Husk meg
Brukernavn
Passord

Football Manager 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 08 jul 06, 23:04
okayhvem klubb kan jeg hente alexander gabrielsen da??husker hvem han spiller for se...er det viking???

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 06, 23:10
Jeg tror det er Viking han spiller for nå ja, men i 08 sesongen kjøpte jeg han fra RBK... hehe, han kosta flesk tror jeg...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 08 jul 06, 23:13
okay..hehe...du har ikke msn eller??kunne jeg fått den da??så kunne vi snakka der

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 jul 06, 08:03
Tast navnet hans i søkefeltet oppe til venstre, så finner du ham

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 09 jul 06, 16:45
Ja nå har jeg just rykka opp til eliteserien med sparta sarpsborg  på to sesonger

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 11 aug 06, 01:05
Endret: 11 aug 06, 01:11
Rune Haugen:

Selvom du har spilt FM ekstremt mye, må jeg si at du ikke har så veldig mye peiling?

Det ER mulig å få Freddy Adu til FFK på FM 05, dette fikk jeg til første sessongen.

Det ER mulig å tjene ekstremt mye penger veldig raskt. Det har jeg gjort. Et tips: Send speidere til SENTRAL EUROPA! Jeg har hentet spillere for rundt 300k som har gått for over 40 mill til blant annet United og Liverpool.

Så det er mulig å tjene mange millioner på kort tid;-) Min andre sessong gikk jeg 70 mill i overskudd!

Noen tips:

Lasse Staw, bruk han fast fra du starter spillet! Det har jeg gjort, ekstremt god, har 20 i det meste nå i 2009.

Jørgen Magnussen, god, men ikke noe jeg satset på, brukte han en halv sessong og fikk en god del for han.

MacDonald: VELDIG god som både offensiv midtbane, spiss og venstre kant. Danker ut flere av mine landslagsspillere, han spiller selv ikke på landslaget.

Disse BØR du kjøpe, de har blitt verdensstjerner hos meg(Har ikke hatt noen av de selv, men de har blitt veldig gode!): Tommy Høiland, Muhammed Akar, Preben Vatle Hammersland, Freddy Guarin, Freddy Adu.

Mine meritter:

Leder norges Hall Of Fame

Har ledet FFK til 8 Seriegull, 4 Cup-gull, 5 RL-gull, CL Gull(I dag:-)).

Har mao. gjort det bra!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 aug 06, 04:01
Har nettopp sitti og spilt en del timer nå...Riktignok med Rosenborg

2 spisser som jeg kjører fast,er M.Dahlberg og O.Abiodun.. Scorer masse mål!!
Kan også lønne seg å sjekke ut slovenia,der har de en del gode spillere som mann kan kjøpe for en billig penge og selge for en dyr penge..
Akkurat som Hjalmar sier.....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 11 aug 06, 11:05
Helt riktig!

Speidere er fremtiden;-) hehe.. Selvom det har vært på FM/CM i år og dag, er det bare Rosenborg i Norge som har en.. ;-P

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 11 aug 06, 11:18

FFK i 2015 gjør det knall

Har vunni 9 serie mesterskap siden 2005 og har 7 royal league seiere og 5 NM seiere..
Sliter med europa cupen da, senest i 2014 kom jeg meg til semifinale i CL. Ellers har det vært begredelig..

Spillere som prøves: Sindre Løe Bing.                Norsk
                                             Jacub Blaszczykowski    (Wisla) polen
                                             Fabiano Oliveira               Brasil                  Garantist for minst 20 mål pr sesong.
                                            Rok Kronevater                 Slovenia          Fantastisk playmaker.
                                            Giovanni Torre                  Italia
                                            Benoit Costil                      Frankrike            Beste Keepern jeg har hatt.
 
Greit Tommy Høiland er et sinnsykt bra talent, men nå har han spilt i 8 sesonger i klubben og han har ikke imponert de siste 4 sesongene.. Har spilt 56 kamper og har 16 mål på de fire siste.. GLEM HAN!!!


