Husk meg
Brukernavn
Passord

Odd-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 13 7

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 05 jun 06, 18:59
Det er bare FFK som kan ligge under 3-0 ved pause når de faktisk LEDER sjansestatistikken 4-2. Helt utrolig! Jeg har sagt det før, og jeg gjentar det nok en gang. Det er bedre med walk-over på bortebane enn dette pisset her. Dette MÅ snus ellers går vi rett ned, vi MÅ vinne borte for å overleve i tippeligaen! Er så frustrert nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det gjør fysisk og psykisk vondt å se på FFK på bortebane..


---------------------------

FFK og Leeds United


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 05 jun 06, 18:59
Når åpnes overgansmarkedet?

Her må det skje noe drastisk!!

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 jun 06, 19:00
Opprinnelig postet av wergis
utrolig.. skjer gang på gang.. Egentlig en jevnspilt 1. omgang, men siden det er FFK som spiller er det jo en vane at vi ligger under på bortebane.. 
Skulle nesten tro uansett hvordan FFK spiller på bortebane blir det tap og det med drøssevis av mål imot.. 
Har sluppet inn 20 mål nå.. og Sørlie har sluppet inn 10 av dem..


Det der sa også Svein bergstrøm på radioen, samme hvordan vi spiler sa han, så er vi ment for å tape borte...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


janhanse

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jun 06
Innlegg: 1

Lagt til: 05 jun 06, 19:00
Nå er det faan meg slutt! Har fulgt med på FFK i snart 30 år! Reist land og strand rundt i 2 divisjon. Ikke mer FFK på meg før de er i 2. divisjon igjen om et par år. Dere må yte for pokker! Kjøpe opp et godt lag over tid, ikke kjøpe en haug avdanka dritspillere fra andre klubbers søplehaug. Det burde ikke være så vanskelig å forstå det. FFK oppfører seg som en amatørklubb og hører hjemme i en amatørliga. Det er kun 2 år med usannsynlig flaks som gjøre at de fremdeles er i TL.

Håper du har det bra forresten Bjørn :o)

Jan Espen Hansen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 jun 06, 19:00
Opprinnelig postet av janhanse
Nå er det faan meg slutt! Har fulgt med på FFK i snart 30 år! Reist land og strand rundt i 2 divisjon. Ikke mer FFK på meg før de er i 2. divisjon igjen om et par år. Dere må yte for pokker! Kjøpe opp et godt lag over tid, ikke kjøpe en haug avdanka dritspillere fra andre klubbers søplehaug. Det burde ikke være så vanskelig å forstå det. FFK oppfører seg som en amatørklubb og hører hjemme i en amatørliga. Det er kun 2 år med usannsynlig flaks som gjøre at de fremdeles er i TL.

Håper du har det bra forresten Bjørn :o)

Jan Espen Hansen

"Takk" til deg.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 jun 06, 19:00
Håper hvertfall at de klarer å putte et par mål i 2 omgang,så målforskjellen ikke blir så altfor stygg!!
Men vi har sett det før,forsvaret er ikke som det skal være

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 05 jun 06, 19:00
Jeg hadde trua på at det skulle løsne frem til 1.omgangen i dag. Nå VET jeg at det ikke løsner.

---------------------------

Fredd


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jun 06, 19:03
Åssen klarer Brenne å bomme på den første sjansen, det skal ikke væra mulig. Nå starter det igjen.. Håper på et tidlig mål

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jun 06, 19:04
Opprinnelig postet av FFK1903
Lurer på om alle dem som kommer med frasen "det løsner snart, og da kommer poengene" er like optimistisk ennå jeg... Er så drittlei av å høre på folk som er blindt positivt til alt, det er slike som ikke reagerer før vi har rykket ned. Håper inderlig ikke ledelsen er like tålmodig som enkelte her inne, for da er jeg redd det er for sent før noen reagere.

Det kan ikke lengre kalles uflaks når vi bommer og bommer kamp etter kamp etter kamp, da er det pur og ren udyktighet, ikke noe annet. Nå må vi begynne å få opp øya, sette fingern på problemet, og ikke minst gjøre noe med det.

