Husk meg
Brukernavn
Passord

Dårlig nivå på tippeligaen ??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

LarsPK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 5

Lagt til: 15 mai 06, 18:55
Det har vært en del skriv om at TL har et dårlig nivå, og er oppskrytt....  

Noen som har noen formeninger om det?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 mai 06, 20:33
Både og egentlig. Nivået er kanskje ikke så veldig dårlig, men ja, det har blitt veldig oppskrytt etter fjoråret. Etter den hypen som kom etter solid markedsføring av TV2 og ikke minst forventningene som ble stilt etter fjoråret har kanskje årets sesong vært et aldri så lite antiklimaks.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 mai 06, 15:24
Opprinnelig postet av LarsPK
Det har vært en del skriv om at TL har et dårlig nivå, og er oppskrytt....  

Noen som har noen formeninger om det?


Tippeligaen som underholdningsfaktor er vel skyhøy, siden det svinger så utrolig fra runde til runde.  Men nettopp denne uforutsigbarheten er vel et tegn på at nivået ikke er så veldig høyt... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 mai 06, 18:59
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av LarsPK
Det har vært en del skriv om at TL har et dårlig nivå, og er oppskrytt....  

Noen som har noen formeninger om det?


Tippeligaen som underholdningsfaktor er vel skyhøy, siden det svinger så utrolig fra runde til runde.  Men nettopp denne uforutsigbarheten er vel et tegn på at nivået ikke er så veldig høyt... 


Enig så enig. Det jeg har sett av fotball i år er noe av det dårligste jeg har sett siden TL starta. Og da mener jeg ikke bare FFK sine kamper, men resten av kampene som har gått på TV også. Og jeg har sett alle sammen  som har gått på TV hvis jeg ikke tar helt feil.

SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 18 mai 06, 17:59
Det er ikke dårlig nivå, men det er gjevnt, veldig gjevnt.. Det får det vel kanskje til å virke som om nivået er dårligere.. Det er hvertfall ikke dårligere nivå enn i fjor! Vi har fått flere klassespillere til tippeligaen(hvertfall et par), så jeg stemmer for at nivået er minst like høyt som i fjor^^

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 mai 06, 14:57
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Det er ikke dårlig nivå, men det er gjevnt, veldig gjevnt.. Det får det vel kanskje til å virke som om nivået er dårligere.. Det er hvertfall ikke dårligere nivå enn i fjor! Vi har fått flere klassespillere til tippeligaen(hvertfall et par), så jeg stemmer for at nivået er minst like høyt som i fjor^^


Spiller ingen rolle om det er jevnt i serien. Fotballmessige prestasjoner ut på banen er semre enn på lenge.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 19 mai 06, 18:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Det er ikke dårlig nivå, men det er gjevnt, veldig gjevnt.. Det får det vel kanskje til å virke som om nivået er dårligere.. Det er hvertfall ikke dårligere nivå enn i fjor! Vi har fått flere klassespillere til tippeligaen(hvertfall et par), så jeg stemmer for at nivået er minst like høyt som i fjor^^


Spiller ingen rolle om det er jevnt i serien. Fotballmessige prestasjoner ut på banen er semre enn på lenge.


Jeg kan til tider være enig i dette. Av de kampene jeg har sett mener at FFK-VIF var en god kamp (fra FFK sin side) og LSK-VIF. Kampen var målrik, spennende og underholdende.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 mai 06, 19:17
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Det er ikke dårlig nivå, men det er gjevnt, veldig gjevnt.. Det får det vel kanskje til å virke som om nivået er dårligere.. Det er hvertfall ikke dårligere nivå enn i fjor! Vi har fått flere klassespillere til tippeligaen(hvertfall et par), så jeg stemmer for at nivået er minst like høyt som i fjor^^


Spiller ingen rolle om det er jevnt i serien. Fotballmessige prestasjoner ut på banen er semre enn på lenge.


Jeg kan til tider være enig i dette. Av de kampene jeg har sett mener at FFK-VIF var en god kamp (fra FFK sin side) og LSK-VIF. Kampen var målrik, spennende og underholdende.


At en kamp er målrik og spennende bør ikke ha noe med gode prestasjoner å gjøre. Men underholdende gjør det hvis prestasjonene er gode.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 19 mai 06, 22:28
Sant nok, men denne kampen hadde begge deler.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340