Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte/overgangstråd

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 jul 06, 16:08
Ett veldig ubekreftet rykte er at Jon Olav Hjelde skal skrive under... Leste dette på ett forum, og med tanke på alderen han så kan det nok stemme...

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 13 jul 06, 16:27
Har du link til dette med Hjelde? Er ikke helt sikker på hvor gammel han er men det hadde vært knall med han i forsvaret i 1-2 sesonger mens vi leter etter en yngre spiller.

Desverre tviler jeg på at det er sant.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 jul 06, 16:33
Endret: 13 jul 06, 16:35
var på en veldig intern konf for å si det sånn :) det var derfor jeg ikke tok det for veldig god fisk :D men tenkte jeg kunne lufte det her, siden dette er en rykte tråd... kunne jo hende noen hadde hørt om det! Han er 34 BTW

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jul 06, 17:26
Det er en eller annen i kommentarfeltet til artikkelen om Rasmussen i f-b.no som har skrevet at Hjelde blir presentert som FFK-spiller i morgen. Det både håper og tror jeg IKKE stemmer.

Hjelde fyller 34 år i disse dager, har spilt den siste tiden for Mansfield i engelsk 2. divisjon og skal ha planlagt å vende hjem til trønderklubben Vuku i 3. divisjon fra og med høstsesongen i år - for å trappe ned. Hjelde kunne vært et varp for fire år siden, men i dag ville jeg vært fryktelig skeptisk til en slik overgang. I fjor prøvde han seg for øvrig både hos Brann og LSK, uten å imponere nok til kontrakt.



matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 13 jul 06, 17:29
Hvis du leser artikkelen riktig, ser du at det er kippe som blir presentert som FFK spiller... http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060713/FFK/60713008/1009

Stemmer det, er det nesten orgasmiskt. Nå skal jeg bare vente til i morgen, og be for at det stemmer

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jul 06, 17:32
Opprinnelig postet av matkri
Hvis du leser artikkelen riktig, ser du at det er kippe som blir presentert som FFK spiller... http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060713/FFK/60713008/1009
Stemmer det, er det nesten orgasmiskt. Nå skal jeg bare vente til i morgen, og be for at det stemmer

Det er innlegget UNDER han som snakker om Kippe jeg snakker om, der overskriften er "Jon Olav Hjelde".

Kippe fra LSK til FFK blir for dumt. Skjønner egentlig ikke hvorfor vi diskuterer sprøyt som uregistrerte brukere poster i kommentarfeltene til f-b.no her... Hvis nivået er lavt på dette forumet, så vet jeg ikke hva vi skal kalle nivået på de diskusjonene

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 jul 06, 17:33
"Tror Frode Kippe er nestemann, men han trenger vel ikke å imponere på trening først..........." vil vel ikke kalle dette å presentere men...

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 jul 06, 18:04
Tviler på at Kippe går fra LSK til oss! Men det hadde vært en drøm da!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 06, 18:07
Selvfølgelig er Kippe på vei, nå faller bitene på plass her. Han har lenge vært misfornøyd med Rösler, noe han viste i går ved å lage selvmål. Sørlie er også fristilt fra kontrakten grunnet denne overgangen. Vi husker jo alle Kippes knehøydetakling av Sørlie, de var ikke bestevenner etter dette, så FFK måtte velge mellom de to, det ble Kippe.

Sånn, da har vel jeg bidratt med nok konspirasjonsteorier og ryktespredning for en stund.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 13 jul 06, 18:08
Ser ikke ut som Hjelde er akutell likevel. I følge 100% Fotball har han allerede skrevet under for Mansfield.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 jul 06, 18:10
hehe... en mann av viten har talt

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jul 06, 18:11
Opprinnelig postet av Culemart
Ser ikke ut som Hjelde er akutell likevel. I følge 100% Fotball har han allerede skrevet under for Mansfield.

Huh, nå ble jeg lettet!

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 13 jul 06, 18:14
Men det som sikkert kommer til å skje i hvertfall, er at det blir pressentert en ny spiller i morra.. Blir spennende å se hvem det er

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 jul 06, 18:25
Opprinnelig postet av matkri
Men det som sikkert kommer til å skje i hvertfall, er at det blir pressentert en ny spiller i morra.. Blir spennende å se hvem det er

Hvorfor er det sikkert?

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 13 jul 06, 18:47

Sa ikke at det er sikkert, men at det sikkert kommer til å skje.. kanskje da??? Jeg tror det, ettersom de sendte hjem Rasmussen i dag. Ettersom de sendte hjem denne spilleren, har de kanskje noe annet og bedre i ermet. Hvis ikke begynner det jo å haste noe så inn i helvete...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 jul 06, 18:48
Opprinnelig postet av matkri

Sa ikke at det er sikkert, men at det sikkert kommer til å skje.. kanskje da??? Jeg tror det, ettersom de sendte hjem Rasmussen i dag. Ettersom de sendte hjem denne spilleren, har de kanskje noe annet og bedre i ermet. Hvis ikke begynner det jo å haste noe så inn i helvete...


Ok. Håper du har rett! Hadde vært ordentlig moro med en storfisk i morra!

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 13 jul 06, 18:49
Det er lov å håpe i hvertfall... Skal vel heller ikke se bort i fra at mr. Morgan allerede har begynt å dra litt i snørene der nede.. Vil vel sikkert ikke være i første divisjon han eller??

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 jul 06, 18:54
han har vel ikke startet i jobben enda..??

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 13 jul 06, 19:00
Nei, starter vel ikke før etter nyttår, men om han har noen tips, tror jeg nok han skriker ut til de som er i ledelsen nå.. Det er jo hans nye jobb, så han ønsker sikkert å fortsette den i tippeligaen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jul 06, 21:28
Daniel Nanskog  sa til tv2 sporten at om stabæk ikke tok en avgjørelse på sin satsing så vill han ha ett klubb bytte og han sa ikke noe om utlandet for han vet at dem ikke ser på han nå som han sliter med å skåre mål, men det hjelper og komme til FFK vel

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340