Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball VM

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 jun 06, 15:55
Endret: 10 jun 06, 16:55
England- Paraguay (pause): Ikke akkurat noe å rope hurra for. Skaper jo knapt noen sjanser. Dommer bør slå mye hardere ned på armbruken ( høye albuer ). Skulle absolutt ha vært flere gule kort for stygge taklinger også.

Full tid: Dårlig England mot et enda dårligere Paraguay. Paraguay er vel det dårligste vi har sett hittil.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 06, 17:05
Opprinnelig postet av Rune Haugen
England- Paraguay (pause): Ikke akkurat noe å rope hurra for. Skaper jo knapt noen sjanser. Dommer bør slå mye hardere ned på armbruken ( høye albuer ). Skulle absolutt ha vært flere gule kort for stygge taklinger også.

Full tid: Dårlig England mot et enda dårligere Paraguay. Paraguay er vel det dårligste vi har sett hittil.
den kampen var en stor gjesp   så jeg er enig

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 jun 06, 17:11
dommeren var ihvertfall ute etter å ta chrouch, liten tvil om den saken ihvertfall, var ute etter å markere seg denne såkalte drakulan!

Ellers er jeg stort sett enig deg rune, dårlig kamp av begge lag, men synes vel ikke det var direkte ufortjent at england vant. lampard kommer til å score endel utover hvis han får bedre treff på skudda sine, dæven han skyter hardt!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jun 06, 17:12
Kjedelig kamp. Greit at Englad vant, men døm imponerte ikke i det hele tatt!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 jun 06, 17:21
Og ikke nok med det, kommentatoren presterer å si at det var eventyrlig liv på tribunen. Hallo, hittil har det vært rimelig dævt på tribunen. Noe løft må det jo være innimellom. Engelske supporterne lagde knapt nok liv til å være så mange. Polske supporterne var mye bedre fra til de fikk 1 mål i mot. Etter det så gadd ikke de å heie heller. Har de ikke reist dit for å heie fram laget sitt da ??

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 10 jun 06, 17:30
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og ikke nok med det, kommentatoren presterer å si at det var eventyrlig liv på tribunen. Hallo, hittil har det vært rimelig dævt på tribunen. Noe løft må det jo være innimellom. Engelske supporterne lagde knapt nok liv til å være så mange. Polske supporterne var mye bedre fra til de fikk 1 mål i mot. Etter det så gadd ikke de å heie heller. Har de ikke reist dit for å heie fram laget sitt da ??


Du skjønner Rune, fotball-VM er ikke for den gjevne supporter lenger, med priser opp til 10 000kr for en billett så sier det seg selv. Om man gleder seg til litt liv på tribunene så vil nok kanskje Serbia og Kroatia bite ganske bra fra seg.

Tror vi ikke skal forvente oss for mye liv på tribunen dette VMet.

Ellers syns jeg England-Paraguay var en dritkjedelig kamp, kjipt mål, kjipt spill, kjip stemning. Håper det tar seg opp når Sverige møter T&T.

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 jun 06, 17:41
Endret: 10 jun 06, 17:43
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og ikke nok med det, kommentatoren presterer å si at det var eventyrlig liv på tribunen. Hallo, hittil har det vært rimelig dævt på tribunen. Noe løft må det jo være innimellom. Engelske supporterne lagde knapt nok liv til å være så mange. Polske supporterne var mye bedre fra til de fikk 1 mål i mot. Etter det så gadd ikke de å heie heller. Har de ikke reist dit for å heie fram laget sitt da ??


Du skjønner Rune, fotball-VM er ikke for den gjevne supporter lenger, med priser opp til 10 000kr for en billett så sier det seg selv. Om man gleder seg til litt liv på tribunene så vil nok kanskje Serbia og Kroatia bite ganske bra fra seg.

Tror vi ikke skal forvente oss for mye liv på tribunen dette VMet.

