Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny ultrasgruppe! Brigade Rødhvit 06!

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 27 mai 06, 13:51
Hadde disse gutta (og jentene? vet ikke om det er jenter med jeg men...) gått ut og sagt at de ville lage liv og røre på stadion, lage en elite gruppe for de som vil synge under hele kampen, hadde nok dette vært greit. Men her går de ut og sier at blussing på et stappfullt felt ikke er farlig og bøtene som blir gitt for dette er helt på trynet høye, de vil lage sine egen bannere og støtte hverandre hvis det blir slosskamper. Med en mentalitet om at " på stadion bestemmer vi, ingen skal fortelle oss hva vi kan eller ikke kan for å lage liv". Når de går ut og sier dette allerede før de har startet kan de skylde seg selv for at politiet og ledelsen i Plankehaugen ikke stiller seg støttende til dette. Sikkert et bra initiativ for supportergruppa. Hvis det hadde vært litt mer gjennomtenkt på forhånd, før man sa noe som helst. Det er sikkert ikke så innmari lett for Thoresen når han får vite alt edtte gjennom et forum. Etter hva jeg forstår så er det ingen som har snakka med styret i PH om en slik gruppering, ei hellr om lover og regler for vettuge supporterhuer. Og Zoran, hvis det ikke er satt en standard for hvordan disse i BRH skal være, da ender de jo bare opp med samme "problemet" som PH har, at det blir mange som står der uten å synge, men fordi det er kult. Tifo-feltet er ikke fyllt opp av andre enn de som er på banen. Skal i allefall ikke være det. Nå har jeg vært litt barnevakt de siste kampene, så jeg skal ikke snakke for høyt om det. Sist jeg sto ved siden av feltet var det i allefall ikke fyllt opp. Det passa jeg på at det ikke var.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 mai 06, 14:00
Opprinnelig postet av bønna
Det er på tide å få en ny vitamininnsprøytning på PH-feltet, derfor er det besluttet å lage en ny ultrasgruppering!

Dette er fordi vi syns det kan bli en smule kjedelig at de med rette mentaliteten står spredt for alle vinder! Det kan tidvis bli veldig stille på PH-feltet og dette har vi tenkt til å gjøre noe med! Eneste kravet for å stå sammen med oss er at du faen i meg gir alt for FFK gjennom både verbal og visuell støtte!!

Vi vil gå igang med å lage banner og tostangsflagg så fort vi får middlene til det(dvs. neste lønning). Om fler er interessert i dette så ta kontakt med meg via PM.

PS: Dette er ikke ment som en utbrytergruppe av PH, snarere som et tilskudd, for vi vil fortsatt stå på PH-feltet.

 


Her er det første innlegget i tråden ? Tror det sier alt vel .... Ingen slossing, ingen blus kun verbal og visuel støtte.... 
Da skjønner jeg ikke hva er problemet....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 27 mai 06, 14:32
Syntes BRH sitt initiativ til en kjerne som faktisk vil synge og støtte laget høres bra ut! Har følt at det har vært noe desperat over plankehaugen i hele år. Særlig representert av en Zoran som må skrike seg ihjel for å få med folk på sangene. Forøvrig syntes jeg det blir for dumt å starte en gjeng med egen tifo. Syntes det blir litt patetisk å innvie den nye stadion vår til året med et svært dødningehue. Syntes Tifo-gruppa gjør en fantastisk jobb, til tross for litt skrivefeil i fjor. Men når det gjelder skrivefeil er jeg mer redd for hva Bønna og de som støtter BRH vil levere...så er det SAKT...;)
Håper folk som står under PH tar seg selv i nakken og synger FFK oppover på tabellen på mandag mot Tromsø, så slipper vi kanskje det f-b kaller utbrytergrupper..

