Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Stabæk 16. mai

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 mai 06, 00:52
Endret: 17 mai 06, 02:11
Digg med seier i dag. Synes guttane gjorde en meget god kamp. Tronseth og Czwartek er litt ustabile men gjor en grei kamp. + til Toth, Steinar, Bjørkøy, Tarik og ikke  minst Ramberg. Det er ikke noe svakhetstegn at han spiller for FFK. Takk for seieren. 17.mai blir litt bedre med 3 poeng til....

Ellers vil jeg si at vår venn Svein Oddvar Moen med sine assistenter gjør en dårlig innsats. Heldivis dårlig begge veier. Men man vet jo aldri hva han kan finne på å blåse for.

Edit: Etter å ha sett kampen på nytt trekker jeg tilbake uttalelsen om Svein Oddvar Moen og ass. De gjorde en grei kamp. Toth gjorde utrolig mye bra i dag. Skal bli hardt for Hoås og få tilbake den plassen.

---------------------------

Fredd


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 mai 06, 09:23
Enig i at Hoås skal slite for plassen nå, Toth har på ingen måte spilt seg ut av laget. Det samme skal Kvisvik, og da har vi et godt lag gutte, når Kvisvik må sitta på benken! Det er ingen grunn til å gjøra noen forandringer på laget til søndag, kanskje Bora inn, men tviler på det.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 17 mai 06, 09:57
Det var jo ikke noe tivil om at Ramberg var banens gigant, hans evne til å stå på rett plass og vinne andre baller er uvurdelig, det var nok en slik rolle som manglet mot Molde.

Håper han fortsetter som han har startet årets sesong.

Ellers var det mye bra hos de fleste, Brenne skuffet meg i dagens kamp, han ble vel anonym, han og Tronseth var vel FFK`s dårligste.

Toth imponerer meg mer og mer fordi om han bare har laget et mål, håper han også fortsetter å levere.

Nå får vi håpe de klarer å trå til for fullt mot SF, med samme mannskap i startoppstillingen.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 mai 06, 23:58
her er noen høyde punkter fra 16 mai kampene, legg spesielt merke til han lille FFK supporteren som er med i tifo gruppa med flagget.... morro! 

Trykk på PLAY

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article638830.ece

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 mai 06, 14:24
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
her er noen høyde punkter fra 16 mai kampene, legg spesielt merke til han lille FFK supporteren som er med i tifo gruppa med flagget.... morro! 

Trykk på PLAY

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article638830.ece


Lille Sebastian som står og veiver med flagget. Det gjør han i hver eneste hjemmekamp.


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340