Husk meg
Brukernavn
Passord

Gudbrand Ensrud

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 12 jun 06, 15:00
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFk trenger mer enn en spiller. Landslagsspillere er alt for dyre. En landslagsspiller med ambisjoner vil heller ikke velge FFK. Du drømmer i farger.


Hvorfor i alle dager skulle ikke en med lanslagsambisjoner ville spille i FFK??
-Han er sikra å få spille, noe som gjør at han får muligheten til å vise seg fram.
- Snakker vi forsvarer, så er han sikra å få en del å gjøre, noe som i enda større grad gjør at han kan vise seg dyktig nok for større oppgaver.
Sier bare Shabaan jeg.... Trur du han kom hit for å trappe ned?? 
Klubben sier jo at man har diverse mill til å hente spillere for nå, da går vi ikke etter mere stallfyll...
Det å hente en GOD spiller er ikke en utgift, men en investering! Både sportslig sett. og med tanke på videresalg! Mens den stallfyll kjøpinga vi har holdt på med i det siste bare svekker lag og økonomi. Dem skal fortsatt ha en del lønn, i tillegg til at vi ender opp med å la dem gå gratis videre.

Nei, kjøp en eller to GODE spillere som vi vet hva står for! Det har man sikkert råd til, og må man ta seg råd til!!
Da trur jeg ikke en spiller som høres ut som en figur i flåklypa er løsningen på problemene våre......


Når det gjelder Shaaban, kom han vel nærmest som en slags mellomløsning... håper at fast spill i TL skal sette ham på kartet igjen, slik at det blir et springbrett videre tilbake i en eller annen europeisk klubb. Det er han jo også ganske åpen på. Jeg blir svært overrasket dersom Shaaban er FFK spiller etter denne sesongen. Men det er selvsagt lov å håpe.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jun 06, 16:02
Opprinnelig postet av keiko99
Culemart.. jeg kan innrømme at jeg sa en feil for det var dumt av meg å kritisere en person sånn, for selv ikke du er bedre en meg, men la oss ta slutt på slik så kan jeg sikkert beklage meg til rune.....


Ellers vil jeg si at jeg syns han virker mere spennende en VM...


Jeg vil mye heller ha Ensrud enn VM. Vet i hvertfall at Ensrud har vært stødig opp igjennom åras løp. Men han har aldri vært noen outstandingtype.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jun 06, 16:07
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFk trenger mer enn en spiller. Landslagsspillere er alt for dyre. En landslagsspiller med ambisjoner vil heller ikke velge FFK. Du drømmer i farger.


Eggen har vel nevnt at de skal hente spillere på landslagsnivå. Men først til neste år ?? Jeg mener jeg har lest det et sted.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jun 06, 16:32
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFk trenger mer enn en spiller. Landslagsspillere er alt for dyre. En landslagsspiller med ambisjoner vil heller ikke velge FFK. Du drømmer i farger.


Eggen har vel nevnt at de skal hente spillere på landslagsnivå. Men først til neste år ?? Jeg mener jeg har lest det et sted.



Stemmer det Rune, i år blir det spillere under landslagsnivå.

Eggen vil forsterke med to forsvars spillere og en spiss, dette i følge Nettavisen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jun 06, 17:19
Å derme er det flott at vi hengter denne spilleren fra tysk 3 div.. for 3 div  i tyskalnd holder nok  1 div eller mellom 1 og TL i norge....   spiss ja da reiser vi til trondheim... der er  det mye fint  å hente

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jun 06, 17:32
Opprinnelig postet av keiko99
Å derme er det flott at vi hengter denne spilleren fra tysk 3 div.. for 3 div  i tyskalnd holder nok  1 div eller mellom 1 og TL i norge....   spiss ja da reiser vi til trondheim... der er  det mye fint  å hente


Jeg er ikke fornøyd med å hente inn spillere på Ensrud sitt nivå, så lenge det er sagt. Jeg foretrekker enda bedre spillere. Er vel ikke vits i å hente flere spillere rundt Bora sitt nivå. Vi bør vel strekke oss lengere enn det.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 jun 06, 17:51
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg er ikke fornøyd med å hente inn spillere på Ensrud sitt nivå, så lenge det er sagt. Jeg foretrekker enda bedre spillere. Er vel ikke vits i å hente flere spillere rundt Bora sitt nivå. Vi bør vel strekke oss lengere enn det.


For meg føles det som å gå i feil retning.

Klarer ikke med min beste vilje å se hvordan en sånn spiller skal kunne fikse de problemene vi har i forsvar.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jun 06, 18:04
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg er ikke fornøyd med å hente inn spillere på Ensrud sitt nivå, så lenge det er sagt. Jeg foretrekker enda bedre spillere. Er vel ikke vits i å hente flere spillere rundt Bora sitt nivå. Vi bør vel strekke oss lengere enn det.


