår kjære Keikomann, at han var trygg, eller viste at det ville komme ersattere ganske snart, hvor mange uker siden er det nå Keikomann?????



føler meg trygg på at det vil komme en ny om berti går noe jeg kan forstå om dette er hans ønske er at det vil komme noen, men du slengte ut at rami var på vei vekk etter cup kampen.. gikk han noe sted



Hvis du tenker deg om Keiko, så skrev jeg et spørsmåltegn bak setningen, skrev ikke at det var siste kampen, men det kunne være siden han vurderte tilbud fra andre klubber, husk å bruk forstørrelseglass neste gang du leser

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jul 06, 22:31
Vi for holde oss til topic patrioten for PM der svarer du ikke...

Jeg vil si en ting og det er om bertelsen blir solgt føre denne sessongen stoler jeg på at det vil komme inn en, men innen den tid er jeg avlslappet til dette

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f