Husk meg
Brukernavn
Passord

Sandefjord-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 21 mai 06, 19:44
Begynner nå å bli lei... har vært i eliteserien i 3 år nå, og ikke utvikla oss en dritt!!! Tror vi rykker ned i år.....Noe som kanskje er greit,får vi rydda opp litt i klubben.Virker som en gjeng med amatører.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 mai 06, 19:44
Vi må ha en god spiss som scoorer for faen...dette er håpløst...bli kvitt stallfyll og handle kvalitet...nå er jeg møkka lei

---------------------------

Heia FFK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 mai 06, 19:44
Opprinnelig postet av DrDRE
Brenne eller Peters? Står Brenne på VG, mens dagbladet og demokraten sier det er peters.

Det er Brenne

ispigg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 18

Lagt til: 21 mai 06, 19:46
Terror å se denne shiten. FFK er uforskamma unøyaktige, skulle tro de hadde trent på å være det.

Rajio og Ramberg godkjent, resten skammelig.

ille.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 06, 19:47
Vi trenger KVALITET ikke KVANTITET!!!! En spiss som scorer jevnt både borte og på hjemmebane.... Også trenger vi midtbanespillere som kan gi pasninger til spissene våre.... tror også vi skal kjøre over til 4 - 4 - 2, vi har vunnet med 4 - 3 - 3 også men 4 - 4 - 2 er bedre syntes jeg... Vi trenger også forsvarsspillere, som kan spille godt og holde tett baki der... jeg syntes vi trenger forsterkninger i alle ledd jeg med andre ord.

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 mai 06, 19:47
Opprinnelig postet av lineker
Begynner nå å bli lei... har vært i eliteserien i 3 år nå, og ikke utvikla oss en dritt!!! Tror vi rykker ned i år.....Noe som kanskje er greit,får vi rydda opp litt i klubben.Virker som en gjeng med amatører.


Dust...

Enorm forskjell på laget når vi rykka opp og nå...

Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 06, 19:48
Hjalmar Johansen inn....

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 21 mai 06, 19:48

Jaja, kjæresten min blir ihvertfall glad denne gangen (Sandefjord og enga-fan..)
Blir litt surmuling på meg utover kvelden (nattevakt).

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 mai 06, 19:48
Opprinnelig postet av SirLion
Vi trenger KVALITET ikke KVANTITET!!!! En spiss som scorer jevnt både borte og på hjemmebane.... Også trenger vi midtbanespillere som kan gi pasninger til spissene våre.... tror også vi skal kjøre over til 4 - 4 - 2, vi har vunnet med 4 - 3 - 3 også men 4 - 4 - 2 er bedre syntes jeg... Vi trenger også forsvarsspillere, som kan spille godt og holde tett baki der... jeg syntes vi trenger forsterkninger i alle ledd jeg med andre ord.


Enig med 4 4 2, vi bør ha Hoås og West framme! Og vi trenger værtfall 2 nye spillere i sommer, helst spiss og stopper

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 mai 06, 19:49
Hvorfor ække Hoås på benken idag?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 06, 19:50
2 - 0 tap for Sandefjord
Gratulerer Sandefjord

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 mai 06, 19:50
Da blei det 2-0 tap. Rævva!!!!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 mai 06, 19:50
Triste greier, samme shiten hvert år.
Blir neglebiting i år igjen hvis ikke noe drastisk skjer i sommer.
Faen.

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 21 mai 06, 19:51
Tror at "forsterkninger" På ledersiden også er på tide.Spillernes kvaliteter kan ikke variere så mye fra hjemme til bortebane...må være svakheter i trener teamet`s taktikk.

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 21 mai 06, 19:53
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av lineker
Begynner nå å bli lei... har vært i eliteserien i 3 år nå, og ikke utvikla oss en dritt!!! Tror vi rykker ned i år.....Noe som kanskje er greit,får vi rydda opp litt i klubben.Virker som en gjeng med amatører.


Dust...

Enorm forskjell på laget når vi rykka opp og nå...

Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)
Synes du prestasjonene har blitt så mye bedre da?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 06, 19:55
Utrolig at Tarik fikk over 80. minutter, han gjorde ikke mye riktig i dag

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 mai 06, 19:55
Opprinnelig postet av lineker
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av lineker
Begynner nå å bli lei... har vært i eliteserien i 3 år nå, og ikke utvikla oss en dritt!!! Tror vi rykker ned i år.....Noe som kanskje er greit,får vi rydda opp litt i klubben.Virker som en gjeng med amatører.


Dust...

Enorm forskjell på laget når vi rykka opp og nå...

Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)
Synes du prestasjonene har blitt så mye bedre da?


Trukke du har sett så mange kamper i år, nå kan vi faktisk spille veldig godt!! Det som mangler nå er stabiliteten som er totalt fraværende.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 mai 06, 19:59

Dust...

Enorm forskjell på laget når vi rykka opp og nå...

Peters har fått fortjent gult kort for stempling. (hans andre stempling på 3 minutter)[/quote] Synes du prestasjonene har blitt så mye bedre da?[/quote]

Trukke du har sett så mange kamper i år, nå kan vi faktisk spille veldig godt!! Det som mangler nå er stabiliteten som er totalt fraværende.[/quote]


og for og få den stabiliteten så må vi ha en som skorer mål vel...
må ha en spiss som bøtter inn mål og stopper av god kvalitet...det er ikke noe og diskutere enn gang...

---------------------------

Heia FFK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 06, 20:01
Det er sant... Leste ett sted på nettet husker ikke hvor, men når eggen var trener for Moss i Tippeligaen, så lå Moss ikke lenger oppe enn 10 plass, en sesong som de gjorde det veldig bra da hvor de havna på 7 plass eller hva det var...

Jeg syntes at Eggen ikke bør kjøre den stilen som han gjorde i Moss, han trener ikke Moss nå, men Fredrikstad.. mener vi bør gå bort og tilbake til 4 - 4 - 2, og hente en spiss og en forsvarsspiller

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 mai 06, 20:09
Jeg syntes 4-4-3 fungerer veldig bra på hjemmebane,men det fungerer ikke på bortebane!
Men men,det er bare å glemme denne bortekampen og fokusere på neste kamp mot Tromsø til mandag..
Noen som vet noe om West??

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f