Husk meg
Brukernavn
Passord

Odd-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 13 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 30 mai 06, 18:23
Endret: 30 mai 06, 18:25
Det er deilig å se FFK  et lite stykke oppover på tabellen. Men jeg er redd det ikke kommer til å vare lenge, tror ikke det er mot Odd vi klarer å snu den elendige bortestatistikken. Frykter null poeng i den kampen. Hvis Lyn samtidig vinner hjemme mot Viking og Start tar Sandefjord borte (slik vi burde gjort) er FFK på kvalik igjen. Men da går det jo som regel bra til slutt!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 06, 18:29
Jeg er redd for hva Olof Watson kan finne på

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 30 mai 06, 19:25
Ser at jeg har startet Odd-FFK tråd nr. 2. Sorry folkens...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 mai 06, 19:29
jeg forventer tap og blir glad hvis vi får poeng søndag. men samtidig tror jeg det var bra for Oddkampen at vi ikke akkurat imponerte igår.. alle vet hvordan vi pleier å gjøre det etter en kjempegod kamp..

håper på staw i mål!

---------------------------

SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 mai 06, 22:26
håper på seier, men tror ikke noe serlig på at det er mulig, odd er vanskelige å møte, og FFK har statistikken mot seg i skien de siste åra, pluss at bortebane ikke er der FFK har for vane å vinne i år.. (mildt sagt... hehe) blir veldi fornøyd med poeng, uansett om det er 3 eller 1..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mai 06, 08:12
Endret: 31 mai 06, 08:18
Ingen fare med Brian West
Brian West ble byttet inn og ut i oppgjøret mot Tromsø mandag kveld. Han kom på banen da Pål Andrè Czwartek måtte gi seg. Og gikk av banen en halv time senere med strekk i låret.
-Han kjente at det ikke var helt bra bak i låret. Og tok ingen sjanser. Tror ikke det det er alvorlig og langvarig, sier FFK-trener Knutn Torbjørn Eggen til FB

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 31 mai 06, 08:37
Skal bli morsomt å se hvor Kvisvik spiller mot Odd..
Om han spiller i angrep,eller på midten der han trives!
Hvis han spiller på midten,så lurer jeg på hvem han da danker ut : Bjørkøy,Brenne eller Ramberg.
Og hvis han spiller i angrepet,hvem må da vike unna da?? Tarik,Toth eller West??
Men for all del,kan jo hende han starter på benken men tviler etter kampen mot Tromsø

Føler nesten at vi har et luksusproblem her 

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 31 mai 06, 08:43

Er ikke av de som drar på bortekamper noe særlig, med unntak av Ullevål-kampene og på Åråsen. Men nå drar jeg. Hvorfor det? Jo, fordi dette blir kampen som bryter bortestatistikken til FFK. 
Ja, Odd er gode hjemme, men klarer vi å ta ut Svindal Larsen av kampen, så går det mot seier med et par mål. Tror FFK er langt bedre enn Odd for tiden, tror faktisk de kommer til å falle ytterligere av. Skal vi slå til så må de, svakeste Odd-mannskap på mnage år. 

Det må bli nå!!!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 mai 06, 09:21
Endret: 31 mai 06, 09:21
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
Jo, fordi dette blir kampen som bryter bortestatistikken til FFK. 

 


Jeg får bare slenge meg på denne her, og føye til at Odd spiller en type fotball som står veldig godt til FFKs type fotball. Begge er spillende lag, og satser på eget spill mer enn å ødelegge for motstander, og da gjør FFK det automatisk bedre enn om vi hadde møtt presslag som kun tenker destruktivt.

I og med at Odd satser på eget spill kan vi nok regne med at FFK kommer til å få litt "arbeidsro" rundt sitt eget spill også, og da kommer det til å bli en stillingskrig hvor begge lagene forsøker å få første scoring for å tette igjen litt bakover.

Kampen begynner 0-0, og det betyr at alt kan skje, og jeg kan ikke i mine villeste fantasier komme opp med noen som helst grunn til at FFK ikk skal være med å slåss om alle tre poenga i den kampen.

Vi må bare passe på Svindal Larsen, og sørge for at han har Ramberg på seg hele kampen, så går dette bra. Odd er nemlig ikke så fryktelig farlige framover..


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 mai 06, 11:29
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
Tror FFK er langt bedre enn Odd for tiden, tror faktisk de kommer til å falle ytterligere av. Skal vi slå til så må de, svakeste Odd-mannskap på mnage år. 