For meg føles det som å gå i feil retning.

Klarer ikke med min beste vilje å se hvordan en sånn spiller skal kunne fikse de problemene vi har i forsvar.


Ikke jeg heller, og det virker på meg at de fleste her inne er fornøyd med nåværende stall. Hvorfor skjønner jeg ikke.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 jun 06, 18:48
Er det noen her som har sett fyren spille? Han var vel god i hønefoss eller?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 jun 06, 19:01
bjørkøy burde ihvertfall ha kjennskap til fyren...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jun 06, 20:11
Opprinnelig postet av Olavesen
Er det noen her som har sett fyren spille? Han var vel god i hønefoss eller?


Hønefoss er i 1. Gå heller tilbake å spørr åssen han var i Lyn. Der var han en sånn midt på tre spiller. Han begynner å dra på åra han også nå. Blir vel 29 dette året ??

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 jun 06, 20:53
Greit med litt rutine da! Det kan nok væra smart, men holder ikke bare med det hvis han ikke er god nok som stopper. Trur det finns mange alternativer som er bedre enn han, men han kan jo overraske da.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jun 06, 22:34
Opprinnelig postet av ffkmufc
Greit med litt rutine da! Det kan nok væra smart, men holder ikke bare med det hvis han ikke er god nok som stopper. Trur det finns mange alternativer som er bedre enn han, men han kan jo overraske da.


Overraske kan de vi har fra før av gjøre også, men skal vi satse på det da ?? Bedre å vite at vi har kvalitet, enn å håpe på at folk skal slå igjennom hele tiden.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 13 jun 06, 01:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Overraske kan de vi har fra før av gjøre også, men skal vi satse på det da ?? Bedre å vite at vi har kvalitet, enn å håpe på at folk skal slå igjennom hele tiden.


For en gangs skyld skal jeg være enig! Vi har mange folk som kan slå til og overraske, så spillere som skal inn nå i sommer bør være noen som går rett inn og forsterker førsteelleveren.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 13 jun 06, 10:01
Opprinnelig postet av bjervell
Vi har mange folk som kan slå til og overraske, så spillere som skal inn nå i sommer bør være noen som går rett inn og forsterker førsteelleveren.


Hvem er det da du mener skal ut av første elveren?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 jun 06, 10:07
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av bjervell
Vi har mange folk som kan slå til og overraske, så spillere som skal inn nå i sommer bør være noen som går rett inn og forsterker førsteelleveren.


Hvem er det da du mener skal ut av første elveren?


Spørs hva som kommer det. Hvis han som event. kommer er vesentlig bedre enn de vi har fra før, så blir den dårligste av de vi har nå skjøvet ut. Hvem det blir, tja, velg selv du, ikke midt problem.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 13 jun 06, 10:35
Det jeg mener er at FFK kan hente spillere i 2 kategorier.
1. Spillere som skal forsterke første elveren
2. Spillere som skal forsterke stallen

Spillere i kat 1 er dyre, men vil føre til at laget har en mer slagkraftig førsteelver. Disse tar da plassen fra noen i dagens førsteelver. Spørsmålet mitt var hvem man synes bør erstattes?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 jun 06, 11:15
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ffkmufc
Greit med litt rutine da! Det kan nok væra smart, men holder ikke bare med det hvis han ikke er god nok som stopper. Trur det finns mange alternativer som er bedre enn han, men han kan jo overraske da.


Overraske kan de vi har fra før av gjøre også, men skal vi satse på det da ?? Bedre å vite at vi har kvalitet, enn å håpe på at folk skal slå igjennom hele tiden.


Det finnes jo nesten like mange eksempler på at såkaldte kvalitetsspillere eller klassepillere ikke slår til i en ny klubb, som det motsatte. Man kan jo bare nevne spillere som Rune Buer Johansen, som gikk fra å være landslags aktuell for Sogndal til ikke engang å få lov til å trene med a lagstroppen i Ham-Kam og Alexander Ødegaard som gikk fra å være toppscorer for Sogndal og landslagsspiller til å spille fast på Rosenborg 2. lag.

Faktisk så tror jeg det finnes nesten like mange eksempler på at "ukjente" spllere fra Norsk 1. og 2. divisjon eller utenlandske bakgårdsklbber, slår til og blir gode tippeligaspillere.

Det er jo blandt annet teften på å finne rimelige spllere, som slår til, som gjør at noen klubber med små ressurser noen ganger kan utfordre de klubbene med store ressurser.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 jun 06, 11:26
er jo mange flere eksempler også.. hoseth,flo....

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 jun 06, 11:31
Opprinnelig postet av Husgutt
er jo mange flere eksempler også.. hoseth,flo....


Ja, det finnes mange flere eksempler, men jeg gadd ikke å trekke frem flere enn de to mest ekstreme ekseplene.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f