Husk meg
Brukernavn
Passord

Odd-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 13 5

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jun 06, 18:54
Opprinnelig postet av bjervell
Nå skal en være forsiktig med å legge for mye vekt på det VG og Dagbladet skriver i livedekninga si, men hvordan er det mulig å ligge under 3-0 etter å tidvis ha vært best i omgangen?? Hvordan er dette mulig???


Godt spørsmål.  Vi burde scoret ett eller to mål i løpet av de første 10 minuttene. Etter de femten første begynner Odd å komme mer og mer inn i kampen - men uten å dominere. 

Plutselig scorer Odd et mål (flott, for all del - men jeg lurer på om Steinar sover litt) og så rakner vi helt i forsvar. 

Odd er ikke noe bedre enn oss, det er bare det at vi ikke scorer og at vi samtidig gir bort mål til Odd.  Minner stygt om Sandefjord-kampen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 06, 18:57
Lurer på om alle dem som kommer med frasen "det løsner snart, og da kommer poengene" er like optimistisk ennå jeg... Er så drittlei av å høre på folk som er blindt positivt til alt, det er slike som ikke reagerer før vi har rykket ned. Håper inderlig ikke ledelsen er like tålmodig som enkelte her inne, for da er jeg redd det er for sent før noen reagere.

Det kan ikke lengre kalles uflaks når vi bommer og bommer kamp etter kamp etter kamp, da er det pur og ren udyktighet, ikke noe annet. Nå må vi begynne å få opp øya, sette fingern på problemet, og ikke minst gjøre noe med det.

Øvre halvdel? Glem det!

Heldigvis pleier vi å være mye bedre på høsten, men det finnes grenser for hvor mange år vi skal klare å unngå nedrykk i siste liten også, et år går det feil...

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 05 jun 06, 18:58
Og i skrivende stund ligger vi atter en gang på kvalik

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 jun 06, 18:59
Opprinnelig postet av FFK1903
Lurer på om alle dem som kommer med frasen "det løsner snart, og da kommer poengene" er like optimistisk ennå jeg... Er så drittlei av å høre på folk som er blindt positivt til alt, det er slike som ikke reagerer før vi har rykket ned. Håper inderlig ikke ledelsen er like tålmodig som enkelte her inne, for da er jeg redd det er for sent før noen reagere.

Det kan ikke lengre kalles uflaks når vi bommer og bommer kamp etter kamp etter kamp, da er det pur og ren udyktighet, ikke noe annet. Nå må vi begynne å få opp øya, sette fingern på problemet, og ikke minst gjøre noe med det.

Øvre halvdel? Glem det!

Heldigvis pleier vi å være mye bedre på høsten, men det finnes grenser for hvor mange år vi skal klare å unngå nedrykk i siste liten også, et år går det feil...


enig.. har sagt hele tiden at vi trenger en spiss som scorer hjemme OG borte...
Hva skjer med forsvaret vårt? Trenger vi en ny høyreback nå??

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 05 jun 06, 18:59
Når åpnes overgansmarkedet?

Her må det skje noe drastisk!!

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jun 06, 19:06
Opprinnelig postet av A9$h
Når åpnes overgansmarkedet?

Her må det skje noe drastisk!!


1 juli. Må ha inn stopper og bck værtfall. og spiss

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 05 jun 06, 19:00
Jeg hadde trua på at det skulle løsne frem til 1.omgangen i dag. Nå VET jeg at det ikke løsner.

---------------------------

Fredd


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jun 06, 19:03
Åssen klarer Brenne å bomme på den første sjansen, det skal ikke væra mulig. Nå starter det igjen.. Håper på et tidlig mål

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 jun 06, 19:06
Endret: 05 jun 06, 19:06
Opprinnelig postet av ffkmufc
Åssen klarer Brenne å bomme på den første sjansen, det skal ikke væra mulig. Nå starter det igjen.. Håper på et tidlig mål


Amen til den
Håper også West kommer inn i 2 omgangen..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jun 06, 19:10
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av ffkmufc
Åssen klarer Brenne å bomme på den første sjansen, det skal ikke væra mulig. Nå starter det igjen.. Håper på et tidlig mål


Amen til den


Og våre bønner er hørt :-)

Jeg sverger at dersom dette går veien (= minst ett poeng) så skal jeg personlig takke gjennom kveldsbønn i kveld!