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 mai 06, 14:44
Nå har jeg lest heeeeele tråden, puh... Jeg har bare noen kommentarer/spørsmål... Syns det er positivt at noen vil øke engasjementet på kampene, personlig kommer jeg fra Oslo til nesten hver eneste hjemmekamp, for å heie Gutta frem til seier, og har jo også lagt merke til de som ikke gjør det på PH feltet.. Men hvorfor ikke plassere denne "grupperingen" i f.eks klokkesvingen eller lignende, for å dra igang skikkelig med liv rett ved siden av bortesupporterne, og jobbe sammen med PH når det gjelder sanger.... Og så kontakte FFK/PH/TIFO og få ordna noen egne priser der og, slik at vi kan lage ett samla liv over hele stadion... Noe ala det klanen gjør.. Jeg skal ikke komme med noen moraliserende kommentarer eller annet oppgulp, da jeg ikke har peiling på det... Syns forøvrig det er ett godt initiativ affal... Men hadde kanskje vært ett lite sjakktrekk og nevnt noe om dette til styret av PH, for å unngå misforståelser... Men lett å være etterpåklok! Lykke til..

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 mai 06, 14:56
Opprinnelig postet av Klokan


Sak 3 for eksempel. : Du kan sikkert kalle det elitisme men jeg vil heller si det slikt at hvis du blir medlem i denne gruppa da er du interesert kun i en ting og det er å støtte laget ... jeg tror ikke at gutta kommer til å sette noen "standard" for å bli medlem men heller det at står du sammen med dem så skal du jammen synge og støtte laget hele kampen..... Ergo per dags dato så synes jeg det er ikke lett å skjønne hvem er på PH feltet for å synge og hvem er for å se på kampen... Folk ser på meg og tenker "la meg være i fred" og det er jammen ikke lett for min del å få slike blikk nå jeg prøver å få hele feltet til å synge..... 


Jeg forstår det - og ser at det er et poeng.  Men hvis alle de som synger høyt og kraftfullt ikke lenger står spredt utover PH-feltet er jeg redd det blir enda færre (om mulig!) som synger. 

Opprinnelig postet av Klokan

Sak 4 da.... Kan hende at jeg hoppet over noen innleg men jeg kan ikke se at noen har nevnt volden som problem løsning i det heletatt. Jeg kan bli lett misforstått på grunn av min bakgrunn så jeg vil ikke gå dypt i det du skrev. 


Jeg kjenner ikke din bakgrunn - men bakgrunn og historie er, ja, nettopp historie. :)  Og ved å kjenne sin historie kan man unngå å gjenta den. :))

Jeg husker (orker for å være helt ærlig ikke å lese igjennom alle innlegga en gang til heller.. :)) ikke helt hvem som skrev det at vold skulle utøves i selvforsvar. 

Uansett er ikke vold noe tema - jeg burde strengt tatt ikke tatt det med i det hele tatt. 

Opprinnelig postet av Klokan

Sak 5 --- se sak 3 f eks... per i dag er det reservert felt for TIFO gjengen midt på feltet... Og hva skjer der... før folk fra TIfo er ferdig med feltet så er feltet halvfult med diverse Kjærester og andre kjente... nei jeg sier ikke at disse er mindreverdige og ikke står på men gjør det dem alle ? Er du Ultras så skal du skrike til du blir hes og ikke synge for deg selv ... 


Det tyder vel på at det er for få folk på TIFO-feltet, slik at det faktisk *er* plass til kjærester og andre kjente?  Hvis det er nok ildsjeler blir det jo ikke plass. ;)

Av og til kan det være lurt å prosedere sakene litt via PM og også å involvere de aktuelle personene (Lars, f.eks.).  Når Ultras-brigaden er klar og moden til offentliggjøring bør det gjøres skikkelig - for å unngå at mediene velger å fokusere på vold og de negative tinga. 

