Husk meg
Brukernavn
Passord

Gudbrand Ensrud

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jun 06, 14:25
[quote=Snæbbussaristokrat 1]
Det finnes jo nesten like mange eksempler på at såkaldte kvalitetsspillere eller klassepillere ikke slår til i en ny klubb, som det motsatte. Man kan jo bare nevne spillere som Rune Buer Johansen, som gikk fra å være landslags aktuell for Sogndal til ikke engang å få lov til å trene med a lagstroppen i Ham-Kam [...]
[/quote]

Nå har vel Rune Buer spilt ganske så bra for Ham-Kam i år, vel? 
http://dyn.tv2.no/sport/main.do?matchId=&tournamentId=1&seasonId=328&timeFrom=&timeTo=&cmd=person&personId=1766&teamId=320 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Jøls

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jun 06
Innlegg: 2

Lagt til: 13 jun 06, 14:56
Endret: 13 jun 06, 14:57
Tillater meg som Lillestrøm-supporter på å komme med litt info om Ensrud, som både er tidligere lagkamerat av meg (junior i lsk) og en perifær venn. 

Gudbrand er en typisk spiller som har sin fordel i å være 1,94 høy og veie 92 kilo. Dette medfører selvsagt at han har sin klare fordel i luft- og duellspillet. Han er en klassisk midtstopper på bakgrunn av dette. 
Jeg vil si (selv om det nå er en stund siden jeg har sett han i aksjon), at han er plasseringsikker, men har mer å hente på å være en typisk spillende midtstopper. Jeg vil si han har mange av de samme kvalitetene som Frode Kippe i dagens LSK-mannskap, men mangler det lille ekstra for å kune være trygg og god gjennom en lang sesong i Tippeligaen. 

For de som kjenner Gudbrand som medspiller eller person, vil trekke frem de enormt gode holdningene og en meget profesjonell innstilling til det å spille fotball. 

Litt info om hans historie (det rotes litt i media og foruminnlegg). Han har spillte 8 kamper for LSK`s a-lag i 1996 (både som midtstopper og spiss da Frank Strandli var ute av laget). Videre spillte han for Skjetten SK (den gang 2. div), LYN, Hønefoss, SW Bregenz (gikk konkurs og forsvant ut av østeriksk fotball) og nå har han spillt for Chemnitzer FC i tysk regionalliga Nord (under bundesliga og 2. bundesliga). Dette kan man kalle tysk 3. divisjon, men nivået er nok tilnærmet likt 1. div i Norge (min vurdering). 

Chemnitzer FC kom dønn sist i regionalliga Nord med 21 poeng, og det er vel mye av grunnen til at Ensrud nå ønsker seg tilbake til gamlelandet.

http://proxy.bolddk.com/statistik/tabel.php?liga=235

http://www.chemnitzerfc.de/personen/.../sp_ensrud.htm

---------------------------

LSK-supporter


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 jun 06, 15:07
Opprinnelig postet av Jøls
Tillater meg som Lillestrøm-supporter på å komme med litt info om Ensrud, som både er tidligere lagkamerat av meg (junior i lsk) og en perifær venn. 

Gudbrand er en typisk spiller som har sin fordel i å være 1,94 høy og veie 92 kilo. Dette medfører selvsagt at han har sin klare fordel i luft- og duellspillet. Han er en klassisk midtstopper på bakgrunn av dette. 
Jeg vil si (selv om det nå er en stund siden jeg har sett han i aksjon), at han er plasseringsikker, men har mer å hente på å være en typisk spillende midtstopper. Jeg vil si han har mange av de samme kvalitetene som Frode Kippe i dagens LSK-mannskap, men mangler det lille ekstra for å kune være trygg og god gjennom en lang sesong i Tippeligaen. 

For de som kjenner Gudbrand som medspiller eller person, vil trekke frem de enormt gode holdningene og en meget profesjonell innstilling til det å spille fotball. 

Litt info om hans historie (det rotes litt i media og foruminnlegg). Han har spillte 8 kamper for LSK`s a-lag i 1996 (både som midtstopper og spiss da Frank Strandli var ute av laget). Videre spillte han for Skjetten SK (den gang 2. div), LYN, Hønefoss, SW Bregenz (gikk konkurs og forsvant ut av østeriksk fotball) og nå har han spillt for Chemnitzer FC i tysk regionalliga Nord (under bundesliga og 2. bundesliga). Dette kan man kalle tysk 3. divisjon, men nivået er nok tilnærmet likt 1. div i Norge (min vurdering). 

Chemnitzer FC kom dønn sist i regionalliga Nord med 21 poeng, og det er vel mye av grunnen til at Ensrud nå ønsker seg tilbake til gamlelandet.

http://proxy.bolddk.com/statistik/tabel.php?liga=235

http://www.chemnitzerfc.de/personen/.../sp_ensrud.htm


Dette forteller meg ingenting. Stopper, 1,94 høy og veier 92 kilo. Høres ut som en normal stoppertype, og dem er det mange av. Det positive jeg kan trekke ut av det du skriver er at han har enormt gode holdninger.
Det jeg også er skeptisk til i det du skriver er at han mangler det lille ekstra for å kunne være trygg og god gjennom en lang sesong i TL.

Jøls

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jun 06
Innlegg: 2

Lagt til: 13 jun 06, 15:14
Personlig vurdering er at han neppe er god nok for et TL-lag som sikter seg inn på topp 5, men som tidligere sagt så er det en stund siden jeg har sett han i aksjon. Det bør vel også nevnes at han prøvespillte for Stabæk (da de lå et nivå lavere), og at Sandefjord var interessert, men pengene dro han nedover i Europa. 

---------------------------

LSK-supporter


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 14 jun 06, 01:07
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av bjervell
Vi har mange folk som kan slå til og overraske, så spillere som skal inn nå i sommer bør være noen som går rett inn og forsterker førsteelleveren.


Hvem er det da du mener skal ut av første elveren?


Det jeg mener er at denne gangen tror jeg vi gjør best i å forsøke å få tak i en spiller som er bedre enn tilsvarende spiller i førsteelleveren per nå. Får vi da tak i en spiss som er bedre enn Toth, så er det Toth som skal ut. Får vi en høyreback som er bedre enn Czwartek, så er det han som skal ut. Du skjønner sikkert tegninga.

Men når det er sagt: sånne spillere vokser ikke på trær og kommer ikke (sjelden) gratis. Det er dermed ikke sånn at jeg krever at det skjer, men jeg håper det er slik Eggen tenker i denne forsterkningsomgangen.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jun 06, 08:09
Endret: 14 jun 06, 08:10
Mener Tarik er den første som må ut, han har spilt 11. kamper og enda ikke scoret et mål, er ikke noe å lure. Det får være grenser til tillitt av Eggen.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 jun 06, 08:22
tarik har jo vært en av våre beste... han har vært for kald i toppen, men det løsner jo snart.. dessuten er det like viktig å være tilrettelegger for andre.. hadde det ikke vært for tarik, hadde vi reist fra skien uten poeng f.eks

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 jun 06, 19:05
Opprinnelig postet av Patrioten
Mener Tarik er den første som må ut, han har spilt 11. kamper og enda ikke scoret et mål, er ikke noe å lure. Det får være grenser til tillitt av Eggen.


Tarik har stort sett vært god. Det skjer no` når han får ballen, og han er kreativ og arbeidsom. 
Skåringene får andre ta seg av.....- foreløbig. Men gi den gutten for Guds skyld tillit i flere kamper.
Det tror jeg FFK kan leve godt av i lange tider.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f