Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Eggen gå ?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 28 mai 06, 12:19
Tror nok at Jørn Andersen en gang i fremtiden kommer til å trene FFK, men før det skjer så håper og tror jeg KTE har ført oss til seriegull eller i hvertfall ut i Europa. Og siden det ikke skjer helt med det første tror jeg ikke JA blir trener for FFK før om 5-6 år. Kan jo også hende at JA "vokser" fra FFK og blir en stor trener ute i Europa men forhåpentligvis så er det en eventuel tid i FFK som gjør at han starter klatringen ut i Europa

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 mai 06, 14:33
Opprinnelig postet av Culemart
Tror nok at Jørn Andersen en gang i fremtiden kommer til å trene FFK, men før det skjer så håper og tror jeg KTE har ført oss til seriegull eller i hvertfall ut i Europa. Og siden det ikke skjer helt med det første tror jeg ikke JA blir trener for FFK før om 5-6 år. Kan jo også hende at JA "vokser" fra FFK og blir en stor trener ute i Europa men forhåpentligvis så er det en eventuel tid i FFK som gjør at han starter klatringen ut i Europa


Andersen har forlengst etablert seg og sin familie i Tyskland. Etter hans aktive karriere valgte de Tyskland som sitt hjemland. Det er derfor langt fra sikkert at han kommer tilbake til norge i det hele tatt. Han er forøvrig Tysker, han har tysk statsborgerskap!

Så hvis vi skal ha en utenlandsk trener ser jeg en del hundre stk som er bedre kvalifisert enn en med "tysk" mentalitet, som ikke har vært annet enn assistent trener.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 06, 14:41
Fromme ønsker fra " Culemart" som jeg tror vil vedbli å være ønsker & håp.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 mai 06, 14:54
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av Culemart
Tror nok at Jørn Andersen en gang i fremtiden kommer til å trene FFK, men før det skjer så håper og tror jeg KTE har ført oss til seriegull eller i hvertfall ut i Europa. Og siden det ikke skjer helt med det første tror jeg ikke JA blir trener for FFK før om 5-6 år. Kan jo også hende at JA "vokser" fra FFK og blir en stor trener ute i Europa men forhåpentligvis så er det en eventuel tid i FFK som gjør at han starter klatringen ut i Europa


Andersen har forlengst etablert seg og sin familie i Tyskland. Etter hans aktive karriere valgte de Tyskland som sitt hjemland. Det er derfor langt fra sikkert at han kommer tilbake til norge i det hele tatt. Han er forøvrig Tysker, han har tysk statsborgerskap!

Så hvis vi skal ha en utenlandsk trener ser jeg en del hundre stk som er bedre kvalifisert enn en med "tysk" mentalitet, som ikke har vært annet enn assistent trener.


Hallo, var ikke Jørn hovedtrener for Oberhaussen da ??

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 mai 06, 17:45
Endret: 28 mai 06, 17:47
Joda, han var hovedtrener der. Men da spilte de 2. bundesliga, forøvrig fikk han sparken i 04, så noe voldsomt med erfaring er ikke det.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mai 06, 10:31
vi kan jo få Per-Mathias Høgmo for jeg frykter at han snart må pakke og dra

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 29 mai 06, 11:05
Problemet er da hvem som skal erstatte Høgmo. Tror nok ikke han får fyken,  styret i Rosenborg har nok for lengst oppdaget at man ikke kan sparke trenere i hytt og pine for å få fart på laget som spiller for spiller er landets soleklart beste og mest rutinerte lag. Dersom RBK skal begynne å plukke poeng så må de klare å få større trøkk både på trening og kamp, hittil har det virket som at laget fortsatt tror de kan lunte seg inn til en plass i Champions League.  


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 mai 06, 14:09
Endret: 29 mai 06, 14:10
av ren nysgjerrighet sf-lars, så må jeg spørre.. hvorfor er du så mye her inne? sålenge du ikke hoverer fordi dere rana til dere poeng mot oss (noe du ikke har gjort), så er det jo greit.. men dersom du bruker like mye tid på alle supportersidene som finnes, så må du jo bruke mye tid på nettet... eller har du en forkjærlighet for FFK?  

jeg har isåfall stor forståelse for at du liker oss. hvem kan motstå oss?
`

ps. jeg er inne og retter skrivefeil.. flere burde gjøre det

SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 29 mai 06, 14:50
Hehe, neida, bruker nok ikke like mye tid på alle supportersidene som finnes.  Liker FFK og det klubben representerer, og har lagt merke til at forumet her har et relativt høyt nivå (i forhold til hva man finner ellers...), så det er et ålreit sted å diskutere fotball.

Men skal ærlig innrømme at jeg håper dere holder dere i tippeligaen sammen med SF, så kan heller potetbondene fra Hamar og Tromsøværingene kose seg i Adecco neste år. Mot storlag som Alta og Tromsdalen.

Og skal prøve å unngå å hovere over tre poeng mot dere -- selv om det  var jævlig deilig!



hhem

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 06
Innlegg: 32

Lagt til: 29 mai 06, 22:42
Opprinnelig postet av SF-Lars
Problemet er da hvem som skal erstatte Høgmo.  



Det er ikke noe problem. Svaret er KTE! Bare vent.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 mai 06, 00:39
Opprinnelig postet av SF-Lars

Og skal prøve å unngå å hovere over tre poeng mot dere -- selv om det  var jævlig deilig!




nyt de, for det blikke poeng  på dere neste gang vi møtes

---------------------------

SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f