Husk meg
Brukernavn
Passord

Football Manager 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mai 06, 22:14
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg endte på 5 plass etter 1 sesongen med FFK på FM, deretter forsterket jeg laget med bl.a. nanskog fra stabæk, da endte jeg på 4 plass, der etter endte jeg på 3 plass,  det på følgende året ble det seriegull, 1 poeng forran Aalesund(!!!!) moss spilte også i TL denne sesongen, men de endte opp med 1 (!!) seier, ett par uavgjort og resten tap, (seieren kom selvfølgeli mot FFK!!! t.o.m. på spillet  har FFK mosse kompleks, tap på melløs, og uavgjort hjemme! Men i cupen gjorde de det bra, året før de rykket opp vant de finalen, og året FFK vant serien, kom moss til fianalen igjenn, menda ble de satt til side av ett hel tent FFK lag på gull jakt, fasiten sa 3-1 etter ekstra omganger! The dubble i 2009 altså!  Vant RL 2 ganger, mens 2 plass i RL som beste plassering ellers. i 2010 vant jeg serien igjen, men  cupen fikk brå en brå stopp i kvarten mot RBK, (som forsåvidt rykket ned i 1 div i 2007 men rett opp igjen det påfølgene året) Nå er det 2011 og da fikk jeg endel tilbud, og falt for fristelsen til å si ja til bolton, er der nå, og har hentet med meg tarik og mathias Eiknes fra FFK (opprinelig fra sogndal tror jeg) de herjer i PL og står med 4 scoringer vær på 6 kamper, ikke for at det hjelper nevneverdig, scorer i gjennomsnitt 3 mål i kampene mine, men slipper alltid inn 4 eller fler, har tapt 4 av 6 kamper, ligger på nest siste plass med 4 poeng, og savner Fredrikstad og Nye Fredrikstad Stadion med over 21000 elleville fans!!!


Etter det jeg har fått med meg når det gjelder dette spillet så er det at jeg aldri mottar tilbud fra utenlandske klubber. Kun landslag. Så at du har fått tilbud fra Bolton skjønner jeg ikke. Ikke engang når jeg vant Champions League fikk jeg slike tilbud. Men fra landslaga rundt omkring fikk jeg det.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 mai 06, 07:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg endte på 5 plass etter 1 sesongen med FFK på FM, deretter forsterket jeg laget med bl.a. nanskog fra stabæk, da endte jeg på 4 plass, der etter endte jeg på 3 plass,  det på følgende året ble det seriegull, 1 poeng forran Aalesund(!!!!) moss spilte også i TL denne sesongen, men de endte opp med 1 (!!) seier, ett par uavgjort og resten tap, (seieren kom selvfølgeli mot FFK!!! t.o.m. på spillet  har FFK mosse kompleks, tap på melløs, og uavgjort hjemme! Men i cupen gjorde de det bra, året før de rykket opp vant de finalen, og året FFK vant serien, kom moss til fianalen igjenn, menda ble de satt til side av ett hel tent FFK lag på gull jakt, fasiten sa 3-1 etter ekstra omganger! The dubble i 2009 altså!  Vant RL 2 ganger, mens 2 plass i RL som beste plassering ellers. i 2010 vant jeg serien igjen, men  cupen fikk brå en brå stopp i kvarten mot RBK, (som forsåvidt rykket ned i 1 div i 2007 men rett opp igjen det påfølgene året) Nå er det 2011 og da fikk jeg endel tilbud, og falt for fristelsen til å si ja til bolton, er der nå, og har hentet med meg tarik og mathias Eiknes fra FFK (opprinelig fra sogndal tror jeg) de herjer i PL og står med 4 scoringer vær på 6 kamper, ikke for at det hjelper nevneverdig, scorer i gjennomsnitt 3 mål i kampene mine, men slipper alltid inn 4 eller fler, har tapt 4 av 6 kamper, ligger på nest siste plass med 4 poeng, og savner Fredrikstad og Nye Fredrikstad Stadion med over 21000 elleville fans!!!


