Husk meg
Brukernavn
Passord

Welton Melo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 jun 06, 12:14
Noen som husker han? Hvor ble det av han foresten? Husker han var utrolig god med ballen for oss i 1 divisjon, men han fikk lite spilletid så han ble solgt?
Husker også Vebjørn Hagen som nå spiller i SFK, og målet hans mot Odd(tror jeg?) på stadion, som han satte ett frispark rett i målet

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 18 jun 06, 12:18
Vebjørn Hagen hilste jeg på for noen uker siden. Det var et utrolig flott mål han scora ja, tror det var mot Odd jeg å ... 
Vebjørn var i tilegg en veldig kul type en humørspreder. Når det gjeler Welton vet jeg ikke hvor det har blitt av ham, vet bare at han ikke passa inn i Fredrikstad FK eller i byen sjenerelt . Etter hva jeg husker møtte han ikke opp på mange treninger og viste ikke veldig mye insats eller lærevilje.

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 18 jun 06, 12:44
Jeg tror faktiskt Melo spiller i USA for seattle, hvis han ikke har lagt opp da..  Har vist gjort sakene sine bra i den amerikanske ligaen..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 18 jun 06, 13:58
Synes Melo var konge jeg, bynte jo for alvor å løsne for han på slutten og...Synes det var veldig synd at ikke fortsatte for jeg synes han virkelig var på g...menmen nå vet ikke jeg så mye om hvordan han var utenfor banen, men det han noen ganger viste på holdt for meg... Har scoret tidenes mål for FFK(hvor jeg har vært tilstede riktignok) mot Raufoss i 1.divisjon... skulle ønske jeg hadde video av den gett....

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 18 jun 06, 15:18
Endret: 18 jun 06, 15:23
Wergis har rett han,Melo spiller i Seattle Sounders
Fant en link her http://seattlesounders.net/cgi-bin/pressrelease.cgi?ID=223
Men ble egentlig litt usikker når jeg så referater og laget i de kampene som har vært spilt i 2006,Welton Melo var ikke med der..
Mulig han er skadet,eller så har han gitt seg..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 jun 06, 17:33
Morro og se welton spille egentlig, synd han dro=(

---------------------------

www.norskefans.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3