Det høres så lett og greit ut når jeg sier det sånn, men jeg vet selvsagt at verden ikke er optimal. :)  Men noen ganger, spesielt når media kan bite på agnet, er det lurt å tenke seg om både to og tre ganger. :))

Uansett - jeg ønsker de som ønsker Ultras etablert lykke til og håper det ikke hverken medfører bråk internt i PH, med andre - eller at vi får mindre liv fra "resten av gjengen" på tribunen. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 mai 06, 14:58
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av bønna
Det er på tide å få en ny vitamininnsprøytning på PH-feltet, derfor er det besluttet å lage en ny ultrasgruppering!

Dette er fordi vi syns det kan bli en smule kjedelig at de med rette mentaliteten står spredt for alle vinder! Det kan tidvis bli veldig stille på PH-feltet og dette har vi tenkt til å gjøre noe med! Eneste kravet for å stå sammen med oss er at du faen i meg gir alt for FFK gjennom både verbal og visuell støtte!!

Vi vil gå igang med å lage banner og tostangsflagg så fort vi får middlene til det(dvs. neste lønning). Om fler er interessert i dette så ta kontakt med meg via PM.

PS: Dette er ikke ment som en utbrytergruppe av PH, snarere som et tilskudd, for vi vil fortsatt stå på PH-feltet.

 


Her er det første innlegget i tråden ? Tror det sier alt vel .... Ingen slossing, ingen blus kun verbal og visuel støtte.... 
Da skjønner jeg ikke hva er problemet....


Der står det også at de IKKE vil være noe utbrytergruppe av Plankehaugen, mens media skriver at det er det... For hel*** skjønner ikke hva pressen tenker med, ser ut som om de er ute etter å lage bråk de og.. Det er så forbannade irriterrende..

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 27 mai 06, 15:07
. Dette var noe som bare måtte komme, og jeg forstår dere godt. Lykke til videre!!

---------------------------

Gøran Karlsen


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 mai 06, 15:16

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 mai 06, 15:41
Endre fint at du er engasjert... Altså jeg skal ikke leke noen frelser her eller noe annet men forslaget med klokkesvingen rimer ikke bra i mine ører.. Hvorfor ? Jo ved å sende disse gutta til klokkesvingen så mister faktisk PH feltet en fin gjeng som står på og synger. Avstanden mellom klokkesvingen og PH feltet er for stor for å koordinere synging. Og en ting til som er j... viktig... Gutta vil ikke ut fra PH. Dem vil vare en del av PH ... Sende dem par meter fra bortefans blir oppfattet som provokasjon fra bortefansen og der har du myyyye større problem. 

Og en ting til da.. Skjønner ikke hva er problemet med flere bannere på kamper. Det er jo bare herlig syn for laget , spillere og alle andre. Bannere trenger ikke gi noe budskap jo ... 
Nå kommer jeg igjen med bildene mine men skjønner ikke at noen skal si at dette her er ikke bra da ....

Klikni za sliku u punoj veličini


Klikni za sliku u punoj veličini

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 06, 15:47
Sakset fra Demokratens artikkel http://www.demokraten.no/lokalsport/article2117072.ece


"Plankehaugens leder Lars Thoresen bekrefter at fenomenet ”Ultras” nå også har nådd Fredrikstad.

- Dette er en utvikling vi har svært lite til overs for. Fredrikstad-supporterne har et svært godt rykte i fotball- Norge. Vi har det morsomt sammen og lager liv og røre på en harmløs måte. I Plankehaugen er det plass til både gammel og ung. Ved etableringen av denne gruppen ser vi en fare i at denne idyllen kan bli ødelagt. Hvis disse folkene bruker virkemidler som ligger utenfor de rammene som er tillatt vil det ikke gå lang tid før vårt gode navn og rykte, som vi har bygd opp over tid, er ødelagt, sier Thoresen.

