Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny ultrasgruppe! Brigade Rødhvit 06!

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 27 mai 06, 21:53
Jeg har nå, tro det eller ei, lest gjennom alle innleggene i tråden og vet egentlig ikke hva jeg skal tenke om denne nye gruppa. At noen ildsjeler vil skape mer sang og liv på PH-feltet er kjærkomment for meg. Så sant det ikke utvikler seg til å bli som "Unge Enga", som bevisst ypper til bråk. Å være hardbarka supporter er greit, men å være hooligan er bare unødvendig. Kjenn deres begrensninger og gjør oss stolte så har dere min stemme.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Pablo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 2

Lagt til: 27 mai 06, 21:55
Opprinnelig postet av Scout
Så sant det ikke utvikler seg til å bli som "Unge Enga", som bevisst ypper til bråk.


Hvor har du det fra?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 mai 06, 22:47
Opprinnelig postet av bønna

Takk for all støtten BRH har fått fra fjern og nær! Dritbra! Etter å ha fått mye piss fra forskjellige hold, så virker det som om pipa har fått en annen lyd. Så vi kan vel ikke annet å gjøre enn å takke Demokraten for et utsøkt stykke journalistisk arbeid og Lars Thoresen for sine veloverveide utalelser.

Som de fleste sikkert har skjønnt, vi er ikke en gruppe gutter som springer rundt etter bråk, vi vil kun støtte laget vårt på best mulig måte, og da mener jeg ikke måten NFF og NSA mener vi bør gjøre, men på VÅR egen måte. Fotballen tilhører oss, supportere, ikke bare for folk som dukker opp på kamper i ny og ne, kjøper seg en pølse, slenger dritt om Hoås, Blixt, Sørlie(eller den som skulle være det perfekte mobbeoffer der og da) og drar 5 min før kampslutt. Om  NFF skal fortsette i samme stil fremover vil vi ganske sikkert få NHL-tilstander på tribunene, hvor familier på fire sitter rundt et kingsize-popcorn-spann, slurper i seg hver sin cola og holder kjeft. Jeg vil ikke ha det sånn, jeg vil ha engasjement og føleleser!!

På tifo-fronten til BRH vil det stå relativt stille før sommern. Mange av oss har fortsatt mye jobb, skolegang og eksamener å tenke på, men jeg kan love dere at et BRH-banner og annet tifo vil dukke opp i løpet av sommern og være klart før høstsesongen.

Jeg vil avslutte med en liten hilsen til Lars T. og sikkerhetsansvarlig på stadion, Svein Erik Waters: Ikke prøv å jobb mot oss, vi har kommet for å bli!!


Rettferdighet for ultras!!



Dere har min fulle støtte også...
Til holygans: Jeg skrev ett innlegg på vgdebatt, hvor jeg sa at dere ikke var noen utbrytergruppe, det sa jeg også om BRH, for folk på forumet der var skeptiske, og jeg forklarte dem hva som egentlig var tenkt med BRH...
Holygans er også en fin ting, en fin side som jeg bruker noen ganger
Både holygans og a9sh og bønna har min fulle støtte også. stå på guttær

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 28 mai 06, 02:09
Må nesten smile litt når jeg leser noen kommentarer her inne, 
...eller uttalelser og sitater i media for den saks skyld.
Selv er jeg katolikk, har rimelig høy utdannelse og innehar en ansvarsfull posisjon i mitt nåværende arbeidsforhold. 
Ingenting av dette ekskluderer vel meg fra aktivt å tilhøre en ultrasgruppering, eller...? 
Ser at det fortsatt er mange som ikke helt har kvittet seg med det sort/hvite TV-apparatet...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 28 mai 06, 02:54

Jeg kommer ganske sent inn i debatten her forstår jeg, men jeg våger meg på et innlegg alikevel.

