Husk meg
Brukernavn
Passord

venter på seier jeg=)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 03 mai 06, 23:06
når har ffk tenkt til å vinne i år tro??hehe si det......

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 mai 06, 02:44
Når man ser på den delen av programmet de er i nå, så er det lett å tenke at det er bra å plukke poeng mot disse antatt beste lagene. Det samme sier Eggen, at han er fornøyd med poengplukkingen så langt, bortsett fra mot brann. Men man skal huske på at alle lagene er gode, serien er jevn, og alle slår alle. 
Jeg syns vi ligger dårlig an foreløpig, men ut i fra spill, helt greit. Men bare ikke tro at progremmet blir lettere.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 04 mai 06, 09:36
Uavgort borte mot Start og Viking skal vi være fornøyde med.  Vi skulle hatt mål i 1 omgang mot Brann og vi var vel litt uheldige mot Lillestrøm.  På Hamar var vi dårlige, men HamKam har jo også vist seg som et vanskelig lag å slå.  Igår måtte LSK ha hjelp av dommeren.

Det hadde vært godt med en seier, men jeg er ikke for bekymret.  Mer bekymret er jeg for at HamKam, Sandefjord og Stabæk scorer såpass med mål og har fått et lite forsprang.  Dette er lag vi helst skal ha bak oss.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 04 mai 06, 09:49
Er også litt overrasket over særlig Sandefjord og Hamkam. Stabæk trodde jeg faktisk kom til å gjøre det brukbart, og det må man jo si de gjør foreløpig.

Men lag som starter bra har en tendens til å dette etterhvert, og jeg tror i hvert fall ikke Sandefjord kommer til å gjenta prestasjonen til Start fra i fjor. Jeg er mer optimistisk nå som jeg ser at forsvaret vårt virkelig fungerer bra (både mot LSK og Start, hamkam var forhåpentlig et arbeidsuhell...). HÅper og tror at målene kommer etterhvert, og gleder meg til Hoås er i fullt slag. Han var god mot slutten i fjor.

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 04 mai 06, 13:02
Opprinnelig postet av DeKjök
Mer bekymret er jeg for at HamKam, Sandefjord og Stabæk scorer såpass med mål og har fått et lite forsprang.  Dette er lag vi helst skal ha bak oss.


Enig med deg her. Det er vel det som blir spennede i de neste kampene etter VIF kampen, for da møter vi disse lagene, som antatt skal være dårligere. Jeg har sagt det tidligere, og sier det igjen... Vi bør ikke evaluere for mye før 2. juli. Da bør vi ha tatt en del poeng mot Molde - Stabæk - Sandefjord - Tromsø og Odd. Disse kampene burde vi vinne.

---------------------------

Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 04 mai 06, 13:36
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av DeKjök
Mer bekymret er jeg for at HamKam, Sandefjord og Stabæk scorer såpass med mål og har fått et lite forsprang.  Dette er lag vi helst skal ha bak oss.


Enig med deg her. Det er vel det som blir spennede i de neste kampene etter VIF kampen, for da møter vi disse lagene, som antatt skal være dårligere. Jeg har sagt det tidligere, og sier det igjen... Vi bør ikke evaluere for mye før 2. juli. Da bør vi ha tatt en del poeng mot Molde - Stabæk - Sandefjord - Tromsø og Odd. Disse kampene burde vi vinne.


Burde vinne ja, men historien tilsier at vi kommer til å gjøre det betraktlig i kampene mot lag som Enga, RBK etc...

Isj, det er noe som stinker her, det er det. Skulle ønske at FFK og KTE se kunne se behovet for ytterlig skjerping i spillergruppa i de antatt "enkle" kampene...

---------------------------

Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...


God bedring Enerly



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340