Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball VM

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 jun 06, 22:41
argh.. italia suger... så typisk italia

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 jun 06, 10:00
Opprinnelig postet av Husgutt
argh.. italia suger... så typisk italia


He, de spilte noe av det beste som har vært hittil. Jeg satt å håpa på Ghana, men Italia vant meget fortjent.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 jun 06, 10:26
greit nok. men liker ikke lag som alltid skal ri på ledelsen.. i over 45 minutter. det gjør jo italia hver gang..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jun 06, 01:16
Endret: 14 jun 06, 01:17
Litt skuffende VM så langt egentlig. Noen bra kamper, og en del gode langskudd, men ikke på langt nær den festen som det har blitt hauset opp til før mesterskapet. Har vel fått med meg de fleste kampene, Tsjekkia er laget som har imponert meg mest egentlig. 3-0 mot USA er meget sterkt! Ellers har vel kampene blitt preget av målene mer enn vanlig. Et tidlig mål dreper jo nærmest kampen. Tempoet synker og kun et lag ønsker å spille fotball med få unntak.

Ellers er det ufattelig irriterende å høre at kommentatorene nevner varmen hele tiden. I dag var 20-25 grader når Brasil spiller, det skal ikke være en unnskyldning for dem å spille dårlig i hvert fall. De er jo vant til den varmen og synker temperaturen til under 20 grader, så får de jo influensa hele gjengen.

Skulle tro det var veldig overraskende at det var varmt midt i juni. Var vel godt og varmt i USA 94, sikkert i Frankrike 98 og i Sør-Korea og Japan for fire år siden også.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 jun 06, 07:26
Enig i at Tsjekkia imponerte i åpningskampen. Åssen er det med Koller forresten? Var den skaden alvorlig?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 jun 06, 18:57
Sjekk http://sport.vg.no/live/index.php?live2op=getKamp&kamp_id=1002110 og skaden på det 27 min.... Hørtes VONDT ut...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 19:04
Håper virkelig Trinidad&Tobago slår dette svake engelske laget. England skaper jo knapt en målsjans ( enda verre enn Sverige også ). Vinner T & T, og de vinner siste kampen, så rykker enten England eller Sverige ut. Hadde vært moro.

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 15 jun 06, 19:27
Endret: 15 jun 06, 19:55

Heisann, hilsen fra en av VM-byene her.


Var på Spania-Ukraina i Leipzig i går, og som nevnt, har varmen blitt tatt opp her. Det var dessverre det som ødela hele dagen for stakkars nordboer. Folk besvimte faktisk i fleng. Spanjolene koste seg sikkert, både med vær og spill. Og stadion her i Leipzig er... Ok, den er vel ikke DEN flotteste i turneringen, men et fantastisk anlegg.


Er nesten litt dumt å anbefale folk som ikke har billett å komme nedover, men gjør det likevel, jeg. For fy, for en fest VM er! Under første kampen her i byen gjorde hollenderne sentrum om til en oransje 17. mai, i går sto spesielt spanjoler for eksemplarisk og artig stemning. Og med Tysklands suksess i turneringen, tar til og med de innfødte her helt av (er ikke helt likt tyskere å danse i gatene til sambamusikk. De marsjerer heller vanligvis til korpsmarsjer!). På søndag kommer Frankrike, og vi kan se frem til Höydaren neste uke; Iran-Angola.

Men Spania kommer langt, hvis de holder oppe det fantastiske spillet fra i går.

Så hvis noen kommer nedover til Leipzig, gi beskjed, så er det pils på balkongen min på PH-feltet, leiligheten min.
 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 19:55
Nå håper jeg Paraguay slår Sverige.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 jun 06, 20:43
Det betyr i tilfellet at Shaaban er tilbake i  buret mot Lyn, som jeg var å handla bilett til å formiddag.. 

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 21:03
Har du ikke sesongkort ??

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 jun 06, 21:59

Nei, har ikke finanser som tillater en slik investering...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 15 jun 06, 22:59
Sitter å hører på TV2 sporten etter kampen mellom Sverige og Paraguay. De snakker om ren puljefinale mellom England(6 poeng) og Sverige(4 poeng). Hvis ikke jeg er helt på jordet så er følgende senario mulig. England slår Sverige med 2 mål, Trinidag-Tobago(1 poeng) slår et Paraguay(som er ute uansett med 0 poeng) 1-0. Da er England og Trinidad-Tobago videre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 jun 06, 22:59
Sverige vant 1 - 0 etter en jevnspilt kamp, så ut som det endte 0 - 0, men Ljunberg scora ett med hodet i kveldens kamp

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 jun 06, 15:56
fy faen for et mål!!!!!   tenker på 2 målet til Argentina.. noe av det vakreste jeg har sett ever!! klikk klakk klikk klakk- BANG!!! 
nydelig...

man kan si at det er få mål i dette vm, men lag som Argentina,Kroatia, Tsjekkia og Spania har ihvertfall "imponert" meg.. skriver imponert i anførselstegn, for det er ikke akkurat noen bombe at de er gode. men deilig å se så fantastisk fotball

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 jun 06, 15:59
Argentina trer frem som en av de store favorittene, men så var det statistikken da, som viser at europeiske lag stort sett vinner på europeisk jord.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 jun 06, 17:20
statistikk er til for å brytes og vettu.. tenk deg  enten  spania-argentina eller spania-kroatia i finalen!!! *drømmefinale*

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 jun 06, 18:01
Opprinnelig postet av Husgutt
statistikk er til for å brytes og vettu.. tenk deg  enten  spania-argentina eller spania-kroatia i finalen!!! *drømmefinale*


Statestikker brytes sjeldent, og gjør det mest sannsynlig ikke denne gangen heller.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 jun 06, 21:42
Opprinnelig postet av Husgutt
statistikk er til for å brytes og vettu.. tenk deg  enten  spania-argentina eller spania-kroatia i finalen!!! *drømmefinale*


drømmefinale:  England-Kroatia, og england vinner, da skal jeg feire med en gratis halvliter på brygga.... eller hva klokan??

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jun 06, 11:35
Blir det slikt da kan kan låve deg mer enn en halvliter... he he he . men ikke samme dagen for gjett hvor er Zoran da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340