FORDOMMER er vel det som jeg kan tolke ut av innleggene til de som er negative til disse guttene. Etter det jeg har skjønt og fått med meg de siste årene som Plankehaugen har eksistert, har det ALDRI vært noe problemer med disse to guttene som har planer om å starte Brigade Rødhvit. Det er to unge gutter som vil synge mer og heie guttene fram til seier.
Vi må jo dømme dem etter hva de har gjort, og ikke etter hva vi tror de skal gjøre. etter det jeg har fått med meg har de ikke gjort noe som går utover det Plankehaugen har bestemt. Gjør dem det, skal vi nok klare å rydde opp i det. Når det gjelder det så kan vel andre feie for sin egen dør.


Om de kaller seg Ultras kan jeg ikke forstå at de er ute etter bråk av den grunn. Hadde de kalt seg for FFK Hooligan Firm eller noe i den retningen, kunne det tolkes som om det er vold de var ute etter.

Det de sier selv er jo følgende; de vil ikke bryte ut av Plankehaugen, og de vil synge mer på kampene. Det er jo to fine ting? Vi må jo stole på hva folk sier og gi dem en mulighet til å bevise det.

Det med sang har jo vært et diskusjonstema lenge. Hvordan få mer sang og trøkk?
Kan dette intiativet heve nivået på sangen er det bra. Verre er det ikke.

Jeg er hverken en motstander eller en tilhenger av at en gruppe bruker navnet Ultras, for det er innholdet som teller, synes jeg. Jeg tror det er to greie gutter.





---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 mai 06, 12:15
Jeg har lest diskusjonen her, samt innleggene som er både for og imot å etablere en slik "ultras"-gruppering. Jeg har gjort meg noen tanker

Det jeg sitter igjen med av følelser er svært blandet:

1. Hyggelig initiativ og folk som ønsker ekstra liv og trøkk fra tribunen er noe jeg ønsker velkommen.

2. At det ønskes gjort som en del av PH er flott!

3. Det virker som elitisme : Det de andre gjør er ikke bra nok - vi kan gjøre det bedre. Og vi er såpass annerledes at vi ikke skal hjelpe PH og resten av de på PH-feltet til å bli bedre, men vi skal stå for oss selv og være adskilt fra de andre. 

4. Ultras skal ikke være voldelige - i den grad at gruppen ikke skal starte bråk, men hvis det blir bråk skal gruppen selvsagt forsvare våre egne. Hvorfor må vi ha en ny gruppe for å bedrive selvforsvar? Hvis noen FFK-supportere blir angrepet av casuals, hooligans, idioter, bråkmakere (kall dem hva dere vil) er det vel en INNLYSENDE SAK at vi i nærheten skal sørge for at det ikke blir bråk?!!!

5. Hva er det som kan oppnås igjennom Ultras som ikke det er mulig å få til i PH/TIFO-gruppa dersom dere engasjerer dere der? 

6. At det finnes en religiøs undergruppe til PH synes jeg er forkastelig. PH som paraply bør ikke tillate politiske eller religiøse undergrupper - iallefall ikke hvis de organiserer seg og bedriver elitisme de óg!

7. Det er på tide å lære at det som skrives her inne fanges opp av tabloidkåte journalister, som ønsker mer enn noe annet å finne overskrifter som kan slå "Naken greve jaget neger med øks". 

Summa summarum (summurius leggisammenus):

Jeg synes målsetningene er gode - men jeg er ikke sikker på om jeg ser poenget i å etablere en ny, liten, gruppe - når alle egentlig vil det beste til klubben... 

Jeg håper forøvrig det er mulig å holde nivået på denne debatten på et saklig plan. Det har vært tendenser her inne til personangrep - og i en tråd som dette synes det bare å underbygge påstandene fra enkelte om at Ultras er voldelige, lavpannede bråkmakere...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 mai 06, 12:20
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg har lest diskusjonen her, samt innleggene som er både for og imot å etablere en slik "ultras"-gruppering. Jeg har gjort meg noen tanker

Det jeg sitter igjen med av følelser er svært blandet:

1. Hyggelig initiativ og folk som ønsker ekstra liv og trøkk fra tribunen er noe jeg ønsker velkommen.

2. At det ønskes gjort som en del av PH er flott!

3. Det virker som elitisme : Det de andre gjør er ikke bra nok - vi kan gjøre det bedre. Og vi er såpass annerledes at vi ikke skal hjelpe PH og resten av de på PH-feltet til å bli bedre, men vi skal stå for oss selv og være adskilt fra de andre. 