- Det blir jo også ganske meningsløst at supporterklubben splittes opp av folk som tilsynelatende har nokså tvilsomme motiver, legger han til. "

Det får meg til å tenke på følgende § i Plankehaugens vedtekter  (mine uthevninger) :  http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=plink&id=2035

"§7 EKSKLUSJON

Medlemmer som bryter Plankehaugens vedtekter og/eller på annen måte bidrar til å skade FFK og/eller Plankehaugens omdømme, kan ekskluderes av styret. Medlemmer kan enten ekskluderes direkte, eller gis advarsler avhengig av forseelsens alvorlighetsgrad. Styremedlemmer kan også ekskluderes. Ved behandling av slike saker deltar ikke det forslått ekskluderte medlemmet i avstemningen. 1. varamedlem deltar i stedet. Minimum 5 av de 7 stemmeberettigede må stemme for eksklusjon. Generalforsamlingen har krav på redegjørelse fra styret om eksklusjoner. Eksklusjonssaker kan ankes inn for generalforsamlingen, men medlemmet er suspendert frem til generalforsamlingen. Generalforsamlingens vedtak er endelig. "

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 27 mai 06, 16:03
Herregud så mye vås!!! Drit i all negativ omtale gutta!! Mekk banner syng sanger og gi alt for laget, så får heller avisene, plankehaugens styre og alle andre som syntes at dette er så forbanna negativt si hva de vil. 

Men man må selvfølgelig ikke glemme at tvilsomme folk kan tiltrekkes av navnet ultras. Dette er det bare å følge med på med argusøyne, så tror jeg ikke det vil væra så forbanna stort problem. 

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 27 mai 06, 16:18
Hmm. Vet ikke helt hva jeg skal mene om denne saken lenger.. Var vell litt skeptisk til den ultras gjengen, men hvis de gjør dette rett kan det bli BRA..... Det som stresser meg litt er det som har blitt sagt om bluss og vold fra personer rundt den ultras gruppa. Samtidig synes jeg PH har vært svært sa trangsynte og personer jeg forbinner med PH skriver litt for mye, uten å tenke seg om her inne på forumet.

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mai 06, 16:18
Opprinnelig postet av Klokan
Ja og en ting til da... Når jeg nevnte blusing så mente jeg kun nevnte kamp og synes det er fortsatt for tidlig å tenne slike ting uorganisert på tribunen og til hvilken som hels kamp da..... 

Men si meg en ting gir ikke noe slikt gåsehud . Og ikke nok med dette legg merke til alle bannere som henger oppe og nede disse representerer stedet og "undergrupper " så .........




Bare ikke gjør det på stadion våres, for da vanker det bøter. Bortebane er greit for meg, og gjerne i en cupfinale.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mai 06, 16:21
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Må si jeg støtter denne BRH06, veldig bra vis noen vil ta tak i supporterkulturen i Fredrikstad og utvikle den, og om de kalles Ultras eller hva det nå en er så burde de i det minste være voksne nok til å på se at casuals kulturen og slåssing og bråk på tribunene ungås, man bør ikke være tett i huet bare fordi andre supportergrupperinger er det. 

Det er også viktig at BRH må vite hva slags ansvar de har ovenfor andre. Det er mange barn som deltar i og rundt supporterklubben til FFK og disse skal ikke utsettes for idioter som har drukket for mye eller ansvarsløse tilstander. 
Når man er mange mennesker som reiser sammen og opptrer i gruppe har alle de som reiser i denne gruppen ett kollektivt ansvar ovenfor hverandre. Det er utolig viktig at man ikke ødeleger de positive opplevelsene til folk slik at de slutter og gå på kamp fordi tilstandene før og etter kampen er voldsomme eller kan oppfattes slik.



Dette innlegget støtter jeg fullt ut.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mai 06, 16:26
Endret: 08 jun 11, 20:58
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Martin_
Jo mer jeg leser, jo flere trangsynte folk ser jeg. Og den artikkelen som først ble postet på Demokraten veit jeg heller ikke om jeg skal le eller grine av. Det virker som vi har en registrert bruker her som er FB/D journalist, og sett sitt snitt til å blåse dette opp fra det som var en engangsgrill til St. Hans-bål. Maken til intoleranse har jeg ikke sett noe liknende til. Bra at A9 gikk ut å avkrefter dette ang. vold og bråk. Men så ikke akkurat ut som det hadde noen virkning. Det hele begynner å bli tragisk.