Jeg sliter med å skjønne hvordan du kan mene det. Odd har ikke noe dårlig lag og langt i fra det dårligste på mange år. De har norges største keepertalent i Jarstein, en av Tippeligaens to-tre beste midtstoppere i Pelle Nilsson, en av Tippeligaens to-tre beste sentrale midtbanespillere i Tommy Svindal Larsen. De har både Steffen Hagen og Espen Ruud med på U21-landslaget. De har Torjus Hansén som begynner å vise hvorfor han for et par sesonger siden ble ansett som en av landets mest spennende forsvarsspillere. De har Fernando de Ornelas på topp (landskamper for Venezuela og bl.a. spilt for Celtic). Og personlig har jeg veldig sans for Somen Tchoyi på midtbanen fra Kamerun. En meget god spiller, og det sier litt om midtbanen deres at han ikke spiller fast ut fra det jeg har sett.

For øvrig kommer vel Odd til å spille 4-4-2 mot oss siden vi spiller 4-3-3, noe jeg ser på som positivt. Tror Odd er best offensivt og mer samstemte i 4-3-3.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 mai 06, 13:06
Bare litt info om kampbiletter. Var på Aristokraten i dag å kjøpte turbiletter. Fikk da greie på at kampbiletter måtte kjøpes i Skien.... De kan også kjøpes her http://www.ticketmaster.no/html/evinfo.htmI?CNTX=1296063&l=NO&C=

I følge hjemmesidene til Odd, så står vi på felt H...(bortesupportertribune)

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 06, 14:06
Kommer dessverre ikke på denne kampen, p.g.a. at jeg er i Halden den dagen. Hva det gjelder. Fotball selvsagt: Prioriterer sønn min for en gangs skyld.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 31 mai 06, 22:05

Vent og se, til mandag blir det fortjent seier hvorav Odd kommer til å falle og falle og falle nedover på tabellen. Tipper at de redder seg på kvalik`en på det beste dette året. Husk disse ord i slutten av november..........


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 31 mai 06, 22:16
Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Vent og se, til mandag blir det fortjent seier hvorav Odd kommer til å falle og falle og falle nedover på tabellen. Tipper at de redder seg på kvalik`en på det beste dette året. Husk disse ord i slutten av november..........



Må si meg helt enig her... Trur ikke Odd laget er sterkt nok! De har Nilsson som er god bak. Ellers er det Svindal som dem er veldig avhengig av! Klarer vi å ta ham ut av kampen, noe som midtbanen vår bør klare, da er nok mye gjort!
Trur Odd havner på kvalik..

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mai 06, 22:20
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg forventer tap og blir glad hvis vi får poeng søndag. men samtidig tror jeg det var bra for Oddkampen at vi ikke akkurat imponerte igår.. alle vet hvordan vi pleier å gjøre det etter en kjempegod kamp..

håper på staw i mål!


Kampen går på Mandag husgutt

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 mai 06, 22:56
Alle de laga FFK har møt som skal ha spesielt gode midtbanespillere har vært dårlige. 
Derfor tror jeg at så og vil bli mot ODD

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 01 jun 06, 11:20
Endret: 01 jun 06, 11:22

Odd i Skien tror jeg kan bli en vanskelig kamp, men en gang må jo bli den første for å bryte dette bortekamp stempelet. Men tror dessverre ikke det skjer nå heller.. 
Blir en sterk kamp fra FFK sin side, men klarer bare å ta med seg 1 poeng tilbake til frekstad...

Tror dette blir 11`ern..

                              Sørlie

Bjørkøy       Bora             Raio            Bertelsen



         Ramberg       Brenne        Kvisvik



Tarik                                                         West
                                 Toth   


Dessverre tror jeg ikke Pål Andre for spille pga Kvisvik sin opptreden mot Tromsø.. Så da flyttes Bjørkøy ned på høyreback, noe han klarer utmerket godt. han er flink deffensivt og kommer alltid på løp framover, selvom da kanskje mister vi en kriger på midten..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 01 jun 06, 11:29
Tror ikke Kvisvik Har løpsstyrke til å holde 90 minutter sentralt.  Jeg tror det vil være bedre at Brenne eller Ramberg viker plassen. PAC på HB og Bjørkøy sentralt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 01 jun 06, 11:34
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tror ikke Kvisvik Har løpsstyrke til å holde 90 minutter sentralt.  Jeg tror det vil være bedre at Brenne eller Ramberg viker plassen. PAC på HB og Bjørkøy sentralt.


Hvis da Brenne eller Ramberg skal vike plass orker han da 90 min?? Vet at de kan komme inn da, men det kan foresåvidt Pål Andre også. å da flyttes Bjørkøy opp på midten for kvisvik..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jun 06, 11:51
ta ut brenne.. la super ray få den sentrale plassen.. sett bjørkøy på  venstre der  raymond  står og sett inn pac på plassen sin

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 13 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f