4. Ultras skal ikke være voldelige - i den grad at gruppen ikke skal starte bråk, men hvis det blir bråk skal gruppen selvsagt forsvare våre egne. Hvorfor må vi ha en ny gruppe for å bedrive selvforsvar? Hvis noen FFK-supportere blir angrepet av casuals, hooligans, idioter, bråkmakere (kall dem hva dere vil) er det vel en INNLYSENDE SAK at vi i nærheten skal sørge for at det ikke blir bråk?!!!

5. Hva er det som kan oppnås igjennom Ultras som ikke det er mulig å få til i PH/TIFO-gruppa dersom dere engasjerer dere der? 

6. At det finnes en religiøs undergruppe til PH synes jeg er forkastelig. PH som paraply bør ikke tillate politiske eller religiøse undergrupper - iallefall ikke hvis de organiserer seg og bedriver elitisme de óg!

7. Det er på tide å lære at det som skrives her inne fanges opp av tabloidkåte journalister, som ønsker mer enn noe annet å finne overskrifter som kan slå "Naken greve jaget neger med øks". 

Summa summarum (summurius leggisammenus):

Jeg synes målsetningene er gode - men jeg er ikke sikker på om jeg ser poenget i å etablere en ny, liten, gruppe - når alle egentlig vil det beste til klubben... 

Jeg håper forøvrig det er mulig å holde nivået på denne debatten på et saklig plan. Det har vært tendenser her inne til personangrep - og i en tråd som dette synes det bare å underbygge påstandene fra enkelte om at Ultras er voldelige, lavpannede bråkmakere...


Plankehaugens Leder Lars Thoresen syntes ikke noe om dette, etter hva jeg leste i en avis, tror det var demokraten igår som jeg leste det i jeg

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 mai 06, 12:47
Opprinnelig postet av SirLion
Plankehaugens Leder Lars Thoresen syntes ikke noe om dette, etter hva jeg leste i en avis, tror det var demokraten igår som jeg leste det i jeg


Det kan hende det er fordi han først oppdager det via dette diskusjonsforumet?  Jeg vet ikke om de som ønsker å etablere "Brigade Rødhvit" har snakket med PH i forkant?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 mai 06, 12:57

litt svar til Daniel Sander... 
At jeg svarer betyr ikke at jeg vil bli blandet inn i hvilken som helst gruppe men heller det at jeg vil gjerne kommentere saker. 

Sak 3 for eksempel. : Du kan sikkert kalle det elitisme men jeg vil heller si det slikt at hvis du blir medlem i denne gruppa da er du interesert kun i en ting og det er å støtte laget ... jeg tror ikke at gutta kommer til å sette noen "standard" for å bli medlem men heller det at står du sammen med dem så skal du jammen synge og støtte laget hele kampen..... Ergo per dags dato så synes jeg det er ikke lett å skjønne hvem er på PH feltet for å synge og hvem er for å se på kampen... Folk ser på meg og tenker "la meg være i fred" og det er jammen ikke lett for min del å få slike blikk nå jeg prøver å få hele feltet til å synge..... 

Sak 4 da.... Kan hende at jeg hoppet over noen innleg men jeg kan ikke se at noen har nevnt volden som problem løsning i det heletatt. Jeg kan bli lett misforstått på grunn av min bakgrunn så jeg vil ikke gå dypt i det du skrev. 