Etter det jeg har fått med meg når det gjelder dette spillet så er det at jeg aldri mottar tilbud fra utenlandske klubber. Kun landslag. Så at du har fått tilbud fra Bolton skjønner jeg ikke. Ikke engang når jeg vant Champions League fikk jeg slike tilbud. Men fra landslaga rundt omkring fikk jeg det.


hva du får tilbud om av jobber vet jeg ikke, men jeg har fått tilbud fra klubber som fck, southampton, brøndby, bolton og i norge brann, vif og follo...

landslag derimot har jeg aldri blitt kontaktet av. jeg tror dette er tilfeldig fra spill til spill,

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 10 mai 06, 11:46

Som FFK-manager fikk jeg året 2010 eller 2011 tilbud fra Wales som jeg takket ja til. Synes det virket som en brukbar utfordring. 1. landslagssesong er gjennomført og jeg fikk Wales kvalifisert til EM etter å ha kommet på 2.plass bak England i kval-gruppa. Måtte også spille en kvalkamp mot en annen toer, Serbia Montenegro. Feiet de av banen med 5-1 på bortebane, og satt på cruisekontrollen og vant 2-1 hjemme. 
Snart starter VM-kvalen...

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 mai 06, 12:16
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg endte på 5 plass etter 1 sesongen med FFK på FM, deretter forsterket jeg laget med bl.a. nanskog fra stabæk, da endte jeg på 4 plass, der etter endte jeg på 3 plass,  det på følgende året ble det seriegull, 1 poeng forran Aalesund(!!!!) moss spilte også i TL denne sesongen, men de endte opp med 1 (!!) seier, ett par uavgjort og resten tap, (seieren kom selvfølgeli mot FFK!!! t.o.m. på spillet  har FFK mosse kompleks, tap på melløs, og uavgjort hjemme! Men i cupen gjorde de det bra, året før de rykket opp vant de finalen, og året FFK vant serien, kom moss til fianalen igjenn, menda ble de satt til side av ett hel tent FFK lag på gull jakt, fasiten sa 3-1 etter ekstra omganger! The dubble i 2009 altså!  Vant RL 2 ganger, mens 2 plass i RL som beste plassering ellers. i 2010 vant jeg serien igjen, men  cupen fikk brå en brå stopp i kvarten mot RBK, (som forsåvidt rykket ned i 1 div i 2007 men rett opp igjen det påfølgene året) Nå er det 2011 og da fikk jeg endel tilbud, og falt for fristelsen til å si ja til bolton, er der nå, og har hentet med meg tarik og mathias Eiknes fra FFK (opprinelig fra sogndal tror jeg) de herjer i PL og står med 4 scoringer vær på 6 kamper, ikke for at det hjelper nevneverdig, scorer i gjennomsnitt 3 mål i kampene mine, men slipper alltid inn 4 eller fler, har tapt 4 av 6 kamper, ligger på nest siste plass med 4 poeng, og savner Fredrikstad og Nye Fredrikstad Stadion med over 21000 elleville fans!!!


Etter det jeg har fått med meg når det gjelder dette spillet så er det at jeg aldri mottar tilbud fra utenlandske klubber. Kun landslag. Så at du har fått tilbud fra Bolton skjønner jeg ikke. Ikke engang når jeg vant Champions League fikk jeg slike tilbud. Men fra landslaga rundt omkring fikk jeg det.


hva du får tilbud om av jobber vet jeg ikke, men jeg har fått tilbud fra klubber som fck, southampton, brøndby, bolton og i norge brann, vif og follo...

landslag derimot har jeg aldri blitt kontaktet av. jeg tror dette er tilfeldig fra spill til spill,


