Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball VM

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 06, 22:19
Opprinnelig postet av Bob Page
Enig.Anbefaler alle å lese denne  http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060520/FEATURE/105200019&SearchID=73247274997511



Uansett går det rette veien for oss FFK-suportere....med slikt spill er det Exit Sørlie når Lyn kommer på besøk.
om rami skal stå i mål for ffk mot lyn kommer helt ann på om svenskene kommer lenger en dem bør komme for FFK sin del bør dem ikke komme noe spessielt langt

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 jun 06, 23:33
Opprinnelig postet av Patrioten
Leserne i Aftonbladet synes Rami var best av svenskene, http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,20946,00.html


Hørte på svensk TV4 (som seg hør og bør når Sverige gjør det dårlig) og Rami Shaaban fikk mye skryt, av panelet inkludert Magnus Hedman.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 jun 06, 00:48
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bob Page
Enig.Anbefaler alle å lese denne  http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060520/FEATURE/105200019&SearchID=73247274997511



Uansett går det rette veien for oss FFK-suportere....med slikt spill er det Exit Sørlie når Lyn kommer på besøk.
om rami skal stå i mål for ffk mot lyn kommer helt ann på om svenskene kommer lenger en dem bør komme for FFK sin del bør dem ikke komme noe spessielt langt


Bare de blir slått ut før semifinalen, så går det vel greit i forhold til Lynkampen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 jun 06, 02:53
Hvis Sverige ikke klarer å produsere sjansene sine til mål,så tror jeg Rami er hjemme ganske så snart

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jun 06, 11:15
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
ran av poeng i sverige kampen ihvertfall! missbrukte jo flere sjanser en det ffk har gjort tilsammen iår...


Ran, nja. Jeg synes ikke Sverige skapte så mye å skryte av jeg. Tannløse var døm. Hislop hadde vel 2-3 klasseredninger ( men det skulle også mangle når man spiller i Premier League ). Ellers var det skudd rett på keeper, og disse hadde ikke gått inn uansett. Trinidad spilte en bra forsvarskamp, og enda til med 10 mann nesten hele 2. omg.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jun 06, 12:14
Endret: 11 jun 06, 12:14
Det var det jeg mente med at det går den rette veien for oss -supportere

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jun 06, 12:16
Opprinnelig postet av Bob Page
Det var det jeg mente med at det går den rette veien for oss -supportere


Jeg håper Sverige ryker ut så fort som svint.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jun 06, 13:13
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=85396&v=t&id=86872#emne

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jun 06, 13:24
2 ting jeg lurer på

1: om det er like mange mål og poeng  for sverige  og trinidad  etter ferdig spilt... hva skjer da om ?


2: har far og sønn spilt sammen i vm noen gang ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jun 06, 13:35

Gruppe B:

England-Paraguay 1-0
Trinidad..-Sverige 0-0
England-Trinidad.. 15/6 18.00
Sverige-Paraguay 15/6 21.00
Sverige-England 20/6 21.00
Paraguay-Trinidad.. 20/6 21.00
England 1   0   1-0  3
Trinidad.. 1   0   0-0  1
Sverige 1   0   0-0  1
Paraguay 1   1   0-1  0


Sakset fra VGNett. Hvorfor Trinidad ligger over Sverige har jeg ingen anelse om.... 

Uansett sees vi vel på PH-tribunen mot Lyn, Keiko ? Regner med at du vet hvem jeg er nå

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jun 06, 15:58
- Hvis jeg kommer på banen, representerer jeg gjerne Norge og Fredrikstad litt også, sier svensken til Dagbladet før VM.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/09/465767.html

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jun 06, 17:32
Kult. Ser ut som bildet er fra FFK-VIF.