Sak 5 --- se sak 3 f eks... per i dag er det reservert felt for TIFO gjengen midt på feltet... Og hva skjer der... før folk fra TIfo er ferdig med feltet så er feltet halvfult med diverse Kjærester og andre kjente... nei jeg sier ikke at disse er mindreverdige og ikke står på men gjør det dem alle ? Er du Ultras så skal du skrike til du blir hes og ikke synge for deg selv ... 

Sak nummer 7 ... Forumet er vel skapt for å kommentere ting og tang.. Hadde gutta gjort det på et hemmelig møte så hadde det blitt bare enda verre... og om avisene misbruker forumet så må dem ta det på sin kappe. Vi kan jo ikke slutte å skrive fordi andre misbruker det vel ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 27 mai 06, 13:25
Det greiene her sporer jo helt av (les media).  Bare fordi en tar i bruk et litt belastet ord som Ultras og det står en gruppe unge gutter bak så skal det linkes til vold ditto tilhørene bråk med andre gruperinger. Hadde en i starten bare sagt at en ønsker mer liv og at en ønsker og stå samlet på PH-feltet som "tenor/bass" gruppe hadde dette sklidd rett igjennom. Vil selv heller stå sammen med en gruppe som synger og lager liv hele kampen igjennom en sammen med en gjeng som står og surmuler. Eneste motstand jeg har er at det hele bør holdes innefor gitte rammer (regelverk, dvs spesielt unngå pyro osv på det stappfulle PH-feltet, selv om det kan se bra ut kan det være direkte farlig), noe jeg ikke tror er noe problem. Dere som startet luftingen av RHB virker som en oppegående gjeng som vet hva dere ønsker og hva dere ikke ønsker.

Stå på og lykke til!

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 27 mai 06, 13:51
Hadde disse gutta (og jentene? vet ikke om det er jenter med jeg men...) gått ut og sagt at de ville lage liv og røre på stadion, lage en elite gruppe for de som vil synge under hele kampen, hadde nok dette vært greit. Men her går de ut og sier at blussing på et stappfullt felt ikke er farlig og bøtene som blir gitt for dette er helt på trynet høye, de vil lage sine egen bannere og støtte hverandre hvis det blir slosskamper. Med en mentalitet om at " på stadion bestemmer vi, ingen skal fortelle oss hva vi kan eller ikke kan for å lage liv". Når de går ut og sier dette allerede før de har startet kan de skylde seg selv for at politiet og ledelsen i Plankehaugen ikke stiller seg støttende til dette. Sikkert et bra initiativ for supportergruppa. Hvis det hadde vært litt mer gjennomtenkt på forhånd, før man sa noe som helst. Det er sikkert ikke så innmari lett for Thoresen når han får vite alt edtte gjennom et forum. Etter hva jeg forstår så er det ingen som har snakka med styret i PH om en slik gruppering, ei hellr om lover og regler for vettuge supporterhuer. Og Zoran, hvis det ikke er satt en standard for hvordan disse i BRH skal være, da ender de jo bare opp med samme "problemet" som PH har, at det blir mange som står der uten å synge, men fordi det er kult. Tifo-feltet er ikke fyllt opp av andre enn de som er på banen. Skal i allefall ikke være det. Nå har jeg vært litt barnevakt de siste kampene, så jeg skal ikke snakke for høyt om det. Sist jeg sto ved siden av feltet var det i allefall ikke fyllt opp. Det passa jeg på at det ikke var.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 mai 06, 15:16

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 mai 06, 15:41
Endre fint at du er engasjert... Altså jeg skal ikke leke noen frelser her eller noe annet men forslaget med klokkesvingen rimer ikke bra i mine ører.. Hvorfor ? Jo ved å sende disse gutta til klokkesvingen så mister faktisk PH feltet en fin gjeng som står på og synger. Avstanden mellom klokkesvingen og PH feltet er for stor for å koordinere synging. Og en ting til som er j... viktig... Gutta vil ikke ut fra PH. Dem vil vare en del av PH ... Sende dem par meter fra bortefans blir oppfattet som provokasjon fra bortefansen og der har du myyyye større problem. 

