Husk meg
Brukernavn
Passord

Mikel-saken

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 jun 06, 09:31


http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118450

"Etter at Lyns opsjonsavtale på Mikel er regnet inn, sitter Oslo-klubben igjen med 60 millioner kroner. Lyns budsjett inneværende sesong er forøvrig 50 millioner."

Men... Greit nok at Mikel er et talent utenom det vanelige, osv., men herre! 16 millioner pund er drøye 180 millioner kroner!!! Den summen har jeg VELDIG vanskelig for å se at Mikel er verdt... Eller er det bare jeg som er sjokkskadd over at Lyn klarte å griske til seg så mye penger i denne saken?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 jun 06, 11:23
Jeg deler enhver mening du sitter igjen med. Klart, gutten har talent, men han er ikke den nye Pelé heller! Jeg vet at de store klubbene ofte opererer med så store summer, men for Mikel kan jeg ikke se at det var noe gunstig. At Lyn faktisk tjente så mye på det bør de takke høyere makter for. De burde jo nesten ha betalt noen for å ta med seg Mikel og John Shittu vekk!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


smurfen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 06
Innlegg: 11

Lagt til: 03 jun 06, 18:16

når det gjelder den saken så er det nok at den penge summen kan diskuteres for jeg har vannskelig å tro at Mikel er verd så mye og at Man Utd eller Chelsea ville gi så mye for han. jeg tror at Mikel lyger litt om sannheten eller kaller det å vri litt på den.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 jun 06, 19:10
Chelsea hadde gjerne betalt en milliard for bestemora mi hvis de visste at United var interresert i henne.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 jun 06, 21:01
Opprinnelig postet av smurfen

når det gjelder den saken så er det nok at den penge summen kan diskuteres for jeg har vannskelig å tro at Mikel er verd så mye og at Man Utd eller Chelsea ville gi så mye for han. jeg tror at Mikel lyger litt om sannheten eller kaller det å vri litt på den.



http://www.chelseafc.com/article.asp?hlid=392067&m=6&y=2006&nav=news&sub=latest+news

"Under the terms of this agreement Chelsea will pay United £12 million, half payable now and half in 12 months, and Lyn £4 million, half payable now, and half payable in 12 months time."

Trur ikke det er Mikel som bløffer her... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340