Husk meg
Brukernavn
Passord

trenger guide hjelp jeg

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jun 06, 13:04
Det er vel dette som er kjernen med problemet. Jeg tror de aller fleste som besøker disse nettsidene utelukkende ønsker å lese om FFK. Dersom disse enten benytter seg av "siste 50 fra forum" eller "siste 15 innlegg fra forumet" via forsiden, så oppfattes det som irriterende at tråder om helt andre ting opptar denne plassen. Det beste ville være, som andre også har påpekt, å kun la diskusjoner om FFK og Plankehaugen få plass i disse oversiktene. Dermed kan vi fremdeles ha "åpent forum" og "fotball generelt", men da vil ikke disse underforumene komme i veien på samme måte. Man må oppsøke de aktivt selv. Spørsmålet er om det lar seg gjøre teknisk uten altfor mye arbeid. Det er ikke mitt område, så derfor lar jeg denne ballen rulle videre til marle og/eller morten. Eventuelt Holters som tross alt er ansvarlig redaktør og bør ha siste ord i slike endringer.



Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 jun 06, 13:21
Endret: 23 jun 06, 13:22
Opprinnelig postet av Costanza

Det beste ville være, som andre også har påpekt, å kun la diskusjoner om FFK og Plankehaugen få plass i disse oversiktene. Dermed kan vi fremdeles ha "åpent forum" og "fotball generelt", men da vil ikke disse underforumene komme i veien på samme måte.



Jeg synes at fotball generelt kan komme på siste 50 og siste 15 siden det ofte kan ha noe med FFK å gjøre.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 23 jun 06, 13:23
select s.* from svar s, trad t
where s.trad_id = t.id
and t.kategori_id <> 4
order by s.id desc
LIMIT 50

ikke noe å takke for :-)

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 23 jun 06, 14:29
Opprinnelig postet av FFK1903
Poenget til danieltr er vel at de som diskuterer mest her inne har blitt en aldri så liten "familie", om man kan kalle det det. Selv om folk stort sett er anonyme her inne, så har man blitt kjent med hverandre for det, og da er det jo kanskje greit å bli litt bedre kjent med enkelte her inne, enn å vite hvor dårlig de syns Sørlie er, hvor mye de gleder seg til ny stadion etc. Kanskje finnes det folk her inne som deler flere interesser enn FFK her inne, så blir det kanskje en øl og en god diskusjon etter neste kamp med disse folkene. Det vil vel bare føre til en ting, bedre samhold.

Så det åpne forumet har helt sikkert sin nytteverdi her inne, det har sikkert skjedd at folk man er totalt uenig i når det kommer til FFK, har man noe til felles med innen musikk, film eller noe annet også.

Det er når det åpne forumet okkuperer og dominerer antall tråder det blir et lite problem. Når det blir flere tråder om morsomme videosnutter (hvor det hele tiden blir startet nye tråder, fremfor å bruke eksisterende) enn FFK-tråder. Da blir fort forumet utvannet. Men som jeg har skrevet tidligere, hvis "Siste 50" filtreres bort innlegg fra åpent forum, så kommer ikke jeg til å ense hva som skjer på åpent forum, med mindre jeg tar turen innom på eget initiativ.


Takk! Endelig en som vil forstå!  

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jun 06, 15:53
joda, enig.. men dette har da blitt nevnt 36 ganger tidligere i denne tråden.sa noen t-skje?

jeg bruker ikke "50 siste" funksjonen, så bare fjern for min del..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 23 jun 06, 16:13
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
select s.* from svar s, trad t
where s.trad_id = t.id
and t.kategori_id <> 4
order by s.id desc
LIMIT 50

ikke noe å takke for :-)


"Normalt" sett vil en slik løsning fikse biffen, men forumet har ikke tekstbokoppbygning for å si det sånn. Da marle lagde det nye forumet var det først og fremst hastigheten som var viktig, og kategorier var vel opprinnelig ikke med i planen, så det å fjerne Åpent forum fra Siste 15 og siste 50 vil nok kreve en vesentlig styggere og tregere spørring enn du forespeiler her. Men du skal ha for initiativet (en dypere, teknisk, gjennomgang av forumet for de som er intr. overlater jeg til marle )

---------------------------

Utvikler og Medeier.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jun 06, 22:40
det står jo ikke at dem som ikke intreserer seg for hva som skjer på åpent forum på dø og liv skal komme hit for å lage kvalme eller bare bry seg uten at dem gidder å være litt intresert...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340