Husk meg
Brukernavn
Passord

Lenker åpner seg i samme vindu

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 09 mai 06, 08:34

Når jeg trykker på lenker på forumet, så åpner de seg i samme vindu. Kan dere endre det til at lenker åpner seg i ett nytt vindu? _blank eller noe.. Da slipper jeg å måtte trykke tilbake hele tiden. Ellers må jeg si meg mektig imponert over dette nettstedet, som er ett av de design-messig bedre stedene jeg besøker.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 09 mai 06, 08:43
Den editoren vi bruker kan vi ikke sette som standard at skal lage linker som åpner i nytt vindu. Dette er noe hver enkelt forumdeltaker må sette opp selv ved å trykke høyre museknapp over linken og "Rediger lenke" og under "Mål" si at linken skal åpnes i nytt vindu.. Liker ikke selv at det må være så tungvindt da kanskje kun 5% av alle lenkene her inne blir satt opp slik..

Alternativt kan du holde shift inne når du trykker på lenker i forumet. Da vil den gå inn i nytt vindu uansett..

---------------------------

Sjefskodærn


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 09 mai 06, 08:47
Takker for rask tilbakemelding . Tipset med shift funker egentlig veldig bra. Den visste ikke jeg om.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340