Husk meg
Brukernavn
Passord

Se her ja... Jacob Rasmussen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 jul 06, 11:45
Endret: 08 jul 06, 11:49
SnæbbusA#1 det er vel litt forskjell på FC København og AGF, TIL og Hamkam, tror jeg.
Fornøyd med 4 valg fra toppklubber, men ikke fra klubber på eget eller lavere nivå.

Ellers enig tomroar, hvorfor ikke engang heller satse på kvalitet, lønner seg faktisk i lengden.
Slipper også å bli sittende med ubenytta spillere til gode lønninger. Spillere som helst ikke vil vekk fra FFK fordi de hever en god lønn.


---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 jul 06, 12:07
Opprinnelig postet av dracula
SnæbbusA#1 det er vel litt forskjell på FC København og AGF, TIL og Hamkam, tror jeg.
Fornøyd med 4 valg fra toppklubber, men ikke fra klubber på eget eller lavere nivå.



Fc København og AGF spillte 1-1 i en av de siste rundene i Danmark, så det er jo ikke snakk om to forskjellige verdener.

Men selvfølgelig er det forskjell på FC København og AGF, men jeg trakk frem denne sammeligningen med Bora kun for å vise at spillernes kvaliteter ikke alltid kan måles ut fra hvilket valg de er, eller hva man ellers kan lese seg til på internett.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jul 06, 12:15
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av dracula
SnæbbusA#1 det er vel litt forskjell på FC København og AGF, TIL og Hamkam, tror jeg.
Fornøyd med 4 valg fra toppklubber, men ikke fra klubber på eget eller lavere nivå.



Fc København og AGF spillte 1-1 i en av de siste rundene i Danmark, så det er jo ikke snakk om to forskjellige verdener.

Men selvfølgelig er det forskjell på FC København og AGF, men jeg trakk frem denne sammeligningen med Bora kun for å vise at spillernes kvaliteter ikke alltid kan måles ut fra hvilket valg de er, eller hva man ellers kan lese seg til på internett.


At FC København og AGF spilte 1-1 forteller ingenting. Det blir som at vi slo RBK i begge kampene i fjor, og komme å si at ingen av de hadde forsterka vårt lag. Samtlige av RBK sine spillere hadde stort sett forsterka laget vårt.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jul 06, 12:16
Opprinnelig postet av SirLion

Matej Mavric har jeg på spillet, mens Toni KAlliohar jeg ikke giddi å kjøpt en gang... Når det gjelder Kallio så var han på vei hit, men klubben var ikke god nok, og han gikk til Molde....
Mavric er kanskje en spiller, men jeg vet ikke hvordan disse to her er.... Kallio liker jeg ikke...

du liker ikke....  kan ikke hente spillere etter din smak

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 06, 12:33
Endret: 08 jul 06, 12:36
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av SirLion

Matej Mavric har jeg på spillet, mens Toni KAlliohar jeg ikke giddi å kjøpt en gang... Når det gjelder Kallio så var han på vei hit, men klubben var ikke god nok, og han gikk til Molde....
Mavric er kanskje en spiller, men jeg vet ikke hvordan disse to her er.... Kallio liker jeg ikke...

du liker ikke....  kan ikke hente spillere etter din smak


hehe...  Mavric tror jeg er en god spiller, og som jeg liker... Men Kallio, han ser jeg på på den måten som du ser på Markus Ringberg... Ringberg gikk til en konkurrerende klubb(Ham Kam)... Mens for noen år siden så var Kallio var akutell for oss, men gikk også til en konkurrerende klubb( Molde), fordi de var BEDRE enn oss.... For å ta ett eksempel uten at jeg vil lage noen ny Ringberg diskusjon...
Nå  har det også i ettertid blitt sagt fra Molde kanten at ingen av de er aktuelle for salg, og at de vil koste dyrt + de vil spille fast....

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jul 06, 12:46
Jeg ville ikke hatt Mavric eller Kallio heller. De er ikke stort sett bedre enn de vi har fra før. Jeg VIL  HA forsterkninger, fyllmasse har vi nok av. Hvis det fortsetter som nå, så kan vi like godt trekke opp spillere fra juniorlaget.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 06, 12:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg ville ikke hatt Mavric eller Kallio heller. De er ikke stort sett bedre enn de vi har fra før. Jeg VIL  HA forsterkninger, fyllmasse har vi nok av. Hvis det fortsetter som nå, så kan vi like godt trekke opp spillere fra juniorlaget.


Da er vi to, er spent på han her Rasmussen jeg... Men jeg vet ikke om Morgan A  skal hente spillere når han er her, i dont know.... Men syntes vi er litt for skeptiske mot nye spillere, ettersom Bora har kommet med tipset, syntes jeg han skal få en sjans... er han god, og storspiller, så blir vi fornøyde, men er han dårlig og gjøre en elendig jobb så blir han nok sendt hjem igjen....