Ellers syns jeg England-Paraguay var en dritkjedelig kamp, kjipt mål, kjipt spill, kjip stemning. Håper det tar seg opp når Sverige møter T&T.


Når S-Korea spilte hjemme, da var det trøkk da.

Ellers så er jeg ikke særlig imponert over spillet til noen av laga hittil, ikke Tyskland heller selv om det ble målrikt i den kampen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 jun 06, 19:56
ran av poeng i sverige kampen ihvertfall! missbrukte jo flere sjanser en det ffk har gjort tilsammen iår...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 06, 19:59
ja dette var dårlig sverige, men kansje det er bra for oss for da kommer rami raskere hjem

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 jun 06, 20:02
Jeg holder med sverige as much as the next guy, men med den holdninga de hadde til den kampen her var det der fortjent at de ikke vant. I studio satt de og la ut om at de kom til å vinne minst 4-0. Og t.o.m. pressekonferansen til landslaget i går var sterkt preget av undervurdering.

Satser på at Sverige justerer holdninga si nå. Ingen kamper er lette i VM. Tror de kommer seg videre hvis de vinner mot Paraguay. 

Og det er ikke første gang jeg river meg i håret over at Källström sitter på benken. Den fyren imponerer meg hver gang jeg ser han.

And now to something completely different: Argentina om en time. Så skal jeg sitte og rive meg i håret over at Pablo Aimar er på benken. Tipper 1-0 til Argentina.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 jun 06, 20:04
Minnet meg om RBK-FFK på Lerkendal!!
Spørs om Rami hadde reddet det skuddet som gikk i krysstolpen hvis det hadde vært 10cm lenger ned..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 jun 06, 20:07
Opprinnelig postet av GurrBass
Minnet meg om RBK-FFK på Lerkendal!!
Spørs om Rami hadde reddet det skuddet som gikk i krysstolpen hvis det hadde vært 10cm lenger ned..


ballen 10cm lavere hadde vel nesten truffet rami i skallen... hehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 jun 06, 20:08

Tok kanskje litt hardt i...La oss si 5cm,Jørn 

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 jun 06, 20:09
Opprinnelig postet av GurrBass

Tok kanskje litt hardt i...La oss si 5cm,Jørn 




---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jun 06, 20:35
Nok en kjedlig kamp. Virka ikke som Sverige tok detta veldig seriøst, men døm burde hatt et mål på slutten. Frode Olsen skrøyt værtfall veldig mye av Rami! Og hvis Sverige fortsetter sånn så kommer han tidlig hjem!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 20:41
Endret: 10 jun 06, 20:42

I et intervju på svensk tv. Sa faktisk Rami at det var like gøy å spille for et fullsatt Fredrikstad Stadion som å spille dagens kamp.

Er vel ikke tvil om at han er glad i Fredrikstad. Jättekul Rami.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 jun 06, 20:43
Endret: 10 jun 06, 20:49
Respekt til den mannen 

Forresten bra gjort av f-b å skrive dette : Dermed måtte de skuffede svenskene gå av banen uten poeng i sin første kamp i mesterskapet.

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jun 06, 20:54
PS! Rami Shaaban skrev et lite kapittel i Sveriges VM-historie lørdag. Fredrikstad-keeperen ble den første svenske sisteskansen som holdt nullen i en åpningskamp. Sverige har for øvrig ikke vunnet noen av lagets syv siste innledningskamper i VM. Sist Sverige debuterte med seier i et sluttspill, var da Mexico ble slått 2-0 i 1958. 

Detta var moro!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 jun 06, 20:57
Enig.Anbefaler alle å lese denne  http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060520/FEATURE/105200019&SearchID=73247274997511



Uansett går det rette veien for oss FFK-suportere....med slikt spill er det Exit Sørlie når Lyn kommer på besøk.

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 21:06
Leserne i Aftonbladet synes Rami var best av svenskene, http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,20946,00.html


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340