Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Eggen gå ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 mai 06, 23:03
Endret: 21 mai 06, 23:04
Opprinnelig postet av JH382

Hvor lang tid bør de få etter din mening før de begynner å prestere da ?


Rundt halvspilt serie.. Da har vi møtt alle lagene og vet ca hvor vi står.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mai 06, 23:05






Hadde vi vært midt på tabellen hadde jeg vært fornøyd. Mener definitivt at resultatene har uteblitt.[/quote]

Du skjønner at svaret ditt blir litt unyansert, da vi med seier idag, som vi hadde fortjent hadde ligget på 5 plass........[/quote]

Det går jo ann å se litt lengre enn tabellen også. I ditt tilfelle, blir det litt lengrer enn den fiktive imaginære tabellen du opererer med.[/quote]

Enig at vi skal se litt lenger enn tabellen. Akkurat idag, bør vi se litt bak resultatet...........

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 06, 23:05
Opprinnelig postet av Culemart
Hvorfor kommer denne diskusjonen etter hvert eneste tap? Trenger vel ikke sparke spillere, trenere eller ledere etter hvert tap?

Nei, gi både spillerene og trenerene tid så vil det sannsynligvis snart løsne. Skulle det derimot ikke løsne bør vi vurdere situasjonen på nytt!


Eneste gangen jeg har nevnt noe slikt før er under den mørkeste drillo-tiden. Men på generelt grunnlag er jeg enig i at det er litt mye skitsnakk her inne på forumet. Men meg bekjent har ikke Eggen sin framtid i klubben vært diskutert noe særlig på forumet.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 21 mai 06, 23:06
Fortsetter laget som de har gjort de 2 siste kampene så kommer resultatet. Den største feilen man kan gjøre nå er å miste troa på det en gjør, og begynne å forandre på noe.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 mai 06, 23:07

Nå må vi huske på at det faktisk Eggens andre sesong i Tippeligan. I fjor så etter min mening ødla Drillo laget som Eggen bygde opp i 2004, så jeg vil nok tro at Eggen må bruke mesteparten av sesongen til å bygge opp laget igjen.. Jeg tror fremdeles at vi innvier nye stadion i Tippeligaen, men at vi kommer nok til å slite i sompa på slutten av sesongen...


En annen ting, som jeg trodde at folk hadde fått med seg, er at FFK ikke har penger til spiller-kjøp og er avhengig sponsor-midler.

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mai 06, 23:07
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Fortsetter laget som de har gjort de 2 siste kampene så kommer resultatet. Den største feilen man kan gjøre nå er å miste troa på det en gjør, og begynne å forandre på noe.


Faktisk veldig enig.........

JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 21 mai 06, 23:07
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av JH382

Hvor lang tid bør de få etter din mening før de begynner å prestere da ?


Rundt halvspilt serie.. Da har vi møtt alle lagene og vet ca hvor vi står.


Men hva med de som var på laget og presterte under par hele forgie sesong?
Var jo akkurat det samme i fjord.
Når man ytret noe som kunne tolkes som negativt så ble man hogd ned.
Det samme gjentar seg i år...
"Gi dem mer tid" kan da virkelig ikke være svaret på alt angående dårlige spillere...

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 06, 23:09
Opprinnelig postet av Bedreviteren






Hadde vi vært midt på tabellen hadde jeg vært fornøyd. Mener definitivt at resultatene har uteblitt.


Du skjønner at svaret ditt blir litt unyansert, da vi med seier idag, som vi hadde fortjent hadde ligget på 5 plass........[/quote]

Det går jo ann å se litt lengre enn tabellen også. I ditt tilfelle, blir det litt lengrer enn den fiktive imaginære tabellen du opererer med.[/quote]

Enig at vi skal se litt lenger enn tabellen. Akkurat idag, bør vi se litt bak resultatet...........[/quote]




OG BAK RESULTATET IDAG ; Sandefjord har sin beste spiller ute, Kapteinen må ut med skade etter 50 minutter. Sandefjord spiller usannsynlig dårlig fotball, og vinner 2-0. Altså hvis vi ser bak resultatet er konklusjonen at vi ikke klarer å vinne over et skadeutsatt, nyopprykket, møkkalag. Herlig.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 mai 06, 23:11
Opprinnelig postet av JH382
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av JH382

Hvor lang tid bør de få etter din mening før de begynner å prestere da ?