Flott sitat av Thoresen btw, "penis-forlengelse". Den likte jeg. Ikke. 

Hvorfor er ikke folk villig til å prøve noe nytt, bare fordi det ikke er så "vanlig" her i Norge? 
Var det ingen som så blusset til LSKfansen når vi spilte mot dem sist?



P.g.a. blusset så kunne FFK fått bot, men det driter selvfølgelig LSK-fansen i. Det er greit for meg at vi gjør det også, men på bortebane.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mai 06, 16:38
Opprinnelig postet av Svupzz
Det greiene her sporer jo helt av (les media).  Bare fordi en tar i bruk et litt belastet ord som Ultras og det står en gruppe unge gutter bak så skal det linkes til vold ditto tilhørene bråk med andre gruperinger. Hadde en i starten bare sagt at en ønsker mer liv og at en ønsker og stå samlet på PH-feltet som "tenor/bass" gruppe hadde dette sklidd rett igjennom. Vil selv heller stå sammen med en gruppe som synger og lager liv hele kampen igjennom en sammen med en gjeng som står og surmuler. Eneste motstand jeg har er at det hele bør holdes innefor gitte rammer (regelverk, dvs spesielt unngå pyro osv på det stappfulle PH-feltet, selv om det kan se bra ut kan det være direkte farlig), noe jeg ikke tror er noe problem. Dere som startet luftingen av RHB virker som en oppegående gjeng som vet hva dere ønsker og hva dere ikke ønsker.

Stå på og lykke til!


Enda et innlegg jeg støtter.

Lloyd

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1

Lagt til: 27 mai 06, 17:00
Endret: 28 mai 06, 11:37
Opprinnelig postet av BøgeJon

Opprinnelig postet av bønna
Nå syns jeg det er mye rart ute å går her! La meg si det med en gang, vi er ikke casuals, vi er ultras. Sjekk http://en.wikipedia.org/wiki/Ultras for mere info.


For det første, den kilden du oppgir her understreker jo bare det jeg sier om at vold er en del av greia. Uansett kan du ikke gjemme deg bak et leksikon og hevde din uskyld, når det kommer en gjeng kjøtthuer for å ta deg. Og hvis du er så naiv at du tror at "dere" IKKE vil bli oppsøkt av andre ultras for bråk,  ja da fortjener du jo helt enkelt en omgang... 

Selv om man ikke kan sette likhetstegn mellom casuals og ultras, er ultras forbundet med bråk og faenskap over hele Europa.  Zoran kan vel skrive under på det.... Og hvorfor står det helt tilfeldig en gjeng casuals der hvor UFC stod?? Og hvorfor fllørter man med casualskulturen med å gå med Stone Island capser???? Og hvor går grensen mellom ultras og casuals i Unge Enga??? Debatten går het på VGD bl.a.

Du ypper til bråk med det brigadegreiene dine. Vær så snill å forstå det!!!

NEI TIL ULTRAS

 



Jeg tilhører ikke Fredrikstad på noen måter, men etter å ha lest litt av debatten her så vil jeg bare si noen av mine synspunkter.

Du virker ikke som det smarteste treet i skogen akkurat. Du bare babler ivei om noe du tydeligvis ikke har peiling på. Du får vel dine fakta fra VGD, som du selv trekker inn, og det sier jo litt om deg. Er man casual fordi man går med en Stone Island caps? Eller fordi man har en Lacoste skjorte? Det er jo tydeligvis din logikk. Mange eldre herremenn som må utestenges fra stadioner rundt om i landet da.