Her må jeg bare si meg helt enig. Vi er snart halvveis i serien. Plassen vi ligger på er dessverre ingen tilfeldighet.

Selv er jeg blandt dem som har trodd og håpet at det ville løsne. Jeg har ikke gitt opp ennå, men at grep nå må gjøres er det vel liten tvil om. Og jeg er ikke i tvil om at ledelsen vil bruke sommerferien til å analysere hvor vi står og at de vil komme med noen grep.

Jeg er forresten enig i at vi får håpe på en tidlig Sverige-exit. Sørlie har hatt sjansen sin, og den må vel kunne sies å være forspilt ...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jun 06, 19:06
Opprinnelig postet av A9$h
Når åpnes overgansmarkedet?

Her må det skje noe drastisk!!


1 juli. Må ha inn stopper og bck værtfall. og spiss

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 jun 06, 19:06
Endret: 05 jun 06, 19:06
Opprinnelig postet av ffkmufc
Åssen klarer Brenne å bomme på den første sjansen, det skal ikke væra mulig. Nå starter det igjen.. Håper på et tidlig mål


Amen til den
Håper også West kommer inn i 2 omgangen..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 06, 19:06
Det som er så synd er at det virker som om enkelte av spillerne er i skikkelig form nå, for eksempel Tarik. Det er nå de kommer til sjansene. Om formen skulle svikte for flere av dem etter sommeren, så er det ikke sikkert at vi får like mange sjanser å score på.

Men men, kampen er i gang igjen, et tidlig mål og vi KAN gjøre kampen spennende igjen.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
JA!!!!!!!!!!! Toth!! Viktig. Nå skal det scores mere.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
toth jeg elsker deg 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
JAAAAAAAAA!
3-1!!!!!!!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
Opprinnelig postet av FFK1903
Det som er så synd er at det virker som om enkelte av spillerne er i skikkelig form nå, for eksempel Tarik. Det er nå de kommer til sjansene. Om formen skulle svikte for flere av dem etter sommeren, så er det ikke sikkert at vi får like mange sjanser å score på.

Men men, kampen er i gang igjen, et tidlig mål og vi KAN gjøre kampen spennende igjen.


Yes!! Toht til 1-3!

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
Opprinnelig postet av janhanse
Nå er det faan meg slutt! Har fulgt med på FFK i snart 30 år! Reist land og strand rundt i 2 divisjon. Ikke mer FFK på meg før de er i 2. divisjon igjen om et par år. Dere må yte for pokker! Kjøpe opp et godt lag over tid, ikke kjøpe en haug avdanka dritspillere fra andre klubbers søplehaug. Det burde ikke være så vanskelig å forstå det. FFK oppfører seg som en amatørklubb og hører hjemme i en amatørliga. Det er kun 2 år med usannsynlig flaks som gjøre at de fremdeles er i TL.

Håper du har det bra forresten Bjørn :o)

Jan Espen Hansen
Næmmen er det den karen!!?? Fortsatt like sinna når det gjelder FFK ;-)

Akkurat nå har jeg det ikke bra, nei. Ikke nok med at jeg bor i Canda for tida (kommer hjem om en måned) og ikke får gått på kamp, men jeg må i tillegg lide meg gjennom denne dritten gjennom VG live på jobben ...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
Yes!!!!  3-1

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 06, 19:08
Opprinnelig postet av FFK1903

Men men, kampen er i gang igjen, et tidlig mål og vi KAN gjøre kampen spennende igjen.


Se der ja...

Prøver igjen jeg: To mål til nå så har vi uavgjort!

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jun 06, 19:10
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av ffkmufc
Åssen klarer Brenne å bomme på den første sjansen, det skal ikke væra mulig. Nå starter det igjen.. Håper på et tidlig mål


Amen til den


Og våre bønner er hørt :-)

Jeg sverger at dersom dette går veien (= minst ett poeng) så skal jeg personlig takke gjennom kveldsbønn i kveld!

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 13 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f