Og en ting til da.. Skjønner ikke hva er problemet med flere bannere på kamper. Det er jo bare herlig syn for laget , spillere og alle andre. Bannere trenger ikke gi noe budskap jo ... 
Nå kommer jeg igjen med bildene mine men skjønner ikke at noen skal si at dette her er ikke bra da ....

Klikni za sliku u punoj veličini


Klikni za sliku u punoj veličini

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mai 06, 16:38
Opprinnelig postet av Svupzz
Det greiene her sporer jo helt av (les media).  Bare fordi en tar i bruk et litt belastet ord som Ultras og det står en gruppe unge gutter bak så skal det linkes til vold ditto tilhørene bråk med andre gruperinger. Hadde en i starten bare sagt at en ønsker mer liv og at en ønsker og stå samlet på PH-feltet som "tenor/bass" gruppe hadde dette sklidd rett igjennom. Vil selv heller stå sammen med en gruppe som synger og lager liv hele kampen igjennom en sammen med en gjeng som står og surmuler. Eneste motstand jeg har er at det hele bør holdes innefor gitte rammer (regelverk, dvs spesielt unngå pyro osv på det stappfulle PH-feltet, selv om det kan se bra ut kan det være direkte farlig), noe jeg ikke tror er noe problem. Dere som startet luftingen av RHB virker som en oppegående gjeng som vet hva dere ønsker og hva dere ikke ønsker.

Stå på og lykke til!


Enda et innlegg jeg støtter.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 mai 06, 14:56
Opprinnelig postet av Klokan


Sak 3 for eksempel. : Du kan sikkert kalle det elitisme men jeg vil heller si det slikt at hvis du blir medlem i denne gruppa da er du interesert kun i en ting og det er å støtte laget ... jeg tror ikke at gutta kommer til å sette noen "standard" for å bli medlem men heller det at står du sammen med dem så skal du jammen synge og støtte laget hele kampen..... Ergo per dags dato så synes jeg det er ikke lett å skjønne hvem er på PH feltet for å synge og hvem er for å se på kampen... Folk ser på meg og tenker "la meg være i fred" og det er jammen ikke lett for min del å få slike blikk nå jeg prøver å få hele feltet til å synge..... 


Jeg forstår det - og ser at det er et poeng.  Men hvis alle de som synger høyt og kraftfullt ikke lenger står spredt utover PH-feltet er jeg redd det blir enda færre (om mulig!) som synger. 

Opprinnelig postet av Klokan

Sak 4 da.... Kan hende at jeg hoppet over noen innleg men jeg kan ikke se at noen har nevnt volden som problem løsning i det heletatt. Jeg kan bli lett misforstått på grunn av min bakgrunn så jeg vil ikke gå dypt i det du skrev. 


Jeg kjenner ikke din bakgrunn - men bakgrunn og historie er, ja, nettopp historie. :)  Og ved å kjenne sin historie kan man unngå å gjenta den. :))

Jeg husker (orker for å være helt ærlig ikke å lese igjennom alle innlegga en gang til heller.. :)) ikke helt hvem som skrev det at vold skulle utøves i selvforsvar. 

Uansett er ikke vold noe tema - jeg burde strengt tatt ikke tatt det med i det hele tatt. 

Opprinnelig postet av Klokan

Sak 5 --- se sak 3 f eks... per i dag er det reservert felt for TIFO gjengen midt på feltet... Og hva skjer der... før folk fra TIfo er ferdig med feltet så er feltet halvfult med diverse Kjærester og andre kjente... nei jeg sier ikke at disse er mindreverdige og ikke står på men gjør det dem alle ? Er du Ultras så skal du skrike til du blir hes og ikke synge for deg selv ... 


