Husk meg
Brukernavn
Passord

Utfordring til Dere alle

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 mai 06, 21:23
Endret: 19 okt 06, 15:38
Kan hende det er litt feil tidspunkt men .... tiden tikker og det er vel greit at vi tar det opp nå... jeg mener bedre for tidlig enn forsent ..... 

Vår første kamp på ullevål er 10.09.  Nå utfordrer jeg Tifo gruppa og dere alle her på forumet til å vise litt vilje, innsats og egentlig fin annledning til å se hvem egentlig dere er og om dere er så lojale mot FFK som dere prøver å vise her på forumet... 

Altså ... dere fleste vet om dere skal på denne kampen og drømmen min er å få minst 500 tostang flagg på dennne dagen på VG siden.... Jeg regner med at vi blir vele flere tusen og dette kan ikke bli for stor utfordring for oss,,,,, 

Så .... kan dere vare så voksne nå og skrive dere på lista her at Dere stiller opp på kampen og selvfølgelig lager deres toflags stang... med lista sender jeg også utfordringen til TIFO gruppa om å muliggjøre deres ideer... 

Ja vis meg nå hva dere er laget av ..... 

Og admingutta ... fint hvis denne tråden får en sticky stempel så den ikke forsvinner i glemmeboka ... 
Tenk dere VG svingen og at vi får til noe sånt for eksempel 


---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 mai 06, 22:25
Hørtes bra ut Zoran, bar at du står på sånn.. jeg for min del kan ikke love noe, siden jeg jobber så mye for tiden.... vet ikke om jeg kommer på den første ullevaal kampen, det får vi se på, men gjør jeg det så skal jeg lage sånt =)

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 mai 06, 14:37

Jeg er med, mekker flagg selv, hvis jeg får stenger. :)

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 mai 06, 00:00
dumt spm. men jeg er noob på dette og hakke peil.. åssen mekker man slike ? enkelt?  stenger og flagg? hvor og hvordan? hehe

jeg og ffkforever er klare..

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 mai 06, 15:06
Nå i første omgang er jeg interessert bare å se hvor mange er klare for dette... det er ikke noe vits å sette oppleget i gang så lenge vi ikke er mer enn 150 ... ja tenk dere svingen (husker aldri om vi er på Cola eller vg svingen) med et sted mellom 200og 400 tostang flegg... 

Mekking er det minste problemet... hvis jeg ikke tar feil så har tifo gruppa fortsatt flagg vi brukte på ullevål for par år siden... Hvite og røde.. det samme gjelder med stenger... da er det bare å finne en ide hva en vil ha på flegget og sette i gang med tegning... sy kan vel alle ... så .....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 mai 06, 15:59
Er med jeg!

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 mai 06, 16:06
Skal prøve. Kan ikke lov noe. Vet ikke om jeg har mulighet til å komme meg på kampen. Sånn er det når man bor et stykke unna. Men det kan jo være greit å ha en slik til en senere anledning. Bra tiltak forresten.

---------------------------

Fredd


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 mai 06, 16:08

Henger meg på her

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



FFKshnuppa

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 22

Lagt til: 24 mai 06, 17:42
Jeg kan også være med

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 mai 06, 17:43
ffk forever er også med....

annicken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jan 06
Innlegg: 14

Lagt til: 24 mai 06, 18:22
Jeg og venninna mi kan sikkert være med vi også..=)

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 mai 06, 11:55
Nå likner det noe... ser ut som om folk trenger en liten puff (for å ikke si spark  i baken he he he ) for å sette ting og tang i gang... skal snakke med tifo gjengen til mandag og høre med dem videre nå vi kan sette i gang. vi har god tid på oss men bedre før en sent vel... følg med videre her på tråden for nye  beskjeder

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 25 mai 06, 16:50
Endret: 25 mai 06, 16:51

Er med!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 mai 06, 15:25

Jeg er med. 

Mitt råd er; bruk flere farger enn Rød og hvit. Det blir litt mer livatt!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 mai 06, 20:49
helt enig med deg.. gult går sikker bra og jeg vet om minst et blå da.... he he he  .....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 27 mai 06, 19:58
Jeg har laget mitt allerede. 

Men det å komme på ideer til å ha på flagget er ikke alltid like lett. Jeg for min del surfet rundt på forskjellige sider på internett. Siden jeg jobber i barnehage for tiden går det mye i barne-tv. Der fant jeg et bilde av min gamle gode favoritt tegneserie-figur Super Ted. Så han er på flagget mitt. FFK har han på brystet og. Så står det Super Ted   Evig Aristokrat på. 

Finn noe som du synes er gøy, en innteresse du har, noe du liker godt og gjør en egen FFK vri på det. 
Når dere har det så er det bare å si ifra så tar vi en samling på Lahellemoen. Der fikser vi alt. Her har vi stoff til flaggene, stenger, symaskiner, overhead maskin... alt som trengs. Man trenger ikke være god til å tegne engang. Finn et bilde av hva du vil ha på flagget, print ut og ta med. Resten årnær sæ!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 mai 06, 09:24
veldig bra Abby ..... 

Eneste jeg oppfordrer folk til er om å vare tolmodige med å ta med seg flagg på kamp. Ideen er at den første kampen tar vi alle våre flagg samtidig. Hadde vært konge å ha VG svingen full med slike flagg .... Ikke sant ??? 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 jun 06, 04:08
Jeg er med, hvis jeg får lov til å skrive: "Mamma, send mere (billett)penger"

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 jun 06, 16:30
skjer det noe mer her?  hvordan skal vi lage disse tostangsflaggene og hvem skal gjøre det?  jeg hakke peil.. men er med.. bør få ut fingern

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 15 jul 06, 20:56
Opprinnelig postet av Husgutt
skjer det noe mer her?  hvordan skal vi lage disse tostangsflaggene og hvem skal gjøre det?  jeg hakke peil.. men er med.. bør få ut fingern


Et forslag til deg som bor i Oslo: F.eks. motivet kan være ST.Halvar med FFK skjærf, malt på et stoff som er så brett som du kan holde(1-1,5m) og ca. 2m høyt. Så syr du eller limer en kant på begge sider som du putter inn type elektrikerrør el.
Røret må være litt lenger enn høyden på stoffet, sånn at du får holdt ditt stolte verk!!!!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f