Rundt halvspilt serie.. Da har vi møtt alle lagene og vet ca hvor vi står.


Men hva med de som var på laget og presterte under par hele forgie sesong?
Var jo akkurat det samme i fjord.
Når man ytret noe som kunne tolkes som negativt så ble man hogd ned.
Det samme gjentar seg i år...
"Gi dem mer tid" kan da virkelig ikke være svaret på alt angående dårlige spillere...



Vet du hva? vi samler inn penger og kjøper opp klubben, sparker hele laget, alle trenere, alle ledere og kjøper opp alle de gode spillerene som Ronaldinho, ansetter Mourinho som trener og sparker alle som har en dårlig dag på jobben!!

SMART!!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 21 mai 06, 23:12
HURRA

Hørtes ut som en kjempegod ide !!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 06, 23:14
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Geni eller idiot? Seier idag, noe vi hadde fortjent etter spill og sjanser, hadde vi ligget på 5 plass. Noe som hadde vært over all forventning. Det ble tap og hoder må rulle!!!. Det jeg kan være enig med trådstarter, er savnet av ledertyper, noe som for meg gjorde Ringberg salget idiotisk..... men det er vel ikke nytt........



Vel Markus Ringberg kunne ikke reddet oss nå... Han har bare scoret to mål for ham kam.... Vi trenger en spiss ja, noe ala Iversen foreksempel... eller Nannskog og Pall Gunnarson? Ringberg er ikke god nok for oss

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 06, 23:14
[/quote]


Vet du hva? vi samler inn penger og kjøper opp klubben, sparker hele laget, alle trenere, alle ledere og kjøper opp alle de gode spillerene som Ronaldinho, ansetter Mourinho som trener og sparker alle som har en dårlig dag på jobben!!

SMART!![/quote]

Jeg vet det er sent på kvelden, men det er fint om vi for en gangs skyld kan ha en saklig diskusjon på forumet. Det som tråden diskuterer er Eggen. Og hans eventuelle innkjøp og bruk av spillere. Vi snakker ikke om en dårlig dag på jobben, men 3.5 års relativt  dårlig jobb. Kanskje.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 mai 06, 23:15
[quote=sklitakling][
OG BAK RESULTATET IDAG ; Sandefjord har sin beste spiller ute, Kapteinen må ut med skade etter 50 minutter. Sandefjord spiller usannsynlig dårlig fotball, og vinner 2-0. Altså hvis vi ser bak resultatet er konklusjonen at vi ikke klarer å vinne over et skadeutsatt, nyopprykket, møkkalag. Herlig.[/quote]


Herlig at folk klarer og se positivt på ting er i verden!!

For min del velger jeg å se på det som at Sandefjord er et middelsbra lag som vi BØR slå men de har gode spillere som kan avgjøre kamper.. spillere som Bugge Pettersen, Tegstrøm o.l. Dessuten skapte vi 5-6 100% sjanser, spilte bra til tider men gjør ett par feil som avgjør kampen.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 21 mai 06, 23:16
Endret: 21 mai 06, 23:17




Synes ikke mannen har gjort det så dårlig.
Hadde vi vært der vi er nå uten mr. Eggen ??

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 06, 23:18
[quote=Culemart][quote=sklitakling][
OG BAK RESULTATET IDAG ; Sandefjord har sin beste spiller ute, Kapteinen må ut med skade etter 50 minutter. Sandefjord spiller usannsynlig dårlig fotball, og vinner 2-0. Altså hvis vi ser bak resultatet er konklusjonen at vi ikke klarer å vinne over et skadeutsatt, nyopprykket, møkkalag. Herlig.[/quote]


Herlig at folk klarer og se positivt på ting er i verden!!