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 06, 13:05
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Patrioten


Zivkovic nævnes i AGF

Den lange stoppers aftale i Norge udløber om et halvt år.

Bora Zivkovic som afløser for Jacob Rasmussen.

Det kunne blive tilfældet i 1. divisionsklubben AGF, der har meddelt Rasmussen, at han gerne må finde sig en ny arbejdsgiver, hvis han har lyst.

 http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3807702/

 



Ja, og da har de jo åpenbart funnet ut at Bora Zivkovic ikke var verdt pengene, Patrioten.

Og når en spiller får beskjed om å finne seg en annen klubb, så kan det jo være flere grunner til det enn at han er for dårlig, Patrioten. Derfor må jeg gjenta meg selv:  

La oss se ham først.


Klart at han skal få sjansen sin, men FFK sine kjøp de siste årene virker ikke lovene.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jul 06, 13:21
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg ville ikke hatt Mavric eller Kallio heller. De er ikke stort sett bedre enn de vi har fra før. Jeg VIL  HA forsterkninger, fyllmasse har vi nok av. Hvis det fortsetter som nå, så kan vi like godt trekke opp spillere fra juniorlaget.


Da er vi to, er spent på han her Rasmussen jeg... Men jeg vet ikke om Morgan A  skal hente spillere når han er her, i dont know.... Men syntes vi er litt for skeptiske mot nye spillere, ettersom Bora har kommet med tipset, syntes jeg han skal få en sjans... er han god, og storspiller, så blir vi fornøyde, men er han dårlig og gjøre en elendig jobb så blir han nok sendt hjem igjen....


Gi han max. 1 år. Hvis det blir snakk om mer, så la vær. Da er det bedre å låne annen spiller, med opsjon på kjøp.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 08 jul 06, 13:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg ville ikke hatt Mavric eller Kallio heller. De er ikke stort sett bedre enn de vi har fra før. Jeg VIL  HA forsterkninger, fyllmasse har vi nok av. Hvis det fortsetter som nå, så kan vi like godt trekke opp spillere fra juniorlaget.


Da er vi to, er spent på han her Rasmussen jeg... Men jeg vet ikke om Morgan A  skal hente spillere når han er her, i dont know.... Men syntes vi er litt for skeptiske mot nye spillere, ettersom Bora har kommet med tipset, syntes jeg han skal få en sjans... er han god, og storspiller, så blir vi fornøyde, men er han dårlig og gjøre en elendig jobb så blir han nok sendt hjem igjen....


Gi han max. 1 år. Hvis det blir snakk om mer, så la vær. Da er det bedre å låne annen spiller, med opsjon på kjøp.


For en gjeng med bønder...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 06, 13:42
Opprinnelig postet av BøgeJon


Da er vi to, er spent på han her Rasmussen jeg... Men jeg vet ikke om Morgan A  skal hente spillere når han er her, i dont know.... Men syntes vi er litt for skeptiske mot nye spillere, ettersom Bora har kommet med tipset, syntes jeg han skal få en sjans... er han god, og storspiller, så blir vi fornøyde, men er han dårlig og gjøre en elendig jobb så blir han nok sendt hjem igjen....


Gi han max. 1 år. Hvis det blir snakk om mer, så la vær. Da er det bedre å låne annen spiller, med opsjon på kjøp.[/quote]

For en gjeng med bønder...[/quote]

gøy på landet, gøy på landet..... nei det var avsporing.... håper snæbbus kan gi oss ett referat på rasmussen siden jeg er i polen  er spent på han jeg ass....

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 06, 17:06

Fant noe informasjon om han på en nettside i Danmark som heter Bold.dk.

Det tyder på at denne spilleren er ikke redd for å gå krigen.

- Ja, hvis hjemmekampen imod Herfølge i forrige runde var forbudt for børn, så ved jeg da slet ikke, hvad man skal kalde kampen i Randers. Det er en utroligt vigtig kamp, som vi er tvunget til at gå efter at vinde. Uafgjort kan vi ikke rigtig bruge til noget, og Randers-sejr vil være helt skidt. Så vi skal have alle tre point med hjem, lover FCN-anfører Jacob Rasmussen, da bold.dk fanger ham i spillerbussen på vej til Jylland tirsdag.
http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=46167


Ellers står det at han vært en støttespiller i Silkeborg, hvor han spilte 79 kamper.

