Husk meg
Brukernavn
Passord

Football Manager 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 06, 11:53
Til FFK1903.. Det er jo så mange blonde folk som er her inne så jeg må jo sikre meg litt  (kødda)


---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 mai 06, 12:20
Vel kamerat, jeg giddere ikke prøve å skryte på meg noe, er bare litt morsomt og fortelle om hvordan mitt spill har utviklet seg, samtidig som jeg synes det er morsomt å lese om hvordan andre igjen gjør det, men med de rette spiller kjøpene og salgene så kan man faktisk være heldig å tjene inn penger, samtidig som man faktisk tjener inn endel penger ved å være med i de europeiske turneringen og dette gjør igjen at man blir attraktiv for spillere som vanligvis ikke er aktuelle. Blander man dette in med en god taktikk så kan man også nå langt i turneringen. Bommet på kroner og euro gjorde jeg og men ikke hogg hodet av meg fordet..

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 05 mai 06, 14:21
Kan man være FFK på PS2 utgaven også? Pleier jo å fjerne noen ligaer på Playstation spillet i forhold til Pc utgaven.

Noen som vet?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mai 06, 15:09
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Vel kamerat, jeg giddere ikke prøve å skryte på meg noe, er bare litt morsomt og fortelle om hvordan mitt spill har utviklet seg, samtidig som jeg synes det er morsomt å lese om hvordan andre igjen gjør det, men med de rette spiller kjøpene og salgene så kan man faktisk være heldig å tjene inn penger, samtidig som man faktisk tjener inn endel penger ved å være med i de europeiske turneringen og dette gjør igjen at man blir attraktiv for spillere som vanligvis ikke er aktuelle. Blander man dette in med en god taktikk så kan man også nå langt i turneringen. Bommet på kroner og euro gjorde jeg og men ikke hogg hodet av meg fordet..


Jeg reagerer så lenge du har med Kaka inn i bilde her. Da må du ha avansert ganske så fort ( noe som jeg synes er lite troverdig ). Hvor langt har du kommet i spillet ?? Jeg vant først serien i 2009, men etterhvert så dukka det opp RL-seire rett som det var. Var i finalen i CL først i 2018 ( tapte denne ), ellers så vant CL i 2025 ( blir første og eneste gang tenker jeg ). Men utover nå så har jeg landslagsspillere over hele fjøla ( t.o.m. på benken ). Med såpass med penger på bok (ca. 100 mill.euro ), så har jeg prøvd meg på stadionutvidelse flere ganger ( og får nei hver gang ).
Året etter jeg vant CL, vant jeg også verdenscupen.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 mai 06, 16:57
Endret: 05 mai 06, 16:59
vant serien første gang i 2008 tenker jeg, men tok over FFK etter at Eggen fikk sparken i 2006, var landslagstrener på det tidspunktet, Fikk spillere som Flamini og pedretti relativt tidlig 2008 og 2009, mens kaka fikk jeg ikke før i 2011. Men som sagt nå har du selv landslagsspillere over hele linja, noen får det til tidlig mens andre får det til seint.. Har etterhvert begynt å få dreisen på det taktiske som igjen gjør at det å vinne selv med antat dårligere spillere også gjør det morsomere, desuten så kan man også gjøre forskjellige ting når det kommer til trenings oppsett som gjør at man kan legge opp til individuel trening på talenter og i forhold til hvilke posisjoner de spiller i slik at alt blir opptimalt

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 mai 06, 12:12
Og når man snakker om Freddy Adu. Han er helt umulig å få tak i når man spiller FM 05 eller 06. Og at noen her greier å få tak i han tar jeg ikke for god fisk. Han får jeg ikke tak i selv om han er uten klubb. Så at dere skulle få tak i han lettere enn meg tror jeg ikke mye på. I hvertfall ikke når dere spiller FFK.

Men spiller som jeg har hatt sansen for når jeg spiller andre lag er Cherno Samba.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 mai 06, 14:24
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og når man snakker om Freddy Adu. Han er helt umulig å få tak i når man spiller FM 05 eller 06. Og at noen her greier å få tak i han tar jeg ikke for god fisk. Han får jeg ikke tak i selv om han er uten klubb. Så at dere skulle få tak i han lettere enn meg tror jeg ikke mye på. I hvertfall ikke når dere spiller FFK.

Men spiller som jeg har hatt sansen for når jeg spiller andre lag er Cherno Samba.


Hvis du sikter til det jeg skrev, så står det at hvis du styrer en klubb  med bedre økonomi er han verdt en titt..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 mai 06, 14:52
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og når man snakker om Freddy Adu. Han er helt umulig å få tak i når man spiller FM 05 eller 06. Og at noen her greier å få tak i han tar jeg ikke for god fisk. Han får jeg ikke tak i selv om han er uten klubb. Så at dere skulle få tak i han lettere enn meg tror jeg ikke mye på. I hvertfall ikke når dere spiller FFK.

Men spiller som jeg har hatt sansen for når jeg spiller andre lag er Cherno Samba.