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 jun 06, 20:51
fy faen så mange kokkoslag det er med i VM.. angola,iran,toga, trinidad og tobago....  synd norge ikke er med:(

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 jun 06, 11:19
Og du mener at Norge er ikke kokoslag da ???? Se bare på resultater siden seieren mot Brazil i 1998.  Jeg mener jeg føler meg norsk ganske mye og synes det er synd for Norge om å ikke kvalifisere seg på mesterskap men makan til overlegenhet vi har her er helt fantastisk... Se bare spillere og "ekspert kommentatorer" ... Vi snakker akkurat som om vi er verdensmestre da ????? Og så pulja ti l EM da... Jo da vi skal bare spille oss gjennom. Med denne stallen blir det best 3. om ikke enda dårligere plasering. Så jeg tror vi skal først se på hva vi har før vi kritiserer andre.... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jun 06, 15:38
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen så mange kokkoslag det er med i VM.. angola,iran,toga, trinidad og tobago....  synd norge ikke er med:(


Og du mener at vi skulle feia over disse laga ?? Vi hadde sleti mot disse også vi. Flere av disse har imponert meg faktisk.
Angola hindra fint Portugal å komme til sjanser. Hadde de hatt et par farlige på topp så kunne de fort ha vinni kampen.
Rart du ikke nevnte Paraguay i samme slengen. De er vel det dårligste laget hittil. Og du så jo åssen det gikk mot dem i treningskampen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 jun 06, 15:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen så mange kokkoslag det er med i VM.. angola,iran,toga, trinidad og tobago....  synd norge ikke er med:(


Og du mener at vi skulle feia over disse laga ?? Vi hadde sleti mot disse også vi. Flere av disse har imponert meg faktisk.
Angola hindra fint Portugal å komme til sjanser. Hadde de hatt et par farlige på topp så kunne de fort ha vinni kampen.
Rart du ikke nevnte Paraguay i samme slengen. De er vel det dårligste laget hittil. Og du så jo åssen det gikk mot dem i treningskampen.


Helt enig her Rune.
Alle lagene har tross alt vært gjennom en lang kvalifisering for å komme til VM. Selv om det antagelig er vanskeligst å komme til VM for Europeiske lag enn for lag fra noen andre verdensdeler, så hadde nok Norge slitt mot alle lagene i dette Verdensmesterskapet.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 jun 06, 21:26
tja . vi røk ut for det laget som er nr 2 på rankinga..  sier ikke at vi hadde kjørt over noen av de lagene nei.. men mener at vi er bedre enn de fleste av de.. tror ikke det norske laget er  flinke nok til å  heve seg i treningskamper og mener at  de hadde hevet seg  bedre (eller mindre dårlig) i vm..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 jun 06, 21:28
syns dere det er rettferdig at afrika får 5 lag?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 jun 06, 21:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen så mange kokkoslag det er med i VM.. angola,iran,toga, trinidad og tobago....  synd norge ikke er med:(


Og du mener at vi skulle feia over disse laga ?? Vi hadde sleti mot disse også vi. Flere av disse har imponert meg faktisk.
Angola hindra fint Portugal å komme til sjanser. Hadde de hatt et par farlige på topp så kunne de fort ha vinni kampen.
Rart du ikke nevnte Paraguay i samme slengen. De er vel det dårligste laget hittil. Og du så jo åssen det gikk mot dem i treningskampen.


portugal spilte jo for halv maskin hele kampen.....

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jun 06, 22:31
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen så mange kokkoslag det er med i VM.. angola,iran,toga, trinidad og tobago....  synd norge ikke er med:(


Og du mener at vi skulle feia over disse laga ?? Vi hadde sleti mot disse også vi. Flere av disse har imponert meg faktisk.
Angola hindra fint Portugal å komme til sjanser. Hadde de hatt et par farlige på topp så kunne de fort ha vinni kampen.
Rart du ikke nevnte Paraguay i samme slengen. De er vel det dårligste laget hittil. Og du så jo åssen det gikk mot dem i treningskampen.


portugal spilte jo for halv maskin hele kampen.....


Det tviler jeg på.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340