Under Viggo Jensen har Rasmussen i perioder været ude af startopstillingen, men han har hver gang kæmpet sig tilbage på holdet og vist sin store styrke som kraftcenteret i forsvaret.
Jacob Rasmussens største øjeblik hos Silkeborg var også som indskifter, da han i 2001 kom ind for en skadet Bora Zivkovic og var med til at vende pokalfinalen imod AB fra 0-1 ved pausen til Silkeborg-sejr 4-1.

http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=36966


Det viser seg også at han var godt betalt spiller for AGF, kanskje det er en grunn til hvorfor de ikke vil ha han med seg videre.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 jul 06, 17:43
tror dette er en spiller som kommer til å bli publikums yndling på stadion! har tro på han her jeg!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 06, 17:54
Endret: 08 jul 06, 19:51
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
tror dette er en spiller som kommer til å bli publikums yndling på stadion! har tro på han her jeg!


Det tror jeg også, var kritisk til å begynne med, men etter å lest mer om han og snakket med dansk medie, tror jeg at han kommer til å bli like god som det Bora var.
Han var forrøvrig kaptein for laget sitt i Nordsjælland, så det skulle bety at han er lederskikkelse.

Dette skriver hjemmesiden til Nordsjælland om spilleren:

Jacob har på rekord tid etableret sig som forsvarets krumtap. Hans kølige overblik og gode placeringsevne har en afsmittende effekt på hans forsvarskollegaer. Herudover han en rigtig god teknik, som betyder at bolden stort set altid spilles op af banen fra det bagerste geled.


Men, noe som bekymrer meg er hvorfor han blir uenig med trenerne sine.
Noe han har blitt i de to siste klubbene sine.

 Rutineret forsvarsspiller, god i luftspillet og i pasningsspillet på jorden. Var anfører i FC nordsjælland inden han der røg ud i kulden. AGF hentede ham derefter, og han fik stor succes den første tid. Har dog siden nytår, hvor AGF fik ny træner, været ude i kulden. 

 

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jul 06, 18:41
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
tror dette er en spiller som kommer til å bli publikums yndling på stadion! har tro på han her jeg!


Det tror jeg også, var kritisk til å begynne med, men etter å lest mer om han og snakket med dansk medie, tror jeg at han kommer til å bli like god som det Bora var.
Han var forrøvrig kaptein for laget sitt i Nordsjælland, så det skulle bety at han er lederskikkelse.

Men, noe som bekymrer meg er hvorfor han blir uenig med trenerne sine.
Noe han har blitt i de to siste klubbene sine.

 Rutineret forsvarsspiller, god i luftspillet og i pasningsspillet på jorden. Var anfører i FC nordsjælland inden han der røg ud i kulden. AGF hentede ham derefter, og han fik stor succes den første tid. Har dog siden nytår, hvor AGF fik ny træner, været ude i kulden. 

 


Hvis han hadde spilt som Bora gjorde 2004 så er det greit, men etter det så synes jeg faktisk Bora har blitt dårligere og dårligere.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jul 06, 21:25
Rune det er 2 grunner... Bora ville hjem og ikke trivdes lenger

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jul 06, 23:30
Opprinnelig postet av keiko99
Rune det er 2 grunner... Bora ville hjem og ikke trivdes lenger


Så du mener at han ville hjem allerede i 2005 ?? Det er da nedturen hans begynte.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 jul 06, 23:34
Nå har jeg fått en mail fra en AGF fan. og han skriver dette om spilleren!!!

Nogle stikord:

- Gode kvaliteter i lederevner, overblik, erfaring, luftspil, fysik.

- Teknisk ikke så imponerende, ret langsom (især vendinger og på de første
meter), men kompenserer ganske godt for begge dele med fysik, rutine og
placeringsevne.

- Meget selvbevidst, har det med at komme på kant med sine trænere.

- En af vores bedste spillere i første halvdel af sidste sæson, røg ud i
kulden i anden halvdel, da vores nuværende træner vil gerne have forsvaret
skubbet højt op på banen, og derfor foretrækker hurtige forsvarere (og
måske heller ikke bryder sig om JR`s indstilling...).

Håber det kan give en idé?


Og dette fra en annen!!!

Han er en rigtig god spiller til prisen. :)
Personligt er jeg lidt ked af, at vi åbenbart ikke kan bruge ham.

Set med Fredrikstad øjne tror jeg han er en god erstatning for Zivkovic.

---------------------------

Heia FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 jul 06, 23:37
Endret: 08 jul 06, 23:37
Synes han virker veldig lik Bora Zivkovic, både med tanke på alder, egenskaper, styrker og svakheter.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jul 06, 23:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Rune det er 2 grunner... Bora ville hjem og ikke trivdes lenger


Så du mener at han ville hjem allerede i 2005 ?? Det er da nedturen hans begynte.
ja for allt du vet kan han ha planer om at i 2006 på sommeren gir jeg meg.... da kan slike ting påvirke en spiller uansett hvor stor navn spilleren har vil mange av dem ikke klare å holde godt nok fokus når tanker langt der inne i hode sier hjem... så i 2005 likte han seg ikke unner drillo og selv om dem ble likestilt hjalp ikke det for bora sin del..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340