Hvis du sikter til det jeg skrev, så står det at hvis du styrer en klubb  med bedre økonomi er han verdt en titt..


Er det noe lettere å få tak i Kaka synes du ??

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 mai 06, 15:20
Endret: 06 mai 06, 15:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og når man snakker om Freddy Adu. Han er helt umulig å få tak i når man spiller FM 05 eller 06. Og at noen her greier å få tak i han tar jeg ikke for god fisk. Han får jeg ikke tak i selv om han er uten klubb. Så at dere skulle få tak i han lettere enn meg tror jeg ikke mye på. I hvertfall ikke når dere spiller FFK.

Men spiller som jeg har hatt sansen for når jeg spiller andre lag er Cherno Samba.


Hvis du sikter til det jeg skrev, så står det at hvis du styrer en klubb  med bedre økonomi er han verdt en titt..


Er det noe lettere å få tak i Kaka synes du ??


Har aldri prøvd å fa tak i Kaka med FFK, noe jeg virker usansynlig at skal skje t.o.m på et spill.. Når jeg sjelden får tak i jevngode norske spillere til klubben engang..

Men det jeg skrev hadde vel egentlig ingen ting med Kaka å gjøre..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 mai 06, 15:33
Endret: 06 mai 06, 15:34
Til og med du er tvilende til at man kan få tak i Kaka til FFK. Noe jeg poengterte til Ebenfalk2.

Har spilt litt FM06 selv og har etterhvert fått litt peiling, Men har med FFK klart og føre de til 6 seriemesterskap på rad, 4 RL og EURO cup seier, Har også deltat i CL 5 sesonger, stadion har en kapasitet på 21500 har Kaka som playmaker og ett slo ut Barcelona av CL nå sist.

Det med at jeg nevnte Kaka var egentlig får å få et synspunkt fra deg. Ikke for at du hadde nevnt han.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 mai 06, 15:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Til og med du er tvilende til at man kan få tak i Kaka til FFK. Noe jeg poengterte til Ebenfalk2.

Har spilt litt FM06 selv og har etterhvert fått litt peiling, Men har med FFK klart og føre de til 6 seriemesterskap på rad, 4 RL og EURO cup seier, Har også deltat i CL 5 sesonger, stadion har en kapasitet på 21500 har Kaka som playmaker og ett slo ut Barcelona av CL nå sist.

Det med at jeg nevnte Kaka var egentlig får å få et synspunkt fra deg. Ikke for at du hadde nevnt han.


Da skjønner jeg..
 Jeg oxo stiller meg tvilende til at noen i det hele tatt kan få tak i kaka til FFK selv i 2011!! Jeg har  nå kommet meg til CL og vinni serien har noen mill å rutte med, men jeg fikk ikke tak i Myhre en gang fra free transfer i en alder av 35..
Det lukter litt editor spør du meg

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 mai 06, 15:48
Endret: 06 mai 06, 15:50
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Til og med du er tvilende til at man kan få tak i Kaka til FFK. Noe jeg poengterte til Ebenfalk2.

Har spilt litt FM06 selv og har etterhvert fått litt peiling, Men har med FFK klart og føre de til 6 seriemesterskap på rad, 4 RL og EURO cup seier, Har også deltat i CL 5 sesonger, stadion har en kapasitet på 21500 har Kaka som playmaker og ett slo ut Barcelona av CL nå sist.

Det med at jeg nevnte Kaka var egentlig får å få et synspunkt fra deg. Ikke for at du hadde nevnt han.


Da skjønner jeg..
 Jeg oxo stiller meg tvilende til at noen i det hele tatt kan få tak i kaka til FFK selv i 2011!! Jeg har  nå kommet meg til CL og vinni serien har noen mill å rutte med, men jeg fikk ikke tak i Myhre en gang fra free transfer i en alder av 35..
Det lukter litt editor spør du meg


Derfor synes jeg det ikke er noe vits i å komme med sånt selvskryt som Ebenfalk2 gjorde. At vi kan komme med innput på spillere har jeg sansen for. Men det må være troverdig det man holder på med.

Min kaptein på FFK laget tidlig var Flittie Onstad fra Lyn.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 06 mai 06, 16:09
Endret: 06 mai 06, 16:09
Spiller med FFK i FM  2006. Fikk Adu på Free Transfer i 2008 sesongen etter at både FFK og PSG(!!) gav han kontraktsforslag. (I utgangspunket ville han ikke, men med en fet sign-on bonus gikk det) Dessverre skrev han bare under for ett år, så jeg mista han til Espanyol etter en sesong (også på Free Transfer), men jo det er mulig  å få tak i slike spillere. Den sesongen han var hos meg var jeg forrøvrig også i CL. Han fikk da bare med seg en halv sesong der, men ble likevel toppscorer og beste spiller i turneringen.

