Husk meg
Brukernavn
Passord

Da var Arve tullebukk historie

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 jun 06, 13:08
Historisk lavmål her inne, hver eneste tråd inneholder bare usaklige pissekommentarer og drittslenging. Alle tråder blir snudd til persomhets, og den som liksom skal moderere her inne, har ikke annet å bidra med enn kvasi intellektuelle innlegg hvor han tror han tømmer fra sin bunnløse brønn av fotballkunnskap. Takk for meg, dette gidder jeg ikke mer. Folk får heller komme seg litt ut, få seg et liv, heller enn å være sykelig opptatt av en klubb som aldri kommer til å bli noe mer enn middels. Får heller ta en fest når nedrykk unngås!

---------------------------

-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 17 jun 06, 13:45
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Historisk lavmål her inne, hver eneste tråd inneholder bare usaklige pissekommentarer og drittslenging. Alle tråder blir snudd til persomhets, og den som liksom skal moderere her inne, har ikke annet å bidra med enn kvasi intellektuelle innlegg hvor han tror han tømmer fra sin bunnløse brønn av fotballkunnskap. Takk for meg, dette gidder jeg ikke mer. Folk får heller komme seg litt ut, få seg et liv, heller enn å være sykelig opptatt av en klubb som aldri kommer til å bli noe mer enn middels. Får heller ta en fest når nedrykk unngås!


Du har virkelig forstått det med å være fotballsupporter. Skal bare de lagene som vinner ha supportere? Dessuten er det idiotisk å slutte å heie på en klubb fordi du mener at noen supportere er usakelig på et forum, et sted hvor alle kan være anonyme. Og det finnes sikkert folk her som ikke en gang er FFK supportere.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 17 jun 06, 13:54
Endret: 17 jun 06, 14:00
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Historisk lavmål her inne, hver eneste tråd inneholder bare usaklige pissekommentarer og drittslenging. Alle tråder blir snudd til persomhets, og den som liksom skal moderere her inne, har ikke annet å bidra med enn kvasi intellektuelle innlegg hvor han tror han tømmer fra sin bunnløse brønn av fotballkunnskap. Takk for meg, dette gidder jeg ikke mer. Folk får heller komme seg litt ut, få seg et liv, heller enn å være sykelig opptatt av en klubb som aldri kommer til å bli noe mer enn middels. Får heller ta en fest når nedrykk unngås!



Hva med å prøve å være litt konstruktiv istedenfor bare å slenge dritt?
Og hvis dette er din holdning til andre og klubben så sier den mer om deg enn andre!
I tillegg så slenger du dritt om egen klubb???
Du vil ikke bli savnet!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 jun 06, 16:42
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Historisk lavmål her inne, hver eneste tråd inneholder bare usaklige pissekommentarer og drittslenging. Alle tråder blir snudd til persomhets, og den som liksom skal moderere her inne, har ikke annet å bidra med enn kvasi intellektuelle innlegg hvor han tror han tømmer fra sin bunnløse brønn av fotballkunnskap. Takk for meg, dette gidder jeg ikke mer. Folk får heller komme seg litt ut, få seg et liv, heller enn å være sykelig opptatt av en klubb som aldri kommer til å bli noe mer enn middels. Får heller ta en fest når nedrykk unngås!


Lykke til videre i Moss...din tosk

---------------------------

Heia FFK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 jun 06, 17:59
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Historisk lavmål her inne, hver eneste tråd inneholder bare usaklige pissekommentarer og drittslenging. Alle tråder blir snudd til persomhets, og den som liksom skal moderere her inne, har ikke annet å bidra med enn kvasi intellektuelle innlegg hvor han tror han tømmer fra sin bunnløse brønn av fotballkunnskap. Takk for meg, dette gidder jeg ikke mer. Folk får heller komme seg litt ut, få seg et liv, heller enn å være sykelig opptatt av en klubb som aldri kommer til å bli noe mer enn middels. Får heller ta en fest når nedrykk unngås!


Vi supportere må da få lov til å mene hva vi vil om spillere o.s.v...
Vi kan ikke alltid være fornøyd med det som skjer i klubben.. og jeg tror neppe de fleste er fornøyd med ansettelsen av Arve Mokkelbost... Dessuten har han vært mer sykemeldt enn det han har jobba, jobba vel omtrent to mnd før han ble sykemeldt, han ble vel sykemeldt da vi begynte å protestere mot Ringberg og Risholt salget, og da vi krevde Drillos avgang...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 18 jun 06, 12:20
Når det gjelder diskusjoner rundt personer som ønsker å være profilerte, det gjelder både spillere og ledere, så må de regne med at det diskuteres og at mange av meningene er kontroversielle.
De som er med her inne må tåle såpass av personer som deltar.  Om ikke en del ble satt noe på spissen, så ville diskusjonene her inne bli veldig kjedelige. Man ville oppnå tilnærmet AP-ledelse , der alle må stille seg bak hva noen mener er rett.

I det siste så har det omtrent bare vært kjedelige innlegg uten de store diskusjonen. Årsaken til dette er nok ikke at noen trekker seg ut pga useriøse innlegg , men at de som har andre meninger enn de som vet best ikke gidder å starte noen når man bare får kjeft.





stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 jun 06, 20:52
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Patrioten
De søker etter en som bor i Fredrikstad, det gjør jo Arve, ser ikke borti fra at han får jobben. Og at de annsetter en ny toppspillerutvikler


Nå må vi ha en sjef som har bevist at han kan drive butikk. Og som er Fredrikstadgutt og patriot. 
En som har spilt på laget, og som bor på øya hvor stadion ligger.
Ja nemlig ....................han ja.


Kay Roger Olsen?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 jun 06, 21:17
Hvis ikke det er Terje Høili han tenker på da =P Han skal flytte på Kråkerøy på ekheim gården han også =P

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 20 jun 06, 01:42
Endret: 20 jun 06, 01:48
Patetisk. Takk og farvel. Dere får kose dere.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 20 jun 06, 08:59

Rolig nå æ sailorboyyys!!!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340