---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 06, 15:35
Opprinnelig postet av wergis

FFK i 2015 gjør det knall

Har vunni 9 serie mesterskap siden 2005 og har 7 royal league seiere og 5 NM seiere..
Sliter med europa cupen da, senest i 2014 kom jeg meg til semifinale i CL. Ellers har det vært begredelig..

Spillere som prøves: Sindre Løe Bing.                Norsk
                                             Jacub Blaszczykowski    (Wisla) polen
                                             Fabiano Oliveira               Brasil                  Garantist for minst 20 mål pr sesong.
                                            Rok Kronevater                 Slovenia          Fantastisk playmaker.
                                            Giovanni Torre                  Italia
                                            Benoit Costil                      Frankrike            Beste Keepern jeg har hatt.
 
Greit Tommy Høiland er et sinnsykt bra talent, men nå har han spilt i 8 sesonger i klubben og han har ikke imponert de siste 4 sesongene.. Har spilt 56 kamper og har 16 mål på de fire siste.. GLEM HAN!!!




hm.. Dyre spillere du foreslår her :-) 40 mill for brassen, og 30 mill for polakken....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 11 aug 06, 16:12
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av wergis

FFK i 2015 gjør det knall

Har vunni 9 serie mesterskap siden 2005 og har 7 royal league seiere og 5 NM seiere..
Sliter med europa cupen da, senest i 2014 kom jeg meg til semifinale i CL. Ellers har det vært begredelig..

Spillere som prøves: Sindre Løe Bing.                Norsk
                                             Jacub Blaszczykowski    (Wisla) polen
                                             Fabiano Oliveira               Brasil                  Garantist for minst 20 mål pr sesong.
                                            Rok Kronevater                 Slovenia          Fantastisk playmaker.
                                            Giovanni Torre                  Italia
                                            Benoit Costil                      Frankrike            Beste Keepern jeg har hatt.
 
Greit Tommy Høiland er et sinnsykt bra talent, men nå har han spilt i 8 sesonger i klubben og han har ikke imponert de siste 4 sesongene.. Har spilt 56 kamper og har 16 mål på de fire siste.. GLEM HAN!!!




hm.. Dyre spillere du foreslår her :-) 40 mill for brassen, og 30 mill for polakken....


Kommer ann på hvilket årstall du er i det.. Polakken henta jeg det første året (altså 2005) og da punga jeg ut 6,5mill..

Brasilianern henta jeg gratis 2010.. han har forøvrig spilt 83 kamper og scora 87 mål i serien på fem sesonger ++++ mye i CL og norske cupen..
Han har fortsatt ikke spilt for landslaget så nå venter jeg et år til så er han norsk statsborger (Landslagsjef og jeg se)..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 aug 06, 19:06
Jeg starta med Rosenborg bare for å skjekke hvilke spiller jeg kunne få til Norge.
I 2007 har jeg blant annet disse spillera:

Damien Duff, Eddie Johnson, Didier Drogba, Kah, Adu, Fabijan Cipot, Daniel Marques, Yherland, Joey Barton, David Dunn, Oliveier Deschacht, Calum Davenport, Mikael Lustig, Jon Inge Høiland, Bertil, Romeo Castelen, Alex Valencia, Sjøhage.

Flere av disse som ikke spiller fast.
Det sier litt om hvor usaklig slike spill egentlig er, men veldig morsomme da!!!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 aug 06, 19:16
Åssen klarte du å hente de klassespillerene fra Chelsea a???  hehe
Klarte faktisk å hente Christan Vieri til Rosenborg,riktignok på free transfer.. Men han hadde nok hatt sine beste dager før han tok på seg RBK-trøya!! hehe...

Men et must folkens,er Mikael Dahlberg... En ung svenske så scorer masse mål og som du kan selge for en del kroner il utlandet etterhvert...
Ser også at Rok Kronaveter blir nevnt her,det er en knallspiller... Men sjekk også ut Dalibor Stevanovic,også en offensiv midtbanespiller fra Slovenia...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 aug 06, 19:21
Opprinnelig postet av GurrBass
Åssen klarte du å hente de klassespillerene fra Chelsea a???  hehe
Klarte faktisk å hente Christan Vieri til Rosenborg,riktignok på free transfer.. Men han hadde nok hatt sine beste dager før han tok på seg RBK-trøya!! hehe...