Sikker på at det er Football Manager 2006 du spiller da ?? For at det er forskjell fra spill til spill tror jeg ikke en døyt på.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 10 mai 06, 13:43
Det er klart det kan være forskjell fra spill til spill - avhengig av hvilken patch du bruker, samt hvilke bakgrunnsligaer du eventuelt har med i saven din.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 mai 06, 18:10
Havnet forøvirg på 8.plass den første sesongen hvor jeg fortsterket og mistet gode spiller.... Bora og Simen har begge dratt til utlandet og signerte for Reggina, inn har Geir Ludvig Fevang kommet, og Per Nilsson, har også Raio Piiroja i forsvaret:
Keeper: Steinar Sørlie, Rami Shaaban, Jan Kjell Larsen
Forsvar: Berti, pål Andre, Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Roger Helland, Per Nilsson, Knut Henry Haraldsen, Espen Ruud, Steffen Hagen
Midtbane: Bjørkøy, Fevang, Or Nelas, Ramberg, Kvisvik, Yherland MacDonald, Tarik, flere, men de husker jeg ikke
Spisser: Nannskog, Tegstrøm, Toth, West, Hoås, Wiig har flere spillere, men husker ikke navna på dem

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jun 06, 22:27
Vel, har kastet meg inn i dette spillet jeg også, og her er stallen min som skal møte Viking høsten 2006  :

Vlg Inf Navn Posisjon
Kee Rami Shaaban Kee
FH Are Tronseth F S
FV John Källström F HV
FS Gul Matej Mavric F HS
FS Ove Bora Zivkovic F S
MH Tarik Elyounoussi OM/A S
MV Øns Trond Erik Bertelsen F/VB/M V
MS Tero Koskela M S
MS Gul Raymond Kvisvik OM V
AS Utl Dejan Mustur SP
AS Utl Brian West OM HS, A S
R1 Lit Håvard Johannessen Kee
R2 Gul John Anders Bjørkøy DM
R3 Skd Jesper Winther SP
R4 Gul Hans Erik Ramberg M S
R5 Ove Øyvind Hoås OM V, SP
R6 Mihály Tóth SP
R7 Mergim Dervishi M S
- Lars Blixt F HV
- Skd Raio Piiroja F S
- Agim Shabani F S
- Lst Pål Andre Czwartek F/VB H
- Skd Sturla Grøtta Grav F/M S
- Peter Lind M S
- Utl Madiou Konatè SP

Kjører 4-4-2 Counter for øyeblikket og ligger på 12 plass

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 jun 06, 22:52
Jeg vant tippeligaen, har hentet en god del spillere nå, og har fått trenertilbud fra RBK, blant dem jeg har henta så har det vært Johan Dahlin, Knut Henry Harldsen, Matej Mavric, Steffen Hagen, Bertie, Espen Hoff, Årst og noen flere...
Vurderer å ta over RBK, men fortsetter nok i FFK

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 27 jun 06, 08:22
Endret: 27 jun 06, 08:23
Spiller for øyeblikket med RBK..
Et must er å hente inn Mikael Dahlberg fra Sundsvall,han scorer i bøtter og spann

Spiller altså med dette laget nå i en 4-4-2 formasjon:

                                                     J.Alvbåge

J.A Storbæk          Per Nilsson       L.M Engedal    Nicolas Lombaerts

Alin Stoica             Simen Brenne    Daniel Tözsèr      Clint Dempsey

                               Mikael Dahlberg      Ala`a Hubail


Resserver: E.Johnsen,Olaf Rompelberg,Marius Johnsen,Daniel Braathen,Frode Johnsen og Kostadin Hazurov

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 jun 06, 09:04
Ser det er mange som bare kjøper inn spillere her. Syns det er gøyere når man trener opp spillere fra egen klubb jeg. Det er mange spillere i dagens FFK stall som blir stjerner på FM hvis man trenere døm riktig og satser på døm! Sjøl har jeg vinni serien med Lasse Staw, Jørgen Magnussen, Tarik Elyounoussi, Yherland McDonald, Jose Garro, og Agim Shabani som ganske faste spillere.Ellers vil jeg anbefalle alle å kjøpe Sindre Løe Bing fra Kongsvinger. Han blir vannvittig god, en gang jeg hadde han fikk han 20 i nesten alt!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 jun 06, 20:29
jeg har etterhvert utvikla en taktikk som jeg sverger til og som gir mange deilige mål og mye morro. fant ut at jeg skulle teste denne på fredriksta. resultat ble 2 plass i serien, og det var bare fordi lillestrøm på sykt vis vant så å si alle sine kamper uten de mot meg hvor vi spilte uavgjort. et kjempetips å kjøpe inn som spiss er kabba samura fra assyriska, billig og enormt rask, og fungerer som en drøm i enhver kontrings taktikk. når sesongen var ferdig ville blixt, hoås og piiroja vekk. blixt gikk for tredve mill kr! hoås innbrakte seksti mill og piiroja førtifem!!! begge gikk sykt nok til lillestrøm(sic!). etter dette ble ting litt for urealistisk og jeg gadd ikke spille mer på saven.