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 jun 06, 19:31
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av ffkmufc
Åssen klarer Brenne å bomme på den første sjansen, det skal ikke væra mulig. Nå starter det igjen.. Håper på et tidlig mål


Amen til den


Og våre bønner er hørt :-)

Jeg sverger at dersom dette går veien (= minst ett poeng) så skal jeg personlig takke gjennom kveldsbønn i kveld!


Ta fram bønneteppet ditt,for makan til spill gjør meg religiøs snart!!!!!
Håper og ber om at de ikke surrer bort dette altså!!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jun 06, 19:33
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg sverger at dersom dette går veien (= minst ett poeng) så skal jeg personlig takke gjennom kveldsbønn i kveld!


Ta fram bønneteppet ditt,for makan til spill gjør meg religiøs snart!!!!!
Håper og ber om at de ikke surrer bort dette altså!!!

Herregud (og jeg er allerede igang ;-) for en kamp...

Bønneteppet skal børstes støv av. For første gang på en 20-30 år ... ;-)

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
toth jeg elsker deg 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 05 jun 06, 19:33
Gått over til 4-4-2? Ser sånn ut. Med West og Hoås på topp.

---------------------------

Fredd


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jun 06, 19:04
Opprinnelig postet av FFK1903
Lurer på om alle dem som kommer med frasen "det løsner snart, og da kommer poengene" er like optimistisk ennå jeg... Er så drittlei av å høre på folk som er blindt positivt til alt, det er slike som ikke reagerer før vi har rykket ned. Håper inderlig ikke ledelsen er like tålmodig som enkelte her inne, for da er jeg redd det er for sent før noen reagere.

Det kan ikke lengre kalles uflaks når vi bommer og bommer kamp etter kamp etter kamp, da er det pur og ren udyktighet, ikke noe annet. Nå må vi begynne å få opp øya, sette fingern på problemet, og ikke minst gjøre noe med det.

Her må jeg bare si meg helt enig. Vi er snart halvveis i serien. Plassen vi ligger på er dessverre ingen tilfeldighet.

Selv er jeg blandt dem som har trodd og håpet at det ville løsne. Jeg har ikke gitt opp ennå, men at grep nå må gjøres er det vel liten tvil om. Og jeg er ikke i tvil om at ledelsen vil bruke sommerferien til å analysere hvor vi står og at de vil komme med noen grep.

Jeg er forresten enig i at vi får håpe på en tidlig Sverige-exit. Sørlie har hatt sjansen sin, og den må vel kunne sies å være forspilt ...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 06, 19:06
Det som er så synd er at det virker som om enkelte av spillerne er i skikkelig form nå, for eksempel Tarik. Det er nå de kommer til sjansene. Om formen skulle svikte for flere av dem etter sommeren, så er det ikke sikkert at vi får like mange sjanser å score på.

Men men, kampen er i gang igjen, et tidlig mål og vi KAN gjøre kampen spennende igjen.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
JA!!!!!!!!!!! Toth!! Viktig. Nå skal det scores mere.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
Opprinnelig postet av FFK1903
Det som er så synd er at det virker som om enkelte av spillerne er i skikkelig form nå, for eksempel Tarik. Det er nå de kommer til sjansene. Om formen skulle svikte for flere av dem etter sommeren, så er det ikke sikkert at vi får like mange sjanser å score på.

Men men, kampen er i gang igjen, et tidlig mål og vi KAN gjøre kampen spennende igjen.


Yes!! Toht til 1-3!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
Opprinnelig postet av FFK1903

Men men, kampen er i gang igjen, et tidlig mål og vi KAN gjøre kampen spennende igjen.


Se der ja...

Prøver igjen jeg: To mål til nå så har vi uavgjort!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 05 jun 06, 19:11
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av FFK1903

Men men, kampen er i gang igjen, et tidlig mål og vi KAN gjøre kampen spennende igjen.


Se der ja...

Prøver igjen jeg: To mål til nå så har vi uavgjort!


Helt klart. En liten snuoperasjon bør gå an når vi har vært best uten å få uttelling! Det målet kan være meget viktig! Nå senka skuldrene seg litt.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 13 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340