Når du sier at andre ultras grupperinger vil oppsøke Brigade Rødhvit for å lage bråk, har det noen gang skjedd? Har det vært noe tull med Ultras Nidaros, Ultras Felt C, eller andre Ultras grupperinger her i landet? Når du sier at de oppsøker bråk, så må det jo ha skjedd litt av hvert. Nårhvor var det? Håper du kan underbygge dine påstander, før du kommer med såpass krasse utalelser.

BøgeJon, du ypper til bråk med den fordommen din. Vær så snill å forstå det!!!



Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 27 mai 06, 17:30
Endret: 08 jun 11, 20:58
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Martin_
Jo mer jeg leser, jo flere trangsynte folk ser jeg. Og den artikkelen som først ble postet på Demokraten veit jeg heller ikke om jeg skal le eller grine av. Det virker som vi har en registrert bruker her som er FB/D journalist, og sett sitt snitt til å blåse dette opp fra det som var en engangsgrill til St. Hans-bål. Maken til intoleranse har jeg ikke sett noe liknende til. Bra at A9 gikk ut å avkrefter dette ang. vold og bråk. Men så ikke akkurat ut som det hadde noen virkning. Det hele begynner å bli tragisk.

Flott sitat av Thoresen btw, "penis-forlengelse". Den likte jeg. Ikke. 

Hvorfor er ikke folk villig til å prøve noe nytt, bare fordi det ikke er så "vanlig" her i Norge? 
Var det ingen som så blusset til LSKfansen når vi spilte mot dem sist?



P.g.a. blusset så kunne FFK fått bot, men det driter selvfølgelig LSK-fansen i. Det er greit for meg at vi gjør det også, men på bortebane.


Jo, egentlig gjør jeg også det. Så det er arrangøren/Hjemmelaget som får boten altså.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 mai 06, 17:35
Opprinnelig postet av FFK1903
For å få bekreftet det jeg tro:

Plankehaugen: Er for alle, unge, gamle, de med trebein, med andre ord, hævven er for alle.

Ultras: Satser mer på kvalitet i form av at alle som er "medlem" der synger for full hals, og bidrar også på alle mulige andre måter å representere klubben. Ganske enkelt en hard kjerne med positivt fortegn.

Problemet er vel navnet Ultras tror jeg, sikkert mange som forbinder det ordet med noe negativt, uten at jeg sette fingeren på hva det assosieres med. Hadde dere kalt dere for Koseklubben hadde nok ingen reagert, men da er det heller tvilsomt om dere hadde fått så mange medlemmer


yaman,du har oppfattet det helt korrekt

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 27 mai 06, 17:46
[quote=A9$h]
Opprinnelig postet av FFK1903
For å få bekreftet det jeg tro:

Plankehaugen: Er for alle, unge, gamle, de med trebein, med andre ord, hævven er for alle.

Ultras: Satser mer på kvalitet i form av at alle som er "medlem" der synger for full hals, og bidrar også på alle mulige andre måter å representere klubben. Ganske enkelt en hard kjerne med positivt fortegn.

Problemet er vel navnet Ultras tror jeg, sikkert mange som forbinder det ordet med noe negativt, uten at jeg sette fingeren på hva det assosieres med. Hadde dere kalt dere for Koseklubben hadde nok ingen reagert, men da er det heller tvilsomt om dere hadde fått så mange medlemmer


Haha! Så enig får jeg ikke mere blitt! Hvorfor kan ikke folk bare forstå at vi ikke ønsker noe annet enn det FFK1903 skriver? Og hvorfor klarer Demokraten å skrive at vi er en utbrytergruppe, når det står i det FØRSTE innlegget her, trådstart, at vi IKKE er det? Hva faen? Kan ikke folk bare la oss få en sjanse? Og Lars Thoresen kan spare seg for morsomhetene sine. Faen til å få en fjær til å bli fem høns. Nå veit hele Norge av "utbrytergruppen" i Plankehaugen. Argggh, trangsynte forbanna.......

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340