For min del velger jeg å se på det som at Sandefjord er et middelsbra lag som vi BØR slå men de har gode spillere som kan avgjøre kamper.. spillere som Bugge Pettersen, Tegstrøm o.l. Dessuten skapte vi 5-6 100% sjanser, spilte bra til tider men gjør ett par feil som avgjør kampen.[/quote]

Jeg må innrømme at jeg har fått litt mye sitron i kaffen idag. Synes kampen var allright. Men allikevel er det viktig å diskutere Eggens prestasjoner de siste år. Nå tar jeg kvelden. Skal drømme om 10-0 seiere over RBK og TIL.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 mai 06, 23:18
Opprinnelig postet av sklitakling


Jeg vet det er sent på kvelden, men det er fint om vi for en gangs skyld kan ha en saklig diskusjon på forumet. Det som tråden diskuterer er Eggen. Og hans eventuelle innkjøp og bruk av spillere. Vi snakker ikke om en dårlig dag på jobben, men 3.5 års relativt  dårlig jobb. Kanskje.


Ehh? det siste du sier der viser at du bare prøver å provosere... Å gå fra 2 divisjon til TL på 2 sesonger er ikke dårlig, det tar tid å etablerer seg i TL, og spillerkjøpene har til tider hvert geniale(Risholt, Ringberg, Bjørnar, Bertelsen, Ramberg, Brenne, Piiroja, Bora, Shaaban, West.. trenger du flere navn?)

---------------------------

Ære være Eggen jr.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 06, 23:20
Opprinnelig postet av JH382




Synes ikke mannen har gjort det så dårlig.
Hadde vi vært der vi er nå uten mr. Eggen ??


Det tror jeg vi hadde vært. Det er ikke sånn at Eggen er den eneste treneren i verden. Det finnes faktisk flere der ute. Jeg tror han er en passe bra trener, men alle må skiftes ut med visse mellomrom. Eggen også.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 06, 23:22
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av sklitakling


Jeg vet det er sent på kvelden, men det er fint om vi for en gangs skyld kan ha en saklig diskusjon på forumet. Det som tråden diskuterer er Eggen. Og hans eventuelle innkjøp og bruk av spillere. Vi snakker ikke om en dårlig dag på jobben, men 3.5 års relativt  dårlig jobb. Kanskje.


Ehh? det siste du sier der viser at du bare prøver å provosere... Å gå fra 2 divisjon til TL på 2 sesonger er ikke dårlig, det tar tid å etablerer seg i TL, og spillerkjøpene har til tider hvert geniale(Risholt, Ringberg, Bjørnar, Bertelsen, Ramberg, Brenne, Piiroja, Bora, Shaaban, West.. trenger du flere navn?)


Jeg sa det ikke for åp provosere. Er bare jævli trøtt, så det stokker seg litt oppe i knollen.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 21 mai 06, 23:22
Noe som faktisk irriterer meg grenseløst er at Simen Brenne har klippekort i år. Han spiller jo utrolig dårlig, se å få han på benken slik at han kanskje får tilbake den rette figther innstillingen. Han spiller jo ikke engang på halvparten av det nivået vi tidligere har sett han. Han taper dueller, gidder ikke å passe, når han gjør det blir timingen feil, skyter på feil tid. Generelt er timingen og agresiviteten hans helt borte. Vi må få han i godt fighter humør igjen. Og da mener jeg at han må få kjenne litt konkurranse om plassen i første elveren....

---------------------------

Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 06, 23:29
Hva med ett lag seende slik ut:
Steinar/Rami

Czwartek, Bora, Raio, Bertelsen

Tarik/west, Bjørkøy, Ramberg, Kvisvik/MacDonald

Hoås, West/Toth


Eller sånn:
Sørlie/RAmi

CZwartek, Bora, Raio, Bertie

Bjørkøy, Ramberg, Tarik

West, Hoås, Toth?

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f