Husk meg
Brukernavn
Passord

Pål Andre til Sparta?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 jun 06, 14:46
Opprinnelig postet av Costanza
I motsetning til dine alltid interessante, korte bemerkninger som aldri er selvfølgeligheter, Rune Haugen?



Må det være lange avhandlinger for å være bra innlegg ??

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 07 jun 06, 17:11
må ikke være lange innlegg for å være gode innlegg.....Men Rune,du kommer jo alltid med små sure oppstøt bare,hva er poenget?!Lage kvalme?

---------------------------

PÅL


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 jun 06, 17:37
Opprinnelig postet av palespen
må ikke være lange innlegg for å være gode innlegg.....Men Rune,du kommer jo alltid med små sure oppstøt bare,hva er poenget?!Lage kvalme?


Hvorfor jeg kommer med små stikkpiller ??

Se bare på dette innlegget : Etter f.eks. at Sørlie har stått en dritdårlig kamp, så kommer gjerne et innlegg som poengterer dette. Så langt okey, men deretter så kommer det 10-15 innlegg hvor man er enig i dette. Bare at de andre innlegga er vinkla litt annerledes. Dette er fullstendig unødvendig. Eller at folk kommer med sånne svar som bare et , enig, amen eller slike ting. Da har en virkelig ingenting å komme med.

Det at innlegget mitt kom under S. 1 er bare en tilfeldighet. Jeg kunne godt ha skrevet det under andre sitt også. For dette er noe som gjentar seg gang på gang.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 07 jun 06, 21:59
Endret: 07 jun 06, 22:01
Tilbake til topic (og skla forsøke å være kort for en gangs skyld):

Pål har slitt benken tidligere og har vist at han ikke er en sytekopp.

Pål er både godt utdannet og har litt mellom ørene. Synes ikke det er noe dramatisk i det han sier i F-B. Synes heller at han peker på et viktig poeng. Det gjelper ikke akkurat på selvtillitten til de som, enn så lenge, spiller at Eggen "skriker" via media om nye forsvarsspillere etter hver bortekamp. Synes faktisk Eggen virker mer uprofesjonell enn PAC i denne debatten.

Er ganske så sikker på at dersom PAC forlater FFK, havner han i Trosvik.

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340