spiller nå med sparta sarpsborg tenkte det var utfordring for far. har på to sesonger rykka strakt opp i tippeligaen, og ligger pr. dato på sjette plass. fikk også her tak i samura når jeg spilte i første divisjon, og mannen kviterte med å bøtte inn nesten førti seriemål. kjøpte også inn to stykk fra øssia, som ble en enorm suksess med hjelp av mitt spesialiserte treningsprogram. skal nevnes at jeg kjøpte unge henrik bjøberg fra sarpsborg fk i andre divisjon, han ga 18 mål samt 20 assists, og forsvant for 20 18 mill kr til ffk når sesongen var slutt

oppsummert: fm2006 er jævlig artig en stund, men blir det for tullete gidder jeg ikke mer, så nå skal jeg sitte å sikle på medieval II total war til det kommer i butikken

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 jul 06, 16:57
Er ikke Mikael Dahlberg forsvarspiller da ? Eller hentet jeg inn feil spiller ?  Når jeg tenker meg om var det sikkert Dahlgren jeg hentet... Uansett er han jeg hentet inn såppas bra at jeg vurderer å gi han plassen til Raio, som forøverig ikke vil signere ny kontrakt med meg.... `07 sesongen...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 06, 18:33
Ifølge FM06 spillet,så er Mikael Dahlberg spiss hos GIF Sundsvall..
Ung og meget god

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 jul 06, 21:04
Da gjør vi ett nytt forsøk når jeg kommer hjem fra jobb i efta

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 07 jul 06, 23:09
spiller en del manager selv:)men  nå sliter jeg veldi med fredrikstad....ligger på nedrykk,så jeg vet ikke helt åssen jeg ska komme  meg vekk derfra....jeg spiller veldi ofte 4-2-3-1

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 jul 06, 00:08
Jeg spiller 4-3-2-1 med FFK,og gjør det knall
Men har også brukt en offensiv 4-4-2,noe som også fungerer greit.

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 08 jul 06, 09:35
okay....da ska jeg prøve å spille 4-3-2-1 jegjeg trenger poeng nå se,får å komme meg vekk fra bunn....takk får tipset

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 jul 06, 14:36
Da fant jeg riktig spiller.. , men har noen forslag til hvordan jeg skal overtale ham til å komme til FFK ? Klubben godtar et tilbud på 15 mill, men det hjelper ikke når spilleren nekter å skrive under for meg

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 08 jul 06, 21:37
hei....jeg trenger et par nye forsvarspillere....noe råd på hvem jeg kan kjøpe??trenger en midtstopper å en venstre back

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 06, 22:56
Endret: 08 jul 06, 23:02
Jeg hadde Per Nilsson en periode, nå har jeg Vidar Martinsen og Knut Henry Haraldsen baki der, og Andre Muri som backup... På høyreback har jeg steffen hagen, men han er utleid til ham kam,også har jeg Anders Rambekk, Rambekk kan spille høyreback, midtstopper, midtbanespiller og høyre kant på spillet også har jeg Alexander Gabrielsen,han kan spille høyre back og midtstopper, og er veldig god... På venstreback har jeg Bertie, og Espen Ruud, som også kan spille høyre/venstrekant... Steffen Hagen er god, og det er også Gabrielsen... Bertelsen er også god, og det er Rambekk også, siden jeg har en del skader nå

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340