Har nå etter fem sesonger vunnet Royal League fire ganger (Hoås toppscorer i en av seminfinalene med 8(!) mål) , den norske serien to ganger. Aldri den norske cupen. Kom til Semifinale i UEFAcupen og kvartfinale i CL

Uansett: poenget varat det er mulig å få Adu til FFK, om enn kun for en sesong :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 mai 06, 16:20
Spilte i den norske serien på cm 03/04, men det ble egentlig bare en parodi på virkeligheten. Etter er par sesonger var det brått 4-5 lag som kunne handle spillere i millionklassen. Aalesund kjøpt blant annet en middelmodig spiller fra et annet TL-lag for 30 millioner! Norge fikk etter hvert alltid med to lag i Champions League, og de kom langt. Tror jeg blant annet, med FFK såklart, slå ut Deportivo i kvartfinalen med 8-3 hjemme og 4-0 hjemme. Det blir jo helt urrealistisk, og det var ikke sånn at jeg var kommet så utrolig langt i spillet heller. Enda mer urealistisk er at Moss rykket opp, og gjorde det bra selv med dårlig økonomi og ble styrt av kreditorer.

Det ble en del profiler i Tippeligaen også, husker ikke eksakt hvilke spillere som beriket vår liga, men det var velkjente navn i hvert fall. Da mistet brått spillet mye av sjarmen, og jeg begynte å spille med Premier League-lag igjen.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 mai 06, 19:06
Opprinnelig postet av FFK1903
Spilte i den norske serien på cm 03/04, men det ble egentlig bare en parodi på virkeligheten. Etter er par sesonger var det brått 4-5 lag som kunne handle spillere i millionklassen. Aalesund kjøpt blant annet en middelmodig spiller fra et annet TL-lag for 30 millioner! Norge fikk etter hvert alltid med to lag i Champions League, og de kom langt. Tror jeg blant annet, med FFK såklart, slå ut Deportivo i kvartfinalen med 8-3 hjemme og 4-0 hjemme. Det blir jo helt urrealistisk, og det var ikke sånn at jeg var kommet så utrolig langt i spillet heller. Enda mer urealistisk er at Moss rykket opp, og gjorde det bra selv med dårlig økonomi og ble styrt av kreditorer.

Det ble en del profiler i Tippeligaen også, husker ikke eksakt hvilke spillere som beriket vår liga, men det var velkjente navn i hvert fall. Da mistet brått spillet mye av sjarmen, og jeg begynte å spille med Premier League-lag igjen.


Kan jeg spørre om hvorfor du fikk 2 hjemme kamper i cl?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 mai 06, 23:17
jeg har spilt fm nå, men har gitt opp spillet, og spiller fifa06

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mai 06, 23:55
Opprinnelig postet av ffkmufc
Kan jeg spørre om hvorfor du fikk 2 hjemme kamper i cl?


Tok en Juventus-finte av de sjeldne og bestakk hele UEFA  He he, var nok heller jeg som bommet grovt på tastene her, skulle selvfølgelig være 4-0-seier borte.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 08 mai 06, 01:05
er det noen her som er åpen for å fikse et kjempe lan eller???

---------------------------

Lasse Båtstad


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 08 mai 06, 14:43
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
er det noen her som er åpen for å fikse et kjempe lan eller???


Har prøvd det på å fikse slikt før, men må si at jeg og de jeg skulle spille med ikke fikk det til.. mulig jeg er bare dum, men sånn var det da den gang..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 mai 06, 15:34
Jeg endte på 5 plass etter 1 sesongen med FFK på FM, deretter forsterket jeg laget med bl.a. nanskog fra stabæk, da endte jeg på 4 plass, der etter endte jeg på 3 plass,  det på følgende året ble det seriegull, 1 poeng forran Aalesund(!!!!) moss spilte også i TL denne sesongen, men de endte opp med 1 (!!) seier, ett par uavgjort og resten tap, (seieren kom selvfølgeli mot FFK!!! t.o.m. på spillet  har FFK mosse kompleks, tap på melløs, og uavgjort hjemme! Men i cupen gjorde de det bra, året før de rykket opp vant de finalen, og året FFK vant serien, kom moss til fianalen igjenn, menda ble de satt til side av ett hel tent FFK lag på gull jakt, fasiten sa 3-1 etter ekstra omganger! The dubble i 2009 altså!  Vant RL 2 ganger, mens 2 plass i RL som beste plassering ellers. i 2010 vant jeg serien igjen, men  cupen fikk brå en brå stopp i kvarten mot RBK, (som forsåvidt rykket ned i 1 div i 2007 men rett opp igjen det påfølgene året) Nå er det 2011 og da fikk jeg endel tilbud, og falt for fristelsen til å si ja til bolton, er der nå, og har hentet med meg tarik og mathias Eiknes fra FFK (opprinelig fra sogndal tror jeg) de herjer i PL og står med 4 scoringer vær på 6 kamper, ikke for at det hjelper nevneverdig, scorer i gjennomsnitt 3 mål i kampene mine, men slipper alltid inn 4 eller fler, har tapt 4 av 6 kamper, ligger på nest siste plass med 4 poeng, og savner Fredrikstad og Nye Fredrikstad Stadion med over 21000 elleville fans!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340