Det tyder vel på at det er for få folk på TIFO-feltet, slik at det faktisk *er* plass til kjærester og andre kjente?  Hvis det er nok ildsjeler blir det jo ikke plass. ;)

Av og til kan det være lurt å prosedere sakene litt via PM og også å involvere de aktuelle personene (Lars, f.eks.).  Når Ultras-brigaden er klar og moden til offentliggjøring bør det gjøres skikkelig - for å unngå at mediene velger å fokusere på vold og de negative tinga. 

Det høres så lett og greit ut når jeg sier det sånn, men jeg vet selvsagt at verden ikke er optimal. :)  Men noen ganger, spesielt når media kan bite på agnet, er det lurt å tenke seg om både to og tre ganger. :))

Uansett - jeg ønsker de som ønsker Ultras etablert lykke til og håper det ikke hverken medfører bråk internt i PH, med andre - eller at vi får mindre liv fra "resten av gjengen" på tribunen. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 mai 06, 14:00
Opprinnelig postet av bønna
Det er på tide å få en ny vitamininnsprøytning på PH-feltet, derfor er det besluttet å lage en ny ultrasgruppering!

Dette er fordi vi syns det kan bli en smule kjedelig at de med rette mentaliteten står spredt for alle vinder! Det kan tidvis bli veldig stille på PH-feltet og dette har vi tenkt til å gjøre noe med! Eneste kravet for å stå sammen med oss er at du faen i meg gir alt for FFK gjennom både verbal og visuell støtte!!

Vi vil gå igang med å lage banner og tostangsflagg så fort vi får middlene til det(dvs. neste lønning). Om fler er interessert i dette så ta kontakt med meg via PM.

PS: Dette er ikke ment som en utbrytergruppe av PH, snarere som et tilskudd, for vi vil fortsatt stå på PH-feltet.

 


Her er det første innlegget i tråden ? Tror det sier alt vel .... Ingen slossing, ingen blus kun verbal og visuel støtte.... 
Da skjønner jeg ikke hva er problemet....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 27 mai 06, 14:32
Syntes BRH sitt initiativ til en kjerne som faktisk vil synge og støtte laget høres bra ut! Har følt at det har vært noe desperat over plankehaugen i hele år. Særlig representert av en Zoran som må skrike seg ihjel for å få med folk på sangene. Forøvrig syntes jeg det blir for dumt å starte en gjeng med egen tifo. Syntes det blir litt patetisk å innvie den nye stadion vår til året med et svært dødningehue. Syntes Tifo-gruppa gjør en fantastisk jobb, til tross for litt skrivefeil i fjor. Men når det gjelder skrivefeil er jeg mer redd for hva Bønna og de som støtter BRH vil levere...så er det SAKT...;)
Håper folk som står under PH tar seg selv i nakken og synger FFK oppover på tabellen på mandag mot Tromsø, så slipper vi kanskje det f-b kaller utbrytergrupper..

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 mai 06, 14:44
Nå har jeg lest heeeeele tråden, puh... Jeg har bare noen kommentarer/spørsmål... Syns det er positivt at noen vil øke engasjementet på kampene, personlig kommer jeg fra Oslo til nesten hver eneste hjemmekamp, for å heie Gutta frem til seier, og har jo også lagt merke til de som ikke gjør det på PH feltet.. Men hvorfor ikke plassere denne "grupperingen" i f.eks klokkesvingen eller lignende, for å dra igang skikkelig med liv rett ved siden av bortesupporterne, og jobbe sammen med PH når det gjelder sanger.... Og så kontakte FFK/PH/TIFO og få ordna noen egne priser der og, slik at vi kan lage ett samla liv over hele stadion... Noe ala det klanen gjør.. Jeg skal ikke komme med noen moraliserende kommentarer eller annet oppgulp, da jeg ikke har peiling på det... Syns forøvrig det er ett godt initiativ affal... Men hadde kanskje vært ett lite sjakktrekk og nevnt noe om dette til styret av PH, for å unngå misforståelser... Men lett å være etterpåklok! Lykke til..

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 12 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340