Men et must folkens,er Mikael Dahlberg... En ung svenske så scorer masse mål og som du kan selge for en del kroner il utlandet etterhvert...
Ser også at Rok Kronaveter blir nevnt her,det er en knallspiller... Men sjekk også ut Dalibor Stevanovic,også en offensiv midtbanespiller fra Slovenia...


Døm var på free transfer etter første sesong, så jeg tenkte jeg kunne slå til!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 06, 22:26
Har spilt 4 kamper i første sesong på Nye Fredrikstad Stadion

Stallen min :

Vlg Inf Navn Posisjon
Kee Skd Rune Almenning Jarstein Kee
FS SR Fredrik Linge Klock F S
FS Utl Are Tronseth F S
FS Utl Ole Hjelmhaug F HV, M S
VBH Skd Fernando de Ornelas OM HS
VBV Skd Trond Erik Bertelsen F/VB/M V
MS Christian G. Petersen M HS
MS SR Raymond Kvisvik OM V
OMS Utl Mojtaba Jabbari OM VS
AS SR Tamás Priskin SP
AS Skd Veigar Páll Gunnarson SP
R1 Skd Alexander Lund Hansen Kee
R2 Utl Yherland McDonald OM VS, A S
R3 Mis Markus Ringberg SP
R4 Lit Daniel Nannskog SP
R5 Mis Hans Erik Ramberg M S
R6 Skd Tarik El Younossi OM/A S
R7 Jan Rezek OM VS, A S
- Skd Jonas Beck Kee
- Skd Lasse Staw Kee
- Skd Jon Inge Høiland F HS
- Thomas Nordbø F H
- Leif Otto Paulsen F HVS
- Erling Laugen F HVS, DM
- Utl Elvis F HS, DM, M HS
- Skd Mads Staberg Madsen F HVS, DM, M HV
- Skd Michael Dahlgren F S, DM
- Jørgen Magnussen F S, DM
- Lst Ole Secher F S, SP
- John Anders Bjørkøy DM
- Daniel Myhre Cuello M HVS
- Mis Michael Røn M HVS
- Mis Tero Koskela M S
- Joakim Austnes OM HV
- Andreas Wikström OM H
- Mis Roar Jørstad Bjørnaas OM HV, SP
- Skd Kalle Hällfors OM V
- Skd Stig Martin Aadnevik SP
- Skd Eldar Hadzimehmedovic SP
- Knut Hovel Heiaas SP
- Skd Mihály Tóth SP

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 aug 06, 23:10
Jøss, skriver dem Tarik El Younossi på FM, VG skriver også til stadighet El Younossi, mens her og i FB så skrives det Elyounoussi, i et ord med to u-er. Vil tro at denne siden skriver det riktig?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 06, 23:40
Opprinnelig postet av FFK1903
Jøss, skriver dem Tarik El Younossi på FM, VG skriver også til stadighet El Younossi, mens her og i FB så skrives det Elyounoussi, i et ord med to u-er. Vil tro at denne siden skriver det riktig?

Det skal nok være Elyounoussi.

Siden det er jeg som driver research for FM06, så skal jeg hvert fall sørge for at alle navnene blir riktige denne gang!

Blir nok en hel del justeringer av ferdighetene også...

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 aug 06, 23:49
På mitt FM06 står det slik: Tarik Elyounoussi...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 06, 00:15
Opprinnelig postet av Costanza
Det skal nok være Elyounoussi.

Siden det er jeg som driver research for FM06, så skal jeg hvert fall sørge for at alle navnene blir riktige denne gang!

Blir nok en hel del justeringer av ferdighetene også...


Søkte på Gulesider.no, og der står han faktisk oppført som Tarik El Younoussi. Kanskje dere får gjøre det samme som dere gjorde med costaricanerne, rett og slett spørre han?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 aug 06, 06:13
Dere har sikkert sett valget "diverse->bestem kallenavn" , så etternavnet til Tarik i det spillet er det jeg som har funnet på...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340