Husk meg
Brukernavn
Passord

Sandefjord-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 06, 00:54
Opprinnelig postet av Superboy
Helt enig! Kvisvik kan bare legge opp som fotballspiller, og nyte en pensjonisttilværelse hvor han kan stappe trynet fullt med junkfood og øl! har mistet all respekt for den fettkladden...



og der mistet nok endel respekten for deg... sånn er det, jeg synes dette inlegget var dårlig, ergo, gå over til en pensjonstilværelse fra fotball supporter, stapp junkfood og øl i trynet!


(blir samme sak som du skrev om kvisvik! )

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 22 mai 06, 08:08
Det er lov til å bruke begge hjernecellene når du skriver innlegg, ikke bare den ene. Tror nok alle skjønner hva du mener uten forklaring under.. du framstår jo som en komplett nisse! 

Greit nok at du synes innlegget var dårlig, men poenget er jo at Kvisvik er feit og yter nada av innsats, noe som betyr null respekt for klubb og supportere. Dermed skal han jaggu ikke få respekt i retur heller. Den mannen begynner å bli et provokasjonsmoment av dimensjoner, særlig når man tenker over hva vi kunne fått for den prisen vi ga for han...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 06, 12:10
Endret: 22 mai 06, 12:15
Opprinnelig postet av Superboy
Det er lov til å bruke begge hjernecellene når du skriver innlegg, ikke bare den ene. Tror nok alle skjønner hva du mener uten forklaring under.. du framstår jo som en komplett nisse! 



og det var rette ræva som fes.... snakk om å bruke begge hjernecellene.......

og selvom jeg sikkert fremstår som en komplett nisse igjen nå, så legger jeg til at jeg bare prøver å holde meg på samme nivå av saklighet som deg når jeg skriver disse to inlegga jeg nå har gjort, da sitter vi i samme båt på en måte, jeg får sett hvordan det er å synke så lavt som det du gjør, og du får en til på forumet som er like usaklig!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 22 mai 06, 12:33
Endret: 22 mai 06, 12:34
Du har visst ikke fått igang den andre hjernecellen enda du!!! Det jeg siktet til, hvis du leser nøye, var den kommentaren i parentesen!! Den var totalt unødvendig ettersom alle skjønner hva du sikter til! Tenk nå, for guds skyld.

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 06, 15:33
her er nok alle hjernecellene igang ja, jeg bare fortsatte diskusjonen på ditt nivå jeg, men dette blir litt for usaklig for min smak, takke meg til at det finnes mere seriøse folk en deg her inne, takk for en fantastisk diskusjon suppeboy, og lykke til videre med din hets av enkelt spillere, det kommer både du og klubben langt med skal du se...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 22 mai 06, 15:50
Denne tråden tar råtta på alle de idiotiske, surmulende diskusjonene rundt enkeltspillere som har florert her denne sesongen.

Hvordan i all verden kan det være Kvisviks skyld at vi taper, når vi skapte flere store sjanser med ham på banen enn West? (jeg sier ikke at vi skal klandre West)
Hvordan i all verden vet dere så mye om hamburger inntaket hans? tilbringer dere alle sammen dagen på McDonalds for å se om han stikker innom? Dette vil i såfall forklare mye av den vanvittige manglen på normal inteligens dere viser.

Skjerp dere alle sammen, og moderatorene bør begynne å gjøre seg synlige i forhold til disse personangrepene, som ikke har noe med en fotballfaglig diskusjon å gjøre. På tide å stanse enkelte av brukerne kanskje?

Med dette sinte innlegget vil jeg takke for meg. Jeg kommer ikke til å kaste bort tiden min med å lese eller skrive mer på dette forumet.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 22 mai 06, 16:04
Endret: 22 mai 06, 16:15
Takker og bukker, Fredrikstadpatriot!

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 06, 20:58
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av GurrBass
Jeg syntes 4-4-3 fungerer veldig bra på hjemmebane,men det fungerer ikke på bortebane!
Men men,det er bare å glemme denne bortekampen og fokusere på neste kamp mot Tromsø til mandag..
Noen som vet noe om West??



ut med sørlie, inn med midtbane?


Mente selvfølgelig 4-3-3

Takk til Jørn som retter meg opp!!  hehe...


bare hyggeli Erik!


men ifølge f-b.no så spilte FFK 4-5-1 idag, "drillo formasjonen" hehe..... men idag virket det ikke som spillerene ikke trivdes i formasjonen, virker bare som om de er vaksinert mot å score mål på bortebane!

tap tap tap, faan når skal vi begynne å vinne borte da ?? er så jævli lei av å  ligge i sumpa å kave etter poeng på høstsesongen, en høstsesong som mest sansylig igjen vil føre til hjerte og nerve problemer for de fleste av oss, 


ledelsesn har slik jeg ser det to valg, 

1: Få guttæne til å score mål og vinne kamper borte (og hjemme så klart)

2:  Innstalere hjerte startere og nerve tabletter på hvert eneste sete på stadion!

tror forøvrig at valg nr 1 er det beste, men de får velge selv....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 21 mai 06, 19:43
DETTE SUGER JO GEITER OM HØSTEN I ET TREKKFULLT FJØS!!!!!  Men tror nok vi har hatt litt uflaks i denne kampen.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


ispigg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 18

Lagt til: 21 mai 06, 19:46
Terror å se denne shiten. FFK er uforskamma unøyaktige, skulle tro de hadde trent på å være det.

Rajio og Ramberg godkjent, resten skammelig.

ille.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 21 mai 06, 19:48

Jaja, kjæresten min blir ihvertfall glad denne gangen (Sandefjord og enga-fan..)
Blir litt surmuling på meg utover kvelden (nattevakt).

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 06, 19:29
får ikke til en dritt, vi dominerer, men setter ikke sjansene... Etter lit om og men så står det 2 - 0.. og nå hadde sandefjord en sjanse igjen som steinar tok.... uff, brenne legger ballen rett i klypene til bugge pettersen... jeg tror vi må hente spillere som kan prestere JEVNT i alle kamper, både borte og hjemme... og score mål, så dem viser at vi ikke tar hensyn til noen....

Bugge Pettersen reddet Toth sitt skudd igjen på streken

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 mai 06, 19:29
Skuddet fra Brenne var 100% crap.  Vanskelig å legge den i lengste hjørne når du nærmer deg dødlinja...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 21 mai 06, 19:21

Får et mål i trynet mens vi dominerer stort. Shit. Synes forøvrig det kunne se ut som en offisdesituasjon før scoringa.


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 21 mai 06, 19:21
I en periode vi kjører kampen. Kan fort bli flere overgangsmuligheter mot oss nå.
Faen så mange sjangser vi trenger... uten å score

---------------------------

Marching on together!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 06, 19:22
2 - 0 nå

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 mai 06, 19:01
Da er vi igang igjen, håper på et tidlig mål nå!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 06, 18:47
VI MÅ begynne å score mål, nesten mål til Sandefjord igjen... Hva skjer med spillerne borte? Hjemme har  vi ihvertfall scora mål... hmmm

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 19 mai 06, 15:33
Snakket med Lars i går og han sa det var igjen 150billetter. Vet ikke om de blir lagt ut for salg på stadioen, men de bør vel det...

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 mai 06, 11:02
Nhleko blir vel ikke farlig i denna kampen siden han spiller for viking. Men Tegstrøm er heller ikke dårlig og han spiller for Sandefjord


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340